• بيوک GL8 نسخه بازار چين

با چهره‌ای جدید در چین

معرفی بیوک GL8

4 شهریور 1401 22:35

به واسطه عرضه چندین مدل کراس‌­اور و شاسی­‌بلند در بازار آمریکا، وضعیت برند بیوک نسبت به ده یا بیست سال پیش بسیار بهتر شده است. این برند آمریکایی در کشور چین هم جایگاهی به دست آورده و حتی تعداد محصولات بیشتری را به فروش می‌­رساند. یکی از این مدل‌ها، خودروی چندمنظوره بیوک GL8 است که از سال 1999 تاکنون در بازار چین حضور داشته و موفق به جلب 1.6 میلیون مشتری شده است.

بیوک GL8 است که از سال 1999 تاکنون در بازار چین حضور دارد، اکنون مورد بروزرسانی قرار گرفته و با چهره‌­ای جدید وارد عرصه شده است.بیوک GL8 اکنون مورد بروزرسانی قرار گرفته و با چهره‌­ای جدید وارد عرصه شده است. طراحی جلوپنجره بیوک GL8 تغییر کرده و البته جزئیات آن بسته به تریم متفاوت خواهد بود به نحوی که در تریم Avenir، اجزای کرومی در این بخش دیده می­‌شود، اما تریم ES نمایی اسپرت را به نمایش می­‌گذارد.

چراغ‌های LED با چیدمان ماتریسی، رینگ‌های 18 اینچی و قابلیت چرخش صندلی‌ها برای خروج آسان افراد کم­‌توان، سایر تغییرات درنظر گرفته شده برای بیوک GL8 است که در تریم‌های مختلف نصب می­‌شود.

بیوک GL8 نسخه بازار چین

در تریم Legacy از بیوک GL8 شاهد افزایش تمرکز بر تجهیزات ایمنی هستیم، چراکه کروزکنترل تطبیق­‌پذیر، دستیار حرکت بین خطوط، هشدار خروج از خط و ترمز پارک خودکار به صورت استاندارد نصب شده است.

تریم ES هم غیر از تفاوت ظاهری و قابلیت چرخش صندلی‌های عقب، به صورت استاندارد به صفحه پشت آمپر 12 اینچی، درهای کشویی برقی در هر دو طرف، در صندوق برقی، میزهای تاشو و تایرهای سفارشی ساخت کانتیننتال مجهز شده است.

بیوک GL8 نسخه بازار چین

از تغییرات احتمالی در مشخصات فنی بیوک GL8 اطلاعی نداریم و به نظر می‌­رسد که پیشرانه 2 لیتری هیبرید و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک، همچنان در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته است.

دیدگاه کاربران