• مشخصات فنی crossC31650cc
  • مشخصات فنی crossC31650cc
  • مشخصات فنی crossC31650cc

مشخصات فنی برلیانس کراس 1.65 لیتر سال 1396 - 1399

57 دیدگاه
سال
بعد از پایین آمدن تب خرید و فروش شاسی‌بلندهای جمع و جور، مشتریان ایرانی از اوایل دهه 90 شمسی به سمت و سوی خرید کراس‌اورهای کوچک رفتند که مدل‌هایی مانند H30 کراس، لیفان X50، ساندرو استپ‌وی و برلیانس کراس از جمله اولین‌های این کلاس در بازار کشورمان محسوب می‌شوند. برلیانس کراس، که نخستین‌بار در سال 2013 به‌عنوان مدلی مفهومی و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بازار دست‌دوم
داشتن زنجیر تایم
بهبود فنی در مدل 1.65 لیتری
افزایش 2 سانتی‌متری ارتفاع تعلیق عقب (نسبت به H320)

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
امکاناتی مشابه H320
مشخصات فنی مشابه H320
معکوس ندادن در دورهای بالای 3000

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1397 تا 1399

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات بهبودیافته

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.65 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

114 اسب‌بخار

گشتاور

154 نیوتن‌متر

شتاب

12.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4210 میلی‌متر

عرض

1790 میلی‌متر

ارتفاع

1512 میلی‌متر

فاصله محوری

2580 میلی‌متر

وزن

1240 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - CD - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته دستی - تنظیم دستی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

سقف مشکی - ریموت شیشه بالابر
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
رونیزآفرود 1402/11/1
دوستان راهنمایی کنید بازار دست دومش چطوره؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/8/13
سلام دوستان، من الان مگان۱۶۰۰ دارم ولی قطعات یدکیش خیلی گرون هستش واسه همین میخوام برلیانس بگیرم ولی موندم ۳۳۰ بگیرم یا۳۲۰ دوستانی‌که اطلاع دارن منو راهنمایی کنن درضمن لطفا بگین که اتوماتش خوبه یا دنده‌ایش چون من اکثرا تو جاده هستم ممنون از شما
پاسخ
0
0
0
Aliali78 1401/3/26
من سه خودرو ۲۰۷ و اچ سی و برلیانس کراس رو داشتم ۲۰۷ که اصلا ارزش خرید و سواری نداره اچ سی کراس تعلیغ بسیار ضعیفی داره سریع به صدا میفته دارای بدنه بسیار ضعیف و نرمیه که به راحتی شاسی از حالت استانداردش خارج میشه.رنگ بدنه بسیار نازک و بیکیفیت داره مخصوصا رنگ های تیره.مولتی مدیا دارای مشکل چینی شدن و هزینه گذاف برای تعمیر یا تعویض داره. موتور و کیربکس کم خرجی داره ولی بسیار ضعیف و تنبله بعد ۴۰ هزار تا کار این تنبلی کاملا محسوس تر میشه و همینطور صدا موتور کاملا داخل کابین منتقل میشه صندلی معمولی نه چندان راحت و کوچیکی داره دارای ریل های نچندان محکم سریع لق میشه ولی در عوض پیش کشنده کمربند و ایربگ جانبی یه مزیت بزرگیه تو ایمنی ماشین ولی باز هم میگم شاسی بسیار ضعیف و نرمی داره پس تو ایمنیش شک کنید اخرین خودرویی که داشتم برلیانس c3 کراسه.از نظر طراحی کابین طراحی گرم تر بهتری داره صندلیا خیلی با کیفیت تر هستن حداقل لق نمیزنن دسته دنده خلبانی بسیار عملکرد بهتریبه یا به عبارتی حس بهتری نشون میداد نسبت به دست دنده ۲۰۷ و اچ سی.داشتن کروز فابریک و کیلس و سانروف به همراه صندلی ۸ حالته مزیته واسه این ماشین و همینطور شتاب و قدرت موتور صد هزار درصد از دو ماشین دیگه بهتر و تیز تر بود.فرمون برقی واقعا رضایت بخشه تو این ماشین.مالتی مدیا بهتری داره کمتر ایراد میخوره قابلیت افزایش امکانات هم داره.تعلیق ماشین با وجود رینگ ۱۶ المینیومی بسیار مستحکم تره و حرفه ای تر(زاویه دار شدن چرخ در حین فرمان گرفتن ).کمبود کولر اتوماایک دراین ماشین حس نمیشه چون همچی بصورت برقی کنترل میشه حتی دریچه کولر ها و هوا ورودی .صدای کولر خیلی کمتر از صدای کولر اچ سی بود. فرمان این ماشین زیاد چنگی به دل نمیزنه به عبارتی فرمان ۲۰۷ و اچ سی زیبا تر اند و خوش دست تر باز نشدن قفل درب موقع باز کردن درب از داخل کابین نکته منفی این ماشینه و باز نشدن صندوق عقب در حین روشن بودن ماشین به همراه قطع نشدن بوق کمربند موقع نبستن کمربند.بدلیل صندلی های بزرگتر فضایه کابین از اچ سی کوچیکتره ولی همچنان خیلی از ۲۰۷ بزرگتره من هنوز به مشکل ترمز و فرمان برقی برنخوردم تا الان عملکرد خوبی داشتن نکته اینجاست که ماشین من بربیانس c3 کراس موتور بزرگه که خیلی مهمه چون بقیه مدلها بسیار تنبلن
پاسخ
0
0
0
Behnam86 1400/11/30
با احترام به دوستانی که نظر و تجربه های خودشونو از ماشین مورد بحث میذارن و تشکر از اینکه تجربیاتشونو بیان میکنن. باید یه یاد آوری کرد به بعضی ها کرد که اصلا برای هیچ کس اهمیت نداره شما چی دوست داری یا از چی بدت میاد! اگر تجربه ای داری بگو و اگر اطلاعات درستی داری به اشتراک بگذار، علایق و سلایقت رو به همدیگه تحمیل نکنیم
پاسخ
0
0
0
pouriaa 1400/7/24
برای یک مسافرت سه نفره خوبه تو سربالایی های شمال کم نمیاره؟ دنده اتوماتش حالت دستی داره؟ این ماشین یا جک جی 5 اتومات درسته ربطی ندارن ولی بگید از لحاظ موتوری کدوم بهتره
پاسخ
2
0
0
maniwow 1400/8/25
Saberi جان این ماشینو سوار شدی؟! البته سئوال از ریشه غلطه اصلا برلیانس کراس با جک j5 تو یک سگمنت نیست قیمتشونم یکی نیست ،بزگواری که سئوال پرسیدی کدومو بگیرم برلیانس کراس تو کلاس خودش یکی از بهترینهاست ولی فقط موتور 1650
0
1
Saberi 1400/7/25
با سلام .دوست عزیز اول فرق آنچنانی بینشون نیست که بخوای بگی این بهتره اره اگه مثلا بین خودروی کره ای یا ژاپنی بحث می شد ارزش داش که بگیم ژاپنی بهتره.هر دو خودرویی که گفتید چینی هست که از لحاظ تامین قطعات هیچ مشکلی بر نمی خورید وهمه جا هست .بعدشم خودرو جکj5یه ۲۰۰۰داره و این ۱۶۵۰حجم موتوره فرقشون فقط می تونم بگم بین ۲الی ۳ثانیه تو قدرت موتور که اونم اصلا آنچنان حس نمی کنید.از لحاظ سیستم تعلیق خیلی کم جکj5بهتره.ولی کلا هر دو مثل هم هستن.ال نود پلاس هم گزینه خوبیه فقط داخل کابین کسل کننده و خشکی داره ولی اگه این چیزا برات مهم نباشه خودروی خوبیه وبادوام. اگه هم خودرو با صالت وخوب خواستی بهتر از همشون مزدا ۳ مدل ۸۸که با این که چن سال از تولید این خودرو گذشته هنوز که هنوز عالیه و از لحاظ قدرت موتور از همشون بهتره.بنده خودمم ۳سال دستم همین برلیانس کراس داشتم هیچ خرجی اضافه نداشته و داخل شهر بیشتر استفاده می شد چون من برام مصرف سوخت مهم بود فروختم و میراژ ۲۰۱۷خریدم .ولی اگه نظر بنده رو می خواید اصلاh30کراس نخرید چون کلا داستان داره مثل لیفان x50همش باید تعمیرات فن ماشین برات درست کنه.بنده خودم هم جنسیس سدان دارم هم لکسوس rx350ولی باید منصفانه نظر داد برلیانس کراس در حد خودش خیلی خودروی خوبیه حتی از خودرو های داخلی صد در صد بهتره.دوستان بعضیاشون یجوری نظر میدن انگار بین پورشه و مگان بحث شده فقط خریدار گمراه می کنن توی این رنج قیمتی بدون شک واقعا خودروی خوبیه ما که داشتیم راضی بودیم همین برلیانس کراس رو.در حد یک خودروی خانوادگی و اقتصادی راضی نگهتون میزاره.اون دوستیم که گف h30 کراس بهتره بدون شک میدونم که اصلا سوار برلیانس نشده و بیهوده اومده یه نظری بده بره.
2
2