مشخصات فنی برلیانس کراس 1.65 لیتر سال 1396 - 1399
سال
بعد از پایین آمدن تب خرید و فروش شاسیبلندهای جمع و جور، مشتریان ایرانی از اوایل دهه 90 شمسی به سمت و سوی خرید کراساورهای کوچک رفتند که مدلهایی مانند H30 کراس، لیفان X50، ساندرو استپوی و برلیانس کراس از جمله اولینهای این کلاس در بازار کشورمان محسوب میشوند. برلیانس کراس، که نخستینبار در سال 2013 بهعنوان مدلی مفهومی و
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بازار دستدوم
داشتن زنجیر تایم
بهبود فنی در مدل 1.65 لیتری
افزایش 2 سانتیمتری ارتفاع تعلیق عقب (نسبت به H320)
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
امکاناتی مشابه H320
مشخصات فنی مشابه H320
معکوس ندادن در دورهای بالای 3000
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1397 تا 1399مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
4 دنده اتومات بهبودیافتهپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.65 لیترعملکرد فنی
قدرت
114 اسببخارگشتاور
154 نیوتنمترشتاب
12.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4210 میلیمترعرض
1790 میلیمترارتفاع
1512 میلیمترفاصله محوری
2580 میلیمتروزن
1240 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
205/55R16چرخ عقب
205/55R16سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
سایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
7 اینچینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - CD - MP3سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
8 حالته دستی - تنظیم دستی گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچه مشکیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
سقف مشکی - ریموت شیشه بالابر درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ERFAN 1403/5/18
به نظر شما با 850م ت برای خرید یک برلیانس کم کار و بیرنگ و بی خطوط و خش کراس، چه خودرو هایی رو میشه تو این رنجقیمت خرید لطفا نام ببرید و نظر بدید با تشکر؟
پاسخ
2
0
0
علیرضا63 دیروز
شک نکن بهترین گزینه بسترن b30
0
0
alisalamati 1403/5/20
اتومات 207 - تارا -دنا -شاهین میتوانن گزینه های خوبی باشند
2
0
ERFAN 1403/5/13
اونایی که تجربه این ماشینودارن لطفاً بگید که قطعاتش در صورت تعویض تو بازار موجود هست ادمو به اذیت نمیندازه ممنون؟
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/5/15
بله موجود هست شاید اگر در شهرهای باشید که لوازم نتونستید پیدا کنید در تهران به اندازه نیاز هست میتونید با ارسال خریداری کنید
0
0
رونیزآفرود 1402/11/1
دوستان راهنمایی کنید بازار دست دومش چطوره؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/8/13
سلام دوستان، من الان مگان۱۶۰۰ دارم ولی قطعات یدکیش خیلی گرون هستش واسه همین میخوام برلیانس بگیرم ولی موندم ۳۳۰ بگیرم یا۳۲۰ دوستانیکه اطلاع دارن منو راهنمایی کنن درضمن لطفا بگین که اتوماتش خوبه یا دندهایش چون من اکثرا تو جاده هستم ممنون از شما
پاسخ
0
0
0
Aliali78 1401/3/26
من سه خودرو ۲۰۷ و اچ سی و برلیانس کراس رو داشتم
۲۰۷ که اصلا ارزش خرید و سواری نداره
اچ سی کراس تعلیغ بسیار ضعیفی داره سریع به صدا میفته دارای بدنه بسیار ضعیف و نرمیه که به راحتی شاسی از حالت استانداردش خارج میشه.رنگ بدنه بسیار نازک و بیکیفیت داره مخصوصا رنگ های تیره.مولتی مدیا دارای مشکل چینی شدن و هزینه گذاف برای تعمیر یا تعویض داره. موتور و کیربکس کم خرجی داره ولی بسیار ضعیف و تنبله بعد ۴۰ هزار تا کار این تنبلی کاملا محسوس تر میشه و همینطور صدا موتور کاملا داخل کابین منتقل میشه صندلی معمولی نه چندان راحت و کوچیکی داره دارای ریل های نچندان محکم سریع لق میشه ولی در عوض پیش کشنده کمربند و ایربگ جانبی یه مزیت بزرگیه تو ایمنی ماشین ولی باز هم میگم شاسی بسیار ضعیف و نرمی داره پس تو ایمنیش شک کنید
اخرین خودرویی که داشتم برلیانس c3 کراسه.از نظر طراحی کابین طراحی گرم تر بهتری داره صندلیا خیلی با کیفیت تر هستن حداقل لق نمیزنن دسته دنده خلبانی بسیار عملکرد بهتریبه یا به عبارتی حس بهتری نشون میداد نسبت به دست دنده ۲۰۷ و اچ سی.داشتن کروز فابریک و کیلس و سانروف به همراه صندلی ۸ حالته مزیته واسه این ماشین
و همینطور شتاب و قدرت موتور صد هزار درصد از دو ماشین دیگه بهتر و تیز تر بود.فرمون برقی واقعا رضایت بخشه تو این ماشین.مالتی مدیا بهتری داره کمتر ایراد میخوره قابلیت افزایش امکانات هم داره.تعلیق ماشین با وجود رینگ ۱۶ المینیومی بسیار مستحکم تره و حرفه ای تر(زاویه دار شدن چرخ در حین فرمان گرفتن ).کمبود کولر اتوماایک دراین ماشین حس نمیشه چون همچی بصورت برقی کنترل میشه حتی دریچه کولر ها و هوا ورودی .صدای کولر خیلی کمتر از صدای کولر اچ سی بود.
فرمان این ماشین زیاد چنگی به دل نمیزنه به عبارتی فرمان ۲۰۷ و اچ سی زیبا تر اند و خوش دست تر
باز نشدن قفل درب موقع باز کردن درب از داخل کابین نکته منفی این ماشینه و باز نشدن صندوق عقب در حین روشن بودن ماشین به همراه قطع نشدن بوق کمربند موقع نبستن کمربند.بدلیل صندلی های بزرگتر فضایه کابین از اچ سی کوچیکتره ولی همچنان خیلی از ۲۰۷ بزرگتره
من هنوز به مشکل ترمز و فرمان برقی برنخوردم تا الان عملکرد خوبی داشتن
نکته اینجاست که ماشین من بربیانس c3 کراس موتور بزرگه که خیلی مهمه چون بقیه مدلها بسیار تنبلن
پاسخ
0
0
0