• مشخصات فنی u2cab2.4literat
  • مشخصات فنی u2cab2.4literat
  • مشخصات فنی u2cab2.4literat

مشخصات فنی کاپرا U دوکابین 2.4 لیتر اتوماتیک سال 1404 - 1404

3 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
شرکت بهمن موتور در اواخر دهه 1380 خورشیدی، اولین سری پیکاپ کاپرا را به بازار کشورمان معرفی کرد؛ پیکاپی که ساخت شرکت ZX Auto بود و چینی‌ها آنرا با نام Grand Tiger می‌شناختند. این خودرو در اواسط دهه 1390 خورشیدی، وارد دومین سری خود شد و با چهره‌ای جدید و با نام CAPRA 2 دوباره به بازار ایران برگشت. تولید
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
4/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
5/10 کیفیت

نقاط قوت

بهبود مصرف سوخت
خدمات پس از فروش
بهبود فنی (نسبت به کاپرا 2)

نقاط ضعف

تهویه دیجیتال
کمبود امکانات رفاهی
بازار فروش دست دوم
عدم بهبود کیفیت مونتاژ
طراحی قدیمی (برای سال 2022)

تریم های کاپرا U دوکابین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1404

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته

گیربکس

8 دنده اتومات با تیپ ترونیک

پیشرانه

4 سیلندر (4K22)

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

160 اسب‌بخار

گشتاور

220 نیوتن‌متر

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

11.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل سوم

طول

5260 میلی‌متر

عرض

1815 میلی‌متر

ارتفاع

1780 میلی‌متر

فاصله محوری

3100 میلی‌متر

وزن

1755 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

235/70R16

چرخ عقب

235/70R16

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 780 کیلوگرم

ایمنی کابین

پشت‌سری فعال

رفاهی کابین

کول باکس

خروجی 12 ولت

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای کاپرا U دوکابین 2.4 لیتر اتوماتیک در بازار

زامیاد زاگرس دو دیفرانسیل

زامیاد زاگرس دو دیفرانسیل

مقایسه
زامیاد اکستند EX بنزینی

زامیاد اکستند EX بنزینی

مقایسه
زامیاد کارون

زامیاد کارون

مقایسه
کی ام سی T8

کی ام سی T8

مقایسه
دیدگاه کاربران
صادقق 2 روز پیش
خیلی عالیه تا الان ۱۰ هزار تا باهاش رفتم ، هیج جا کم نیاورده هیچ مشکلیم نداشته خداروشکر. مصرفشم خیلی کمه ترکیبی ۸.۵ میسوزونه . به خاطر موتور تنفس طبیعیش دیگه اصلا نگران کیفیت بنزین نیستم ، همچنین سیستم تعلیقش نسبت به t8 که داشتم بینهایت نرم تره . کول باکس و خروجی ۱۲،ولتم داره که اشتباها نوشتید نداره . تمام استاندارد های ۸۵ گانه رو هم داره از جمله SBR و کامپیوتر سفری و دو ایربگ و آیینه های برقی و دوربین دنده عقب و.... مولتی مدیاای هم که براش گذاشتن خیلی با کیفیته و تمام نرم افزار و پلتفرم هارو روش نصب کردم . خلاصه بخوام بگم نسبت به کی ام سی t8 که داشتم این خیلی خیلی خیلی کم آزار تر و کم استهلاک تر و کم مصرف تره و از لحاظ قدرت و شتاب هم هیچ فرقی باهم ندارن .
پاسخ
0
0
0
فرزادر 1404/8/26
کاپرا ۲ داشتم مدل ۹۶ درسته جون راه رفتن نداشت ولی کمکش واقعا قوی بود و بیچاره اصلا نمیدونست خرابی یعنی چی فقط تسمه تایمش توی ۱۶۰ هزار کیلومتر پاره شد تو جاده فکر کردم بدبخت شدم طفلی با ۱ میلیون توی نیم ساعت درست شد
پاسخ
0
0
1
Hojjatss 1404/8/19
تنفس طبیعی با این قدرت قابل توجه هست . الان این خودرو قوی ترین پیکاپ تنفس طبیعی بازار هست .توی هوای گرم تابستان مشکلات موتورهای توربو رو نداره چند تا وسیله هم که کمتر داره از موتورهای توربو،مثل اینترکولر و توربو و... خوب اینها هرکدام خرابی و استهلاک خودشون رو دارند . پس تنفس طبیعی به مزیتی داره . تا حالا بجز نیسان پیکاپ ، تنفس طبیعی با این قدرت نداشتیم . به نظرم کاملا موفق ظاهر می شه و بازار خوبی خواهد داشت . با توجه به این که سالها توی ایران نسخه قدیمی تر اون وجود داشته و از نظر استهلاک امتحان خودش رو پس داده .
پاسخ
0
0
2