• مشخصات فنی tiggo5atexcellent
  • مشخصات فنی tiggo5atexcellent
  • مشخصات فنی tiggo5atexcellent

مشخصات فنی چری تیگو 5 اکسلنت سال 1394 - 1395

13 دیدگاه
سال
در آذرماه 1394 چری به‌عنوان برند لوکس مدیران‌خودرو، نخستین محصولش را در قالب کراس‌اوری با نام تیگو5 راهی بازار کرد؛ خودرویی که از نظر مشخصات فنی به مدل ارزان‌تر ام‌وی‌ام X33 شباهت دارد اما به لطف تجهیزات رفاهی بیشتر، طراحی به روزتر و عایق‌‌بندی بهتر، بازار پر رونقی در ایران دارد. تیگو5 تا قبل از آمدن نسخه فیس‌لیفتش در سال
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فضای کابین
جعبه‌دنده اقتصادی

نقاط ضعف

فنربندی خشک
کشش در سربالایی
نبود دریچه تهویه عقب
کیفیت ادوات کابین
نفوذ صدای موتور در سرعت بالا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1394 تا 1395

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 7 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

139 اسب‌بخار

گشتاور

182 نیوتن‌متر

شتاب

12.8 ثانیه

سرعت

175 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (T21)

طول

4506 میلی‌متر

عرض

1841 میلی‌متر

ارتفاع

1740 میلی‌متر

فاصله محوری

2610 میلی‌متر

وزن

1537 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

225/65R17

چرخ عقب

225/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

گارد و رکاب و جلوپنجره رنجرووری (سفارشی تیپ اسپرت)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/9/18
سلام دوستان آخه میگن موتور تیگو 5 خرج میوفته این حرفا واقعا درسته؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1402/10/26
بعد از معمولا 80 تا 100 هزار تا اینگونه ماشین ها از نظر موتوری نیاز به اورهال دارند و بله نیاز به هزینه کردن دارد این طبیعت ماشین توی ماشین های کره ایی و ژاپنی این امر خیلی کمتره و در کیلومتر های بالاتر این اتفاق می افته
0
0
M.h.kazemzade 1398/6/25
سلام.من اول سال 95 تیگو5 گرفتم.تا الان از رانندگی با اون لذت میبرم.غیر از سرویس در نمایندگی تا بحال خودم کاپوت را بالا نزدم.واقعا عالیه
پاسخ
0
0
6
RAUL 7 1398/6/24
خدمت دوستانی که میخوان از یک ماشین ارزانتر اقدام به خرید ماشینی تو این رنج قیمت بکنن عرض کنم، کابین جادار و بسیار راحتی داره به حدی که من با قد 187 صندلی رو کامل عقب میدم باز هم کسی هم اندازه خودم به راحتی عقب میشینه مخصوصا برای مسافرت های طولانی خیلی صندلی راحتی داره علی الخصوص صندلی جلو.فقط صندوقش خیلی جادار و بزرگ نیستش که با یک بارند جعبه ای قابل حله. ارگونومی خوبی داره، دکمه های دقیقا جایی که باید باشن هستن بجز کلید های شیشه بالابر سمت راننده که یکم از حد معمول جلوتره.سیستم صوتی خوبی داره، همچنین کروز کنترل دقیقی داره، فضاهای خورد زیادی توش قرار دادن که اشیا بزارین. سو چراغ هاش عالی هستش.سیستم ESP خیلی عالی ماشین سرپیچ ها جمع میکنه، ترمز هاش ماشین با این وزن خوب جمع میکنن. در کل از امکانات و کابینش کاملا راضی میشین. ولی قسمت اصلی که موتور و گریبکس ماشین هستش، قدرت موتور نسبت به وزن 1.5 تنی ماشین خیلی جالب نیست که اگه مسافرت برید با 4 نفر و وسایل هم داشته باشین چیزی حدود 2 تن وزن ماشین میشه، که یعنی هر لیتر یک تن وزن حمل میکنه 69 اسب بخار برای هر تن محاسبه میشه. تو سربالایی ها تو حالت اکو کشش لازم به اندازه ای که بخواین داره. علی رقم سخن دوستان که میگن سربالایی کشش نداره اصلا این طور نیست من با ظرفیت کامل ماشین با حالت اکو هم گردنه باهاش رفتم هم مسیر مستقیم که اصلا کم نیاورد. گریبکسش فوق العاده نرم دنده عوض میکنه که اصلا متوجه نمیشین، تو دورهای بالا یکم زوزه داره،حرکت اولیه نسبتا کندی داره ولی شتاب ثانویه خوبی داره مخصوصا برای سبقت گرفتن خیلی عالی به فشردن پدال گاز عکس العمل نشون میده. حالت اسپرتشم که دور موتور رو 5 و نیم تا 6 هزار عوض میکنه که شتاب ثانویهش خیلی بهتر میشه و از حداکثر قدرت استفاده میکنه. در کل اگه دنبال یه ماشین برای خانواده میگردین که باهاش مسافرت برین و مصرف سوخت براتون مهم هستش(شهری حدود 11 تا 12 جاده ای با سرعت بین 110 تا 120 بدون کولر میانگین صدی 8 و با کولر 9 حدودا) و جاداری ملاکه و توربو بودن براتون مهم نیست ماشین خوبی هستش و خدمات خوبی هم داره، حداقل تو مشهد نمایندگی خیلی زیادی داره. اما اگه برای جنگ و کورس گذاشتن و از این قبیل کارا میخواین سمت جک و هایما برید مسلما بهتره و راضی ترین.
پاسخ
1
4
12
9189623517 1402/10/10
کاملا درسته نظرات دوستمون منم دارم ۹۵ راضیم
0
0
el1860 1398/2/13
من الان دوساله تیگو۵ دارم هم ازلحاظ مصرف هم ازلحاظ قدرت هم ازلحاظ کیفیت خیلی سره
پاسخ
0
1
6
Ma1358ker 1398/2/7
سلام من از ٩٥ تا حالا دارم اين ماشين رو واقعا ازاين خودرو راضي هستم من حتي تو خاكي و تپه با اين ماشين رانندگي كردم و عالي بوده دنده L اين ماشين باعث شده تفاوت زيادي با هم ردهاي خودش داشته باشه من واقعا تو جاده هاي سربالايي با حالت دستي با سرعت و شتاب خوبي بالا مي رم و واقعا همه ماشين هاي هم رده و هم قدرتش رو جا مي زاره
پاسخ
1
1
8
113hhggf7 1402/10/24
سلام من میخوام مدل ۹۵ بخرم آیا واقعا ازهمه لحاظ خوبه کولر وباری. وسایلش خیلی گران نیست وایاراحت گیرمیاد؟ لطفا راهنمایی کنین
0
0