در میان خودروسازان چینی، چری خود را به عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو معرفی می‌کند و از همین‌رو برای حفظ بازار صادراتی محصولاتش، استفاده گسترده‌ای از تکنولوژی‌های روز را با همکاری مهندسان غربی در دستور کار خود قرار داده و این استراتژی زمینه توسعه سریع و چشمگیر خودروهای این شرکت را پدید آورده است. مصداق چنین عملکردی را می‌توان در تیگو7 دید که یک کراس‌اور مدرن با تکنولوژی‌هایی پیشرفته‌تر از تیگو5 است و به خوبی نقش پرچم‌دار چری در بازارهای جهانی را بازی می‌کند. عرضه تیگو7 در بازار ایران از اواسط مرداد 96 به شکل رسمی آغاز شد و ابتدا فقط در تیپ «اکسلنت» به‌دست مشتریانش رسید. اما مدیران خودرو در پاییز 97، تیپ IE آنرا هم معرفی کرد. تیپ IE که از مدل 98 به بازار کشورمان راه یافت، همان پیشرانه تیپ اکسلنت را دارد. ظاهر خارجی خودرو نیز تغییری نکرده ولی رینگ‌ها که قبلا از نوع 5 پره‌ای بود، حالااز نوع 10 پره‌ای شده است؛ در واقع این رینگ‌ها، تنها تمایز ظاهری تیپ جدید IE با تیپ قدیمی اکسلنت است. البته مهم‌ترین تفاوت تیپ IE با اکسلنت را باید در کابین خودرو مشاهده کرد چراکه طبق گفته مدیران خودرو،در کابین IE، حداقل 18 تغییر ریز و درشت رخ داده که مهم‌ترین‌شان عبارتند از: بهبود سیستم صوتی، بهبود صدای پیشرانه، حذف ترمز دستی و اضافه‌شدن ترمز پارک برقی (EPB)، اضافه‌شدن اتوهلد، اضافه‌شدن دو عدد پورت USB برای ردیف عقب، اضافه‌شدن کنترل سرعت در سرازیری (DAC)، اضافه‌شدن چراغ مطالعه در ردیف عقب، اضافه‌شدن دستگیره برای برداشتن زاپاس، اضافه‌شدن محفظه کارت در کنسول، روکش جدید صندلی‌ها با رنگ موکا، روکش جدید از جنس فوم نرم برای بالای داشبورد، روکش جدید رودری‌ها، طراحی جدید کنسول وسط، طراحی جدید جادستی کنسول، انتقال دکمه‌ سنسور پارک به روی کنسول و انتقال دکمه دوربین 360 درجه (AVM) به روی کنسول. مدیران خودرو همچنین از پاییز 1400 تیپ جدیدی با نام IE Sport را معرفی کرد که به رکاب برقی مجهز بود.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • فضای کابین
    • تعلیق نرم
    • امکانات رفاهی
    • زنجیر تایم
    • اضافه شدن ترمزپارک برقی و اتوهلد در تیپ IE
    • رکاب برقی در تیپ اسپرت
  • نقاط ضعف
    • ابعادی مشابه تیگو5
    • نداشتن سیستم محرکه AWD
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1398 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 147 اسب‌بخار
  • گشتاور 210 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.2 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.7 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت
  • طول 4432 میلی‌متر
  • عرض 1837 میلی‌متر
  • ارتفاع 1670 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2650 میلی‌متر
  • وزن 1440 کیلوگرم
  • حجم باک 57 لیتر
  • چرخ جلو 225/60R18
  • چرخ عقب 225/60R18
  • سایر ویژگی‌ها رینگ 10 شاخه جدید
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1397
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 147 اسب‌بخار
  • گشتاور 210 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.2 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.7 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4432 میلی‌متر
  • عرض 1837 میلی‌متر
  • ارتفاع 1670 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2650 میلی‌متر
  • وزن 1440 کیلوگرم
  • حجم باک 57 لیتر
  • چرخ جلو 225/60R18
  • چرخ عقب 225/60R18
  • سایر ویژگی‌ها رینگ 5 شاخه
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها

390 دیدگاه

hanie(78 روز پیش)

سلام لطفا دوستانی که اطلاعات دارند راهنمایی کنند. بین تیگو7 و پژو 2008 کدوم مناسبتره؟البته خواستم فیدلیتی ثبت نام کنم ولی نشد

Sadra7 (68 روز پیش)

سلام من به تازگی تیگو گرفتم قبل توسان هم داشتم به نظرم فرقی با توسان۲۰۱۵ نداره بلکه بهتر هم هست ۲۰۰۸ نداشتم ولی سوارش شدم ماشین خوبی نیست هم خشک هم کم آپشن تر نسبت ب تیگو

Qjgrtj (28 روز پیش)

2008

Berno (4 روز پیش)

2008 قابل قیاس با تیگو نیست

Sobhan1(182 روز پیش)

با قیمت ۹۹۰ تومن swm هست که چشم بسته برنده است گیربکس ۶ سرعته اتومات با قدرت ۱۶۰ اسبی و رادار و نرمی فراوان اما تیگو ۷ گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه🤢 و قدرت ۱۴۷ اسبی و آپشن هایی مساوی با آریزو ۶ خدامت هم باید بگم ۱ خود مدیران خودرو که سال ۸۸ اومد چقدر نمایندگی تو ایران داشت و چند تا محصول کلا معرفی کرد کلا ۲ تا بیشتررنبود تا سال ۹۵ تازه اوج گرفت سیف خودرو در دوران سحت تحریم و فشار زیاد تونست swm را وارد خط تولید کنه ۲ سیف خودرو با swm g05 جای پاش رو محکم کرد و توی دو سال ۳ تا محصول معرفی کرد نگته بعدی هم این که برخی ها میگن swm ایمنی نداره و وای ارابه مرگ وای فلان وای بهمان باید خدمتتون عرض کنم استاندارد های ایمنی بسیار متحول شدند و خیلی خیلی سخت شده اند swm تمام معیار های ایمینش بالای ۸۰ بود و برخی هاش هم بالای ۹۰ و تنها و تنها معیاری که پایین بود ایمنی عابر پیاده🤣بوده که خیلی خیلی پایین بود نتیجه گیری تو طراحی swm حرف اول رو میزنه توی قدرت هم همینطور توی گیربکس هم همینطور تو آپشن و امکانات هم همینطور سوار هر دوشون شدم و تیگو را از ۹۷ تا ۹۹ بیشتر دو سال داشتم از سال ۹۹ هم وقتی swm رو تحویل گرفتم تا امروز ۲۸ فروردین دارم و ۵۰ تا رفتم و بسیار عالی بود و هر چی بگم باز هم کم گفتم

ser123 (177 روز پیش)

اولا اس دبلیو ام ۱۵۵ اسبه دوما گیربکس دوکلاچه تیگو عالیه و بهترین گیربکس دنیا دوکلاچه اس بعدش گیربکس at دوما شما معلومه دروغ میگی که تیگو داشتی آره اس دبلیو طراحی بیرونش بهتر از تیگو هست ولی شتابش افتضاحه اندازه پرایده ۱۲.۵ ثانیه اس زور بزنی ۱۲ ثانیه ولی تیگو ۱۰ ثانیه اس ولی من خودم تا ۹.۵ هم گرفتم بماند که تیگو خدمات خیلی بیشتر و بهتر و کیفیت بالاتری داره

ser123 (177 روز پیش)

به اون ۱۵۵ اسب هم نرو چون بخاطر گیربکس at و اینکه این موتور ساخت شرکت برلیانسه افت توان زیادی از موتور تا سر چرخ داره در شتاب این ماشین هم مشهوده

gghhhhjigggffffdredrdfr (153 روز پیش)

اولش که گیربکس دوکلاچه خیلی بهتره تا at معمولی و این که ایمنی سرنشینان swm اصلا بالای ۸۰ نبوده و ۵۷ بوده و تیگو ۷ هم همین حدود، استاندارد های سی ان کپ فرق کرده رو قبول دارم ولی بالای ۸۰ نبود و تو قدرت هم حرف اول رو نمیزنه تیگو ۷ شتاب و چالاکی بهتر و وزن کمتر و گیربکس باهوش تری داره و تو ایران امتحان خودشو پس داده بازار فروش بهتری داره

Msheykhi (71 روز پیش)

با سبحان اصلاموافق نیستم ولی برخی دوستان فرمودن گیربکس ای‌تی بدتر ازدوکلاچه؟؟؟؟ من هم جک داشتم هم هایما و هم تیگو۷ که البته واسه پسر عموم بوده...گیربکس دو کلاچه عالیه ولی بخاطر حسساسیتش به گرمای زیاد و البته فشار ، خیلی زود افت راندمان داره خصوصا در سربالایی و سینه‌کشا من با هایما با همین پسرعموم رفتیم حیران ،ما چهارسرنشین اون دو سرنشین با تیگو۷....از نصفه راه کلا جا موند و نهایتا زد کنار...همین حالت سمت بوکان هم اتفاق افتاد بعدها به تحریک دوستان رفتم جک خریدم دیدم دقیقا همون مشکلو جک هم داره البته اینم بگم که در واقع ماها همیشه سربالایی نمیریم و تحت فشار رانندگی نمیکنیم ، پس باید بگم دوکلاچه محاسن زیادی داره و قابل توجیه هم هست.حتی میگن توی مصرف سوخت خیلی موثره که خب واسه من دو لیتر کمو زیاد مصرف بنزین مهم نیس درکل میخام بگم بنظرم گیربکس ای‌تی واقعا از همه‌ی گیربکسای ماشینای چینی چالاکتره این نظره منه،شاید چون هایما بیشتر بهم حال داده ایتو میگم ولی البته چندتا تعمیرکارم همینو میگفتن امیدوارم کمکی کرده باشم

MOHAMAD7 (18 روز پیش)

داداش من اولشو خوندم دیگه نخوندم چون همون اول مقایسش اشتباهه

amirmahdi8890 (7 روز پیش)

همه این ها به کنار اصلا SWM عالی ولی سیف خودرو تو جنوب کشور اصلا نمایندگی نداره از کجا معلوم جمع کرد رفت چون تازه وارده ممکنه ولی مدیران خودرو چندین سال سابقه داره لااقل مطمئن تره من یکی که نمیتونم به یه شرکت جدید که هنوز 5 تا نمایندگی تو کل کشور نداره اعتماد کنم حالا این نمایندگی، خوده ماشین رو هم بخوام بنویسم زیاد میشه . همین دلیل هم می‌تونه منو منصرف کنه برای خرید ماشین ...

bm79812000(97 روز پیش)

دوستان یک سوال. چری تیگو 7 بهرته با قیمت حدود 800 تومنی یا تویوتا پریوس تایپ C که با 200 اضافه تر میشه صفرشو خرید؟ میشه ی راهنمایی کنید.

Ahmed (92 روز پیش)

بی شک پریوس رو بخر با 800 تومن کم کارشو میشه گرفت

ser123 (92 روز پیش)

حرف پریوس رو نزن . خیلی افتضاحه . فقط اسمش تویوتاس

61Mehdi (38 روز پیش)

پریوس باطریش ۸تا ۱۰ سال عمر داره خراب بشه خودتو آماده ۱۰۰ میلیون هزینه کن

MOHAMAD7 (18 روز پیش)

اخه تو داری ماشینه ۲۰۱۰ رو با تیگو مقایسه میکنی؟ موتور اگه هر چی باشه بعد از ۱۰ سال دیگه به خرج میفته و تیگو۷ بروز تره تویوتا اپشن نداره باید ماشینی بگیری که راحت باشی توس نه حس ماشینه قدیمی بهت بده تویوتا ۲۰۱۰ با اینکه تویوتا هست اما بازم به خرج میفته هر چقد هم براش خرج کنی همون اش و همون کاسس من خودم تیگو ۷ دارم ۳ ساله دارم رنگه تعمیرگاه هم ندیده

M30X12(278 روز پیش)

این ماشین هرچقدر هم نکات مثبت داشته باشه بازم با این قیمت ماشین های ۵ سال کارکرده آلمانی و ژاپنی مثل بی ام و ایکس ۱، میتسوبیشی asx و ... ارزش خرید بیشتری دارن ، حداقل میدونی ماشین با اصالت سوار شدی

novin (123 روز پیش)

بابا دست بردارید از این اصالت. آمریکایی ها خودشون ماشین های خودشون رو نمی خرن چون کیفیتشون نسبت به ژاپنی ها و آلمانی ها پایین تره و هزینه های بالاتری داره. عقل سالم و منطق میگه باید ببینی کدام محصول ارزش در برابر پرداخت بالاتری داره. وقتی ماشین کارکرده بگیری که مدام خراب بشه و قطعاتش هم گران و شاید نایاب باشه دیگه اصالت به چه درد می خوره. حالا ژاپنی کم کار و تمیز بله ولی نه کره ای 10 ساله یا فرانسوی 10 ساله. با این که صنعت خودروسازی آمریکا یه روزهایی بهترین بود و الگو برای بقیه ولی مردمش ژاپنی و جدیدا کره ای میگیرن که ارزانتره و کیفیت بالاتری نسبت به خود آمریکایی ها داره. دوستان خود بیوک بعضی از خودروهاش فقط در چین تولید میشه و به آمریکا صادر میشه می تونید برید تحقیق کنید. موسسات کیفی خودرویی اروپایی و آمریکایی بعد از بررسی بعضی از خودروهای مونتاژ چین دیدن که بعضی هاشون از کیفیت مونتاژ اون محصول در خود شرکت اصلی کیفیت بالاتری در ساخت و مونتاژ دارن. این مورد اگه اشتباه نکنم در مورد یکی دو خودروی آمریکایی ساخت چین بود. پس چین کیفیت مونتاژ و همین طور ساخت قطعات پایینی نداره . همین تیگو قطعاتش بوش و والئو هستن .

VahidReza (120 روز پیش)

آمریکا ماشین اسپرت میزنه و برای خانواده نیست برای همین فروشش کمتره بعد مردم اونجا فکر راحتی هستن کی گفته کیفیت آمریکایی بده؟ دومین خودروساز برتر دنیاست ! مردم اونجا جیبشون پره مثل اینجا اوضاعشون داغون نیست که هرچی قوی تره بخرن تا ضرر نکنن!

VahidReza (113 روز پیش)

خدایی چرا نظر منفی دادین؟ آمریکایی ها ماشینای خودشون رو نمیخرن؟ پر فروش ترین ماشین آمریکا امسال فورد سری اف بوده که آمریکاییه

Msheykhi (72 روز پیش)

دوست عزیز خوبه قبل گفتن خودتم چک کنی.... پرفروش‌ترین مدل ساخت آمریکا فورد بوده ولی پرفروش‌ترین خودرو در امریکا نبوده

Hjjjjjjj (37 روز پیش)

در جواب novin دوست عزیز میدونی ولی شما فکر نکنم تا حالا ماشین فرانسوی یا المانی سوار شده باشی ماشین المانی مثل بنز مایلر 1921 کامیون ،موتورش از سال52 پلمپ هستش وبابد اینم بدونی کامیون دانگ فنگ و هوو چینی مدل 88 یا بالاتر تعویض موتور زدن یعنی موتور حتی تعمیر هم نشده پس باید عمق فاجعه رو متوجه شده باشی . اما در مورد ماشین فرانسوی بزار تجربه شخصی خودمو بگم من یه مگان مدل88 (e1 1600 ) که از اول دست خودم بوده اصلا ملاحظه هم نکردم وفشار های بی رحمانه ایی به ماشین وارد کردم و بهتر اینم بدونی که موتور و گیربکس و جلوبندی مگان ام پلمپ هستش پلمپ پلمپ بعد از 12 سال کارکرد و با کیلومتر 390 هزار و الانم هیچ خرجی نداره و میدونم تا 10 سال دگه مگان اخ نمیگه اهل سیستان بلوچستان هم هستم و بهتر بدونی که اینجا هرکی ماشین چینی داره اعتراف میکنه گیربکس و موتور ماشین داغ میکنه

MOHAMAD7 (18 روز پیش)

اونا فقط پوله برند میگیرن

CHR208564(46 روز پیش)

سلام ببخشید درسته میگن تیگو 7 گیربکسش داغ می‌کنه. ممنون میشم جواب بدید.

ser123 (45 روز پیش)

به هیچ عنوان . دروغ محضه

Hjjjjjjj (37 روز پیش)

سلام بله درست موتور و گیریکس این ماشین خیلی زود ذاع میکنه وموتوری هم که ذاع کنه عمرش میاد پایین .

ali43 (36 روز پیش)

گیربکسش دو کلاچس و اگر مراقبت دو کلاچه ها رو انجام ندید به مشکل می خورید مثلا اگر خودرو ساکن باشه ، دنده هم روی D و شما نه گاز بدید نه ترمز بگیرید و روی اتو هلد هم نباشید به گیربکس خیلی فشار میاد و داغ میکنه

MOHAMAD7 (18 روز پیش)

اصلا درست نیست

Mjd(121 روز پیش)

سلام دوستان خداو کیلی هرکی داشته بگه. چند وقته میخوام تیگو ۷ مدل۹۶ اکسلنت بخرم میگن نخر گیریبکسش به مشکل بر میخوره. نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

Rezath (117 روز پیش)

بله گیربکس ماشین مشکل داره این گیربکس دو کلاچه هست و گیربکس های دو کلاچه حرارت بالایی دارند و از طرفی ترافیک واسه این نوع سم هست حالا چرا گیربکس تیگو مشکل داره چون علیرغم دو کلاوه بودن خنک کننده گیربکس نداره و این یعنی تو ترافیک و جاده‌ها ممکن دما بره بالا و مجبور باشید بزنید بغل تا سرد بشه😊

ser123 (117 روز پیش)

اصلا اینطور نیس تیگو هفت هیچ مشکلی نداره راحت بخر

i3233 (114 روز پیش)

نه اصلا گیربکسش مشکل نداره اصلا داغ نمیکنه با خیال راحت بخر

Msheykhi (72 روز پیش)

کاملا درسته.این مشکل دوکلاچه‌هاست جک هم این مشکلو داره ولی کمتر چون موتورش قوی‌تره من موندم کسیکه سوار این ماشینم نشده چرا بیخود ازش دفاع یا انتقاد متعصبانه میکنه دادا واقعیت رو بگین

61Mehdi (38 روز پیش)

من شب یلدا ۲ سال پیش توی همت شرق به غرب ۲:۳۰ ترافیک کاملا قفل بودم ، گیربکس آخ نگفت مدل ماشینم ۹۷ هست ، این ماشین حرف نداره از توسان ۲۰۱۷ سواریش نرم تره فقط موقع شروع حرکت یه مقدار کند هست که باهاش کنار میاین ، اما شتابش واقعا خوبه

S.Kh (25 روز پیش)

موتور تیگو نسبت به جثش کوچیکه و حجم کمش همراه با تکنلولوژی توربو چینی و بنزین ایران شما رو به دردسر میندازه. ضمنا گیربکس ۲ کلاچ تیگو مناسب رانندگی‌‌های پر ترافیک نیست

AMIRREZA777 (18 روز پیش)

هیچ مشکلی نداره نه گیربکس نه چیزه دیگه ای راحت بخرش اگه ۵ ساعتم تو ترافیک بمونی داغ نمیکنه خیالت راحت راحت راحت

AMIRREZA777 (18 روز پیش)

اقایه s.kh موتور تیگو چینی نیست تمامه قطعاتش بوش المان هست و این ماشین بهترین ماشین چین بود تا ۱۳۹۹

SEUNA(36 روز پیش)

سلام دوستان من توسان دارم می خوام یدونه از اینها بگیرم به نظرتون خوبه نسبت به توسان ۲۰۱۷ می ارزه؟

ser123 (32 روز پیش)

تیگو هفت از تمام شاسی بلند های کره ای چهار سیلندر ، خیلی خیلی بهتره . پس سریعا اون توسان قراضه رو بفروش و تیگو هفت بگیر

S.Kh (25 روز پیش)

سلام. اگر نسل اول توسان رو دارین بجاش تیگو خوبه ولی‌ اگر ماشین شما مدل ۲۰۱۲ به بالا هست به هیچ عنوان با تیگو تعویض نکنین که پشیمون میشین. چه از لحاظ پرستیژ ماشین چه از لحاظ فنی‌ و دوام. موتور تیگو نسبت به جسش کوچیکه و حجم کمش همراه با تکناولوژی توربو شما رو به دردسر میندازه. ضمنا گیربکس ۲ کلاچ تیگو مناسب رانندگی‌‌های پر ترافیک نیست

YASIN87(34 روز پیش)

سلام دوستان من تا یک ماه دیگه یک میلیاردپول به دستم میرسه و قصد دارم که یک ماشین خوب بخرم بین ماشین های تیگو جک هایما توسان گیر کردم و از دوستان خودرو سوار میخوام که در خریدن خودروی مناسب کمکم کنن با تشکر

alireza.n (33 روز پیش)

سلام بین این سه خودرو ؟ توسان هم رده نیست !‌ اما از لحاظ نرمی اتاق ابتدا تیگو بعد توسان و سپس جک ‌! از لحاظ دوام فنی توسان و تیگو و جک . از لحاظ بازار قطعات تیگو جک و توسان ! از لحاظ بازار دست دوم جک و تیگو و توسان . باید ببینید از خودرو چه میخواهید. بشخصه برای راحتی خانواده این خودروها را انتخاب نمیکنم اما بین این سه خودرو تیگو و توسان و جک . از بسیاری سوال کرده ام خانواده در صندلی عقب خودرو جک و توسان اصلا راحت نیست مجددا یادآوری میکنم توسان از لحاظ دوام فنی بسیار بالاتر است اما در ایران بازار ندارد .

ser123 (30 روز پیش)

جناب alireza.n ، تیگو هفت از همه لحاظ ، از جک و توسان خیلی خیلی بالاتر و بهتره .

Maslak007(44 روز پیش)

سلام ببخشید دوستان بین تیگو 7 و جک اس 5 کدوم برای خرید بهتره ؟! ی سریا میگن خودرو جک از همه خودرو های چینی بهترن یه سریا میگن ن اگ میشه نظر کارشناسی بدید ک کدوم بهتره از هر لحاظ باتشکر

ser123 (41 روز پیش)

فقط و فقط و فقط تیگو هفت بگیر . بهترین خودشه

trueend5 (38 روز پیش)

قیمت دلاری تیگو ۷ قدیمی در بازارهای جهانی از قیمت جک k7 جدید بالاتره دیگه s5 که بماند، حالا دیگه خودتون تفاوت کیفیت رو حساب کنید.

2112Korosh(55 روز پیش)

سلام دوستان امکانات این ماشین با هیوندا i40 تقریبا یکیه لطفا راهنمایی کنید برای خرید کدوم یکی منطقی تره.

i3233 (53 روز پیش)

صد درصد تیگو7 بهتر از ای 40 هست چون هم اشنا تره هم قویتره و هم قطعاتش پیدا میشه

ser123 (53 روز پیش)

فقط و فقط تیگو هفت بگیر

Efs (49 روز پیش)

i40 صندوق دار کم کار بگیر. واقعا عالیه. موتور جی دی ای بنزین سوپر بزن عشق کن. سیستم صوتی عالی. من عاشقشم. ولی توسان و اسپورتیج بالای ۸۰ تا کار نگیر

Efs (49 روز پیش)

امکانات ای ۴۰ صدتای اینه کجاش یکیه؟. حی دی ای داره. سیستم صوتی. ۵گرم ۲ سرد داره. اونو بگیر

مرتضی هستم! (48 روز پیش)

کوروش جان ارادت. i40 در زمان خودش یکی از بهترین های بازار بود به لحاظ اپشن. تجهیزات این دو خودرو خیلی باهمدیگه فرق داره و واقعا نمیشه گفت یکیه

Show More