مشخصات فنی چری تیگو 7 IE سال 1396 - 1402

580 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
در میان خودروسازان چینی، چری خود را به عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو معرفی می‌کند و از همین‌رو برای حفظ بازار صادراتی محصولاتش، استفاده گسترده‌ای از تکنولوژی‌های روز را با همکاری مهندسان غربی در دستور کار خود قرار داده و این استراتژی زمینه توسعه سریع و چشمگیر خودروهای این شرکت را پدید آورده است. مصداق چنین عملکردی را می‌توان در تیگو7
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای کابین
تعلیق نرم
امکانات رفاهی
زنجیر تایم
اضافه شدن ترمزپارک برقی و اتوهلد در تیپ IE
رکاب برقی در تیپ اسپرت

نقاط ضعف

ابعادی مشابه تیگو5
نداشتن سیستم محرکه AWD

تریم های چری تیگو 7

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1398 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

147 اسب‌بخار

گشتاور

210 نیوتن‌متر

شتاب

10.2 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4432 میلی‌متر

عرض

1837 میلی‌متر

ارتفاع

1670 میلی‌متر

فاصله محوری

2650 میلی‌متر

وزن

1440 کیلوگرم

حجم باک

57 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ 10 شاخه جدید

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چرخش مه شکن در پیچ - چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

9 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3/MP4 - iPod - MirrorLink - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.8 اینچی صفحه کیلومتر - دوربین جلو - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم قهوه ای

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

روکش نرم داشبورد - کنسول وسط جدید - رودری جدید

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای چری تیگو 7 IE در بازار

ام جی GS

ام جی GS

مقایسه
هایما S7 1.8 لیتر توربو

هایما S7 1.8 لیتر توربو

مقایسه
بی وای دی S6

بی وای دی S6

مقایسه
دیدگاه کاربران
Ardeshirk 1404/1/10
سلام من حدود ۳ سال تیگو ۷ داشتم .... ماشین خوش دستی هست ، سواری خوبی ام میده .... حواسش بهش باشه ، حالا حالا ها واست کار می‌کنه ...تو سرعت و شتاب کم نمیاره ..چه تو شهر و چه تو جاده عالیه ...تنها نقطه ضعفش که من خیلی کلافه میکرد و باعث شد که بعداز یه سال بفروشمش و یه دونه fx بگیرم .... گیربکس اش بود .... اولا تو تابستان و گرما و توی ترافیک ، گیربکس داغ میکرد و موقع تعویض گاز زیادی می‌خورده و زوزه میکشید و خیلی روی مهم بود و دوم گیجی گیربکس تو تعویض و معکوس کشیدن بود ، خصوصا اگه میخواستی یکدفعه معکوس بکشی و به ماشین سرعت بدی ..... خیلی بد عمل می‌کرد و گاز میخورد ولی سرعت نمی‌گرفت ... تیکو ۷ تنها مشکلش گیربکس اش هست و اینکه دو کلاچه خشک هست و تو ترافیک داغ می‌کنه .... بقیه چیزا عالیه ....
پاسخ
1
0
1
115058bama 1404/2/6
و نداره حدود95 هزار تا باهاش رفنم. . نمایندگی زمانی که خریدم گفت تا 150 هزار کیلومتر اصلا نیاز به تعویض روغن گیربکس هم نداری . انصافا ماشین خوبی هست.. قلدر و برو !!! فقط سرویسها رو به موقع انجام بدین
0
0
نیازدار 1404/1/9
سلام دوستان بنظرتون ماشین swmg01 بهتره یا تیگو۷ آی ای میشه راهنمایی کنین
پاسخ
0
0
1
علییب 1403/12/28
این ماشین بهترینه موتورش خیلی وحشیه جلوشم مثل موتورش وحشیه
پاسخ
0
0
1
تیمسارسعید 1403/12/25
عزیزان سلام، بنده از سال 95تابحال با تیگو ۵ شروع کردم که اون زمان همه میگفتن چرا چینی خریدی در صورتیکه بسیار کم هزینه و کم اصطحلاک بود بعد از اون تیگو هفت در سال ۹ه‍ خریدیم و علی رغم ماشینهای قبلیم که توسان مدل پایین و ویتارای ۲۴۰۰ بود ،به نظرم این ماشین از هر لحاظ بهتر بوده، کلا بگم اگر سفر بین شهری دارین که بینظیره و مشابه نداره اما در شهر فقط ضعف تاخیر در گیربکسه که یه مقدار با مقایسه هم مدلهاش ضعیفتر عمل میکنه، در مجموع ماشین واقعا محکم و بی سر صدایی هست میشه گفت استاندارد ce داره. به نسبت قیمتش واقعا ارزنده است
پاسخ
0
0
3
محمدخادمی 1403/12/4
ضمن عرض سلام سه ساله که تیگو ۷ ie دارم از خودرو بسیار راضی هستم طبیعتا معایب و مزایایی داره که از مهمترین مزایاش عدم حساسیت به بنزین ایران هست ، شتابگیری خوب و کیفیت نرم رانندگی هست کلا رانندگی طولانی مدت هم شما رو خسته نمیکنه سرویسهاش رو منظم بایستی انجام بدهید و از گاز دادن غیر اصولی خودرو هم جهت عمر بیشتر و خرابی کمتر بپرهیزید ، اما از معایب که کلن مربوط به شرکت مدیران خودرو هم هست گارانتیهای کاغذی و فیکش میتونم بگم ، یبکبار در خود نمایندگی پمپ بنزینش سوخت و در کمال تعجب کل هزینه بابت تعویض پمپ بنزین از من گرفته شد ، و خدمات نمایندگیهاش شما رو راضی نمیکنه یاعلی ....
پاسخ
0
0
2