• مشخصات فنی crossback7rivoli
  • مشخصات فنی crossback7rivoli
  • مشخصات فنی crossback7rivoli
  • مشخصات فنی crossback7rivoli
  • مشخصات فنی crossback7rivoli
  • مشخصات فنی crossback7rivoli
  • مشخصات فنی crossback7rivoli

مشخصات فنی دی اس 7 کراس بک ریولی سال 2018 - 2018

93 دیدگاه
سال
دی اس 7 کراس بک، ششمین محصول خانواده DS بود که آرین موتور آنرا در سال 97 به بازار کشورمان معرفی کرد. فرانسوی‌ها این پرچمدار را با پلتفرم EMP2 ساخته‌اند؛ همان پلتفرمی که قبلا هم در پژو 3008 نسل دوم، پژو 5008 نسل دوم و حتی سیتروئن C4 ایرکراس نیز امتحانش را پس داده بود. قطعا باید این کراس‌اور جمع
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
فضای جادار کابین
تعلیق کارآمد و هوشمند
سطح بالای تجهیزات رفاهی
پیشرانه قدرتمند (نسبت به رقبا)

نقاط ضعف

واردات محدود
خدمات پس از فروش
ساختار دیفرانسیل جلو (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات دوکلاچه 3 حالته (اتو - کامفورت - اسپرت)

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ THP165

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

163 اسب‌بخار

گشتاور

240 نیوتن‌متر

شتاب

9.5 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4573 میلی‌متر

عرض

1906 میلی‌متر

ارتفاع

1625 میلی‌متر

فاصله محوری

2738 میلی‌متر

وزن

1425 کیلوگرم

حجم باک

62 لیتر

چرخ جلو

235/50R19

چرخ عقب

235/50R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

4 حالته (اکو - نرمال - اسپرت - کامفورت)

سایر ویژگی‌ها

تعلیق هوشمند (CDC) با اسکن جاده - کنترل پایداری 3 حالته (برف - شن - گل) - کنترل پایداری تریلر (TSA)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED سه تایی

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان اسپرت (دی کات)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش Arkamys- هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3/MP4 - iPod - AUX - Apple CarPlay/Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 12 اینچی صفحه کیلومتر با تنظیم نور

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه با 3 حالت (سافت - نرمال - فست) - کنترل رطوبت - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی - تنظیم برقی پشت‌سری و گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

تنظیم برقی - تنظیم برقی پشت‌سری و گودی کمر - مموری

ویژگی صندلی عقب

تنظیم زاویه پشتی - تاشو دوتکه - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم کلادیا با دوخت الماسی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب و آلومینیوم - ساعت آنالوگ BRM - شارژر وایرلس - پدال آلومینیومی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ - تنظیم آینه در دنده عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
MoSadegh 1401/8/12
خیلی ماشین لوکسی هست. به نظرم از سانتافه و سورنتو هم بهتره.
پاسخ
0
0
5
Alimahmodkhani 1400/10/7
این ماشین دو میلیارد نمی ارزه یه برند فرانسوی دیگه به نظر من در حد x1 نیست نباید با هاش مقایسه بشه
پاسخ
0
0
0
Pooyan1388 1400/7/15
ماشین بسیار لاکچری و فول آپشن
پاسخ
0
0
4
iman121 1400/6/19
نکته جالب در مورد تمام فرانسوی های بازار ایران اینه که همشون از یک موتور و گیربکس استفاده میکنند و هیچ تفاوتی بین تجهیزات فوق نیست. یعنی چه پژو 2008 و چه سیتروئن C3 و چه پژو 508 و تمام محصولات DS که در بازار ایران هست دقیقا یک موتور و گیربکس دارن. از نظر کیفیت ساخت هم هیچ تفاوتی فاحشی بین محصولات پژو و دی اس نیست. حتی سیتروئن C3 کاملا از نظر کیفی مشابه DS تو بازار ایران . فقط DS تعدادی آپشن اضافی داره که در عمل هیچ کاربردی نداره و 95 درصد افراد از روز خرید تا فروش خودرو حتی یکبار هم از این امکانات استفاده نمیکنن. بنابراین اگر کسی علاقه مند به خودروهای فرانسوی میتونه بجای خرید این ماشین سیتروئن c3 بخره و حدود 2500 میلیارد تومن ذخیره کنه و کار دیگه باهاش انجام بده. ضمن اینکه تو رنج قیمت این خودرو تو بازار ایران بهترین خودرو های دنیا قرار دارن که خودرویی مثل DS حتی 1 درصد هم شانس رقابت با انها نداره. برندهایی مثل لکسوس و تویوتا و بنز و بی ام و و فولوکس و اپل و هوندا و نیسان و ... . DS فقط بدرد کسانی میخوره که بدون زحمت و با رانت و رابطه یک پول مفتی بدست آوردن و الان میخوان خودرویی متفاوت داشته باشند. عرضه DS با این قیمت مثل این میمونه که ما موتور و گیربکس پراید بگیریم و روی اتاق شاهین بزاریم و بعد با قیمت 500 میلیون بفروشیم. البته خوب این کار با کمی قیمت کمتر سایپا د اره انجام میده و چون تو ایران این حرکات جواب داده فرانسوی ها هم همین مسیر میرن.
پاسخ
0
10
2
arianmask 1400/3/30
این خودروds7 و رنو کولئوس هم قیمت بودند! با این قیمت اصلا نمی صرفه
پاسخ
2
4
2
Shayan2022 1400/12/1
arianmask این خودرو وقتی اومد 497 میلیون بود ثبت نامش ولی کولئوس بالای 300 نبود
0
0
VahidReza 1400/4/16
نمی صرفه؟ اپشناش خیلی بیشتر از کولئوس هست! تعلیقش خیلی نرم تره ! چون ماشین لوکسیه و برای تشریفات یا کسایی که راننده دارن هست!
3
6