بررسی مشخصات فیدلیتی پرایم
بررسی مشخصات فیدلیتی پرایم
بررسی مشخصات فیدلیتی پرایم
بررسی مشخصات فیدلیتی پرایم
بررسی مشخصات فیدلیتی پرایم
بررسی مشخصات فیدلیتی پرایم
بررسی مشخصات فیدلیتی پرایم

بعد از دیگنیتی، فیدلیتی (Fidelity) دومین تجربه بهمن موتور در عرضه محصولات چینی با برندسازی اختصاصی خودش بود. فیدلیتی در واقع همان جتور X70S است که چری در سال 2018 آنرا به بازار چین معرفی کرده اما بهمن موتور در اواسط سال 1400 آنرا به ایران آورد. درباره فیدلیتی، چند نکته جالب وجود دارد؛ اول اینکه موتور توربوشارژ 4T15C آن دقیقا همان موتوری است که در خانواده چری آریزو و همچنین چری تیگو نیز قبلا استفاده شده است. دوم اینکه فیدلیتی، نخستین محصول بهمن موتور است که خریدارانش هم می‌توانند نسخه 5 نفره و هم می‌توانند نسخه 7 نفره آنرا سفارش دهند. سوم اینکه طبق گفته‌های مدیرعامل بهمن موتور در سال 1400، موتور فیدلیتی در کارخانه تیوان (واقع در شهرک صنعتی کاسپین در قزوین) مونتاژ می‌شود. چهارم اینکه تایرهای 18 و 20 اینچی فیدلیتی، در کارخانه کویرتایر ساخته شده‌اند. پنجم اینکه مونتاژ فیدلیتی در ایران، با داخلی‌سازی 20 درصدی آغاز شده اما طبق برنامه‌ریزی بهمن موتور، قرار است این میزان تا 60% افزایش یابد. ششم اینکه با خواباندن صندلی‌های عقب فیدلیتی، فضایی معادل 1680 لیتر در اختیار دارید که تقریبا 20% بیشتر از کی‌ام‌سی K7 است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای فیدلیتی پرایم

    • کابین جادار و بزرگ
    • پلتفرم مشترک با تیگو8
    • امکان سفارش در مدل‌های 5 و 7 نفره
    • پیشرانه مشترک با محصولات چری (4T15C)
  • معایب فیدلیتی پرایم

    • فضای پای ردیف سوم
    • ساختار تک‌دیفرانسیل (نسبت به رقبا)
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1400 تا 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ (4T15C)
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 155 اسب‌بخار
  • گشتاور 230 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.9 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4735 میلی‌متر
  • عرض 1900 میلی‌متر
  • ارتفاع 1710 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2720 میلی‌متر
  • وزن 1575 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 255/45R20
  • چرخ عقب 255/45R20
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1400 تا 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ (4T15C)
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 155 اسب‌بخار
  • گشتاور 230 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.9 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4735 میلی‌متر
  • عرض 1900 میلی‌متر
  • ارتفاع 1710 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2720 میلی‌متر
  • وزن 1575 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 255/45R20
  • چرخ عقب 255/45R20
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
227 دیدگاه

MOHAMAD87094(88 روز پیش)

متأسفانه خودروی فیدلیتی در شروع حرکت به سمت جلو و عقب،با لرزش همراهه و کارشناسان بهمن موتور این اشکال را ناشی از سیستم دوکلاچه و خشک آن میدانند و هیچ روشی هم برای رفع این ایراد مهم ندارند.

Ali8760 (82 روز پیش)

مگه میشه مربوط به دو کلاچه بودن گیربکس باشه .خیلی خودروهای دیگه دو کلاچه هستند.تیگو ۷ دقیقا همین گیربکس را داره.من الان چند ماه هست فیدلیتی ۵ نفره دارم اصلاً هیچ لرزشی در گیربکس نداره .شتاب ماشین رضایت بخشه . تسلط و دید در رانندگی خیلی عالیه. فقط کمی فکر میکردم خشکه . که در مقایسه با اسپورتیج که سوار شدم خشکی کمتری داشت . مصرف سوخت خارج از شهر اگر با سرعت ۱۰۰ تا باشه حدود ۸ بود. رادار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ واقعاً در این خودرو خیلی بکار میاد . در ضمن صندلی ۷ نفره خیلی فضای خوبی نداره برای بچه ها خوبه .فضای صندوق عالیه .امکانات رفاهی داخل خودرو خوبه بجز تهویه که نمیدونم چرا اتومات نیست ولی سرمایش و گرمایش خیلی قوی داره.

CHR208564(395 روز پیش)

چطور سانتافه با این هم وزنه «شاید» هم وزن سانتافه کمتر باشه، بعضی ها ادعا می کنند سانتافه با موتور 2400 GDI 190 اسبی با چهار چرخ محرک راه نمی ره ولی این فیدلیتی که آدم اسمش هم بلد نیست بگه با وزن بیشتر و ابعاد بزرگتر با موتور 1500 توربو 155 اسبی تک دف راه میره؟ من در تعجبم موتور 1500 با وزن حدودا 1700 کیلو راه میره ؟ اینجا خیلی خنده داره که بعضیا میگن موتورش در حد موتور ۶ سیلندره 😂😂

1Ams (387 روز پیش)

دقیقا

Mohammad8118 (385 روز پیش)

سلام، با عرض پوزش، اولا این ماشین 1550 کیلو وزن داره، سانتافه 1780 کیلو، دوما این موتور توربوعه و گشتاورش با سانتافه یکیه، ولی نهایت گشتاور رو از دور 1650 دارید، ولی سانتافه چون اتمسفر هست تو دور 4500 کل گشتاور رو دارید، سوما این گیربکسش دبل کلاچ خشک هستش که کمترین اتلاف نیرو رو داره، ولی سانتافه گیربکس اتوماتیک معمولی روش هست، واسه همین این ماشین یه مقدار جزئی تند و تیز تر از سانتافه هستش، امیدوارم به جوابتون رسیده باشین

1Ams (376 روز پیش)

آقا محمد شتاب سانتافه gdi به مراتب بهتر از این خودرو هست تست شتابشون هم هست سانتافه حدود ۱۰.۵ میزنه ولی فیدلیتی بالای ۱۲

ssfree (344 روز پیش)

یک وزن سانتافه سنگین تر هست دو موتور اتمسفر و طبیعی هست سه تکنولوژی موتور سانتافه قدیمیه برای 7 الی 8 سال پیش(بلکه بیشتر هست) و در فیدیلتی ب دلیل وجود توربو گشتاور رو از دور پایین وارد میکنه و این ک گیربکس دوکلاچه داره و الان بیشتر خودرو ها دارن ب سمت موتور هایی با حجم کمتر و نصب توربو گرایش پیدا میکنند

Wrdbt (333 روز پیش)

ssfree عزیز تکنولوژی سانتافه درسته برای ۸ سال پیشه ولی هنوز از فیدلیتی و امثال این ها بالاتره همین موتور سانتافه که برای ۸ سال پیش پاشش سوخت مستقیم داره که تازه تیگو ۸ پرو ۲۰۲۲ اومده از این تکنولوژی استفاده کرده

Amin.e.d (316 روز پیش)

با سلام و احترام سانتافه ماشین بسیار خنگی هست که خودم بار امتحان کردم روی حالت اسپرت خوبه اما به شدت مصرفش بالاس موتورش ی طراحی قدیمی داره اصلا کاری هم با فیدلیتی ندارم در کل طراحی موتور سانتافه قدیمی تمام ماشین های امروزی مانند چینی ها همه یک موتور 15000سی سی دارند ینی حجم کم مصرف کم شتاب خوب این ینی طراحی امروزی با این اوضاع ترافیک و بقیه مساعل ماشین هایی همانند سانتافه و بقیه کره ای ها که همه تقریبا از همین موتور سانتافه استفاده شده بدرد امروزه نمیخورم و طراحی موتورشون قدیمی هست تکنولوژی امروزه ینی حجم موتور کم توربو شتاب بالا این میشه یک موتور امروزی که مصرف کمی داشته باشه البته باز توربو هم مساعل خودش رو داره که اونا جداس وگرنه قدرت موتور بالا شتاب بالا رو هر کسی میتونه تولید کنه 🙌🌺

Car2022 (311 روز پیش)

من خودم فیدلیتی دارم شتاب صفر تا صد ۱۰.۹ بود پسر عموی منم سانتافه ۲۰۱۶ داره شتاب صفر تا صد اون ۱۱.۷ بود

arya234 (311 روز پیش)

اسم خودرو اتفاقا تلفظ کردنش خیلی راحت هست.برادر شما همون سانتافه رو بعد ۲ سال میبینی یاتاقان زده.

Ams24699314 (304 روز پیش)

شما تست و بررسی همین فیدلیتی رو ببین میگه گیربکسش خیلی دوام داشته باشه ۲۰ هزار تاست که اگر پر فشار رانندگی کنید ۵ هزار تا شما کیفیت رانندگی ماشینای کره ای رو با چینی که صدای باد زیادی داخل اتاق میاد و سر و صدای کابین زیاده و از همه مهمتر ناک زدن موتور و گاز هرز خوردن و تاخیر در شروع حرکتی که فیدلیتی داره مقایسه نکنید

Amir30 (250 روز پیش)

من این ماشین رو دارم و کاملا هم راضی ام

Mapoorfalah (126 روز پیش)

Ams24699314‏ کاش یکی اینا رو پارسال به من میگفت 😢😢

111Mohammad (97 روز پیش)

البته شما درست میفرمایید . سانتافه اون مدلهایی که gdi داره خیلی عملکرد خوبی داره

Mohammadmm(358 روز پیش)

سلام.آقا یک سوال.فیدیلیتی آپشن ،کنترل سرعت در سرازیری،نداره. وای ترمزش برقیه.حالا باتوجه به این آیا در جادهای شیب دار به سمت پایین، کروز کنترل میتونه سرعت رو نگه داره یا از حد ستینگ بیشتر میره.کروز سرعت در جادهای شیب دار به سمت پاین با کدوم آپشن انجام میشه،با ترمز برقی یا کنترل سرعت در سرازیری ممنون

1Ams (356 روز پیش)

دوست عزیز ترمز برقی ربطی به ترمز در شیب نداره فیدلیتی شیب سنج و کروز هوشمند(تطبیقی مثل سانتافه)نداره برای همین در سرازیری خودتون باید ترمز کنید

Zipper (126 روز پیش)

فیدلیتی در حالت کروز کنترل مثل خیلی از ماشینا فقط با کنترل گاز سرعت رو نگه میداره

Mapoorfalah (126 روز پیش)

تو سرازیری مثل مرد تا اخرین سرعت میره و اصلا ترمز و دره و ترس برای این ماشین معنی نداره فقط ممکنه راننده یکم وحشت زده شه

111Mohammad (97 روز پیش)

سلام. دوست عزیز. فیدلیتی کنترل سرعت در سرازیری نداره. استفاده از ترمز برقی اصلا ربطی به سرازیری نداره و در اصل ترمز برقی همون کار ترمز دستی رو فقط به صورت برقی انجام میده. نهایتا خوشبختانه گیربکس فیدلیتی اتومات تیپ ترونیک هست. یعنی توی شیبهای زیاد برای کنترل سرعت اگر نمیخواید ترمز زیاد بزنید گیربکس قابلیت تبدیل به دستی داره. من تست کردم جاده فیروزکوه. مثلا میزاری توی شیب روی دنده دو یا سه و دیگه ماشین بیش از حد دور نمیگیره که زیاد بخوای ترمز بزنی

engineer78(98 روز پیش)

با سلام. من این ماشین رو از اول 1401 دارم چند سفر ظولانی رو باهاش رفتم. کلا میزان رضایت هر فرد از برندهای مختلف نسبی و بیتگی به سطح انتظارتون داره. برای من که کلا بیش از سرعت 120 تا نمی رونم، عملکرد قابل قبول داره، شتابش در موقع سبقت خوب هست، کابین جادار و رانندگی عالیه. در ترافیک سنگین تا حالا به مشکل داغ شدن گیربکس برنخوردم که راه حلش رو هم دوستان اشاره کردن .جند تا مشکل که باهاش دارم، یکی حساسیت ماشینهای توربو به سوخت بی کیفیت ایران هست که الزاما باید سوپر برنید یا اکتان بریزید. الیته چند مدتیه که با بنزین معمولی هم خودش رو وفق داده. اون اوایل مشکل ناک زدن(به خصوص تو تعویش دنده های 3 تا 5 در حالت اتومات رخ میداد) ناشی از سوخت داشتم که با فراخوان شرکت و به روز کزدن برنامه، مشکل رفع شد.مشکل دیگه که رو اعصابه ، حجم باک کوچیک با این هیکل هست که رو حجم خالی 40 لیتر چراغش روشن میشه که با توجه به کیفیت متفاوت بنزین در نقاط مختلف، کاش میشد مسافت بیشتری رو با حجم بالاتر باک میرفتیم تا به جایگاه یا شهر با سوخت مناسب برسیم. مصرف سوخت که من دایم چک میکنم در حدود 8 (حتی با بنزین عادی)هست.. در مورد گیربکس تو دنده عقب در حالت سرعت بسیار کم تق تق صدایی داره که میگن با این سیستم گیربکس طبیعیه ولی کاش صدا نداشت ونمیدونم در درازمدت باعث آسیب میشه یا خیر. در کل نسبت به قیمتش و سایر چینی ها خوبه و به عنوان ماشین صفر و کم کار پیشنهاد میدم. و با این رنج قیمت، ریسک بالای خرید ماشین کره ای 10 سال کارکرد و تعمیرات رو تا چندسال دیگه ندارید. (قطعا اگه برند معتبر که از صاحب قبلیش اطمینان و شناخت دارید، از همه چینی ها بهتره) در ضمن این ماشین تو دوبی دیدم دقیقا شبیه به همین فیدلیتی تنها تفلوتش لاستیک ایراتی کویر روی این ماشینه و تبلیغاتی که اونحا رو این ماشین می کنند، مصرف کم سوخت و سیو پولی سالانه به خاطر حجم کم موتور است. اگه بخواهیم هزینه گمرکی رو به قیمت دوبی اضافه کنیم، تقریبا قیمت کارخانه ای ماشین در میاد(نه بازار آزاد

SMTE(100 روز پیش)

من حدود ۸ماهه فیدلیتی دارم، تو این مدت مشکل داغ کردن گیربکس حتی در ترافیک سنگین نداشتم، از قدرت و شتابش هم راضی هستم، ماشین جادار مناسب برای خانواده هستش آپشنهاش هم مناسبه

Amirabdi7276(124 روز پیش)

دوستان به نظرتون فیدلیتی صفر یا آزرا 2011 ؟؟؟؟

farshid 39 (108 روز پیش)

به نظر خودتان سوال به این سادگی جوابش چیه

Nasrin62(302 روز پیش)

من الان پژو ۲۰۰۸ دارم‌ و ازش راضی هستم ولی همیشه دلم‌میخواسته که یه شاسی بلند داشته باشم ولی با قیمت های مدل های کره ای که من دوست دارم‌مثل اسپورتج هیچ‌وقت نمیتونم بخرم . الان فیدیلتی قیمتش طوری هست‌که من‌ میتونم ۲۰۰۸ را بفروشم‌و اونو بخرم. میخوام‌بدونم‌منطقیه این‌کار رو بکنم از لحاظ موتوری و گیربکس؟ ۲۰۰۸‌خیلی ماشین تند و تیزیه و من تا حالا توی این‌۳ سال باهاش مشکلی نداشتم ولی دلم‌میخواد ماشین جدید بگیرم خسته شدم ازش نظرتون تبدیل به فیدیلتی‌چیه؟

JJRudd (298 روز پیش)

مطمئنا پشیمون میشین، 2008 در رنج قیمتی خودش ماشین فوق العاده هست، همونطور که احتمالا بدونین موتور اون طراحی بی ام و هست و گیرباکس طراحی آیسین ژاپن که هماهنگی بی نظیری در پژو 2008 باهم دارن، از همین رو شتاب فوق العاده ای رو تو 2008 شاهد هستیم، فیدلیتی نه که ماشین بدی باشه اما به صرف شاسی بودن ماشین نباید از دیگر اِلِمان ها چشم پوشی کرد، فیدلیتی از شاسی های خوشگل به روز بازار هست،با آپشن های فراوان اما نه با کیفیت هست، و شمایی که 2008 سوار بودی 100% در بحث شتاب و عملکرد فنی فیدلیتی شمارو کاملا نامید میکنه، ضمن اینکه اُفت قیمت محصولات چینی در حالت دست دو به مراتب بیشتر از محصولات اروپایی مونتاژ هست. در آخر کیفیت متریال در دو ماشین مطمئنا بعد از دوسال استفاده قابل مقایسه نیست.

Ams24699314 (298 روز پیش)

معایب فیدلیتی نسبت به ۲۰۰۸ و اسپورتیج سر و صدای زیاد کابین و صدای باد زیاد در سرعت بالای ۸۰ تا تقه هنگام تعویض دنده تاخیر در شروع حرکت گاز هرز خوردن هست شما میتونید اسپورتیج ۲۰۱۳ تمیز پیدا کنین

Amiral111 (288 روز پیش)

به نظر من اصلا یه همچین کاری نکن چون پیشمون میشی ولی اگر دوست داری تنوع بدی من جات بودم سانتافه ۳۵۰۰ میخریدم ۶ سال پیش سوارش شدم که خیلی خوب بود یا اگر با سدان مشگلی ندارد جنسیس هم خیلی خوبه یعنی فوق‌العادست تو این رنج قیمتی اگر خواستی ماشین عوض کنی حتما سانتافه ۳۵۰۰ رو تست کن جنسیس سدان رو تست کن ix۵۵ رو تست کن قول میدم که پشیمون نمیشی چون خودم همه رو تست کردم ولی سورنتو ۲۰۱۰رو اصلا تست نکن چون خیلی خشکه یه مسافرت باهاش رفتم تا یه هفته کنر دارد داشتم

Amir30 (250 روز پیش)

خیلی جالبه . من هم 2008 داشتم ولی اونو فروختم و یدونه فیدلیتی از نمایندگی خریدم. و خیلی راضی ام از تصمیمی که گرفتم . چون هم از لحاظ موتوری و هم از لحاظ آپشنی خیلی ماشین خوبیه

1270474528 (245 روز پیش)

اصلااااا 2008 اوپاییه چه کاری داره به این چینی! نکنی این کار را. اگر میتونی دی اس بردار که محشرهههه. وگرنه اصلا سمت این ماشینهای چینی نیا مخصوصا که شما سه ساله 2008 سوار بودی و تجربه یک ماشین اروپایی را داری اگر سوار این ماشینهای چینی بشی به چند روز نکشیده فروختیش.

Mapoorfalah (126 روز پیش)

داداش عوض کن بیا دوتایی باهم گریه کنیم که چه کاری بود کردیم من برای خودرو شاسی بلند به شما داستر se یا نیسان جوک اسپرت دو دیفرانسیل رو پیشنهاد میدم

1360Ashkan (111 روز پیش)

دوست عزیز من خودم دیگنیتی دارم. از نمایندگی مرکزی پرسیدم گفتند هنوز ماشینی که 70 هزار کیلومتر راه رفته باشه داخل نمایندگیهامون نیومده.

Shayan61 (109 روز پیش)

سلام دوست عزیز من ۲۰۰۸ نداشتم ولی چند ماهی هست که فیدلیتی خریدم بسیار راضی هستم ، طراحی فوق‌العاده زیبا و کابین بسیار زیبا و جادار دارد و عملکرد گیربکس عالی و شتاب قابل قبولی دارد و تو جاده اصلا کم نمیاره و صندلی های راحتی داره و رانندگی بسیار راحت و دید کافی دارد و در کل ماشین خوبیه

Parvizi(154 روز پیش)

به نظر شما دوستان فیدلیتی یا تیگو 7 پرو ؟؟؟

robin (138 روز پیش)

فیدلیتی

Amirmmd (133 روز پیش)

فید لیتی

Amiraa (125 روز پیش)

اومدی تو صفحه فیدلیتی سوال میکنی کدومش خب معلومه همه میگن فیدلیتی😅

مرتضی هستم!(465 روز پیش)

دوستان عزیز ارادت. چند وقتی هست که در فضای مجازی درباره داغ شدن مداوم گیربکس فیدلیتی و روشن شدن چراغ هشداردهنده دمای تویه ترافیک، زیاد بحث میشه. دقت کنید که گیربکس این ماشین از نوع دوکلاچه ست که البته چیز جدیدی نیست و ده ها خودرو قبلا از فیدلیتی هم تویه بازار کشورمون و با این گیربکس اومدن. فقط مراقب باشید که در توقف طولانی مدت، روی حالت D نزارید و به حالت N ببرید. چون درایو، شبیه نیم کلاچ گرفتن هست و فشار زیادی به گیربکس وارد میکنه و غیر از استهلاک بیشتر، باعث داغ شدن سریعتر گیربکس هم میشه. هیچ مشکلی از بابت خرابی گیربکس فیدلیتی هنوز گزارش نشده. مراقب شایعات باشید!

Alirezako (412 روز پیش)

باما ادمین خوبی رو برای سایتش انتخاب کرده👏👏👏

Mapoorfalah (126 روز پیش)

دوست عزیز ماشین من دنده عقبش کار نمی کنه هنوز به هفتاد هزار نرسیده از همون ده هزار کیلومتر اول گاهی تقه داشت که تو هوای سرد بدتر میشد روغن و هرچیزی که میشد رو نمایندگی تغییر داد درست نشد که نشد اخرش گیربکسم رو باز کردن بستن مشکل دنده عقب حل شد ولی بقیه مشکلاتش اصلا و ابدا حل نشد من نمیگم ماشین بدیه ولی ماشینی که نمایندگی بلد نیست درست کنه به درد نمی خوره بازار خرید و فروشش هم که خیلی بده نمیشه از شرش راحت شم لطفا این ماشینو پیشنهاد نکنید به کسی

sina40(194 روز پیش)

سلام من می خواستم ماشین i20 مدل 96 مونتاژم را به فیدیلیتی تبدیل کنم. آیا ارزشش رو داره؟

Amir (188 روز پیش)

بعضی از نمایندگی های بهمن شرایط تست خودرو رو گذاشتن قبلش یه تست کنید یه دوری تو شهر بزنید تا ۵۰ درصد متوجه میشید چجور ماشینیه

Mapoorfalah (126 روز پیش)

نه نکنید که بد جور پشیمون میشید مثل م که الان پشیمونم یه سراتو ۹۸بخرین این ماشین مایه عذاب جسم و روح شما میشه به گروه فیدلتی تو تلگر/ام یه سر بزنید ببینید من هیچی راجب بد و خوبش نمیگم تا باعث ناراحتی بقیه نشم ولی گیربکسم ایراد پیدا کرده وقتی رفتم نمایندگی فهمیدم مشکل رایج این ماشینه بعد از تعمیر باز برمیگرده حالا یا گیربکس از ریشه خرابه یا بلد نیستن تعمیر کنن اما یه مسافرت برین باهاش خیلی تو ذوق ادم میخوره ماشین ارزونی هم نیست و کم پولی براش ندادم که بخوام مشکلاتش رو ندید بگیرم تو ترافیک یه فیلم دارم تو سربالایی یه داستان داریم تو رانندگی بالای هفت ساعت یه قصه داریم برای فروش هم گذاشتم تو دیوار و همین سایت هیچ کس با قیمت پیشنهادی موافقت نکرد جیب من تحمل ضرر میلیونی نداره اخه یه ال نود بی اپشن و ده سال کارکرده با یک سوم این قیمت اینقد مشکل نداره که یه ماشین یه سال و نیم کار کرده داره نفرین و ناله هم فایده نداره اطاف من چند نفر دیگه هم این ماشین رو دارن ولی چون ماشین اونا نزدیک صفره هنوز ایراد اساسی منو ندارن ولی تو همین ماه های اول ایراد گیربکس اونا کم کم داره معلوم میشه حالا خودتون می دونید ولی حتما از طریق سایت چرخان تو گروه این ماشین یا هر کاشین دیگه ای که می خواین برین بعد تصمیم بگیرید

Show More