بعد از دیگنیتی، فیدلیتی (Fidelity) دومین تجربه بهمن موتور در عرضه محصولات چینی با برندسازی اختصاصی خودش بود. فیدلیتی در واقع همان جتور X70S است که چری در سال 2018 آنرا به بازار چین معرفی کرده اما بهمن موتور در اواسط سال 1400 آنرا به ایران آورد. درباره فیدلیتی، چند نکته جالب وجود دارد؛ اول اینکه موتور توربوشارژ 4T15C آن
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.9
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کابین جادار و بزرگ
پلتفرم مشترک با تیگو8
امکان سفارش در مدلهای 5 و 7 نفره
پیشرانه مشترک با محصولات چری (4T15C)
بهبود گیربکس از زمستان 1401
نقاط ضعف
فضای پای ردیف سوم
ساختار تکدیفرانسیل (نسبت به رقبا)
تریم های فیدلیتی پرایم
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتومات دوکلاچه ترپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4T15C)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
155 اسببخارگشتاور
230 نیوتنمترشتاب
11.9 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراس اور متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4735 میلیمترعرض
1900 میلیمترارتفاع
1710 میلیمترفاصله محوری
2720 میلیمتروزن
1575 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
255/45R20چرخ عقب
255/45R20سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (اکو - اسپرت - نرمال)سایر ویژگیها
رانندگی هوشمند
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور پایش راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلد - کالیپر قرمزسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ خوشآمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - تنظیم برقی ارتفاع نورفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
8 اسپیکر - هندزفریمانیتور
10.25 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی - دوربین ثبت وقایعایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتال - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه - صندلی ردیف سومگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم دو رنگایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران اتومات
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - آنتیترپ شیشهها و سانروف و صندوق - برف پاککن عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Amir207 1405/3/26
دوستان گیربکس کوییک (cvt) هست مال فیدیلیتی دو کلاچه هست فرق میکنه هی نگین گیربکس کوییک با فیدیلیتی یکیه خیلی ممنون 🖐
پاسخ
0
0
1
LOO 1405/3/23
من از 403 دارم این ماشینو 15000 کیلومتر تا به امروز راه رفتن
جلو بندی خیلی ضعیف
جعبه فرمان خراب تق تق صدا میده
کیفیت جنس دریچه کولر ها صد رحمت به آشغال واقعا از پلاستیک کهنه خیلی بی کیفیت ساخته شده
خیلی زود خارش میشکنه
سنسور دنده عقب خراب شده
سر دست انداز باید ایست کامل کنی که گیربکس از 2 به 1 بره در غیر این صورت دنده مرده میره که اینم به مرور زمان باعث میشه دبل کالچ داغون بشه
خیلی تعلیق خشکی داره
A C کولر روشن کردنی کمپرسور یه صدای تقه خیلی بدی میده
ولی از حق نگذریم سرمای کولر عالیه ، یخ یخ
سنسور صندوق پران خیلی ضعیف
در کل به نظر من ماشینی نیست که بتونی بلند مدت روش حساب کنی
پاسخ
0
0
1
اسامجی 1405/3/22
بعید میدونم یک هفته هم سوارش شده باشی.
پاسخ
0
0
0
Hamed5890 1405/3/21
این چینی ها هنوز وضعیت جاده و خیابان های ایران نمیدونن اخه قشنگا رینگ ۲۰اینچی و فاق ۴۵؟؟؟؟این دیگه چه سمی ؟؟خوب با ۴تا دست انداز وچاله طرف باید بره جراح ارتوپد..
پاسخ
0
0
0
اسامجی 1405/3/13
من ۳ ساله که فیدل ۷ نفره گیربکس جدید دارم. به نسبت پولی که میدبن ماشین به شدت خوبیه. من قبلا توسان ۲۰۱۴، پارس، جیلی ۲۰۱۴، تیگو ۷ پرو ۱۴۰۲ داشتم. فیدل با اختلاف کمی به علت گیربکس بهتر و جادار بودن و ... از تیگو ۷ بهتره. از نظرات امکانات و جاداری نسبت به توسان ۲۰۱۴ خیلی بهتره ولی توسان ماشینی که تو این سن تو خرجه و به قیمتش نمی ارزه. در کل تو ایران هر کی هر ماشینی داره اون بهترینه. ضمنا فیدل نسبت به دیگنیتی بهتره به دلایل زیاد از جمله اینکه خود بهمن موتور از تولیدش منصرف شده. اگر از نمایندگی های بهمن سوال کنید قطعا از فیدل خوب میگن. پیشنهاد میکنم ویدئویی که تو اینترنت در خصوص فیدلیتی با کارکرد ۲۰۰ هزارتا است رو ببینید.
پاسخ
0
0
2







