• مشخصات فنی tiggo7propremium
  • مشخصات فنی tiggo7propremium
  • مشخصات فنی tiggo7propremium
  • مشخصات فنی tiggo7propremium
  • مشخصات فنی tiggo7propremium
  • مشخصات فنی tiggo7propremium
  • مشخصات فنی tiggo7propremium

مشخصات فنی فونیکس تیگو 7 پرو پریمیوم سال 1400 - 1403

309 دیدگاه
سال
نسل جدید چری تیگو 7 که حالا با نام تجاری فونیکس در بازار ایران حاضر شده، استایل جدید طراحی شرکت چری را به همراه خود دارد. بر خلاف نسل پیشین، که از خطوط نرم و حجم‌های محتاطانه‌تر استفاده شده بود، در این نسل تمامی فاکتورهای ظاهری یک کراس‌اور اسپرت را به همراه دارد. شاید بتوان دلیل طراحی جسورانه ظاهر این
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فضای کابین
امکانات رفاهی
طراحی به روز و قابل قبول
بهبود عملکرد گیربکس (نسبت به نسل اول)
بهبود آپشن‌ها در تیپ پریمیوم
محفظه بار 475 لیتری

نقاط ضعف

پیشرانه مشترک با نسل اول
ساختار تک دیفرانسیل (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربو شارژ

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

157 اسب‌بخار

گشتاور

230 نیوتن‌متر

سرعت

185 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

دوم

طول

4500 میلی‌متر

عرض

1842 میلی‌متر

ارتفاع

1746 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1540 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

R18

چرخ عقب

R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارتر

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - چراغ خوش آمدگویی - نورپردازی داخلی 7 رنگ

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - AUX - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک دوگانه با پنل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
arya234 2 روز پیش
سلام من یک ساله این خودرو رو دارم و میخوام نقطه ضعف و قوت ماشین رو بگم. اول اینکه ماشین سواری نرمی داره و از لحاظ سواری واقعا راضیم عایق بندی ماشین واقعا خوبه و صدای اذیت کننده ای داخل نمیاد.راجب آپشن حرفی نمیزنم چون صحبتی درش نیست و از لحاظ آپشنی کم نداره و خوبه.موتور یه شتاب متوسطی میده و توقع یه شتاب عالی نداشته باشید در حد خودش خوبه و من در سبقت های جاده ای مشکلی نداشتم و کم نیاورده ولی نباید توقع بالایی داشته باشید قابل قبوله از فیدلیتی با اختلاف کمی بهتره (شتاب و موتور گیربکس). یه نکته راجب حساسیت به بنزین بگم،ببینیددوستان مشکل از ماشین نیست و از بنزینه این مملکته الان همه ماشینای توربو به بنزین حساس هستن حالا بعضیا کم بعضیا بیشتر.به نظرم اگر میخواید عمر موتورتون بالا بره یه هزینه ای کنید و اکتان(اصل) بگیرید و حتما از اصل بودن اکتان باخبر بشید از هر جایی اکتان نگیرید.در کل من که از ماشین راضی هستم وتا الان اتفاق خاصی نیوفتاده دوستان هم که گفتن مانیتور لگ داره و هنگ میکنه برای من فقط یکی دوبار در طول این مدت اینطور شد و تا الان مشکلی نداشته.
پاسخ
0
1
0
morteza 1403/7/30
کاربران خودروهای چینی با صداقت همه چیو بیان نمیکنن. خودوهای چینی عمدتاً از کیفیت ضعیف برخوردارن،موتورهای توربو به بنزین با اکتان 93 یا 95 احتیاج دارن در صورتی که بنزین داخل کشور اکتان زیر 85 داره و این یعنی خرابی موتور ، ناک زدن،مشکلات درازمدت. مصرف بیان شده شرکتهای برای خودروهای توربو روی کاغذه و واقیعت نداره. موتورهای تنفس طبیعی در درازمدت از توربوها بهترن. خودروهای توربو برای رانندگی هیجانی عملکرد مناسبی داره. فعلاً از نظر من خودرو تارا v4 اتوماتیک با همه زشتی و گرانی خودش تو سواری ها صفر کیلومتر بازار از همه بهتره. کراس اور بی ازار صفر تو بازار تیوولی
پاسخ
1
2
2
خودرو11 1403/8/2
دقیقا درسته مصرفی که واسه خودروهای توربو روی کاغذ قید شده اصلا درست نیست و یه خودروی توربو ۱۵۰۰ سی سی چینی به اندازه یه خودروی ۶ سیلندر مصرف میکنه تازه این زمانی است که معقول رانندگی کنی یعنی بخوای تو جاده مرتب شتاب بگیری و سرعت بالای ۱۲۰ رانندگی کنی واقعا به اندازه خودروی ۸ سیلندر مصرف میکنن... در ضمن خودروی توربو به درد درگ و شتاب گیری نمیخوره چون هر موقع بخوای گاز رو تخته کنه صدای ناک وحشت زدت میکنه !!!
1
2
ناشناس 1403/7/28
من خودم میخواستم تیگو ۷ بخرم ولی با تجربه هایی‌که‌کردم‌و پرسیدم رفتم‌آزارا‌‌مدل‌۲۰۱۰ ۱۰۰‌کار‌خریدم‌۱میلیارو ۷۰۰ زور داره بری پول به ماشین بدی ولی خواستی که داریو برآورده نکنه حالا شما هر ماشین چینی که میگید بیاد بزاریم بغل هم مقایسه کنید
پاسخ
1
2
2
خودرو11 1403/7/30
شک نکن بهترین کار رو کردی من کاری به کیفیت پایین و عدم رسیدگی در نمایندگی به مشکلات اساسی مشتری و گارانتی کاغذی که فقط واسه روغن و فیلتره و خیلی چیزهای دیگه ندارم، ماشین های چینی اکثرا توربو هستن و به یکی دو سال نکشیده با این بنزین بی کیفیت ما شاتون و پیستون خواهند زد و شما خواهید موند با آهن پاره ای که هیچ نمایندگی گردن نمیگیره و قطعه نداره، برو با همین آزرا حال کن تمام قطعاتش موجوده یه کوچولو خرجش کنی و قطعات اساسی مثل گردگیر پلوس و بوش و کمک فنر و... سرویس کنی یه عمر واست کار میکنه در ضمن دوست عزیز بنزین گیرت نیومد نفت یا گازوئیل حتی آب بریزی تو باکش واست کار میکنه ناک هم نمیزنه🤪... چرخش واست بچرخه دوست عزیز آزرا بسیار ماشین نرم و خوش بازاری است...
2
2
حمیدرضابرزگر 1403/7/21
سلام دوستان عزیز ،،، بین هایما S7 توربو و تیگو ۷ پرو موندم ،،، هایما زیره و جلوبندی خیلی مستحکم و اکسل عقب در حد سوزوکی گرند ویتارا داره و زنجیر تایم و از همه مهمتر گیربکس AT که کم استهلاک و بدون خرابی ترین گیربکس رو داره ،، موندم کدوم مورد رو انتخاب کنم ؟؟؟؟
پاسخ
2
0
1
arya234 2 روز پیش
هایما دیگه ار رده خارجه و نه طراحیش به پای تیگو ۷ پرو میرسه نه آپشنی گیربکسی هم که اشاره کردی برای ۷ یا ۸ ساله قبله و خیلی قدیمیه.مصرف سوخت بالایی داره کلا دیگه ارزش نداره بعد هایما توی رنج پایینتری قرار میگیره.
0
0
ناشناس 1403/7/28
خودت که داری میگی ایناش خوبه دیگه چرا موندی😂فازت چیه
2
1
ناشناس 1403/7/20
سلام بین لاماری و تیگو 7 کدام بهتر است موندم که کدام یک را بخرم سوال دیگه اینکه صفر بخرم یا کارکرده ؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1403/7/21
لاماری عملکرد فنی بهتر و ظاهری زیبا تر داره نسبت به تیگو 7 پرو ولی از اون طرف تیگو 7 پرو اپشنی سر تر اس لاماری هست در جواب سوال دوم اگر بتونید یه ماشین 1403 با 5 هزار کارکرد یا پیین تر با افت قیمت معقول پیدا کنید دست دوم بهتره ولی اگر خیلی حساس هستید و میخواهید مدت طولانی ماشین داشته باشید صفر خریداری کنید
1
1