• مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent
  • مشخصات فنی tiggo8promaxexcellent

مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرو مکس اکسلنت سال 1401 - 1402

53 دیدگاه
سال
شرکت مدیران خودرو از اواخر زمستان 1401، نسخه ارتقایافته تیگو8 پرو را با پسوند MAX به بازار کشورمان فرستاد. تفاوت ظاهری تیگو8 پرو مکس با نسخه‌های معمولی تیگو 8 پرو، تنها به موارد جزیی مانند افزایش ابعاد جلوپنجره با حاشیه بزرگتر، سپر جدید، گرافیک متفاوت چراغ‌ها و افزایش نامحسوس ارتفاع خودرو، محدود شده است. البته اگر به نمای عقب خودرو
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی متعدد
آپشن‌های ایمنی
صندلی ردیف سوم
بهبود آپشن‌ها در تیپ IE
گیربکس DCT از نوع خیس (wet)
سیستم محرکه دو دیفرانسیل (نسبت به 8 پرو)
عملکرد فنی موتور (نسبت به 8 پرو)

نقاط ضعف

قیمت گذاری بالا
حساسیت پیشرانه به بنزین بی‌کیفیت
رقابت قیمتی با شاسی‌بلندهای 4WD
کیفیت پایین لاستیک‌های فابریک {گزارش کاربران}

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

تمام چرخ محرک با کنترل الکترونیکی

گیربکس

7 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4J20)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

254 اسب‌بخار

گشتاور

390 نیوتن‌متر

شتاب

8.1 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم - فیس لیفت

طول

4722 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1745 میلی‌متر

فاصله محوری

2710 میلی‌متر

وزن

1712 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

235/50R19

چرخ عقب

235/50R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل‌آلود-آفرود)

سایر ویژگی‌ها

کمکی حرکت در ترافیک (TJA) - کمکی ماندن در لاین (LKA) - ریموت انجین

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین - چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدال شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش سونی - تشخیص صدای انگلیسی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Apple CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دوگانه اتومات با پنل لمسی - تنظیم مجزا برای ردیف دوم - تنظیم شدت باد برای ردیف سوم

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی با مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی - امکان تنظیم صندلی از ردیف دوم

ویژگی صندلی عقب

تاشو دو تکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ - رکاب برقی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ریحان 3 روز پیش
سلام به نظر تون تیگو ۸پرو مکس یا سانتافه بگیرم
پاسخ
0
0
1
قربانی 4 روز پیش
سلام سوزکی ویتارا دارم تیگو ۸ بهتره یانه چون بعضا نیاز مبرم به لوک دارم خودرو قدرتمند است یا نه ؟؟؟
پاسخ
2
0
0
Aaz1274461@gmail.com 4 روز پیش
نه ترمز. نه شتاب .
0
0
Aaz1274461@gmail.com 4 روز پیش
خدایی فقط برند داشت و کره ای
0
0
بیژن55 6 روز پیش
سلام دوستانی که تیگو 8 پرو مکس رو دارند با بنزین معمولی ماشین مشکلی پیدا نکرده؟
پاسخ
1
0
0
Aaz1274461@gmail.com 4 روز پیش
با اکتان کم میشه. اما ریمپ حلش
0
0
Kkeyhan 1402/6/26
سلام دوستان از کسانی که خودرو تویوتا و کیا و هیوندای شاسی بلند داشتن و الآن خودرو تیگو پرو مکس دارن خواهش میکنم نظرشون در مورد این خورو بگن.چون قصد خرید دارم. با تشکر فراوان
پاسخ
3
0
1
Aaz1274461@gmail.com 4 روز پیش
اصلا قابل مقایسه نیست. بخاطر برند خودتا اذیت نکن ماشین ۸سال کار کجا صفر ۷سال گارانتی
0
1
Saniii 6 روز پیش
والا ما بعد از توسان ۲۰۱۵ اینو گرفتیم و روزی هزاربار میگیم غلط کردیم
2
0
hamidabd2003@yahoo.com 1402/6/29
سلام ماشین خوبیه نسبت به قیمتش بسیار نرم پر شتاب و پر آپشن یکی از دوستام ولوو داره اما بیشتر اینو سوار میشه
0
2
imanarshammashin 1402/6/16
دوستان عزیز من واقعا بین این سه خودرو موندم چون باریزش قیمتها تقریبا یه قیمت شدن و لطفا منو راهنمایی کنید تیگو۸ پرومکس یا تالیسمان e32018 یا وراکروز 2011لطفا نظرتونو به دور از تعصب لوگو وبرند بگید و اینکه لطفا کساییکه از حد اقل یکیشو استفاده کردن راهنمایی کنند من تجربه ی هیچ کدومشون نداشتم با تشکر از سایت خوب باما
پاسخ
3
0
0
Ramin1234 4 روز پیش
سلام دوست عزیز اصلا سلیقه شما مشخص نیست تفاوت شاسی با سواری میدونید چقدر اختلاف داره من خودم هایما دارم اگر بهم بگن تالیسمان سواد شو نمی تونم میفروشم یه شاسی دیگه میخرم چون بنز هم باشه عادت به سواری شاسی دارم یعنی میتونم بگم ام وی ام شاسی قدیمی سوار میشم ولی تالیسمانو نمیتونم چون خودروی شاسی یه چیز دیگه هست
0
0
Siava5h 1402/6/18
اگر با ظاهر قدیمی ماشین مشکلی ندارین و حاضری تا ده درصد هزینه خرید ماشین رو خرج اورهاول کنین وراکروز بخرین که یه موتور کم استهلاک داره با سواری جذاب. اگر میخواین سواری اسپرت داشته باشین و هندلینگ از نرمی سواری براتون مهمتره تالیسمان بخرین که امکاناتش هم به روز تر از وراکروزه اما هوشمند و خودران نیست. اگر قصد تجربه یه ماشین با طراحی به روز رو دارین که دستیار رانندگی داره به تیگو فکر کنید، از لحاظ قوای محرکه هم کاملا قابل قبوله و به خاطر تمام چرخ محرک بودنش امنیت سواریش از همه چینی های دیگه بهتره اما هنوز جواب خودش رو پس نداده و مثل هندونه در بسته اس که در حوزه گارانتی میشخ با خیال راحت سوارش شد.
1
2
Hossini123 1402/6/18
اگر بخوام بدون تعصب به برند خاصی حرف بزنم من خودم اول تالیسمان انتخاب میکنم ماشینی با امکانات مناسب و سواری یکمی خشک نسبت به اپتیما ولی وراکروز نه چون ماشینی که درسته خیلی خوبه ولی الان توی اون سن و سال پر از هزینه های مختلف و بعد از چند سال تقریبا از رده خرید فروش راحت خارج میشه بخاطر سن و سالش و تیگو 8 هم ماشین خوبیه فقط با اون ریزشی که توی بازار داشت خیلی ها رو برای خرید و فروشش داشت و مردم میترسن دوباره این اتفاق برای این جور ماشینا بیشتر بیوفته تا نسب به هیوندا و رنو ... انتخاب من تالیسمان ، تیگو8 ، وراکروز به ترتیب
1
1