مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE سال 1401 - 1402
سال
شرکت مدیران خودرو از اواخر زمستان 1401، نسخه ارتقایافته تیگو8 پرو را با پسوند MAX به بازار کشورمان فرستاد. تفاوت ظاهری تیگو8 پرو مکس با نسخههای معمولی تیگو 8 پرو، تنها به موارد جزیی مانند افزایش ابعاد جلوپنجره با حاشیه بزرگتر، سپر جدید، گرافیک متفاوت چراغها و افزایش نامحسوس ارتفاع خودرو، محدود شده است. البته اگر به نمای عقب خودرو
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
امکانات رفاهی متعدد
آپشنهای ایمنی
صندلی ردیف سوم
بهبود آپشنها در تیپ IE
گیربکس DCT از نوع خیس (wet)
سیستم محرکه دو دیفرانسیل (نسبت به 8 پرو)
عملکرد فنی موتور (نسبت به 8 پرو)
نقاط ضعف
قیمت گذاری بالا
حساسیت پیشرانه به بنزین بیکیفیت
رقابت قیمتی با شاسیبلندهای 4WD
کیفیت پایین لاستیکهای فابریک {گزارش کاربران}
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1402مشخصات فنی
محور محرک
تمام چرخ محرک با کنترل الکترونیکیگیربکس
7 دنده اتومات دوکلاچهپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4J20)حجم موتور
2.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
254 اسببخارگشتاور
390 نیوتنمترشتاب
8.1 ثانیهسرعت
210 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
کراس اور متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل دومطول
4722 میلیمترعرض
1860 میلیمترارتفاع
1745 میلیمترفاصله محوری
2710 میلیمتروزن
1712 کیلوگرمحجم باک
51 لیترچرخ جلو
235/50R19چرخ عقب
235/50R19سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گلآلود-آفرود)سایر ویژگیها
کمکی حرکت در ترافیک (TJA) - کمکی ماندن در لاین (LKA) -ریموت انجینسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سنسور هشدار بازشدن دربها (DOW)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی کابین - چراغ خوشآمدگویی - چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
8 اسپیکر - سیستم پخش سونی - تشخیص صدای انگلیسیمانیتور
12.3 اینچی لمسی یکپارچهنویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - Apple CarPlay - Android Autoسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومترایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دوگانه اتومات با پنل لمسی - تنظیم مجزا برای ردیف دوم - تنظیم شدت باد برای ردیف سومکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی با مموری 3 حالتهصندلی سرنشین جلو
6 حالته برقی - امکان تنظیم صندلی از ردیف دومویژگی صندلی عقب
تاشو دو تکه - صندلی ردیف سومگرمکن صندلی
جلو - عقبسردکن صندلی
جلوماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتیترپ - رکاب برقی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
mr.shahbazy@gmail.com 1402/9/6
دوستان اگر از نمایندگی ها ی مدیران خودرو و منفعت طلبیشون چشم پوشی کنیم! من ماشینهای جک s5, اسپورتیج ۲۰۱۷ و کولئوس ۲۰۱۸ داشتم. الان و در حال حاضر تیگو ۸ پرومکس دارم، بدون هیچ بزرگ نمایی بدونید که نه کولئوس و نه اسپورتیج نمیشه با این ماشین مقایسه کرد، نه فقط از باب آپشنها و فضای کابین و .... بلکه از نظر هندلینگ و توان ماشین هم یک سرو گردن بالاتره. ضمنا تو ردیف دوم اون ماشینها نشستن سخته، می کوبه و خشکه و کسی که پشت میشینه معمولا راحت نیست، توی این ماشین ردیف دوم به نرمی ردیف اوله.
پاسخ
0
0
2
Ata_gmp 1402/9/6
سلام من تحویل زمستون بودم که هفته پیش تحویل گرفتم.تا اینجا چیز منفی ای حس نکردم.سواری خیلی نرمی داره و موتور و گیربکس بی نقصن.با سانتافه جاده چالوس رو رانندگی کردم اصلا حس خوبی نداشتم ولی با این ماشین کاملا احساس راحتی داشتم از نظر شتاب هم فوق العادست صفر تا صد رو ۸.۲ ثبت کردم.اپشناش هم که اینقدر زیاده فرصت نکردم تست کنم.کیفیت سیستم صوتیش خوبه ولی نه خیلی عالی.مثلا قبلا سوناتا هیبرید با اینفینیتی داشتم که خیلی صداش بهتر بود.با بلوتوث گوشی هم اهنگ میذارم بعضی موقع ها قطع میشه مثل اینکه گیرندش ضعیفه.در کل خیلی راضیم چون با همین پول ماشین رنگ دار یا ۷ ۸ سال کار میشد خرید ولی لذت ماشین صفر بیشتر بود.امیدوارم دوامش هم خوب باشه.
پاسخ
0
0
1
bigloo3820@gmail.com 1402/9/3
سلام دوستان مدیران خودرو بر عکس اسمش چیزی که نداره مدیریت هستش من این ماشین رو برج۱۱ثبت نام کردم که به دروغ گفتند ۴۵روزه اخر برج ۶با خیلی پیگیری تحویل دادند که کلی خط و خش هم داشت که گردن نگرفتند زمان ثبت نام هم با طرح جایگزینی ماشین منو۲۵۰میلیون زیر قیمت برداشتند و الان هم که زمان خدمات و گارانتی هست برخورد و رفتارشون که من رفته بودم نمایندگی مرکزی دون شان یک مشتری که ۲۵میلیارد پول بابت این لگن داده هستش اصلا پاسخگو نیستند و رفتار زشتی دارند و حتی اجازه ندادن من با مدیریت صحبت کنم ماشین هم کلی ایراد داره واقعا بی کیفیت هست
پاسخ
0
0
1
Soheilesmaeili 1402/8/29
با سلام عزیزان . بنده اوایل سال بود تصمیم به خرید ماشین گرفتم و خودم تمایلم به تیگو هشت بود. دوستان اصرار کردن چینی نخر و فلان من هم رفتم گرفتار یه وراکروز مدل دوهزاروده شدم . از روزی که خریدم هزینه ش کردم و انقدر ایراد و داستان رو کرد که خسته شدم و سه ماه بعدش از چشمم افتاد و فروختم . اومدم ثبت نام کردم به پرو مکس و با باقی پولش هم یه کوییک اتومات صفر گرفتم واسه خانمم . خداییش از هر لحاظ که بگین راضی ام از پرومکس . ماشین صفر با هفت سال گارانتی و کوهی از آپشن و امکانات . ایمنی و کیفیت ساخت و طراحی ظاهری و داخلی و ... هم که حرفی برای گفتن نذاشته . در کل خواستم به اون دسته از عزیزانی که بین تیگو هشت پرومکس و ماشین های کره ای ده تا پانزده سال پیش مردد موندن . ذره ای شک نداشته باشن که تیگو هشت صلاحه . البته مدل پرو مکس اش . با تشکر از
پاسخ
0
0
2
Somayeh.armiyoon@yahoo.com 1402/8/27
بستگی به نحوه ی برخورد راننده با ماشین هم داره . طرف چندین ساله پراید سوار میشه بدون اینکه یبار بره تعمیرگاه . یکی هم لکسوس سوار میشه همیشهههه تعمیرگاس مثل خوده من
پاسخ
0
1
0