• مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie
  • مشخصات فنی tiggo8promaxie

مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE سال 1401 - 1403

307 دیدگاه
سال
شرکت مدیران خودرو از اواخر زمستان 1401، نسخه ارتقایافته تیگو8 پرو را با پسوند MAX به بازار کشورمان فرستاد. تفاوت ظاهری تیگو8 پرو مکس با نسخه‌های معمولی تیگو 8 پرو، تنها به موارد جزیی مانند افزایش ابعاد جلوپنجره با حاشیه بزرگتر، سپر جدید، گرافیک متفاوت چراغ‌ها و افزایش نامحسوس ارتفاع خودرو، محدود شده است. البته اگر به نمای عقب خودرو
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی متعدد
آپشن‌های ایمنی
صندلی ردیف سوم
بهبود آپشن‌ها در تیپ IE
گیربکس DCT از نوع خیس (wet)
سیستم محرکه دو دیفرانسیل (نسبت به 8 پرو)
عملکرد فنی موتور (نسبت به 8 پرو)

نقاط ضعف

قیمت گذاری بالا
حساسیت پیشرانه به بنزین بی‌کیفیت
رقابت قیمتی با شاسی‌بلندهای 4WD
کیفیت پایین لاستیک‌های فابریک {گزارش کاربران}

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

تمام چرخ محرک با کنترل الکترونیکی

گیربکس

7 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4J20)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

254 اسب‌بخار

گشتاور

390 نیوتن‌متر

شتاب

8.1 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

4722 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1745 میلی‌متر

فاصله محوری

2710 میلی‌متر

وزن

1712 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

235/55R18

چرخ عقب

235/55R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل‌آلود-آفرود)

سایر ویژگی‌ها

کمکی حرکت در ترافیک (TJA) - کمکی ماندن در لاین (LKA) -ریموت انجین

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین - چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش سونی - تشخیص صدای انگلیسی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Apple CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دوگانه اتومات با پنل لمسی - تنظیم مجزا برای ردیف دوم - تنظیم شدت باد برای ردیف سوم

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر 4 حالته - مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی - امکان تنظیم صندلی از ردیف دوم

ویژگی صندلی عقب

تاشو دو تکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم دو رنگ (قهوه‌ای و مشکی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - آنتی ترپ شیشه‌ها و سانروف و درب صندوق - رکاب برقی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس دیروز
باسلام من از همه لحاظ راضی هستم
پاسخ
0
0
1
AmirHosinShahpanah دیروز
سلام و ارادت به همه گی. آقا من یه ۲۰۶ مدل ۸۵ این طور ها دارم. یه زمین فروختم پول دستم اومده تا ۳ و۴ میلیارد پول برا ماشین گذاشتم. میخوام یه شاسی بلند ۷ نفره که امکانات خوبی داشته باشه بخرم. دو دف باشه ،نرم باشه ، با کیفیت باشه. آپشن خیلی برام مهم نیست. الان اوتلندر ۲۰۲۴ نسخه چین و همین طور ایکس تریل ۲۰۲۴ رو آوردن ایران . تیگو ۸ پرومکس رو خیلی تعریفش رو شنیدم . بنظر شما کدوم بهتره. (راستی انشالله قسمت همتون بشه عزیزان❤️❤️🫠)
پاسخ
0
0
0
ناشناس 2 روز پیش
با سلام ، خلاصه اینکه کسانی از دوستان که در تصمیم خرید تیگو ۸ پرومکس مردد هستند باید بگویم که تردید و شک را کنار بگذارید و دو دل نباشید با قدرت این خودرو را انتخاب بکنید و مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد کشور خودمان تا بیست سال آینده هم همچین ماشینی نمیتواند تولید بکند و مطمئنا خودروهای اروپایی و ژاپنی در حد و اندازه این خودرو اگر احیانا وارد شود حتما قیمتی حداقل سه برابر این خورو خواهد داشت والسلام
پاسخ
0
0
1
Hamid. K 4 روز پیش
سلام دوستان. نظرات جدیدتر رو خواندم. بعنوان کسی که یه شاسی کم کار سرحال دارم گاهی فکر میکنم که برای ۱-۲ سال آینده که ماشینم کهنه شد بجاش چی بگیرم. نظرات همه رو خواندم ولی نهایت کارکرد نمونه های از دوستان که نظر گذاشتند تنها ۱۲۰۰۰۰ کیلومتر بود هنوز قدمت این ماشین به ۲-۳ سال هم نرسیده و بقول معروف جوابش رو پس نداده. تمام شرکتها به میزانی ماشین رو گارانتی میکنند که مطمئن هستند سالم کار می‌کنه. ولی عمر کارکرد خودروهای ژاپن و کره خیلی بیشتر از زمان گارانتیشون هست. تو تمام کشورها دست دوم ژاپنی رو راحت می‌خرند شما فکر کردین بعد از چند سال اگر خوب کار کنه به کی میفروشید. اگر قیمتش بهتر بود که بعد بعنوان فرسوده اصلا ماشین رو اسقاط کنن . ماشین صفر تا ایراد ندارن که عالیه وقتی خدانکرده تصادف کرد یا خراب شد باید دید چه وضعیتی ایجاد می‌کنه. راستی هفته پیش تو ازمیر پرو 7 و 8pro max دیدم خیلی کم بود و گفتند تازه اومده اما بنظرم کیفیت مونتاژش از مال ما بهتر میومد درزها حفت و جورتر و رنگ قویتری داشت و قیمتش براشون بسیار مناسب درمیومد و احتمالا علت خریدشون اون بود. از بعضی دوستان تعجب میکنم suv خانوادگی ۷ نفره برای سرعتهای بالا طراحی نشده که بعضی دوستان ذوقش رو میکنند. بهرحال امیدوارم چرخش براتون بچرخه و خوب در بیاد شاید یه روزی من هم یکی خریدم!
پاسخ
0
0
2
ناشناس 5 روز پیش
سلام و درود دوستان واقعا عقل هم خوب چیزی من نمیدونم چرا بعضی افرادی که پول خرید پراید رو هم ندارند بعد میان اینجا نظر میدن واقعا آدم یکم فکر کنه میفهمه که ماشین سفر گارانتی دار چینی نسبت به ماشین ژاپنی یا کره ۲۰۰ یا ۳۰۰ تا کار ترکیده ای که به خرج افتاده و اون کیفیت و شتاب و امنیت قبلی خودش نداره می ارزه یکی از بستگان ما یک ماکسیما ۸۹ و ۳۴۰ تا کار گرفت و واقعا براش خیلی خرج داشت یک سری سوار ماشین شدم و دیدم چقدر افتضاحه و همچی شل و ول بود و صدا میداد و اون شتاب اولیه رو نداشت و خودش هم خیلی پشیمون بود و می گفت که مصرف سوخت وحشتناکی داره و ماشین خیلی ایراد داره من نمیگم ماشین چینی حرف نداره و رقیب نداره من میگم با این اوضاع ِشفته بازار ایران واین ماشین چینی هایی که به عنوان ماشین لوکس تو ایران میان ولی توچین و کل دنیا به عنوان ماشین خانوادگی و یا اقتصادی هستند نسبت به ماشین ژاپنی یا کره ای که عمرشو کرده و به خرج افتاده و گارانتی نداره بهتره و اصلا ماشین چینی قابل مقایسه با ماشین های ایرانی نیست و کیفیتشون خیلی بهتره و حالا داستان این اکسل که بنظرم خیلی مشکوکه چون زمانی که ریرا داره وارده بازار میشه کل رقیبانش به مشکل بر می خورند همین x55 از سال ۹۸ تو ایران هست چرا بعد از گذشت ۵ سال تازه داره به مشکل میخوره اونم زمانیکه ریرا می خواد وارد بازار بشه و اگر کیفیت مدیران خودرو بد هست چرا از سال ۸۹ که مدیران خودرو با ام وی ام به بازار ایران اومده الان به مشکل داره میخوره و چرا فقط به این موضوع آن‌قدر توجه میکنید و چرا به شاهینی که هر روز ویدیو های زیادی درباره آتش سوزی و یا کیفیت پایین و مرگ بار پارس و تارا و دنا و باز نشدن اربگ هایشان توجه نمی کنید واقعا ما باید به این باور برسیم که چینی که روزی اصلا به ماشین هایش نگاه نمی کردیم و از این و اون کپی می کرد و کیفیت ماشین هاش پایین بود حالا داره با قدرت های خودرو سازی رقابت میکنه و خودش برای خودش دیگه سبک طراحی داره کپی کردن اصلا کار اشتباهی نیست و ما هم باید برای پیشرفت صنعت خودرو سازیمون از اون استفاده کنیم همین کره و ژاپن با کپی کاری پیشرفت کردن اگه نمیدونید تحقیق کنید بنظر من ما باید به این باور برسیم که چین خیلی خیلی پیشرفت کرده و در آینده نزدیک شاید یه روزی قطب خودروسازی جهان بشه من خودم یه دنا داشتم که صفر بود و مشکل برقی خیلی داشت و فلش نمی‌خورد و کیفیتش بسیار پایین بود و اونو فروختم ۲ سال پیش و یه آریزو ۶ پرو گرفتم که زمین تا آسمون با اون فرق میکنه و قبل این ها یه سراتو اپشنال داشتم که کیفیتش با آریزو برابری میکنه و حالا یه ۲ ماهی هست که تیگو ۸ پرومکس اکسلنت گرفتم که ۱۰۰۰ درجه با اون هافرق میکنه و لطفا دوستانی که پول خرید این ماشین ندارند نیان و درموردش بد بگن و بگن فلانه و بهمانه و ماشین کره و ژاپنی داشتیم که خیلی بهتره
پاسخ
2
1
3
ناشناس دیروز
اولن که اکسل که تو آفریقا شکست بخاطر جوش لیزریش بود که دستگاه جوش مشکل داشت و مورد بعد اگر این خودرو ها مشکل دارن چجوری fx از استرالیا و اروپا ۵ ستاره ایمنی گرفت و دوم چی تو بخوای و چه نخوای بازار جهانی داره رودست خودرو های چینی میره یه بار برو چین و ازمردم اونجا بپرس اونجا تیگو ۸ حکم پراید تو ایرانو داره
0
1
خودرو11 3 روز پیش
قطعا خیلی از افراد هستن که پول خرید حتی ۱۰ تا پرومکس رو هم دارن ولی نمیخرن بنا به دلایلی که گفتم... گارانتی!!! کدوم گارانتی!!! منظورتون گارانتی روی کاغذ است که فقط واسه روغن و فیلتره!!! امیدوارم به سلامتی از ماشینتون استفاده کنین و هیچ وقت کارتون به نمایندگی نکشه چون اون موقع معنی واقعی گارانتی رو متوجه میشید... من فکر نمیکنم کنده شدن اکسل انواع مختلف خودروهای چینی در مالزی و روسیه و عراق و دیگر کشورها ربطی به ریرا داشته باشه و این فقط ساخته ذهن شماست... یکی از دوستان تیگو ۷ پرو داشت ۱۴۰۰۰ تا کار کرده بود گیربکس کلا خراب شد و ماشین مونده رو دستش کسی هم گردن نمیگیره...
3
2