


S5 بعد از دوقلوهای S7، سومین محصول هایما در کشورمان است که تولیدانبوه آن در اواخر پاییز 96 در ایران خودرو خراسان آغاز شد. S5 هرچند تفاوت ظاهری آشکاری با S7 ایران خودرو دارد اما از زبان طراحی جدید هایما بهره میبرد؛ همان زبانی که اولینبار در سومین فیسلیفت S7 (مدل 2017 بازار چین) نیز استفاده شد. هایما S5 در رده کراساورهای کامپکتی مانند امویام X33S، لیفان X60، چانگان CS35 و جک S3 بوده اما بهلطف توربو، تنها رقیب مستقیمش هاوال H2 است. در بحث تجهیزات نیز هایما S5 تقریبا مشابه جک S3 است ولی کروز کنترل و دوربین 360 درجه را بیشتر از جک دارد اما درعوض، جک S3 از فرمان برقی بهره میبرد درحالیکه فرمان هایما S5 از نوع هیدرولیکی است. صندوق عقب S5 نیز هرچند 80 لیتر کوچکتر از S7 است اما با داشتن 320 لیتر، فضای نسبتا خوبی (تقریبا معادل 206 صندوقدار) در اختیارتان قرار میدهد. ایران خودرو همچنین از نیمه دوم سال 1400 عرضه نسخه جدید هایما S5 را آغاز کرد. در این نسخه جدید، با اینکه بهبودهایی در مجموعه موتور، پلوسهای جلو، دسته موتور، رادیاتور، کاتالیست اگزوز و سوییچ چراغ ترمز عقب انجام شده است اما مهمترین ویژگی آن تغییر گیربکس بود؛ هایما S5 قبلا از گیربکس CVT بهره میبرد ولی در این نسخه جدید، گیربکس به اتوماتیک (AT) تغییر یافته. در نمای ظاهری S5 جدید، به غیر از قرمزشدن کالیپرهای ترمز، تغییر چشمگیری وجود ندارد. در نمای داخلی کابین نیز علاوه بر تغییر صفحه کیلومتر، رنگ رودریها که قبلا دو رنگ بود، حالا به مشکی تغییر یافته است. رنگ روکش صندلیها که قبلا دو رنگ بود، حالا به رنگ تیره درآمده و جنس روکشها نیز که قبلا چرمی بود، حالا به چرم و پارچه تبدیل شده است.
رانندگی و عملکرد فنی طراحی ظاهری کابین و امکانات ارزش در مقابل قیمت کیفیت
-
مزایای هایما S5
- تعلیق نرم
- امکاناتی بیشتر از رقبا
- سواری چالاک (نسبت قدرت به وزن)
- بهبود عملکرد گیربکس با آپدیت (از مهر97)
-
معایب هایما S5
- نرمی فرمان در سرعت بالا
- عملکرد گیربکس در سربالایی
- قیمت بازار مشاهده قیمت امروز
وضعیت در بازار ایران
- مدلهای موجود 1400 تا 1401
مشخصات فنی
- محور محرک دیفرانسیل جلو
- گیربکس 6 دنده اتوماتیک
- پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
- حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
- قدرت 161 اسببخار
- گشتاور 223 نیوتنمتر
- شتاب 9 ثانیه
- سرعت 170 کیلومتر برساعت
- مصرف ترکیبی 8 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
- نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
- نوع شاسی یکپارچه
- نسل (کد اتاق) نسل اول
- طول 4358 میلیمتر
- عرض 1823 میلیمتر
- ارتفاع 1630 میلیمتر
- فاصله محوری 2630 میلیمتر
- وزن 1435 کیلوگرم
- حجم باک 60 لیتر
- چرخ جلو 215/60R17
- چرخ عقب 215/60R17
-
سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
-
کروز کنترل
-
کروز کنترل هوشمند
-
کنترل ایستایی در سربالایی
-
کنترل سرعت در سرازیری
-
کنترل کشش
-
کنترل پایداری
-
ضد واژگونی
-
اتو پارک
-
حالت رانندگی
-
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
-
سنسور جلو
-
سنسور عقب
-
سنسور باران
-
سنسور فشار باد تایر
-
سنسور خوابآلودگی راننده
-
رادار نقطه کور
-
رادار تغییرلاین
-
رادار تصادف جلو
-
رادار تصادف عقب
-
رادار تابلوخوان
-
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
-
توزیع نیرو ترمز
-
ترمز ضدقفل
-
ترمز کمکی
-
ترمز پارک برقی
-
ترمز اضطراری
- سایر ویژگی ترمز کالیپر ترمز قرمز
سیستم روشنایی
-
دیلایت
-
اتولایت
-
نوربالا اتومات
-
ارتفاع نور اتومات
-
چراغ مهشکن جلو
-
چراغ مهشکن عقب
-
چراغ چرخشی
-
چراغ شور
- چراغ جلو هالوژن
-
سایر ویژگی روشنایی
فرمان
- نیروی کمکی هیدرولیکی
-
روکش چرم
-
دکمههای کنترلی
-
حساس به سرعت
-
پدال شیفتر
-
گرمکن فرمان
-
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
- سیستم صوتی 6 اسپیکر - هندزفری - تنظیم هوشمند بلندی صدا
- مانیتور 7 اینچی لمسی
-
نویگیشن
-
هدآپ
-
دوربین عقب
-
دوربین جانبی
-
دوربین 360
-
دوربین شب
- قابلیت پشتیبانی Bluetooth - USB - DVD - MP3 - AUX
-
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
- مجموع ایربگها 6
-
ایربگ راننده
-
ایربگ زانویی راننده
-
ایربگ سرنشین جلو
-
ایربگ زانویی سرنشین جلو
-
ایربگ پردهای
-
ایربگ جانبی جلو
-
ایربگ جانبی عقب
-
پشتسری فعال
-
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
-
ورود بدون کلید
-
استارت دکمهای
- سیستم تهویه اتومات
-
کول باکس
- صندلی راننده 6 حالته برقی
- صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی
- ویژگی صندلی عقب تاشو دوتکه
-
گرمکن صندلی
-
سردکن صندلی
-
ماساژور صندلی
- روکش صندلی چرم و پارچه تک رنگ
-
ایزوفیکس صندلی
-
خروجی 12 ولت
-
صندوق برقی با جک
-
صندوق پران هوشمند
-
سایر ویژگی کابین
آینه و شیشه
-
آینه عقب الکتروکرومیک
-
آینه جانبی تاشو برقی
-
آینه جانبی با تنظیم برقی
-
آینه جانبی با گرمکن
-
سقف پانوراما
-
سانروف
- سایر ویژگی ظاهری شیشه دودی عقب
- قیمت بازار مشاهده قیمت امروز
وضعیت در بازار ایران
- مدلهای موجود 1396 تا 1400
مشخصات فنی
- محور محرک دیفرانسیل جلو
- گیربکس CVT
- پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
- حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
- قدرت 161 اسببخار
- گشتاور 223 نیوتنمتر
- شتاب 9 ثانیه
- سرعت 170 کیلومتر برساعت
- مصرف ترکیبی 8 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
- نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
- نوع شاسی یکپارچه
- نسل (کد اتاق) نسل اول
- طول 4358 میلیمتر
- عرض 1823 میلیمتر
- ارتفاع 1630 میلیمتر
- فاصله محوری 2630 میلیمتر
- وزن 1435 کیلوگرم
- حجم باک 60 لیتر
- چرخ جلو 215/60R17
- چرخ عقب 215/60R17
-
سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
-
کروز کنترل
-
کروز کنترل هوشمند
-
کنترل ایستایی در سربالایی
-
کنترل سرعت در سرازیری
-
کنترل کشش
-
کنترل پایداری
-
ضد واژگونی
-
اتو پارک
-
حالت رانندگی
-
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
-
سنسور جلو
-
سنسور عقب
-
سنسور باران
-
سنسور فشار باد تایر
-
سنسور خوابآلودگی راننده
-
رادار نقطه کور
-
رادار تغییرلاین
-
رادار تصادف جلو
-
رادار تصادف عقب
-
رادار تابلوخوان
-
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
-
توزیع نیرو ترمز
-
ترمز ضدقفل
-
ترمز کمکی
-
ترمز پارک برقی
-
ترمز اضطراری
-
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
-
دیلایت
-
اتولایت
-
نوربالا اتومات
-
ارتفاع نور اتومات
-
چراغ مهشکن جلو
-
چراغ مهشکن عقب
-
چراغ چرخشی
-
چراغ شور
- چراغ جلو هالوژن
-
سایر ویژگی روشنایی
فرمان
- نیروی کمکی هیدرولیکی
-
روکش چرم
-
دکمههای کنترلی
-
حساس به سرعت
-
پدال شیفتر
-
گرمکن فرمان
-
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
- سیستم صوتی 6 اسپیکر - هندزفری - تنظیم هوشمند بلندی صدا
- مانیتور 7 اینچی لمسی
-
نویگیشن
-
هدآپ
-
دوربین عقب
-
دوربین جانبی
-
دوربین 360
-
دوربین شب
- قابلیت پشتیبانی Bluetooth - USB - DVD - MP3 - AUX
-
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
- مجموع ایربگها 6
-
ایربگ راننده
-
ایربگ زانویی راننده
-
ایربگ سرنشین جلو
-
ایربگ زانویی سرنشین جلو
-
ایربگ پردهای
-
ایربگ جانبی جلو
-
ایربگ جانبی عقب
-
پشتسری فعال
-
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
-
ورود بدون کلید
-
استارت دکمهای
- سیستم تهویه اتومات
-
کول باکس
- صندلی راننده 6 حالته برقی
- صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی
- ویژگی صندلی عقب تاشو دوتکه
-
گرمکن صندلی
-
سردکن صندلی
-
ماساژور صندلی
- روکش صندلی چرم دو رنگ
-
ایزوفیکس صندلی
-
خروجی 12 ولت
-
صندوق برقی با جک
-
صندوق پران هوشمند
-
سایر ویژگی کابین
آینه و شیشه
-
آینه عقب الکتروکرومیک
-
آینه جانبی تاشو برقی
-
آینه جانبی با تنظیم برقی
-
آینه جانبی با گرمکن
-
سقف پانوراما
-
سانروف
- سایر ویژگی ظاهری شیشه دودی عقب
-
هاوال H2
1397
-
جک S5
1397
-
بیسو T3
1397
raminnnnnn(90 روز پیش)
با سلام دو سه ماهه هایما اس ۵ خریدم میخواستم سوزوکی بگیرم با همین رنج قیمت به توصیه مکانیکم هایما گرفتم واقعا رانندگی با هایما اس ۵ لذت بخش تره از نظر شتاب و حالت اسپورتی بودن و مصرف سوخت کمتر فقط به شرطی که استهلاک کمتری داشته باشه واسه کیلومترای بالاتر اگه میتونستن این ماشینو دو دیفرانسیل عرضه بدن حتی با ماشین هم عوض نمیکنم
kadkhodaei(92 روز پیش)
من تجربه خودم را ازین ماشین مینویسم شاید مفید باشه، ما حدود سه ساله یه هایما S5 مدل 97 داریم (ماشین خانوادگی)، توی این سه سال ما که راضی بودیم و بااینکه حدود صدهزار کیلومتر هم باهاش راه رفتیم این ماشین کوچکترین مشکلی واسه ما ایجاد نکرده، بنظر من این ماشین نسبت به قیمتش ارزش خرید خیلی بالایی داره البته در مقام مقایسه با سایر رقبای چینی نه در مقایسه با هیوندای و کیا و نیسان و تویوتا و... بنظر من نقاط قوت این ماشین ایناست: محصول ایرانخودرو هست، ظاهر خیلی شیک و اسپرت و عضلانی داره (البته این سلیقهای هست)، مصرف سوختش خیلی پایین هست (حدود۶)، شتابس در مقایسه با رقباش که اغلب بالای دهثانیه هستن خیلی خوبه (حدود۸ثانیه درحد نیسانجوک و پژو2008 و امجیGS)، کیفیت قطعاتش نسبت به چینی بودنش خیلی خوبه و کلا استهلاک ماشین خیلی کمه، آپشنهای خوب و به روزی داره مثل دوربین۳۶۰ و ششایربگ و... ، کیفیت متریال داخل اتاق و جنس داشبورد در مقایسه با ماشینهای چینی خیلی خوبه (مثلا برخلاف اغلب رقبای چینی جنس داشبورد پلاستیک خشک نیست وکاملا از مواد نرم و انعطاف پذیر ساخته شد و خیلی کمتر و دیرتر بصدا میوفته و بنظر من با اختلاف زیباترین داشبورد و کنسول را داره)، توان موتورش نسبت به حجم موتور و نسبت به رقبای چینیش خیلی خوبه (161 اسببخار و 263نیوتنمتر گشتاور با 1500cc حجم موتور که خودتون برید مقایسه کنید)، پنجستاره ایمنی از C-NCAP و... و نقاط ضعف ماشین: دید راننده نسبت به اطراف و پشت خیلی خوب نیست، قطعات یدکیش گرونه، فضای بالایسر سرنشینها کافی نیست مخصوصا عقب، گارانتیش بجای سهسال میتونست پنجسال باشه، سایز رینگ و لاستیکهاش کوچیکه، بنظر من تعلیق ماشین مخصوصا عقبش یکم خشک هست، و... در مورد گیرباکس هم که بحثش داغه واسه ما که cvt هست که هیچ مشکلی نداشته نه توی سربالایی و نه توی مسیرهای آفرودی و کوهستانی چون تقریبا همه جای ایران را با این ماشین رفتیم، البته گیربکسهای cvt ذاتا کندتر از گیربکسهای غیرcvt هستن ولی این موضوع فقط موقع شروع به حرکت احساس میشه، واسه گیرباکسهای cvt حتما راننده باید اول پاشو از روی پدال ترمز برداره و اجازه بده ماشین خودش آروم شروع به حرکت کنه و بعد پدال گاز را آروم فشار بده، دوستانی که تجربه ماشینهای cvt داشتن میدونن من چی میگم که البته ناگفته نماند گیرباکسهای cvt مزیتهای خوب خودشون را هم دارن مثلا وزنشون خیلی کمتره و مصرف سوخت را خیلی کمتر میکنند بدلیل عدم محدودیت انتخاب ضریب دنده در هر لحظه و همینطور تعویض دندهها توسط راننده و سرنشینها به هیچ عنوان احساس نمیشه و...
nimaaaaaa(93 روز پیش)
سلام من یکی دو هفته ای میشه این خودرو رو خریدم. اولش حس خوبی داشتم تا اینکه بدجوری خورد تو ذوقم. متوجه شدم موتورش روغن ریزی داره. بردم نمایندگی اولش گفتن از جعبه فرمانه، یکی دو تا بست عوض کردن گفتن درست میشه. درست نشد، باز بردم ندونستن مشکلش چیه، گفتن موتور باید باز شه، احتمالا از بدنه موتور باشه یا واشر سرسیلندر. خدایی ماشین ۸۰۰ میلیونی چرا باید روغن ریزی داشته باشه؟؟؟؟ ماشین صفر باید موتورش بیاد پایین؟؟ موندم چیکار کنم.دوستان تجربه مشابهی داشتن؟ میگفتن s5 ها اکثرا این مشکلو دارن. اون از کیفیت ماشین صفر ایران خودرو اینم از کیفیت خدمات پس از فروشش. در کل شتاب و امکانات ماشین خوبه ولی کیفیت قطعات و مونتاژ اصلا در حد قیمتش نیست.
Dst(101 روز پیش)
سلام میخواستم بدونم بین هایما s7.2000, هایما s5cvt, تیگو 5IE . جکs5 . جک S3. چانگان کدوم خودرو از همه بهتره و خرید و فروش تو بازار خوبه لطفاً کسی که سوار این خودرو ها شده نظر بده
ILIA19 (94 روز پیش)
جک S5
Moh0443 (93 روز پیش)
سلام .ببخشید دایره انتخابی شما باهم تناسبی ندارن..ولی خوب من نظر شخصیمو میگم ..ولی بیشتر مشورت کنید.در مورد هایما ۲۰۰۰ که راستش چهره قدیمی اش خیلی تو ذوق میزنه ..هرجام بری همه میگن ماشین کهنه گرفته ..مثه تفاوت فیس کمری ۲۰۰۶ با کمری ۲۰۰۷ هست.تیگو ۵ مثل هایما ۷بلنده و حس شاسی بلند رو قشنگ تداعی میکنه ولی موتور واسه اون بدنه سنگین بنظرم ناامیدت میکنه واینکه سخت فروش میره، بقول ترکا آغیر ساتیش .جک اس۵ خوبه والبته بازار دست دوم خوبی داره..ولی باز اتاقش خیلی قدیمیه .نیوفیس اش هم چنگی به دل نمیزنه..جک ۳ امکانات قابل توجهی نسبت به تیگو ۵ داره و لی چهرش به استیشن بیشتر میخوره تا شاسی بلند..سایز لاستیکاش رو ببین متوجه میشی ..هایما اس۵ رو من تایید میکنم حتی بهتر از تیگو ۷ هست..فقط تنها چیزی که نقطه ضعف هایما۵ هست بنظرم جای مانیتور و اندازه اش هست که خیلی دمُده هست.نقطه قوتش هم ۷ تا ایربگ و موتور و خدمات ایرانخودرو هست...البته سوالتو تو صفحه هر ماشینی بذاری .همون ماشینو تعریف میکنن.
kadkhodaei(94 روز پیش)
ما حدودا سه سالی هست که این ماشین را داریم. ماشین مدل ۹۷ هست با گیربکس cvt، توی این سه سال حدود ۷۰هزار کیلومتر توی آبوهوای جنوب باهاش راه رفتیم و ماشین هیچ مشکلی نداشته و غیر از روغن و فیلتر و.. خرج دیگه ای واسمون نداشته، بنظر من این ماشین نسبت به پولی که پرداخت میکنید ارزش خرید بسیار بالایی داره و اگه ایرانخودرو تیراژ تولیدش را افزایش میداد میتونست کل بازار کراساور زیر یک میلیارد ایران را قبضه کنه ولی ظاهرا بدلیل تحریمها و کمبود قطعات امکان افزایش تولید را نداره. من واقعا نمیدونم دوستانی که روی این ماشین ایراد میزارن اصلا این ماشین را داشتن یا نه، بنظر من محسنات این ماشین: طراحی شیک و عضلانی و بروز، آپشنهای عالی و کاربردیش، شتاب خیلی خوب نسبت به رقبا (صفرتاصد حدود ۸ثانیه)، مصرف سوخت خیلی پایین (حدود صدی ۶)، ایمنی ۵ستاره (تکنولوژی ساخت بدون جوشکاری دربها و قطعات بدنه)، ارتفاع خوب ماشین از کف زمین (۲۳سانت)، هندلینگ بالا و کیفیت بالای ساخت قطعات بدنه و داشبورد هست و نقاط ضعفش هم یک مقدار خشکی کمکهای عقب، پایین بودن ارتفاع سقف و کم بودن فضای بالای سر سرنشینان عقب، کم بودن دید عقب ماشین (که البته دوربین جبرانش کرده) و تا حدودی هم گرانی قطعات یدکی هست که البته قطعات یدکیه باکیفیتی داره که عمر بالایی دارن، ماشین ما گیربکس cvt هست و تا حالا نه توی سربالایی و نه توی جاده های خاکی و آفرودی کوهستانی هم هیچ مشکلی باهاش نداشتیم و احتمالا دوستانی که میگن گیربکس cvt خوب نیست عادت و تجربه به رنندگی با ماشینهای گیربکس cvt را ندارن، گیربکس این ماشین هم حالت اسپرت داره و هم تیپترونیک و تعویض دنده هاش خیلی هوشمندانه و بسیار نرمه ، دقت کنید که بطور کلی موقع رانندگی با ماشین های گیربکسهای cvt راننده باید اول اجازه بده ماشین حرکت کنه و بعد پدال گاز را فشار بده، اگه این نکته را رعایت کنه نه توی سربالایی و نه موقع آفرود ماشین هیچ مشکلی نداره
M22222(99 روز پیش)
سلام حدود 4000کیلومتر با این ماشین سفر رفتم سری 6سرعته اصلا شما رو در هیچ جاده ای مایوس نمیکنه و نگران شتاب اولیه نباشید این حرفها خنده داره که تو سربالایی جواب نمیده این ماشین در شتاب اولیه عالیه من هم همچین نگرانی داشتم که بی مورد بود با این خودرو با لذت رانندگی کنید گروهی ترجیح میدن ماشین ژاپنی و کره ای 20سال کار کرده را سوار بشن ، ترجیح میدم خودروی صفر چینی سوار بشم و لذت نو بودن ماشین و تکنولوژی جدید و ببرم تفکرات قدیمی برخی هاست که یه ماشین 20سال کار کرده رو بزور میخوان به مردم بفروشن خرید کنید بدون نگرانی
AliRezaHM(192 روز پیش)
بنده مدل 6 دنده جدید گرفتم و واقعا راضی هستم، مخصوصا از شتابش که حرفی برای گفتن نمیذاره، قبلش s7 موتور 2000 داشتم که جون میکند تو سربالاییها، کولر و نرمیش هم خوب
Mapoorfalah (171 روز پیش)
این ماشین به درد ادمایی که خیلی به صداهای ناهنجار و ایرادات ریز فنی حساسن نمیخوره برای همین بعضی ها بدشون میاد بعضی ها هم عاشقشن با توجه به تحریم و قیمت و خدمات بعد از فروش به نظرم از همه ماشینای تولید داخل بهتره البته با توجه به قیمت میگما مثلامن خودم نتونستم باهاش کنار بیام چون کوچکترین صدای گیربکس یا ارور فنی برام مهمه و متاسفانه ماشینم از سال دوم تو گرما موقع استفاده از کولر بازی در میاورد همین مساله کوچیک باعث شد بفروشمش ولی ماشین بدی نیست
hamishe_naz (118 روز پیش)
سوختش چنده داخل شهر ؟
Mehdiab(140 روز پیش)
درود بر دوستان گرامی،من قصد خرید ماشین دارم و بین جک s3 و هایما s5 و s7 و x55 مردد هستم،نیم نگاهی هم به سدان کرمان موتور یعنی j7 دارم،اگه ممکنه دوستان کمی منو راهنمایی کنن،ما یک خانواده سه نفره هستیم،من،خانومم و یک بچه شش ساله،از لحاظ فضای داخلی بنظرم همه اینا که گفتم خوب و کافی باشن،فقط اگه ممکنه راجع به همین گزینه ها که گفتم راهنماییم کنین،از لحاظ راحتی در مسافت طولانی،سیستم تهویه،و کشش در سربالایی کدوم بهتره؟ دوستان تورو خدا فقط از بین همینا راهنماییم کنید،از کره ای و ژاپنی دست دوم نگید لطفا،عادت به خریدن هیچ وسیله ی دست دومی ندارم و در ضمن طبق بررسی های خودم ارزش خرید یک چینی صفر حداقل از کره ای کار کرده بهتره،بر اساس تجربه میگم کیفیت متریال داخلی چینی ها بمراتب از کره ای ها بهتر هست،کره ای ها اکثرا پلاستیک خشک هستن در حالی که چینی ها ترکیبی و از چرم هم استفاده میکنن،خوشحال میشم اگه راهنماییم کنید،بیشترین ترددم بین مسیر اصفهان به خوزستان از مسیر جاده ایذه هست که گردنه ها و پیچ ها و سربالایی های تند و تیزی داره.
Moh0443 (131 روز پیش)
سلام .این نظر شخصیه من هست و شاید اشتباه باشه .بدون تعصب میگم.جک اس ۳ ماشین مقبول و امکانات خوبی داره.ولی قیافه قشنگی نداره و البته پشت فرمونش که بشینی یه سینه دارزی داره که خیلی روی مخه و واسه من دسترسی به مانیتور و ..یکم ازرده کننده بود.هایما اس۷ جاداره ولی مشکلی که همکارم داشت ارتفاع خودرو هست که تو جاهایی که سقف کمی کوچیک بود دچار مشکل میشد .امکانات خاصی هم واسه اون قیمت نداره.ام وی ام هم من از خدمات شرکتش اصلا راضی نیستم..بهترین گزینه همون هایما اس ۵ هست.قیمتش خوبه امکانات و قیافه و موتور خوبی هم داره..
Mehdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii1213 (129 روز پیش)
سلام من یک ماهی میشه هایما s5 رو گرفتم واقعاً راضی هستم شتاب عالی امکانات عالی نرمی عالی تعویض دنده رو اصلا متوجه نمی شی اصلا در سربالایی کم نمیاره ظاهر خوب خصوصاَ رنگ نقره ای که دارم کیفیت متریال داخلش خیلی خوبه اصلا داخلش متوجه نمیشی سوار ماشین چینی هستی داشبور کامل soft toch هست به نظر می رسته تعدادش کم باشه زیاد توو شهر نمی بینی ایمنی خوب با 6 تا ایربگ از طرفی در هر شهری نماینگی ایرانخودرو هست دسترسی به مانبتور یکم سخته مثل بقیه اتومبیل های چینی داخل دست انداز یکم صدای کمک ها میاد مانیتورش اندرویدی نیست و 7 اینچه فضای صندوق یکم کمه کلا خیلی اتومبیل خوبی هست البته اینا با تجربه یه ماهه هست تا الانش به نظر من از جک s5 هم بهتره
Jokar12345(133 روز پیش)
ماشین شیک و به روزی هست عالیه انصافا
ehsanr(152 روز پیش)
سلام دوستان من هایما اس ۵ مدل ۴۰۱ دارم مصرف سوخت بالا تو شهر ۱۲ و جاده ۱۱ مصرف میکنه نمایندگی هم میگه برنامه زدم درسته مصرفش ماشین شما هم همین مصرف دارید یا مشکل منه لطفا راهنمایی کنید