S5 بعد از دوقلوهای S7، سومین محصول هایما در کشورمان است که تولیدانبوه آن در اواخر پاییز 96 در ایران خودرو خراسان آغاز شد. S5 هرچند تفاوت ظاهری آشکاری با S7 ایران خودرو دارد اما از زبان طراحی جدید هایما بهره میبرد؛ همان زبانی که اولینبار در سومین فیسلیفت S7 (مدل 2017 بازار چین) نیز استفاده شد. هایما S5 در
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.2
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
تعلیق نرم
امکاناتی بیشتر از رقبا
سواری چالاک (نسبت قدرت به وزن)
بهبود عملکرد گیربکس با آپدیت (از مهر97)
نقاط ضعف
نرمی فرمان در سرعت بالا
عملکرد گیربکس در سربالایی
تریم های هایما S5
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1396 تا 1400مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVTپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
161 اسببخارگشتاور
223 نیوتنمترشتاب
9 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4358 میلیمترعرض
1823 میلیمترارتفاع
1630 میلیمترفاصله محوری
2630 میلیمتروزن
1435 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
215/60R17چرخ عقب
215/60R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفری - تنظیم هوشمند بلندی صدامانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - DVD - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم دو رنگایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
حمیدرضاصدر 1404/4/11
با سلام و احترام. عزیزان ظاهرا نسخه جدید و به روز شده هایما اس 5 با پسوند پرو یعنی هایما اس 5 پرو هم به بازار خواهد آمد. درصورتیکه دوستان در این خصوص اطلاعاتی دارند مطرح بفرمایند. با تشکر.
پاسخ
0
0
0
حسینیهستم 1404/4/8
نیما چیه برای همه چینی ها این کامنت رو کپی پیست میکنی؟ من این صفحه رو پیگیرم. کامنتی پاک نشده، خیلی ها هم منفی گفتن. همین الان هم هست. الکی تخریب نکن. هم سایت رو و هم ماشین های مونتاژی چینی رو.
پاسخ
0
1
0
حسینیهستم 1404/4/8
مقایسه با جک s5 منطقی تره. s3 هم فضاش کمتره هم امنیتش پایین تره، هم شتابش خیلی پایین تره. جک s5 از لحاظ کیفیت و قدرت و امنیت قابل مقایسه است. از لحاظ قیمت پیشنهاد من هایماست. چند سالی که دارم هیچ ضعفی ندیدم. به قیمتش خیلی خوبه.
پاسخ
0
0
0
Taranehh 1404/4/3
سلامو عرض ادب خدمت دوستان
بین هایما s5 و جک s3 کدوم رو پیشنهاد میکنید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
2
0
0
salamattiii 1404/4/9
بدون شک هایما
1
0
@ mahan 1404/4/8
اصلا مگه قابل قیاسن قطعا هایما اس ۵ از هر نظر
1
0
nimaaaaaa 1404/3/19
عجیبه که پیام ها رو حذف میکنین. متاسفانه گویا این سایت هم مثل بقیه سایتهای خودرویی با خودروسازها همکاری میکنه و تحمل نظر مخالف و انتقاد از ماشین هاشون رو نداره.
پاسخ
2
1
2
nimaaaaaa 1404/3/21
کلا به سانسور عادت کردیم حرفی مطابق میل نباشه فوری حذف میکنیم. اگه اینجا میایم و وقت میذاریم صرفا بخاطر اینه که با تجربیات هم آشنا بشیم و همدیگرو راهنمایی کنیم. قرار نیست به کسی بی احترامی شه یا بی انصافی شه. مرجع تشخیص صحت مطالب هم مخاطبان این سایت هستن. شما اجازه تصمیم گیری بجای اونها رو ندارین. در واقع اینکار شما توهین به شعور مخاطبه. اونها با لایک یا دیسلایک و پاسخ هاشون واکنش لازم رو نشون میدن. تو کامنت من هم نه توهینی بود نه بی احترامی. کاملا سعی کردم تمام اتفاقاتی که برای ماشینم رخ داده بود رو بگم همین. ولی خب امان از دست فیلترینگ که اینجا هم دست از سر ما بر نمی داره.
0
3
مرتضیهستم 1404/3/21
دوست عزیز ارادت. چه شده؟! همکاری؟! ما؟! خودروسازا؟! مافیا؟! ممنونم که نظرتون رو صادقانه گفتین اما خدمتتون عرض کنم تا زمانیکه احترام و انصاف و صحت اطلاعات رعایت بشه، هیچ کامنتی حذف نمیشه. لطفا با صبوری بیشتری مارو دنبال کنین :)
1
0