• مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus

مشخصات فنی هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس سال 1400 - 1403

209 دیدگاه
سال
ایران خودرو در اواخر سال 99، مونتاژ هایما S7 پلاس را شروع و تحویل آنرا از مدل 1400 آغاز کرد. تیپ پلاس، با همان چهره هایما S7 توربو تولید شده اما چندین تغییر مختصر ظاهری هم داشته. مثل: اضافه‌شدن نام هایما در عقب، تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، استفاده از آینه‌های جانبی جدید و همچنین اضافه‌شدن گل‌ پخش‌کن‌های جلو. در
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بهبود آپشن‌ها (نسبت به S7 توربو)
کاهش مصرف (نسبت به S7 توربو)
دید و تسلط خوب راننده
فضای 400 لیتری صندوق

نقاط ضعف

عدم تغییرات فنی (نسبت به S7 توربو)
نبود دریچه تهویه عقب
ناسازگاری پیشرانه توربو با بنزین بی‌کیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

170 اسب‌بخار

گشتاور

230 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت دوم

طول

4530 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1730 میلی‌متر

فاصله محوری

2619 میلی‌متر

وزن

1510 کیلوگرم

حجم باک

61 لیتر

چرخ جلو

235/65R17

چرخ عقب

235/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3/MP5 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی براق

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 5 روز پیش
تامین قطعات هایما خیلی بهتره ودرمقابل مقاسیه بادیگر خودرهای چینی پشتیبانی بهتری داره وازهمه مهمتر گیربکس خوبی داره ودرکل هرچقدرپول بدی همون قدراش میخوری
پاسخ
0
0
0
میرزاپور 1403/8/17
سلام دوستان .میشه لطفا راهنمایی کنید ۲۰۷ اتومات ازصفر دست خودم بوده مدل ۹۷ هایما صفر بگیرم و این و بفروشم ارزشی داره یا الکی خودم و بدهکار نکنم؟ متشکرم
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/8/20
هایما ماشین خیلی بهتریه از نظر فنی وشتاب و امکانات بازار فروش خوبی هم داره اگر بتونید سالم و سلامت از نظر فنی پیدا کنید بله
0
0
ناشناس 1403/8/3
بنظرم بهترین چینی تو بازار که چندسالی داره تولید میشه همین هایما اس ۷ هستش قدرت عالی نرمی خوب...
پاسخ
0
2
2
ناشناس 1403/7/28
من یه سالی میشه که مدل ۱۴۰۲ صفر اس ۷ پلاس رو خریدم، خیلی هم نروندمش چون ماشین دیگه دارم، چیزی که من دریافت کردم از این ماشین اینه که اونجوری که خود من به شدت گارد میگرفتم واسه ماشین های چینی اونقدر داغون نیست، ولی دیگه نباید ژست شاسی سوار و ژاپنی سوار بگیرید ضایع میشید، موتور گیربکس این ماشین به نسبت پولی که دادی بد نیس راضیت میکنه لااقل تو یکی دو سال اول،بعدش رو نمیتونم بگم ولی خیلی راحت نیست یعنی کلا ناراحته نشستن تو این ماشین بیش از سه ساعت حتما رو مخت هست کوبش داره دست اندازها رو کامل حس میکنی مخصوصا با لاستیک کویر،چیه آخه این لاستیک کویر؟! مشخصه بعد ۲۰ هزارتا خیلی جاهاش به سرو صدا می افته ولی واسه مایی که پول لکسوس تویوتا یا کره ای خوب نداریم خوبه همین ،بیشتر از این نیس دیگه دوست عزیز،ولی گیربکس خوبی داره خداییش اصلا تعویض دنده احساس نمیشه میگن هیوندای هس خداکنه که باشه توربو تو مدار که میاد شتاب خوبی هم میگیره این کنترل پایداریش هم تو جاده خاکی جون منو نجات داد یه پرایدی وحشی میروند گردوخاک وحشی هم راه انداخته بود اصلا چیزی نمیدیدم گازوندم که ردش کنم ردش کردم چون جلومو نمیدیدم یه نیسان آبی از روبرو ميومد سریع فرمون گرفتم ته ماشین فجیع سر خورد پاپیون کردم ولی هایما خوب جمعش کرد،دمش گرم،اینه دیگه خلاصه...
پاسخ
0
1
3
Rezanejad5678 1403/6/22
سلام به هایماسواران عزیز.خواهشا توی جاده ماشین ارزون تر از خودتون می بینید داره چراغ میزنه راه بدید بره یا همون جور که از قدرتش تعریف می کنید یکم گاز بدید.با تشکر
پاسخ
1
4
5
Mmm123 1403/7/6
به خاطر دریچه گاز برقی و گیربکس بدون رادیات که داغ می کنه هستش.لگ توربو هم می تونه باشه.
0
1