• مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus

مشخصات فنی هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس سال 1400 - 1404

301 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
ایران خودرو در اواخر سال 99، مونتاژ هایما S7 پلاس را شروع و تحویل آنرا از مدل 1400 آغاز کرد. تیپ پلاس، با همان چهره هایما S7 توربو تولید شده اما چندین تغییر مختصر ظاهری هم داشته. مثل: اضافه‌شدن نام هایما در عقب، تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، استفاده از آینه‌های جانبی جدید و همچنین اضافه‌شدن گل‌ پخش‌کن‌های جلو. در
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.8
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

دید و تسلط خوب راننده
فضای 400 لیتری صندوق
بهبود آپشن‌ها (نسبت به S7 توربو)
کاهش مصرف (نسبت به S7 توربو)
بهبود پیشرانه در مدل PRO نسبت به مدل PLUS

نقاط ضعف

نبود دریچه تهویه عقب
عدم تغییرات فنی (نسبت به S7 توربو)
ناسازگاری پیشرانه توربو با بنزین بی‌کیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)

تریم های هایما S7

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (HM484Q-T)

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

170 اسب‌بخار

گشتاور

230 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت دوم

طول

4530 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1730 میلی‌متر

فاصله محوری

2619 میلی‌متر

وزن

1510 کیلوگرم

حجم باک

61 لیتر

چرخ جلو

235/65R17

چرخ عقب

235/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3/MP5 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی براق

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس در بازار

فیدلیتی پرایم تیپ 1 پنج نفره

فیدلیتی پرایم تیپ 1 پنج نفره

مقایسه
کی ام سی X5 1.5 لیتر توربو

کی ام سی X5 1.5 لیتر توربو

مقایسه
دیگنیتی پرایم

دیگنیتی پرایم

مقایسه
جک S5 1.5 لیتر اتوماتیک

جک S5 1.5 لیتر اتوماتیک

مقایسه
دیدگاه کاربران
یوسفامینی 1404/8/20
واقعا ماشین خوبیه برام کسی که نمیتونه به ماشین برسه لاستیک و روغن به موقع عوض کنی سالی یکبار ببری جلوبندی نگاه کنند با خیال راحت حالشو ببر
پاسخ
0
0
1
‌120ss 1404/8/13
سلام خدمت دستان من خودم یک نوسخه پلاس رو دارم ۵۰۰۰۰ تا کار کرده و تو شرایط سختی بوده واقعا خوب جواب داده تا الان اخ هم نگوفته واقعا انتظار از این ماشین نداشتم خلاصه که ارزش خرید داره
پاسخ
0
0
0
امیرارشام 1404/8/12
بین خرید هایما s7پرو با چانگانcs35پلاس موندم سرگیجه گرفتم.دوستانیکه اطلاعات دارند لطفا لطفا راهنمایی کنند
پاسخ
1
0
0
F401 1404/8/16
چانگان به نظرم میتونه انتخاب بهتری داشته باشه از لحاظ کیفیت متریال و آپشن ها بهتره که تیپ ۳ رو بگیرید
2
1
F401 1404/8/11
هایما بخشی از سرمایه گذاری اش برای مزدا بوده و خودروی خوبی هست و اینکه پشتوانه اش ایران خودرو هست بسیار خوبه فقط یک عیب بزرگی که داره طراحی قدیمیش هست که شاید جوان پسند نباشه
پاسخ
0
0
1
حمیدنظامی 1404/8/7
۱۵ ماهه مدل ۹۸ دارم،قبلا همه مدل کره ای و ژاپنی داشتم،با توجه به سال ساخت هزاران برابر از اونا بهتره،موتور قوی،گیربکس at که بهترینه،شتاب عالی،نرمی متوسط،اصطحلاک مطلقا نداره مگه بدرفتاری باش کنید،مصرف حدود ۱۰،فرمان برقی عالی که براحتی هرجای کوچکی پارک میشه،ترمز متوسط،راحتی صندلی متوسط،صندوق عالی،بدلیل پاشش چند نقطه ای هیچ حساسیتی به بنزین نداره،تنها ضعف هایما هندلینگ ضعیف بخصوص سرپیچ هستش و دلیلش ارتفاع زیاد ماشینه که باید مراقب رانندگی خود باشید،تو این قیمت بهتر از همه چینی هاست و قطعات فراوونه،هرچند که نیاز پیدا نمیکنید،تو خریدش شک نکنید،من ۳۵ ساله ماشینای مختلف سوار میشم و الکی نظر ندادم
پاسخ
0
0
3