• مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus

مشخصات فنی هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس سال 1400 - 1403

215 دیدگاه
سال
ایران خودرو در اواخر سال 99، مونتاژ هایما S7 پلاس را شروع و تحویل آنرا از مدل 1400 آغاز کرد. تیپ پلاس، با همان چهره هایما S7 توربو تولید شده اما چندین تغییر مختصر ظاهری هم داشته. مثل: اضافه‌شدن نام هایما در عقب، تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، استفاده از آینه‌های جانبی جدید و همچنین اضافه‌شدن گل‌ پخش‌کن‌های جلو. در
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بهبود آپشن‌ها (نسبت به S7 توربو)
کاهش مصرف (نسبت به S7 توربو)
دید و تسلط خوب راننده
فضای 400 لیتری صندوق

نقاط ضعف

عدم تغییرات فنی (نسبت به S7 توربو)
نبود دریچه تهویه عقب
ناسازگاری پیشرانه توربو با بنزین بی‌کیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

170 اسب‌بخار

گشتاور

230 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت دوم

طول

4530 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1730 میلی‌متر

فاصله محوری

2619 میلی‌متر

وزن

1510 کیلوگرم

حجم باک

61 لیتر

چرخ جلو

235/65R17

چرخ عقب

235/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3/MP5 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی براق

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Jjavad 1403/10/13
دوستان سلام من به تازگی این ماشینو مدل ۱۴۰۰ رو خریدم یه سوال داشتم چه اکتان و مکملی مناسبه برای این ماشین ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید کسانی که این ماشینو دارن
پاسخ
2
0
0
Arshiyaaa 4 روز پیش
من پنج سال این ماشین رو داشتم هیچ وقت اکتان مکتان نریختم هیچ مشکلی هم نداشت
0
0
alisalamati 1403/10/17
اسم خاصی نمیشه گفت ولی بهترین حالت اینه که شما دنبال اکتان های اورجینال باشید در حال حاضر بهترین اکتان خوبی که میتونید اصلیشو پیدا کنید که هنوز فیکش در ایران نیومده اکتان نروژی هست و اینم در نظر داشته باشید برای هر باک نیاز نیست اکتان بریزید بعضی ها به اشتباه فکر میکنن باید برای هر بار بنزین زدن 1 کتان هم استفاده کنن که استفاده زیاد از اکتان خودش کلی دردسر درست میکنه
0
0
Gmsaeed 1403/10/7
ما رو باش فکر میکردیم ۱۸۰۰ توربو چی هست حتماً شتابش خیلی زیاده ولی از این مزخرف تر ندیده بودم مگر به خاطر توربو دور بالا شاید جواب بده که اونم یک گاز بدی خراب میشه من که همون موسو ۶ ۸۳ نگه میدارم حداقل آفرود می‌ره و شتابش هم ببشتره
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/8/23
تامین قطعات هایما خیلی بهتره ودرمقابل مقاسیه بادیگر خودرهای چینی پشتیبانی بهتری داره وازهمه مهمتر گیربکس خوبی داره ودرکل هرچقدرپول بدی همون قدراش میخوری
پاسخ
0
2
2
میرزاپور 1403/8/17
سلام دوستان .میشه لطفا راهنمایی کنید ۲۰۷ اتومات ازصفر دست خودم بوده مدل ۹۷ هایما صفر بگیرم و این و بفروشم ارزشی داره یا الکی خودم و بدهکار نکنم؟ متشکرم
پاسخ
3
0
0
hojat 1403/10/17
داداش هر ماشینی دوست داری بخر و حالشو ببر به نظر منفی هم گوش نده و یه پله پیشرفت کن
0
0
ناشناس 1403/9/5
سری که درد نمیکنه چرا دستمال ببندی مگه از ماشین چه انتظاری داری که 207 برآورده نمیکنه که هایما این کار بکنه ؟ آدم اگه پول اضافه داشت بره بهترین چیزها رو بخره وقتی نداری چرا خودت رو به رنج بندازی یه وقت تصادف کنی یا خراب بشه سرخورده میشی افسردگی میگیری فقط قسط هاش میمونه برات
1
0
alisalamatii 1403/8/20
هایما ماشین خیلی بهتریه از نظر فنی وشتاب و امکانات بازار فروش خوبی هم داره اگر بتونید سالم و سلامت از نظر فنی پیدا کنید بله
0
2
ناشناس 1403/8/3
بنظرم بهترین چینی تو بازار که چندسالی داره تولید میشه همین هایما اس ۷ هستش قدرت عالی نرمی خوب...
پاسخ
0
4
3