• مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus

مشخصات فنی هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس سال 1400 - 1403

184 دیدگاه
سال
ایران خودرو در اواخر سال 99، مونتاژ هایما S7 پلاس را شروع و تحویل آنرا از مدل 1400 آغاز کرد. تیپ پلاس، با همان چهره هایما S7 توربو تولید شده اما چندین تغییر مختصر ظاهری هم داشته. مثل: اضافه‌شدن نام هایما در عقب، تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، استفاده از آینه‌های جانبی جدید و همچنین اضافه‌شدن گل‌ پخش‌کن‌های جلو. در
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بهبود آپشن‌ها (نسبت به S7 توربو)
کاهش مصرف (نسبت به S7 توربو)
دید و تسلط خوب راننده
فضای 400 لیتری صندوق

نقاط ضعف

عدم تغییرات فنی (نسبت به S7 توربو)
نبود دریچه تهویه عقب
ناسازگاری پیشرانه توربو با بنزین بی‌کیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

170 اسب‌بخار

گشتاور

230 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت دوم

طول

4530 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1730 میلی‌متر

فاصله محوری

2619 میلی‌متر

وزن

1510 کیلوگرم

حجم باک

61 لیتر

چرخ جلو

235/65R17

چرخ عقب

235/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3/MP5 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی براق

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/4/3
سلام کسی خبر داره مسیریابی و نقشه خوانی تو هایما چطوریه؟ جی پی اس داره؟ اینترنت گوشی کافیه براش یا حتما از جی پی اس گوشی باید استفاده کرد؟ خیلی ممنون
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/3/19
سلام من با محدوده مالی یک میلیارد و پانصد بین هایما اس ٧ و جک اس ۵ در انتخاب بین این دو تا مرد هستم. آیا هایما اس ٧ مزیت بیشتری نسبت به جک اس ۵ داره که اونو ترجیح بدم؟ راهنمایی بفرمایید.
پاسخ
3
2
0
ناشناس 2 روز پیش
کیفیتش پایینه بعد از مدتی به مشکل میرسه توربو یاگیربکس پدر جان جلوی نمایندگی هاشون معلومه پذیرش زیاد دارن
0
0
Mmm123 1403/3/30
دو تاشون رو تست کردم.متاسفانه هردو مزخرف اند ولی صاحب جک s5 مراجعه کمتری داشت به نمایندگی و با خرابی عجیب و غریب مواجه نشده بود.ولی خلاصه بگم دو تاشون ماشینای بد و چرت اند.
0
0
soltanmahdi79 1403/3/21
سلام هایما بهتره موتور، گیربکس، زنجیر تایم، استهلاک ، قیمت قطعات
1
2
amirmahdi1386 1403/3/15
ساندرو استپ وی ۱ میلیاردی بیشتر میارزه یا این؟ از هر لحاظ نسبت به قیمت . استهلاک و ....
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1403/3/19
اگر میخواین ساندرو بخرین استیپ وی نخرید ساندرو اتومات معمولی بخریدبا 50 میلیون تومن تبدیل کنید به استیپ وی چون از نظر موتوری هیچ تفاوتی ندارند و فقط 200 میلیون باید بیشتر هزینه کنید ولی اگر در باره هایما بخوایم حرف بزنیم ماشین واقعا خوبیه ولی حتما گیربکس رو ببرید یه جای مورد اعتماد با دقت چک بشه چون توی هر 5 تا هایما 1 مورد مشکل گیربکس شایعه هست
0
1
arash 1403/1/22
بین هایما اس ۷ پلاس با تیگو ۷ پرو کدومش پیشنهاد میکنید
پاسخ
2
0
0
Mmm123 1403/3/30
تیگو ۷ پرو خیلی گرونتره و خب بسیار بهتر است از هایما اما به نظرم kmc x5 و دیگنتی پرایم رو هم در نظر داشته باشید.
0
0
مهدیاری 1403/2/23
با سلام هایما اس ۷ پلاس بسیار کم خرجتر و با استهلاک کمتر، قدرت بسیار بیشتر و خدمات بهتر ولی تیگو ۷ پرو آپشن بیشتر و زیباتر
0
0
Amiy 1403/1/4
ماشین بی خرجیه شتاب‌ ماشین عالیه فضای کابین خوبه اگه بهش فشار نیاری اصلا خراب بشو نیست من خریدم الان عاشقش شدم تو خریدش شک نکنید از جک s5 بهتره
پاسخ
1
2
1
AaaaaaaSadra 1403/2/20
واقعا ..من یک سال و خورده ای با بنزین معمولی کارکردم حتی یک بار هم سوپر نزدم یا اکتان نریختم و واااقعا ماشین خوبی بود برای من.من جک s5 رو هم تجربه کردم هایما برتری داره نسبت به اون اما نه خیلی زیاد
1
0