مشخصات فنی هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس سال 1400 - 1403
سال
ایران خودرو در اواخر سال 99، مونتاژ هایما S7 پلاس را شروع و تحویل آنرا از مدل 1400 آغاز کرد. تیپ پلاس، با همان چهره هایما S7 توربو تولید شده اما چندین تغییر مختصر ظاهری هم داشته. مثل: اضافهشدن نام هایما در عقب، تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، استفاده از آینههای جانبی جدید و همچنین اضافهشدن گل پخشکنهای جلو. در
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بهبود آپشنها (نسبت به S7 توربو)
کاهش مصرف (نسبت به S7 توربو)
دید و تسلط خوب راننده
فضای 400 لیتری صندوق
نقاط ضعف
عدم تغییرات فنی (نسبت به S7 توربو)
نبود دریچه تهویه عقب
ناسازگاری پیشرانه توربو با بنزین بیکیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.8 لیترعملکرد فنی
قدرت
170 اسببخارگشتاور
230 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفت دومطول
4530 میلیمترعرض
1830 میلیمترارتفاع
1730 میلیمترفاصله محوری
2619 میلیمتروزن
1510 کیلوگرمحجم باک
61 لیترچرخ جلو
235/65R17چرخ عقب
235/65R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نورفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3/MP5 - SD card - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی با تنظیم گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
سفارشیصندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم مشکی براقآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/8/23
تامین قطعات هایما خیلی بهتره ودرمقابل مقاسیه بادیگر خودرهای چینی پشتیبانی بهتری داره وازهمه مهمتر گیربکس خوبی داره ودرکل هرچقدرپول بدی همون قدراش میخوری
پاسخ
0
0
1
میرزاپور 1403/8/17
سلام دوستان .میشه لطفا راهنمایی کنید
۲۰۷ اتومات ازصفر دست خودم بوده مدل ۹۷
هایما صفر بگیرم و این و بفروشم
ارزشی داره یا الکی خودم و بدهکار نکنم؟
متشکرم
پاسخ
2
0
0
ناشناس 1403/9/5
سری که درد نمیکنه چرا دستمال ببندی مگه از ماشین چه انتظاری داری که 207 برآورده نمیکنه که هایما این کار بکنه ؟ آدم اگه پول اضافه داشت بره بهترین چیزها رو بخره وقتی نداری چرا خودت رو به رنج بندازی یه وقت تصادف کنی یا خراب بشه سرخورده میشی افسردگی میگیری فقط قسط هاش میمونه برات
0
0
ناشناس 1403/8/20
هایما ماشین خیلی بهتریه از نظر فنی وشتاب و امکانات بازار فروش خوبی هم داره اگر بتونید سالم و سلامت از نظر فنی پیدا کنید بله
0
1
ناشناس 1403/8/3
بنظرم بهترین چینی تو بازار که چندسالی داره تولید میشه همین هایما اس ۷ هستش قدرت عالی نرمی خوب...
پاسخ
0
2
2
ناشناس 1403/7/28
من یه سالی میشه که مدل ۱۴۰۲ صفر اس ۷ پلاس رو خریدم، خیلی هم نروندمش چون ماشین دیگه دارم، چیزی که من دریافت کردم از این ماشین اینه که اونجوری که خود من به شدت گارد میگرفتم واسه ماشین های چینی اونقدر داغون نیست، ولی دیگه نباید ژست شاسی سوار و ژاپنی سوار بگیرید ضایع میشید، موتور گیربکس این ماشین به نسبت پولی که دادی بد نیس راضیت میکنه لااقل تو یکی دو سال اول،بعدش رو نمیتونم بگم ولی خیلی راحت نیست یعنی کلا ناراحته نشستن تو این ماشین بیش از سه ساعت حتما رو مخت هست کوبش داره دست اندازها رو کامل حس میکنی مخصوصا با لاستیک کویر،چیه آخه این لاستیک کویر؟! مشخصه بعد ۲۰ هزارتا خیلی جاهاش به سرو صدا می افته ولی واسه مایی که پول لکسوس تویوتا یا کره ای خوب نداریم خوبه همین ،بیشتر از این نیس دیگه دوست عزیز،ولی گیربکس خوبی داره خداییش اصلا تعویض دنده احساس نمیشه میگن هیوندای هس خداکنه که باشه توربو تو مدار که میاد شتاب خوبی هم میگیره این کنترل پایداریش هم تو جاده خاکی جون منو نجات داد یه پرایدی وحشی میروند گردوخاک وحشی هم راه انداخته بود اصلا چیزی نمیدیدم گازوندم که ردش کنم ردش کردم چون جلومو نمیدیدم یه نیسان آبی از روبرو ميومد سریع فرمون گرفتم ته ماشین فجیع سر خورد پاپیون کردم ولی هایما خوب جمعش کرد،دمش گرم،اینه دیگه خلاصه...
پاسخ
0
1
4
Rezanejad5678 1403/6/22
سلام به هایماسواران عزیز.خواهشا توی جاده ماشین ارزون تر از خودتون می بینید داره چراغ میزنه راه بدید بره یا همون جور که از قدرتش تعریف می کنید یکم گاز بدید.با تشکر
پاسخ
1
4
7
Mmm123 1403/7/6
به خاطر دریچه گاز برقی و گیربکس بدون رادیات که داغ می کنه هستش.لگ توربو هم می تونه باشه.
0
2