• مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus
  • مشخصات فنی s71.8lturboplus

مشخصات فنی هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس سال 1400 - 1403

202 دیدگاه
سال
ایران خودرو در اواخر سال 99، مونتاژ هایما S7 پلاس را شروع و تحویل آنرا از مدل 1400 آغاز کرد. تیپ پلاس، با همان چهره هایما S7 توربو تولید شده اما چندین تغییر مختصر ظاهری هم داشته. مثل: اضافه‌شدن نام هایما در عقب، تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، استفاده از آینه‌های جانبی جدید و همچنین اضافه‌شدن گل‌ پخش‌کن‌های جلو. در
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بهبود آپشن‌ها (نسبت به S7 توربو)
کاهش مصرف (نسبت به S7 توربو)
دید و تسلط خوب راننده
فضای 400 لیتری صندوق

نقاط ضعف

عدم تغییرات فنی (نسبت به S7 توربو)
نبود دریچه تهویه عقب
ناسازگاری پیشرانه توربو با بنزین بی‌کیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

170 اسب‌بخار

گشتاور

230 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت دوم

طول

4530 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1730 میلی‌متر

فاصله محوری

2619 میلی‌متر

وزن

1510 کیلوگرم

حجم باک

61 لیتر

چرخ جلو

235/65R17

چرخ عقب

235/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3/MP5 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی براق

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Rezanejad5678 1403/6/22
سلام به هایماسواران عزیز.خواهشا توی جاده ماشین ارزون تر از خودتون می بینید داره چراغ میزنه راه بدید بره یا همون جور که از قدرتش تعریف می کنید یکم گاز بدید.با تشکر
پاسخ
1
3
3
Mmm123 1403/7/6
به خاطر دریچه گاز برقی و گیربکس بدون رادیات که داغ می کنه هستش.لگ توربو هم می تونه باشه.
0
0
حمیدرضابرزگر 1403/6/8
من مدل ۹۷ با صد و بیست کار حدود یک ماه قبل خریدم و همزمان یک اسپورتیج ۲۰۱۴ هم که تنفس طبیعیه مستقیما از شرکت و صفر کیلومتر خیه بودن و اونهم سوار میشم ،،،، در مورد هایما یه سری سووالاتی دارم که ممنون میشم به بنده بفرمایید واسه من اینجوریه یا همه این مشکلات رو دارند ؟؟؟ ۱-حساس می کنم موتورش برای وزن ۱۵۵۰ کیلویی ضعیفه و توی حرکت اولیه و دور گرفتن خیلی موتور زور میزنه ولی تو شتاب ثانویه بهتر میشه ۲-گاها ماشین در حین حرکت شروع به لرزش می کنه و با توقف و حرکت مجدد این لرزش رفع میشه هر جا بردم نفهمیدن علت چیه و کلی هم هزینه کردم . ۳ -گیربکسش توی معکوس کشیدن خیلی کنده و خیلی دیر عمل می کنه و مثلا دیروز راننده جلویی برام رفت کنار که من رد بشم بر م هر چی گاز میدادم بخاطر زیاد بودن دنده و گاز نخوردن و معکوس نکشیدن هر چی سعی کردم دور نگرفت و بعد از کلی بالا و پایین کردن پدال گاز بالاخره دنده رو کم کرد و گاز خورد و دور گرفت . ۳-صدا موتور خیلی تو اطاق و روی اعصابه و سر و صدای خود ازاق هم زیاده ۴-حس رانندگی با پاترول های مدل خورده ۱۳۷۶ رو داره و خیلی نرم و روان نیست ۵-ترمزهاش اصلا قابل اعتماد نیست و با این ترمز بالای صد تا اگر خدا نکرده مانع بیاد خیلی بعیده حادثه ساز نشه ۵-دمای اطاق موتور خیلی بالاست و مثل فر نانوایی مخصوصا تو ترافیک که موتور از جلو باد نمی خوره باعث ترد و پوک شدن خرطومی های دسته سیم ها و کلا مخزن های پلاستیکی و محفظه فیلتر هوا میشه و این خیلی مخربه و علت هم توربو شارژش است . ۶-در مسافت های طولانی بخاطر اینکه طرعت گیرها مجبو ر به ایست و حرکت می کنند رانندگیش بخاطر لش بودنش خیلی خسته می کنه و روی اعصابه
پاسخ
0
0
2
رضاارفع 1403/5/28
سلام والله من نمیگم چی بگیر چی نگیر هر کسی فکر میکنه ماشینه خودش عالیه ولی اینجوری که فهمیدم یه مقدار اگه شانس بیاری و ماشین اذیتت نکنه نگرانی بابت قطعه نباید داشته باشی من از ۹۶ جک جی ۵ دارم تا امروز خدا رو شکر تعمییر گاه نرفتم یکبار یه مکانیک ناوارد زد کمپرسور کولرمو خراب کرد که یه درخواست زدم یکهفته ای اومد الان دیگه هر خودرو چینی گروه داره تو تلگرام میری داخلش هر قطعه ای بخوای هزار تا فروشنده بهت معرفی میکنن من فقط به نظرم چون مصرف کننده هستید به نظرم مدیران موتور ۹۰۰ و موتور ۱۰۰۰ سی سی نگیر نمیدونم عوامانه دارم نظر میدم فکر میکنم در درازمدت موتور حجم پایین افت بکنه پاشین چینی رو رعایت کنی روغن به موقع آب رادیاتور هر دوسال عوض کنی که ماشین تحت فشار قرار نگیره نمیدونم مثلا موقع دنده عقب تا استوپ کامل نکردی رو به جلو حرکت نکنی این نکات ریز رو رعایت کنی ماشینو اذیت نکنی چه خودم و چه اطرافیانم هر کی چینی داره خیلی راضیه میگم این نظر شخصیه منه نگران کمبود قطعه نباش اگه بدشانسی نیاری ماشین مشکل مونتاژی نداشته باشه من نشنیدم که مثلا فلان خار فلان قطعه رو یکنفر بخواد و وجود نداشته باشه قدیم اینجوری بود ولی الان نه قطعه زیاده من جک جی ۵ رو دارم واقعا راضیم برادر خانومم اس ۵ رو داره راضیه رفیقم ایکس ۳۳ رو داره راضیه ولی جدیدا که موتور رو ضعیف کردن نمیدونم موتور ۱۰۰۰ سی سی مدیران خودرو یه مقدار برای من ترسناکه من که سالها ماشین رو نگه میدارم میترسم افت کنه
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/5/26
خیلی عالیه و اوکی هست
پاسخ
0
5
0
ناشناس 1403/5/7
سلام خسته نباشید من یه ال نود دنده ای مدل اسفند نود دارم . الان ۱۶۰ هزار تا کار کرده و فنی سالمه . میخوام ماشین عوض کنم و سمت هر چینی که میرم همه منو میترسونن که قطعه گیر نمیاد و گرفتار میشی از اونور ۲۰۶ و ۲۰۷ هم که میگن به درد نمیخوره . از خود ال نود هم خسته ام ... اینم بگم مصرف من فقط داخل شهره . خانم هستم و نه از مسائل فنی خیلی سر درمیارم نه توقع بالایی از ماشین دارم . فقط میخوام دردسر نداشته باشه و اتومات باشه . خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی کنید یا مرجعی برای مطالعه معرفی کنید
پاسخ
5
0
0
RBM 1403/6/24
سلام به نظرم هایما s7 چون هم فنی و آپشن عالی و اصالت ژاپن داره هاینان مزدا
0
0
ناشناس 1403/5/27
با سلام اگه میخوایی بین خودروهای چینی انتخاب کنی فقط لاماری واقعا حرف نداره ازتمام خودروهای چینی بهتره هم از ظاهر هم قطعات یدکی عالی.......
8
1
ناشناس 1403/5/26
سلام تارا اتومات بگیربدون دردسر عالی وپرشتاب من یک ونیم ساله دارم همه مسافرت رفتم
4
0
حمید رضا 1403/5/13
هایما عالیه ، چون ایساکو پشتش هت لوازمش راحت گیر میاد و فراوانه و تسمه تایم نداره و زنجیر تایم داره و مهمتر از همه گیربکس بی درد سر AT داره و من چند سال دارم عالیه و واقعا خوب و راحت
4
4
ناشناس 1403/5/9
این همه ماشین با طراحی به روز و زیبا تو بازار هست ، چرا این ، خیلی ها بدش رو می گن ، از فنی بگیرید تا کیفیت متریال ، جک اس ۵ ، تیگو۷ قدیمی ، ایکس ۵۵ ، حتی تیگو ۵ از این بهتر هست ، اگر هم بیشتر پول دارید تیگو ۷ پرو ، یا فیدلیتی جدید
4
2