ایران خودرو در اواخر سال 99، مونتاژ هایما S7 پلاس را شروع و تحویل آنرا از مدل 1400 آغاز کرد. تیپ پلاس، با همان چهره هایما S7 توربو تولید شده اما چندین تغییر مختصر ظاهری هم داشته. مثل: اضافهشدن نام هایما در عقب، تغییر رنگ شیشه لچکی عقب، استفاده از آینههای جانبی جدید و همچنین اضافهشدن گل پخشکنهای جلو. در
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
بهبود آپشنها (نسبت به S7 توربو)
کاهش مصرف (نسبت به S7 توربو)
دید و تسلط خوب راننده
فضای 400 لیتری صندوق
نقاط ضعف
عدم تغییرات فنی (نسبت به S7 توربو)
نبود دریچه تهویه عقب
ناسازگاری پیشرانه توربو با بنزین بیکیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1400 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژحجم موتور
1.8 لیترعملکرد فنی
قدرت
170 اسببخارگشتاور
230 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفت دومطول
4530 میلیمترعرض
1830 میلیمترارتفاع
1730 میلیمترفاصله محوری
2619 میلیمتروزن
1510 کیلوگرمحجم باک
61 لیترچرخ جلو
235/65R17چرخ عقب
235/65R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نورفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3/MP5 - SD card - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی با تنظیم گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
سفارشیصندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم مشکی براقآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/12/10
سلام لطفا راهنمایی کنید
با بودجه حدود 1600
هایما اس 7 پلاس دست دوم خوبه یا ایکس 55 پرو
یا اگه گزینه دیگه میشه خرید راهنمایی کنید
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/12/18
هایما اس 7 ارجحیت داره ماشین خوبی هم هست
0
0
Ramin64 1403/12/8
گیربکسش با هیچکدام از هم رده های خودش قابل مقایسه نیست و خیلی بهتره از همشون.موتورش هم که اصلا ناک نمیزنه و هیچ نیازی به مکمل نداره اصلاو این قطعا خیلی مهمه در بلند مدت و صرفه جویی هزینه و .....اگر طول عمر و کیفیتش هم خوب باشه نباید در خریدش در مقایسه با هم رده های خودش شک کنید..در ضمن وجود نمایندگیهای فرآون در سراسر کشور و در شهرهای کوچیک و بزرگ هم در نظر داشته باشید با توجه به محدودیت و گرانی قطعات.قطعاتش هم طبق تحقیق بنده از همون ارزانتر و فراوانی بیشتری داره
پاسخ
0
0
1
Jjavad 1403/10/13
دوستان سلام من به تازگی این ماشینو مدل ۱۴۰۰ رو خریدم یه سوال داشتم چه اکتان و مکملی مناسبه برای این ماشین ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید کسانی که این ماشینو دارن
پاسخ
2
0
0
Arshiyaaa 1403/10/21
من پنج سال این ماشین رو داشتم هیچ وقت اکتان مکتان نریختم هیچ مشکلی هم نداشت
0
2
alisalamati 1403/10/17
اسم خاصی نمیشه گفت ولی بهترین حالت اینه که شما دنبال اکتان های اورجینال باشید در حال حاضر بهترین اکتان خوبی که میتونید اصلیشو پیدا کنید که هنوز فیکش در ایران نیومده اکتان نروژی هست و اینم در نظر داشته باشید برای هر باک نیاز نیست اکتان بریزید بعضی ها به اشتباه فکر میکنن باید برای هر بار بنزین زدن 1 کتان هم استفاده کنن که استفاده زیاد از اکتان خودش کلی دردسر درست میکنه
0
0
Gmsaeed 1403/10/7
ما رو باش فکر میکردیم ۱۸۰۰ توربو چی هست
حتماً شتابش خیلی زیاده ولی از این مزخرف تر ندیده بودم مگر به خاطر توربو دور بالا شاید جواب بده که اونم یک گاز بدی خراب میشه
من که همون موسو ۶ ۸۳ نگه میدارم حداقل آفرود میره و شتابش هم ببشتره
پاسخ
0
3
1
ناشناس 1403/8/23
تامین قطعات هایما خیلی بهتره ودرمقابل مقاسیه بادیگر خودرهای چینی پشتیبانی بهتری داره وازهمه مهمتر گیربکس خوبی داره ودرکل هرچقدرپول بدی همون قدراش میخوری
پاسخ
0
2
4