آکورد را میتوان یکی از محبوبترین سدانهای خانوادگی دهه 90 در خاطر ایرانیان توصیف کرد، واردات نسل جدید این خودرو در سال 2013 باعث شد تا امیدواریهای زیادی در مورد بازگشت این مدل دوستداشتنی ایجاد شود اما در عمل عرضه محدود و مشکلات ناشی از خدمات پس از فروش ضعیف آن، باعث شد تا نسل جدید آکورد نتواند آنطور که
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
ایمنی
دوام فنی
فضای کابین
تعلیق کارآمد
امکانات رفاهی
نقاط ضعف
واردات بسیار محدود
خدمات پس از فروش
تریم های هوندا آکورد
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2013 تا 2014مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
173 اسببخارگشتاور
226 نیوتنمترشتاب
10 ثانیهسرعت
205 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.8 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل نهم (CR)طول
4935 میلیمترعرض
1850 میلیمترارتفاع
1465 میلیمترفاصله محوری
2775 میلیمتروزن
1495 کیلوگرمحجم باک
65 لیترچرخ جلو
215/55R17چرخ عقب
215/55R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
1 حالته (ECO)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنون - چراغ تمام LED (سفارشی)سایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر 160 واتی - هندزفری - تنظیم هوشمند بلندی صدامانیتور
8 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه هوشمند - دریچه تهویه عقب - کنترل کیفیت هواکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموریصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچه مشکی یا کرم یا خاکستریایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
پرده برقی عقب - دستگیرههای کروم درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Aan 1403/12/15
سلام و عرض ارادت خدمت همه عزیزان
من حدود سه سال پیش هوندا آکورد2013 خریدم و قبلا سونوتا 2008 فول 10 ایربگ سفارش عمان داشتم البته سونوتا ماشین بسیار خوبی بود ولی هوندا چند سر و گردن از اون بالاتره چون تو یکی از شهرستانهاب اصفهان هستم و مشکل تهیه قطعات داشتم و متاسفانه بعلت عدم آشنایی با تعمیر کاران خبره در تهران دچار دو تعمیر کار که هردو هم نام هستند و فوق العاده بی انصاف و هزینه های اضافی بخاطر گردنم گذاشتند تصمیم به فروش ماشین گرفتم که با آشنا شدن با یک فروشنده قطعات یدکی هوندا اكورد و معرفی تعمیرکاران خبره منصرف شدم که این مورد یکی از دلایل بود ودیگری سوار هر ماشینی شدم برا حرید جذابیت هوندا آگورد را نداشت از هر نظر؛ داخل ماشین؛ بیرون ماشین؛ فنی؛ رانندگی؛ و..... نطیر نداره انشاالله انتخاب ماشین بعدی هم هوندا آکورد 2016
پاسخ
1
0
0
Ahmad1353 1404/1/9
قیمت قطعاتش چطوره
0
0
ناشناس 1403/8/15
از نظر قیمت رنگ بندی فرقی هم داره؟
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/7/22
لطفا تا سوار نشدید نظر ندید.هوندا تو رنج قیمتی خودش بینظیره
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1403/4/26
تا در گرمای 50درجه در گردنه های حاجی آباد گیر نکنید با چینی ها و کره ای ها اصلا نمیشه نظر داد تا 500000کیلومتر رانندگی نکرده باشی اصلا متوجه نمیشی هندا سواران از چی حرف میزنند تا در کویر و در جاهایی که موبایل آنتن نمیده نری واقعا نمیشه ارزش هندا رو فهمید جاهایی که ظلمات مطلقه وخبری از آبادی روستا و انسان نیست و فقط میتونی به برند و ژاپن تکیه کنی به نظر من هر وسیله نقلیه ای داره کار رو راه میندازه و ارزشمنده و ژاپن خداست قدیسه در بحث انجین حتی خودم با خودم دوگانگی دارم بین تویوتا و هندا ولی به نظرم آکورد باید با ال اس 460 مقایسه بشه یا با سنچوری من به عنوان یک ایرانی که هم درد و هم زخم سیاست واردات و تحریم ها قرار گرفتیم میگم هر وسیله ای خریدید ژاپنی بخرید اگر نشد تویوتا و هندا بخرید میتسو بخرید نشد سوبارو نشد داتسون نشد نیسان نشد با خرید خودرو چینی تثبیت و تحکیم میشه منع واردات
پاسخ
1
0
9
ناشناس 1403/6/27
نفست از جای گرمی درمیاد
1
0
Amin_ 1402/10/22
ما که والا تجربه ای از سواری باهاش نداریم فقط موندم اونایی ک مثله من تجربشو ندارن چجوری دارن با کره ای ها مقایسه میکنن!!!! تعصب نیست ولی از لحاظ دوام فنی و کیفیت ساخت و هندلینگ این ماشینا برای کسی که حتی فقط نیسان آبی تو روستا دیده باشه هم ثابت شده 👌👌
پاسخ
0
0
10