• مشخصات فنی accordexb
  • مشخصات فنی accordexb
  • مشخصات فنی accordexb

مشخصات فنی هوندا آکورد EXB سال 2013 - 2014

85 دیدگاه
سال
آکورد را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سدان‌های خانوادگی دهه 90 در خاطر ایرانیان توصیف کرد، واردات نسل جدید این خودرو در سال 2013 باعث شد تا امیدواری‌های زیادی در مورد بازگشت این مدل دوست‌داشتنی ایجاد شود اما در عمل عرضه محدود و مشکلات ناشی از خدمات پس از فروش ضعیف آن، باعث شد تا نسل جدید آکورد نتواند آن‌طور که
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
ایمنی
دوام فنی
فضای کابین
تعلیق کارآمد
امکانات رفاهی

نقاط ضعف

واردات بسیار محدود
خدمات پس از فروش

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2013 تا 2014

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

173 اسب‌بخار

گشتاور

226 نیوتن‌متر

شتاب

10 ثانیه

سرعت

205 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل نهم (CR)

طول

4935 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1465 میلی‌متر

فاصله محوری

2775 میلی‌متر

وزن

1495 کیلوگرم

حجم باک

65 لیتر

چرخ جلو

215/55R17

چرخ عقب

215/55R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

1 حالته (ECO)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون - چراغ تمام LED جلو (سفارشی)

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

7 اسپیکر 360 واتی - هندزفری - تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه هوشمند - دریچه تهویه عقب - کنترل کیفیت هوا

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا کرم یا خاکستری

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

پرده برقی عقب - دستگیره‌های کروم
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/8/15
از نظر قیمت رنگ بندی فرقی هم داره؟
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/7/22
لطفا تا سوار نشدید نظر ندید.هوندا تو رنج قیمتی خودش بینظیره
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/4/26
تا در گرمای 50درجه در گردنه های حاجی آباد گیر نکنید با چینی ها و کره ای ها اصلا نمیشه نظر داد تا 500000کیلومتر رانندگی نکرده باشی اصلا متوجه نمیشی هندا سواران از چی حرف میزنند تا در کویر و در جاهایی که موبایل آنتن نمیده نری واقعا نمیشه ارزش هندا رو فهمید جاهایی که ظلمات مطلقه وخبری از آبادی روستا و انسان نیست و فقط میتونی به برند و ژاپن تکیه کنی به نظر من هر وسیله نقلیه ای داره کار رو راه میندازه و ارزشمنده و ژاپن خداست قدیسه در بحث انجین حتی خودم با خودم دوگانگی دارم بین تویوتا و هندا ولی به نظرم آکورد باید با ال اس 460 مقایسه بشه یا با سنچوری من به عنوان یک ایرانی که هم درد و هم زخم سیاست واردات و تحریم ها قرار گرفتیم میگم هر وسیله ای خریدید ژاپنی بخرید اگر نشد تویوتا و هندا بخرید میتسو بخرید نشد سوبارو نشد داتسون نشد نیسان نشد با خرید خودرو چینی تثبیت و تحکیم میشه منع واردات
پاسخ
1
0
5
ناشناس 1403/6/27
نفست از جای گرمی درمیاد
0
0
Amin_ 1402/10/22
ما که والا تجربه ای از سواری باهاش نداریم فقط موندم اونایی ک مثله من تجربشو ندارن چجوری دارن با کره ای ها مقایسه میکنن!!!! تعصب نیست ولی از لحاظ دوام فنی و کیفیت ساخت و هندلینگ این ماشینا برای کسی که حتی فقط نیسان آبی تو روستا دیده باشه هم ثابت شده 👌👌
پاسخ
0
0
8
Prah 1402/10/20
دوستان این ماشین توی مدل 2013 پنج دنده at هست یا cvt?
پاسخ
1
0
0
K.A 1403/1/11
درود عرض ادب گیربکس اکورد و crv از نوع cvt ولی سیویک از نوع at خودم سیویک دارم تعویض روغنی اشتباهی روغن cvt برام ریخته به مرور زمان تو سرعت پایین ماشین شروع به لرزش کرد چون راحت میتونم لوازم برای خودم از خارج وارد کنم تصمیم تا جایی که گیربکس به فنا میره رانندگی کنم و در آخر گیربکس عوض کنم تقریبا تا ۱۰۰ هزار کیلومتر همین جوری رانندگی کردم و در نهایت تصمیم گرفتم دوباره روغن گیربکس عوض کنم و دیدم دوباره اشتباهی روغن سی وی تی میخوان بریزن و اطلاع دادم گیربکس از نوع at و بعد از آن مشکل گیربکس حل شد اون زمان گیربکس تو تهران ۵۰ میلیون قیمت میدادن ولی خودم میاوردم ۱۷ میلیون تمام می شد در ضمن اگر این اشتباه تو ماشین کره ای اتفاق می افتاد گیربکس قفل می کرد
0
2