• مشخصات فنی gs250fsport
  • مشخصات فنی gs250fsport
  • مشخصات فنی gs250fsport
  • مشخصات فنی gs250fsport
  • مشخصات فنی gs250fsport
  • مشخصات فنی gs250fsport
  • مشخصات فنی gs250fsport

مشخصات فنی لکسوس GS 250 fsport سال 2014 - 2015

22 دیدگاه
سال
برای مشتریان ثروتمند ایرانی، کنار آمدن با نسل چهارم GS اندکی دشوار بود چرا که تصور آنها از این خودرو برپایه نسل سومش شکل گرفته بود؛ همان نسلی که با دو نسخه GS430 و GS460 به ایران آمد و با پیشرانه 8 سیلندر قدرتمندش رقبای آلمانی‌ را شگفت‌زده کرد. اما نسل چهارم این خودرو در سال 2013 و با مدل
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

دوام فنی
تجهیزات رفاهی کامل
فضای جادار کابین
پیشرانه خوش‌صدا
کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف

بازار ضعیف‌تر نسبت به 528i
ایرادات جزی در تاچ پد
صندلی غیرتاشو عقب (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2013 تا 2015

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

6 سیلندر

حجم موتور

2.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

209 اسب‌بخار

گشتاور

253 نیوتن‌متر

شتاب

8.6 ثانیه

سرعت

230 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (L10)

طول

4850 میلی‌متر

عرض

1840 میلی‌متر

ارتفاع

1455 میلی‌متر

فاصله محوری

2850 میلی‌متر

وزن

1640 کیلوگرم

حجم باک

66 لیتر

چرخ جلو

235/40R19

چرخ عقب

265/35R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

4 حالته (اکو - نرمال - اسپرت - اسپرت پلاس)

سایر ویژگی‌ها

تعلیق هوشمند اف اسپرت

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

بای زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

تریم چوب - ایزی اکسس (عقب رفتن فرمان هنگام پیاده‌شدن)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

12 اسپیکر - سیستم پخش Mark Levinson با 17 اسپیکر 835 واتی (سفارشی) - هندزفری

مانیتور

8 اینچی - مانیتور 12.3 اینچی (سفارشی) - مانیتور ردیف عقب (سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

تاچ پد - نمایشگر 3.5 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

10

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

16 حالته برقی - تنظیم 4 حالته برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

10 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم اف اسپرت

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب - تریم آلومینیومی - ساعت آنالوگ داشبورد - پدال‌ اسپرت

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی - پرده برقی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Aliz_ 1402/12/5
با توجه به سال تولیدش ،برای مصرف کننده، و نگه داشتن طولانی مدت،توجیه داره؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/12/11
صد درصد بعد از تجربه سواری خودروی ژاپنی از سال ۲۰۰۶ از پرادو، لندکروز ال ایکس ۵۷۰ ،و جی اس به جرات میتونم بگم در صورت سلامت فنی نه ظاهری خودرو ژاپنی تا ۲۵ سال یا ۵۰۰ هزار تابدون نیاز به سرویس موتوری ارزش خرید داره و این خودرو به طور خیلی عجیبی کیفیت ساخت بالایی داره و کیفیت سواری بنده به دنبال خرید بنز ای کلاس بودم اما بعد از سواری با این ماشین باتوجه به تجربه چند ساله ام از تویوتا نظرم کاملا عوض شد و این خودرو رو گرفتم پیشنهاد میکنم حتما سوار این ماشین را تجربه کنید و در کل به عنوان کسی که ۱۸ سال تویوتا سوار شدم میتونم بگم خودرو ژاپنی در هر حال ارزش خرید داره
0
2
rez4lie 1400/3/22
اين جا نوشته گرم كن داره جلو ولي من تو خيلي برسي ها ديدم ميگفتن فقط سرد كن داره جلو عقبش هم كه هيچي نداره اخرش كدوم درست چجوري ؟
پاسخ
0
1
0
Manirazavi 1399/5/16
الان یلکه رنگ زیر۹۰ تا کار بخوای بخری چند درمیاد؟!
پاسخ
0
0
0
Mobin2001 1399/5/14
سلام دوستانی که تجربه رانندگی با gs و is رو دارن خواهشا بگن کدوم مدل در حالت کلی بهتره ممنون
پاسخ
3
0
1
ناشناس 1403/1/24
Gs دارم خدایی بینظیره
0
1
ManiGR 1400/4/2
is خیلی بهتره هم قیافه امروزی تره هم امکانات بیشتره البته لکسوس is مدل f امکانات از GS بهتره
1
0
Mohammadparsfa 1399/12/9
صد در صد gs ولی طراحی is امروزی تره ما خودمون gs داریم خیلی راضی هستیم
0
4
Rezapoor 1399/5/10
من چند ماهی هست is250 خریدم. خواستم بپرسم فرقش با gs250 چی هست دقیقا؟
پاسخ
1
0
0
HOOMANM5 1402/8/4
خب اندازه و اتاقشون فرق داره is رقباش بی ام و سری سه و بنز c class هست اما gs بزرگتره و رقباش بی ام و سری پنج و بنز e class هست
0
0