مشخصات فنی لیفان X60 اتوماتیک سال 1391 - 1397
سال
«کراساور تکدیفرانسیل چینی»؛ این عبارت سه کلمهای تا پیش از ورود امویام X33 به بازار برای مشتریان ایرانی، مفهوم چندانی نداشت اما پس از فروش فوقالعاده چشمگیر این خودرو، رقیبان نیز به فکر عرضه محصولاتی مشابه افتاند که لیفان X60 مونتاژی کرمانموتور یکی از اولین این خودروها بود و با ظاهر خوب و مشخصات قابل قبولش، فروش قابل توجهی را
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
فرمانپذیری
جعبهدنده اقتصادی
بازار قویتر در مدل دندهای
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
امکاناتی کمتر از جک S3
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1394 تا 1397مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT دوحالته (اسپرت - برفی)پیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.8 لیترعملکرد فنی
قدرت
126 اسببخارگشتاور
168 نیوتنمترشتاب
14.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4325 میلیمترعرض
1790 میلیمترارتفاع
1690 میلیمترفاصله محوری
2600 میلیمتروزن
1350 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
215/65R16چرخ عقب
215/65R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - دیویدی پلیرمانیتور
6 اینچینویگیشن
سفارشیهدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مصنوعیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
محسنزاد 15 ساعت پیش
دوستان
X50بگیرم یا x60
پاسخ
0
0
0
Ehsankh 1403/10/11
سلام
دوستان من کار دومم خرید و فروش ماشین هست. مدل ۹۲ این ماشین رو با ۱۰۳ هزار کارکرد دو سال پیش خریدم که یه دستی به سر و گوشش بکشم بفروشم. ولی اینقد سواریش نسلت به ماشین های ایرانی خوب بود و راحت بودم باهاش که نگهش داشتم و هنوز دارمش.
هفته پیش رفتم مشهد با دنده ۴ ۱۶۰ تا رفتم و رکرود سرعتم باهاش ۱۹۵ تا هست.
قطعاتش راحت گیر میادو قیمتشون هم یا برابر با ماشین های ایرانی هست یا یه خورده بالاتر تو دیجی کالا سرچ کنید میبینید قیمت و موجودی قطعات یدکی رو.
مشکلش یکم لرزش تو شروع حرکت هست که انگار تو نوع دنده هیلمنی این مشکل حل شده.
صفحه کلاج هم من دو سال پیش عوض کردم هنوز مشکلی پیدا نکرده.
فضای شهرنشین عقب خیلی بزرگه و صندلیهای عقب کاملا می خوابه و با صندوق هم سطح میشه و میتونید برای حمل بار یا خوابیدن داخل خودرو برای افرادی که قد بلندی ندارن استفاده بشه.
آپشن هایی که نسبت به ماشین های ایرانی داره صندلی چرم و اتولایت و سانروف هست.
بازار دست دومش نسبت به ماشین های ایرانی ضعیف تره ولی به کسانی که میخوان طولانی از یه ماشین استفاده کنن توصیه میشه.
به نظرم اگه سالمش رو پیدا کنید از نظر راحتی و کیفیت سواری و قطعات از ماشین های ایرانی جدید بهتره.
این تجربه من بعد از دو سال استفاده از این ماشینه امیدوارم که منصفانه بوده باشه و برای دوستان مفید باشه.
پاسخ
0
0
0
Tiktaktok 1403/10/5
من 4 ساله اتومات دارم
خودم تعمیرکار هستم ، ریمپش کردم ، شمع خوب و استفاده از اکتان بوستر معتبر ، شتاب ماشین ، خیلی بهتر از قبل شده و اصلا قابل مقایسه نیست با قبل
سربالای های شمال رو بدون مشکل میره
در کل شتاب ضعیف تری نسبت به تولید داخل ها ه که باتوجه به وزن و ابعاد ماشین طبیعیه ، اما تو سربالایی ها تو دور بهتر از تولید داخل ها میره در صورتی که به موقع بهش معکوس بدی
کلا ماشین بی ازاریه ، ایمنی خوبی داره تو رنج خودش ، فضای کابین فوق العاده ست تو این ابعاد
در کل به نظرم خیلی بهتر از تولید داخل هاست
پاسخ
0
0
0
Mojiiiim1358 1403/7/21
من لیفان X60 مدل ۹۵ دنده هیلمنی دارم. ماشین تا الان فقط قطعات مصرفی عوض کردم و قطعاتش همیشه گیر اومده و قیمت مناسبی داره. داخل سربالایی ها خیلی خوب راه میره فقط نسخه های دنده اتوماتیک و معمولی داخل سربالایی ضعیف هستن ولی نسخه دنده هیلمنی شتاب خیلی بهتری دارند. قبلش دنا پلاس داشتم از دنا خیلی خیلی بهتره(چه از لحاظ سواری و چه از لحاظ استهلاک و قدرت)
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/7/13
آقا من 4ساله ایکس 60مدل 92دارم تازه یک سال پیش دیسک و صفحه عوض کردم هر کی میگه صفحه تموم میکنه مشکل داشته نوع دیسک و صفحه من تو 60,000کیلومتر عوض کردم سربالایی هم کم نمیاره اندازه وزن و هیبت و پولی که میدید راضی کنندس قطعاتش اندازه پول پرشیا س حالا یه کم شاید بیشتر من از 99 تا 403نهایت 40میلیون هزینه کردم اونم اشتباهه خودم بودهد15میلیون دادم آدم ناشی موتور باز کرد خوب جمع نکرده بود هزینه کردم والا در کل ماشین خیلی محکم استاندارد بدنه داره داخل ماشین می ارزه به پرشیا و یا هر ماشین ایرانی واسلام
پاسخ
0
0
1