مشخصات فنی لیفان X60 اتوماتیک سال 1391 - 1397
سال
«کراساور تکدیفرانسیل چینی»؛ این عبارت سه کلمهای تا پیش از ورود امویام X33 به بازار برای مشتریان ایرانی، مفهوم چندانی نداشت اما پس از فروش فوقالعاده چشمگیر این خودرو، رقیبان نیز به فکر عرضه محصولاتی مشابه افتاند که لیفان X60 مونتاژی کرمانموتور یکی از اولین این خودروها بود و با ظاهر خوب و مشخصات قابل قبولش، فروش قابل توجهی را
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
فرمانپذیری
جعبهدنده اقتصادی
بازار قویتر در مدل دندهای
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
امکاناتی کمتر از جک S3
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1394 تا 1397مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT دوحالته (اسپرت - برفی)پیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.8 لیترعملکرد فنی
قدرت
126 اسببخارگشتاور
168 نیوتنمترشتاب
14.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4325 میلیمترعرض
1790 میلیمترارتفاع
1690 میلیمترفاصله محوری
2600 میلیمتروزن
1350 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
215/65R16چرخ عقب
215/65R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - دیویدی پلیرمانیتور
6 اینچینویگیشن
سفارشیهدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مصنوعیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
hamid naseri 6 روز پیش
اگه بخوایم ،منصفانه قضاوت کنیم به نسبت قیمتش عالیه. اتاق جادار . کاملا ایمن و محکم . اتومات . رانندگی راحت و با امنیت بالا. فقط اهل استفاده و سوارشدن هستید،بخرید .
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/12/22
عزیزانی که ماشین رو دارن بفرمایند مخارج سنگین نیست؟ گیربکس میگن مشکل داره لطفا توضیح بدید. خرج روتینش چیه
پاسخ
1
0
0
ناشناس 4 روز پیش
سلام داداش خرجش مثل ۲۰۶ هستش خدایی خیلی خوبه قابله مقایسه نیست
0
0
شاید 1402/11/3
سلام. دوستان بحث انتخاب ماشین چینی و ایرانی میشه گفت بحث تصمیم گرفتن دل و منطق هستش. دل میگه بگیر اما منطق میگه نه. دل میگه شاسیه کیفیتش از داخلی ها بهتره اما منطق میگه فروش نمیره وسایلش کم گیر میاد نمی تونی سریع نقدش کنی اما ماشین ایرانی پول نقده با اینکه کیفیت نداره وسایلش همجا هست. حالا اگه آدم هستی عاشق و اهل باید خرج کنی و ضرر و لذت ببری اما اگه اهل منطقی همیشه دست به نقدی و دردسر کم و طبیعتا از لحاظ مالی اوضاع بهتر و کمتر از زندگی لذت می بری . حالا خودت ببین اهل دلی و عشق یا اهل منطق و محافظه کار. ارادتمند همه
پاسخ
1
0
1
Danesham 1402/12/3
سلام چیز هایی که گفتید درباره همه آنها صدق نمی کند
0
0
ناشناس 1402/9/27
سلام دوستان به عنوان کسی که سر و کارش سال ها با انواع ماشین بوده بهتون بگم خوب یادم هست اون اوایل که این ماشینا اومده بودن کاملا از لحاظ کیفیت از ماشین های ایرانی هم دوره ی خودشون یعنی اوایل تا اواسط دهه ی نود پایین تر بودن و اصلا کسی که واقعا دنبال ماشین خوب باشه اینارو سوار نمیشد و شاید این سوال براتون پیش بیاد پس چرا استقبال خوبی ازشون شد و در جواب باید بهتون بگم که اون موقع خودرو های چینی به این صورت تو ایران نیومده بودن و خودرو های که بودن از برند های معروف بودن و خوب طبیعتاً گرون بودن پس این ماشین با سیاست قیمت گذاری خوب تونست واقعا موفق بشه و مثلاً اون موقع شما تقریبا با پول یه 206یا207میرفتی اینو سوار میشدی که خب واسه کسی که شاسی بلند میخواست و پولش به آلمانی ها و ژاپنی و کره ای ها نمیرسید انتخاب کاملا عاقلانه ای بود ولی خب دست تقدیر زد پس کله ی ما و بازار رو آقای حسن کلید ساز انحصاری کرد و از همون روز افت کیفیت شدید محصولات ایرانی کلید خورد و اینا شاخ شدن و خب دیگه کاری هم از دست ما بر نمیاد و خلاصه اینارو گفتم که سابقه ی این ماشین ها رو بدونین ولی اگر الان بخوام بهتون پیشنهاد بدم میگم که بخرید چون با پول این باید بری 206تیپ 5مدل1400بگیری ولی اینو میگیری و حداقل میگی شاسی سوارم و خب این ماشین از همه لحاظ از 206بهتره ولی معایبش رو بهتون بخوام بگم اول این که تو سربالایی ها در حد پراید هست دوم این که شما وقتی این ماشین یا ام وی ام x33میخرید انتظار نداشته باشین قیمت قطعات در حد ماشین ایرانی باشه چون در واقع شما دارید یه ماشینی رو میخرید که اگر بخوایید با هم مدل ایرانی مقایسه کنید قیمت این ماشین دو برابر میشه پس حداقل باید قیمت قطعات هم دو برابر باشه ولی خب چون گستردگی خدماتش به اندازه ی خودروهای داخلی نیست باید چیزی حدود سه برابر قیمت قطعات یدکی خودرو های داخلی رو براش هزینه کنید ولی بازم به نظر من اگر پولتون درحد 500میلیون هست تنها شاسی بلندی که میتونید انتخاب همینه ولی اگر بخوایید سدان بخرید دستتون خیلی باز تره امیدوارم مطالب به دردتون بخوره
پاسخ
0
0
3
ناشناس 1402/9/20
سلام. عزیزانی که این ماشینو دارن بگن قطعاتش پیدا میشه کمیاب نیست با توجه به عدم تولید؟
پاسخ
2
0
0
ناشناس 1402/11/28
سلام و عرض ادب نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر اطلاعات غلط میدن من یه 92 دارم حدود هشت ساله دارمش این یازدهمین ماشینی هست که دارم واقعا ماشین کم مصرف کم استهلاک و سگ جونی هست لوازم یدکی ارزان نسبت به ماشین های هم رده فوق العاده محکم و فرمان پذیر ی عالی ترمزها بسیار قابل قبول فقط بخاطر آئینه های جانبی بزرگی که داره در گردش به چپ نقطه کور داری برای تعمیر هم فقط و فقط نمایندگی انجام بده
0
1
Amir 1402/10/22
سلام من حدود ۴ سال میشه که این ماشین رو دارم ، توی تهران و کرج از لحاظ قطعه مشکلی نیست و من بیشتر قطعات مصرفیش رو توی نمایندگیها تعویض کردم و مششکلی نداشتم
0
1