• مشخصات فنی x60at
  • مشخصات فنی x60at
  • مشخصات فنی x60at

مشخصات فنی لیفان X60 اتوماتیک سال 1391 - 1397

235 دیدگاه
سال
«کراس‌اور تک‌دیفرانسیل چینی»؛ این عبارت سه کلمه‌ای تا پیش از ورود ام‌وی‌ام X33 به بازار برای مشتریان ایرانی، مفهوم چندانی نداشت اما پس از فروش فوق‌العاده چشمگیر این خودرو، رقیبان نیز به فکر عرضه محصولاتی مشابه افتاند که لیفان X60 مونتاژی کرمان‌موتور یکی از اولین این خودروها بود و با ظاهر خوب و مشخصات قابل قبولش، فروش قابل توجهی را
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فرمان‌پذیری
جعبه‌دنده اقتصادی
بازار قوی‌تر در مدل دنده‌ای

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
امکاناتی کمتر از جک S3

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1394 تا 1397

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT دوحالته (اسپرت - برفی)

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

126 اسب‌بخار

گشتاور

168 نیوتن‌متر

شتاب

14.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4325 میلی‌متر

عرض

1790 میلی‌متر

ارتفاع

1690 میلی‌متر

فاصله محوری

2600 میلی‌متر

وزن

1350 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

215/65R16

چرخ عقب

215/65R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - دی‌وی‌دی پلیر

مانیتور

6 اینچی

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مصنوعی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
محسنزاد 15 ساعت پیش
دوستان X50بگیرم یا x60
پاسخ
0
0
0
Ehsankh 1403/10/11
سلام دوستان من کار دومم خرید و فروش ماشین هست. مدل ۹۲ این ماشین رو با ۱۰۳ هزار کارکرد دو سال پیش خریدم که یه دستی به سر و گوشش بکشم بفروشم. ولی اینقد سواریش نسلت به ماشین های ایرانی خوب بود و راحت بودم باهاش که نگهش داشتم و هنوز دارمش. هفته پیش رفتم مشهد با دنده ۴ ۱۶۰ تا رفتم و رکرود سرعتم باهاش ۱۹۵ تا هست. قطعاتش راحت گیر میادو قیمتشون هم یا برابر با ماشین های ایرانی هست یا یه خورده بالاتر تو دیجی کالا سرچ کنید می‌بینید قیمت و موجودی قطعات یدکی رو. مشکلش یکم لرزش تو شروع حرکت هست که انگار تو نوع دنده هیلمنی این مشکل حل شده. صفحه کلاج هم من دو سال پیش عوض کردم هنوز مشکلی پیدا نکرده. فضای شهرنشین عقب خیلی بزرگه و صندلی‌های عقب کاملا می خوابه و با صندوق هم سطح میشه و میتونید برای حمل بار یا خوابیدن داخل خودرو برای افرادی که قد بلندی ندارن استفاده بشه. آپشن هایی که نسبت به ماشین های ایرانی داره صندلی چرم و اتولایت و سانروف هست. بازار دست دومش نسبت به ماشین های ایرانی ضعیف تره ولی به کسانی که میخوان طولانی از یه ماشین استفاده کنن توصیه میشه. به نظرم اگه سالمش رو پیدا کنید از نظر راحتی و کیفیت سواری و قطعات از ماشین های ایرانی جدید بهتره. این تجربه من بعد از دو سال استفاده از این ماشینه امیدوارم که منصفانه بوده باشه و برای دوستان مفید باشه.
پاسخ
0
0
0
Tiktaktok 1403/10/5
من 4 ساله اتومات دارم خودم تعمیرکار هستم ، ریمپش کردم ، شمع خوب و استفاده از اکتان بوستر معتبر ، شتاب ماشین ، خیلی بهتر از قبل شده و اصلا قابل مقایسه نیست با قبل سربالای های شمال رو بدون مشکل میره در کل شتاب ضعیف تری نسبت به تولید داخل ها ه که باتوجه به وزن و ابعاد ماشین طبیعیه ، اما تو سربالایی ها تو دور بهتر از تولید داخل ها میره در صورتی که به موقع بهش معکوس بدی کلا ماشین بی ازاریه ، ایمنی خوبی داره تو رنج خودش ، فضای کابین فوق العاده ست تو این ابعاد در کل به نظرم خیلی بهتر از تولید داخل هاست
پاسخ
0
0
0
Mojiiiim1358 1403/7/21
من لیفان X60 مدل ۹۵ دنده هیلمنی دارم. ماشین تا الان فقط قطعات مصرفی عوض کردم و قطعاتش همیشه گیر اومده و قیمت مناسبی داره. داخل سربالایی ها خیلی خوب راه میره فقط نسخه های دنده اتوماتیک و معمولی داخل سربالایی ضعیف هستن ولی نسخه دنده هیلمنی شتاب خیلی بهتری دارند. قبلش دنا پلاس داشتم از دنا خیلی خیلی بهتره(چه از لحاظ سواری و چه از لحاظ استهلاک و قدرت)
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/7/13
آقا من 4ساله ایکس 60مدل 92دارم تازه یک سال پیش دیسک و صفحه عوض کردم هر کی میگه صفحه تموم می‌کنه مشکل داشته نوع دیسک و صفحه من تو 60,000کیلومتر عوض کردم سربالایی هم کم نمیاره اندازه وزن و هیبت و پولی که میدید راضی کنندس قطعاتش اندازه پول پرشیا س حالا یه کم شاید بیشتر من از 99 تا 403نهایت 40میلیون هزینه کردم اونم اشتباهه خودم بودهد15میلیون دادم آدم ناشی موتور باز کرد خوب جمع نکرده بود هزینه کردم والا در کل ماشین خیلی محکم استاندارد بدنه داره داخل ماشین می ارزه به پرشیا و یا هر ماشین ایرانی واسلام
پاسخ
0
0
1