«کراساور تکدیفرانسیل چینی»؛ این عبارت سه کلمهای تا پیش از ورود امویام X33 به بازار برای مشتریان ایرانی، مفهوم چندانی نداشت اما پس از فروش فوقالعاده چشمگیر این خودرو، رقیبان نیز به فکر عرضه محصولاتی مشابه افتاند که لیفان X60 مونتاژی کرمانموتور یکی از اولین این خودروها بود و با ظاهر خوب و مشخصات قابل قبولش، فروش قابل توجهی را
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.2
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
فرمانپذیری
جعبهدنده اقتصادی
بازار قویتر در مدل دندهای
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
امکاناتی کمتر از جک S3
تریم های لیفان X60
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1391 تا 1396مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.8 لیترعملکرد فنی
قدرت
126 اسببخارگشتاور
168 نیوتنمترشتاب
13 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.2 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4325 میلیمترعرض
1790 میلیمترارتفاع
1690 میلیمترفاصله محوری
2600 میلیمتروزن
1330 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
215/65R16چرخ عقب
215/65R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - سیدی پلیرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
DVDسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مصنوعیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
AK1361 1404/2/30
بنده مدل 94 دنده هیلمنی دارم صفر خریدم ، مدل 92 دنده معمولی هم داشتم .. بسیار ماشین جادار ، راحت ، خوش رکاب، کم خرج، تو دست و خوش فرمون، محکم و قرص ، ترمز مطمئن، دید بسیار عالی به بیرون و اطراف ، و خیلی محاسن خودرویی دیگه که با توجه به داشتن ماشین قبلی سمند ،و پژو عالی هست .. دوستان هم که انتقاد دارم نسبت به این ماشین ، توقعشون رو با ماشین مدل بالا دارن مقایسه میکنن .. در انتخاب این ماشین تردید نکنید
پاسخ
0
0
0
Arman20 1404/2/26
من خیلی از اتوماتش راضیم خیلی از ماشین های تولید داخل بهتره امنیت بالایی داره
پاسخ
0
0
0
Arman20 1404/2/26
سلام من میخواستم ۲۰۷ بگیرم یکی از دوستان داشت دور زدم خوشم اومد الان تقریبی ۱ ساله که خریدم خیلی راضیم حتی لنتم عوض نکردم هنوز براش ماشین خوبیه نسبت به قیمتش ماشین من اتوماته من خیلی راضی ام
پاسخ
0
0
0
Saeeed2296 1403/12/13
باسلام راستش من پایین پیام دادم و از این ماشین تعریف کرده بودم بنده ۵ ماه مدل ۹۳ با کارکرد ۷۵ تا این ماشین رو داشتم ولی بدلایل زیر فروختم
۱_سر و صدای زیاد تو کابین خودرو
۲_انتقال صدای زیاد گیر بکس و موتور به داخل کابین تو دور
۳۰۰۰ به بالا از کرج تا قم باهاش رفتم صدای بسیار آزار دهنده ای داشت
۳_قیمت قطعات توهر لوازم یدکی چینی فروشی دل بخواهی و هرکی یه قیمتی میده
۴_هزینه تعمیر و یا تعویض قطعات نسبتا بالا به علت اینکه هر مکانیکی دست بهش نمیزد و اونهایی هم که تعمیر می کنند به چشم شاسی بلند هزینه می گیرند بعنوان مثال بوستر و پمپ ترمز عوض کردم ازم ۱۵ م گرفتند
۵_اون هایی که عاشق تند روندن دارن اصلا سراغ این ماشین نرن بنده یه مقدار هیجانی میرونم و این ماشین بدرد جوان ها نمیخوره چون نمیشه باهاش لایی کشید و یا سریع عکس العمل داد ماشین سنگینه و قدرت شتاب اولیه خوبی نداره
۶_یه مقدار لرزش تو شروع حرکت داره که دلیلش هم به نظرم عدم هماهنگی گیربکس با موتور هست و اینکه دریچه گازش هم برقی هست یه مقدار کوپ داره حالا میگن با ریمپ این موضوع حل میشه و تو ترافیک و جاهایی هم که سربالایی و ترافیک هست واقعا لذت رانندگی رو ازت میگیره و اگر نیم کلاچ نکنی خاموش میکنه
۷_توی شهر با هیچ ماشین ایرانی کورس نزارید حتی پراید چون ماشین سنگینه و قطعا قافله رو باختید و الکی هم ماشین رو تو فشار انداختی
۸_ قطعات بدنه خیلی گران هست ولی قطعات داخلی و مصرفی هم قیمت دنا پلاس و تارا و شاهین
۹_ توبازار مشتری برای خرید داره ولی چون اسم چینی روش هست مثل ماشین های ایرانی سود زیادی نداره من ۵۲۰ خریده بودم بعد ۵ ماه که افزایش قیمت رو ماشین ها خورده بود ۵۴۵ فروختم و اینکه با قطعات مصرفی که خریده بودم براش هیچ سودی نکردم این درحالی هست که برای خرید این ماشین من یه ۲۰۶ به قیمت ۲۵۰ فروخته بودم که بعد از افزایش قیمت خودرو حدود ۳۲۰ شده بود کلا برای سرمایه گذاری خودروهای چینی گزینه مطلوبی نیستند
۱۰ _ تو شهرهای کوچیک قطعاتش نیست و اگر یه موقع تو شهرستان و جایی یا توجاده بخاطر یه قطعه بمونی کلی باید الاف بشی تا ماشین رو دوباره راش بندازی البته این نظر شخصی منه و تجربه اش نکردم ولی واقعا تو شهر و روستاهای دور قطعه شو پیدا نمیکنی ولی ماشین ایرانی حتی تو روستا هم قطعه اش و مکانیک هم هست
۱۱_ چون دیگه تولید نمیشه تو دراز
پاسخ
0
0
1
بهنام 1403/11/26
دوستان عزیز سلام یه لطفی کنید تجربه تون از مصرف این ماشین رو هم بگید ، من یه ۹۴ دنده هیلمنی رو تازه خریدم داخل شهر داره صدی ۱۰ می سوزونه؟ آیا درسته؟ جاده چند می سوزونه؟
پاسخ
0
0
0