• مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic
  • مشخصات فنی quattroportebasic

مشخصات فنی مازراتی کواتروپورته ساده سال 2014 - 2015

12 دیدگاه
سال
اینکه علیرغم قیمت سرسام‌آور کواتروپورته، مدل جدید آن نیز راهی بازار کشور شد، هم می‌تواند دلیل بر محبوبیتش باشد و هم موفقیت مهندسی. البته نسل جدید این خودرو فرصت چندانی برای عرض‌اندام پیدا نکرد چراکه خیلی زود مشمول قوانین ممنوعیت واردات در سال 2014 شد. ویرایش جدید کواتروپورته به لطف بهینه‌سازی در زبان گرافیکی، کمی از آن حالت سنگین و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

پایداری در سرعت
کیفیت ساخت بالا
صندوق عقب 530 لیتری
بهبود کارایی پیشرانه (نسبت به نسل قبل)
بهبود مصرف سوخت (نسبت به نسل قبل)

نقاط ضعف

هزینه نگهداری
آپشن‌هایی کمتر از رقبای آلمانی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2014

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

8 دنده اتومات ZF

پیشرانه

6 سیلندر تویین توربوشارژ

حجم موتور

3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

345 اسب‌بخار

گشتاور

500 نیوتن‌متر

شتاب

5.5 ثانیه

سرعت

270 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

10.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان بزرگ مجلل

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل ششم (M156)

طول

5262 میلی‌متر

عرض

1948 میلی‌متر

ارتفاع

1481 میلی‌متر

فاصله محوری

3171 میلی‌متر

وزن

1820 کیلوگرم

حجم باک

80 لیتر

چرخ جلو

245/45ZR19

چرخ عقب

275/40ZR19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

(اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

تعلیق با حالت کامفورت - کنترل گشتاور پیشرانه (MSR)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

کالیپر رنگی ترمز (سفارشی)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

10 اسپیکر 600 واتی - سیستم پخش Bowers & Wilkins با 15 اسپیکر 1280 واتی - تشخیص صدا - هندزفری

مانیتور

7 اینچی (8.4 اینچی لمسی سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3/MP4 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات چهارگانه - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر 4 حالته - مموری 3 حالته - ایزی سیستم

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر 4 حالته - مموری 2 حالته

ویژگی صندلی عقب

تنظیم برقی - قابلیت تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو توسط سرنشین عقب - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو - عقب

ماساژور صندلی

جلو (سفارشی) - عقب (سفارشی)

روکش صندلی

چرم Poltrona Frau

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب - ساعت آنالوگ

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی - پرده برقی عقب - پرده جانبی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/7/26
اکثر کاربران پراید هم ندارند بااحترام من خودم یه دوچرخه لاری دارم ولی عاشق ماشین لاکچری ام بالاخص بنز اس ۵۰۰ و ایی ۲۰۰
پاسخ
0
0
3
Ali.nsd 1399/10/14
بعضي كلاس هاي خودرو رو ميگم جهت اگاهي بيشتر بعضي افراد كه اينجا نظر دادند چون ديدم اشتباه ميگن، لوكس ميشه اس كلاس و سري هفت و مثلا A8 ائودي،سوپر لوكس ميشه بنتلي و رولزرويس اسپرت مثل جنسيس كوپه و در نهايت سوپر اسپرت ميشه بوگاتي و لامبورگيني اين چيزا
پاسخ
2
0
4
Fn 1400/10/12
دقیقا
0
2
amirone92 1399/12/16
البته بوگاتي ميشه هايپر کار
1
4
aston dw 1398/4/4
ضمن درود،..من این اتومبیل رو در اختیار دارم در کنار گیبلی‌ ....حتی با تمام نقاط ضعفی که البته نظر دوستان بود و ذکر شد .....به محض استارت وفقط حتی گرفتن فرمان در دست میشود تفاوت زمین تا اسمان یک اثر هنری را با رقیب المانی حس کرد.... البته لذت رانددگی با گیبلی ملموس تر است.
پاسخ
7
2
3
behnam0021 1403/7/17
در اختیار نداری. اگه در اختیار داشتی هرگز نمیتونستی وقتی برای این سایت اختصاص بدی. کسی که 75 میلیار پول ماشین میده امکان نداره بیاد برای اطلاع من اینجا تایپ کنه.
0
1
Mrreza 1400/4/10
من حتی از شکل فرمونشم خوشم نمیاد چه برسه ماشین مازراتی به سلطان صدا معروفه اونقدر هم چیز شاخی نیست فقط صدای مازراتی رو دوست دارم و گرنه همه جانبه پورشه...
4
2
aaaa212aaa 1399/9/6
دوست عزیز سوپر لوکس و لوکس فرق داره بنز s500.رولزرویس ماشین لوکسه یا کواتروپورته اینو نباید با سوپر لوکس بوگاتی یا فراری .... مقایسه کرد.
3
0
1483 1399/4/24
توی ایران به دلیل اینکه ماشین های الملنی با رانت وارد میشه به خاطر این نمیزارن مانند ماشین های المانی ،، ماشین های ایتالیایی وارد بشه وگرنه توی دنیا از نظر امنیت و شتاب و کیفیت و اثر زیبای طراحی اول ایتالیا بعد ولوو بعد المان و ژاپن.. ولی چون ایران شما فقط بنز و بی ام و میبینی فکر میکنی اینا بهتر از ایتالیای ها هستن..حتی در برخی موارد ژاپن با تویوتا لندکروز و پرادو و راوفور از المان جولو زده
10
2
Kiatash 1399/1/15
دوست عزیز ma.h برا ۲۰۰ امین بار سریع تر از پانامرا توربو تو ایران و تو گاراژ های اطراف شهر ریخته
7
3
MA.H 1398/9/26
به گرد پانامرا توربو نمیرسه،چه از لحاظ قدرت،چه از لحاظ صدا،چه از لحاظ بزرگی و جاداری...در ضمن اون داشبوردی که پانامرا توربو داره میخوره به کل فضای داخلی این خودرو...لامصب پانامرا توربو تکه تو ایران!
11
4
Homayon 1398/4/17
درود - عذر خواهي ميكنم اين تعريف بسيار بسيار شما براي ماشين بوگاتي ويرون يا شيرون بود. نسبت به يه سوپر ماشين اصلا راضي كننده نيست نميشه كشوري كه توي صنعت در دنيا حرف اول رو ميزنه ( آلمان ) از ماشينهاش خرده گرفت.
10
6