• مشخصات فنی kalutattype2
  • مشخصات فنی kalutattype2
  • مشخصات فنی kalutattype2
  • مشخصات فنی kalutattype2
  • مشخصات فنی kalutattype2
  • مشخصات فنی kalutattype2

مشخصات فنی مکث موتور کلوت اتوماتیک تیپ 2 سال 1400 - 1403

41 دیدگاه
سال
بعد از تجربیات فراوانی که ماموت خودرو در عرصه خودروهای تجاری کسب کرد، این شرکت در سال 1395 رسما نمایندگی فولکس واگن را گرفت و اندکی بعد واردات پاسات، تیگوان و گلف را شروع کرد. اما از آنجایی که موضوع واردات خودرو، همیشه در بازار ایران با فرازونشیب همراه بوده، دیری نگذشت که جلوی واردات را گرفتند و ماموت خودرو،
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

توانایی آفرود متوسط
دو دیفرانسیل 3 حالته
پیشرانه تحت لیسانس میتسوبیشی
موتور مشترک با آسنا اتوماتیک
اولین پیکاپ مونتاژی با تایرهای AT
بهبود عملکرد گیربکس در مدل اتوماتیک
بهبود آپشن‌ها در تیپ 2

نقاط ضعف

خدمات پس از فروش
ناهماهنگی گیربکس دستی با موتور

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل عقب

گیربکس

6 دنده اتوماتیک

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4K22)

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

215 اسب‌بخار

گشتاور

320 نیوتن‌متر

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

12.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

5330 میلی‌متر

عرض

1870 میلی‌متر

ارتفاع

1864 میلی‌متر

فاصله محوری

3100 میلی‌متر

وزن

1920 کیلوگرم

حجم باک

72 لیتر

چرخ جلو

245/70R17

چرخ عقب

245/70R17

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 1000 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای - کنترل ترمزها در پیچ (CBS)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر

مانیتور

8 اینچ لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

AUX - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک با پنل لمسی

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/7/23
سلام، برج ده ۱۴۰۲ خریدم ، از زمانی که خریدم تو تعمیر گاهها هستم ، نمایندگی وقت دو ماهه میده جواب سربالا میده مجبورید بیرون ببرید ، پراید میخریدیم ازین بهتر بود ، تو هر ۱۰۰ کیلومتر که باهاش میری امکان نداره به مشکل نخوری ، این رو از قیمت نمایندگی و بازار ازاد کاملا میتونید متوجه شید
پاسخ
0
0
0
خریدارکلوت 1403/6/13
سلام ،احترام به حقوق مشتری اصل فراموش شده در کل نظام کسب و کار و اقتصاد ایران است،این موضوع در کل مجموعه ساخت و مونتاژ صنایع خودروسازی بواسطه انحصار اهدایی دولتها به تمامی شرکتهای مرتبط با عرضه خودرو به چشم میخورد،گویی پرسنل تمام بخش‌های شرکتهای خودروسازی حقوق می‌گیرند تا به ازای آن به ارباب رجوع و خریدار جواب سربالا بدهند که فکر میکنم مکث موتور در حال رقابت شدید با سایر شرکتها برای برای بردن کاپ قهرمانی بلاتکلیف نگه داشتن خریداران محصولات خصوصا کلوت هست،واشر گلویی اگزوز خودرو در کیلومتر ۵۵۰۰ خراب شده،با امور مشتریان شرکت برای نوبت گرفتن (مثل اینکه این,بین تمامی نمایندگی‌های تمامی شرکتها رسم هست که به تلفن قسمت خدمات پس از فروش نمایندگی پاسخ داده نشود) تماس گرفتم و مشکل را مطرح و در خواست اتصال تماس با نمایندگی مرکزی برای دریافت نوبت کردم،با احترام فراوان جواب سربالا دادند که نمایندگی مرکزی تا هفته بعد بعلت پر بودن نوبت‌ها امکان نوبت دهی ندارد،هفته آینده مجدداً (احتمالا با طی همین مراحل)تماس بگیرید تا نمایندگی به شما نوبتی برای بازدید خودرو و رجوع به نمایندگی و پس از بازدید ومتعاقب آن نوبتی دوباره برای تعیین وقت انجام تعمیرات و احتمالا ثبت سفارش برای واشر گلویی اگزوز به شما بدهد ، این یعنی ، شرکت عرضه کننده به خریدار اعلام میکند این مهم نیست که شما خریدار برای خرید خودرو چقدر هزینه کردی،به حکم من ویرای رضایت طرف چینی برای تعویض واشر گلویی اگزوز باید حدود یک ماه با وضع موجود بسازی و تحمل کنی و در یک کلام همینی که هست.
پاسخ
0
0
0
محمدرضازاد 1403/2/26
من برج ۱۰ 1402 این ماشین را تحویل گرفتم تیپ 2 اتوماتیک بدون هیچ گونه تعصبی میگم نسبت به پیکاپهای موجود در ایراد و در کلاس و قیمت خودش بی نظیره پر قدرت و هندلینگ عالی شاسی و سیستم تعلیق بدون نقص و من جایی نبوده که نتونسته باشم باهاش برم واقعا قلدره ولی یه سری نقصهایی هم داره که مربوط به مونتاژه خودرو هست و قابله رفع هست و من از خریدش راضی ام
پاسخ
0
0
0
خریدارکلوت 1403/1/31
سلام ، برای انجام سرویس اولیه و باطل نشدن گارانتی ماشین با چند نمایندگی تماس گرفتم که همگی اعلام کردند تا اواسط اردیبهشت امکان پذیرش ندارند،البته این عدم پذیرش وجا نداشتن نمایندگی ها برای خودرو کوییک و هیوندای اچ وان م هم تکرار شد،در آخر بخاطر برقراری گارانتی قرارشدتوسط امداد سیار مکث موتورسررویس و تعویض روغن در محل انجام گیردد،بعداز باز کردن پیچ کارتل و تخلیه روغن،دیدم متاسفانه روغنی که در موتور ماشین فقط ۱۳۰۰کیلومتر کارکرده مانند نفت خام سیاه وسفت هست،ازاون بدتر روغن تخلیه شده فقط تا حدود ۸۰درصد ظرف۴لیتری رو پر کرد درصورتیکه امداد وهارونبم لیتر روغن داخل موتور ریخت،بعدازتعویض روغن صدای موتور تاحدزیادب کم شد،این مورد رو به یک صاحب کلوت گفتم ،ایشون هم همین موضوع رو تایید کرد و گفت روغن تخلیه شده از ماشینش حدود ۳لیتر بوده،عزیزانی که این ماشین رو بصورت صفر کیلومتر خریداری می‌فرمایید حتما به این مورد توجه بفرمایید و برای سرویس اولیه خیلی زود اقدام بفرمایید ،من به اعتبار ماموت خودرو این ماشین روخریدم واز مدیران محترم ماموت خودرو توقع دارم ضمن توجه به این مورد جلوی کوتاهی و اهمال برخی افراد سهل انگار رو گرفته وضمن احترام به سرمایه خریدار توجه به اصل مغفول مانده در صنعت کشور ما یعنی مشتری مداری ،از ورود خدشه به اعتبار ماموت خودرو جلوگیری نمایند
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/3/14
از سرویس در محل اش استفاده کنید، سریع و خوب هستند، همان تلفن ۱۶۶۰ بخش امداد مداد
0
0
ناشناس 1402/12/17
سلام دوستان.من اتومات کلوت رو توی برج ۱۰ تحویل گرفتم.از روزی که گرفتم با مشکل گیربکس مواجه شدم که روغن گیربکس داغ میکرد.الان دوماهه مشکل من حل نشده و خودرو من هنوز توی نمایندگی.با اختلاف بدترین خدمات پس از فروش رو داره.
پاسخ
1
1
1
ناشناس 1403/3/14
اول همه پیشنهاد می کنم از همان اول روغن گیربکس اش رو عوض کنید و بی خیال گارانتی اش بشید بدید گیربکس رو تقویت کنند(۸ صفحه ای و خنک کن و بلبرینگ شفت)
0
0