• مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd
  • مشخصات فنی outlanderllinefwd

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر تک دیفرانسیل L لاین سال 2023 - 2023

27 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
بعد از آخرین عرضه نسل چهارم اوتلندر در بازار ایران که مربوط به مدل‌های 2018 بود، حدود پنج سال از این خودرو خبری نبود تا اینکه در پاییز 1403 نسل پنجم اوتلندر، توسط شرکت «آرین موتور» دوباره به کشورمان برگشت. طراحی و فضای داخلی اوتلندر نسل پنجم، بر اساس همان زبان طراحی خاص میتسوبیشی شکل گرفته که با جلوپنجره خشن
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
5/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای جادار کابین
صندوق عقب بزرگ
خدمات پس از فروش
تکنولوژی هیبرید ملایم
سیستم‌های به‌روز در تیپ فول
عملکرد موتور در استفاده روزمره

نقاط ضعف

ابعاد بزرگ و سختی سواری در شهر
کمبود امکانات در تیپ‌های L و M

تریم های میتسوبیشی اوتلندر

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2023

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 8 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ هیبرید ملایم (4B40)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

212 اسب‌بخار

گشتاور

280 نیوتن‌متر

شتاب

10 ثانیه

سرعت

195 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (GM)

طول

4710 میلی‌متر

عرض

1862 میلی‌متر

ارتفاع

1740 میلی‌متر

فاصله محوری

2706 میلی‌متر

وزن

1650 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

235/60R18

چرخ عقب

235/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

4 حالته

سایر ویژگی‌ها

استاپ/استارت موتور

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

بدون روکش چرمی

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CarPlay - CarLife

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای میتسوبیشی اوتلندر تک دیفرانسیل L لاین در بازار

تانک 300 2.0 لیتر توربو

تانک 300 2.0 لیتر توربو

مقایسه
هوندا ZR-V eHEV 2.0 لیتر

هوندا ZR-V eHEV 2.0 لیتر

مقایسه
لوکانو L8 2.0 لیتر توربو

لوکانو L8 2.0 لیتر توربو

مقایسه
کیا اسپورتیج 4 سیلندر توربو

کیا اسپورتیج 4 سیلندر توربو

مقایسه
دیدگاه کاربران
قبادفرهادی 3 روز پیش
اگرنخریدید اصلا سمت گریبکس cvtنرید که باصدای بلندمیگه من بالای صدهزارتا تعمیراساسی لازم دارم ممنون
پاسخ
0
0
1
قبادفرهادی 3 روز پیش
گریبگس cvtازدورخوارج شده است متاسفانه نیسان ومیتسوبیشی چسبیدن ول نمی کنند این گیربکس رو ضمنا موتور1.5توربوهم بدترین موتورمیتسوبیشی درکل طراحی تاریخیش هست میتونید رجوع کنید به سایتهای معتبر امریکای شمالی که رودستشون بادکرده وفراختن هم داده اند اگه خریدید که یکسری نکات رو رعایت کن
پاسخ
0
0
0
مرتضییی 1404/8/12
یه سری آپشنا رو توی m line دو دف نوشتید مثل صندلی راننده ی برقی یا کروز کنترل هوشمند که ظاهرا اشتباه هست و در تیپ m چنین چیزهایی نیست
پاسخ
0
0
0
dayvid 1404/7/25
سانتافه و کولیوس و سورنتو و را فور بو میده!!
پاسخ
0
0
0
عبدالرضا سپیانی 1404/7/19
بامای عزیز تو کاتالوگ قدرت موتور را زده ۱۶۰ اسب.بخار. منبع شما چیه که نوشتید ۲۱۲ اسب.
پاسخ
1
0
1
مرتضی‌هستم 1404/7/20
رضاجان ارادت. قبلا هم توضیح دادیم. عدد ثبت شده در کاتالوگ شرکت، همون قدرت خالص (Net Power) هست که بدون سامانه هیبریدی بدست میاد و معادل 120 کیلووات میشه. اما عدد ثبت شده در اینجا، حداکثر قدرت (Max Power) هست که با احتساب سامانه هیبریدی بدست میاد و معادل تقریبی 160 کیلوواته. از نظر ما، هردو عدد درست هستن :)
0
2