مشخصات فنی نیسان قشقایی تک دیفرانسیل SE سال 2009 - 2013
سال
قشقایی نامی شناختهشده در دنیای خودروها و البته افتخاری برای ایران است چراکه میگویند استقامت و سختکوشی ایل قشقایی، از دلایل اصلی انتخاب این نام از سوی نیسان بوده است. قشقایی خیلی دیر به ایران آمد. این خودرو سال 2006 توسط ژاپنیها رونمایی شد اما تقریبا 3 سال بعد و در مدل 2009 به ایران رسید. البته این یکی از
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
توانایی آفرود (تیپ LE)
کیفیت ساخت بالا
نقاط ضعف
صندلیهای ردیف عقب
کمبود امکانات در تیپ SE
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2009 تا 2010مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT ایکسترونیکپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
139 اسببخارگشتاور
196 نیوتنمترشتاب
10.7 ثانیهسرعت
178 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (J10)طول
4315 میلیمترعرض
1783 میلیمترارتفاع
1606 میلیمترفاصله محوری
2630 میلیمتروزن
1385 کیلوگرمحجم باک
65 لیترچرخ جلو
215/55R18چرخ عقب
215/55R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکر - هندزفریمانیتور
(سفارشی) - مانیتور ردیف عقب (سفارشی)نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - CDسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر آنتیترپ راننده درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
MOHSEN1400 1400/11/27
با سلام خودروهای توربو شارژ به درد نمیخوره همیشه خودروهای بدون توربو خوب هست چون ماشین به صورت تنفس طبیعی خیلی رانندگی لذت بخش است خیالمان از بابت زدن بنزین سوپر و خرابی و داغ کردن و حساسیت به بنزین کم کیفیت راحت هست مثل اعضای بدن هست که دست طبیعی با دست منصوعی یا اکسیژن طبیعی یا اکسیژن دستگاهی ای کاش به جای ام وی ام ایکس33 این مدل نیسان تولید میشد خیلی بهتر بود و و روند تیراژ رو ادامه میداد در رنج خودش خودروی با دوام و محکم هست با تشکر
پاسخ
0
4
0
CarBaz 1400/8/17
انصافا عنوان شاسی بلند برا این ماشین مناسب نیست و بیشتر یه کراس اوور شهری باید محسوبش کرد که مصرف و استهلاک نسبتا پایینی داره و از نظر فنی نسبت به خودروهای داخلی آپشنال محسوب میشه ولی در مجموع بنظرم بدنه ضعیفی داره و فضای بار و سرنشینهای عقب هم خیلی کمه و نسبت قدرت به وزن خودرو هم پایینه و کلن نسبت به مابقی خودروهای نیسان خیلی لوس محسوب میشه ولی توای بازار که قیمت دست دومش با خیلی از رقبای چینی هم تراز شده بنظرم ارزش خرید داره، هرچندد چینیها هم دارن کاملا بروز می شن و بازارهای جهانی رو دارن هدف گذاری میکنن
پاسخ
0
3
3
Ezdar 1399/12/27
این خودرو یک کراس اوور کامپکت است که در سال 1388 توسط پارس خودرو وارد بازار ایران شد و به علت داشتن مشکلاتی همچون موتور ضعیف، طراحی ساده، گیربکس ناهماهنگ در بازار داخلی نتوانست به فروش بالایی دست یابد و به سرعت از خط مونتاژ خارج شد. این خودرو به علت مشکلات ذکر شده و کمبود قطعات یدکی و بازار دست دوم بد، ارزش خرید بالایی ندارد. در نتیجه می توانید به سایر رقبای این خودرو یعنی پژو 2008، کیا اسپورتیج و رنو کپچر بیاندیشید.
پاسخ
0
8
6
Ezdar 1399/12/21
اصلا سواری نرمی نداشت موقع فروش هم اسیر شدم و در آخر با کلی ضرر زیر قیمت فروختم و خلاص شدم
فقط چون نیسان هست که نمیشه گفت خوبه
مورانو هم نیسانه ، ولی همشون از گیربکس بسیار ضعیف و پر هزینه اند
پاسخ
0
4
5
SBRT 1398/8/26
این ماشین تو سوارینرم ، راحتی ، استهلاک پایین ، رانندگی بی سروصدا ، هزینه نگهداری کم ، حرفی واسه کفتن داره .👌
پاسخ
0
3
5