نیسان سیلفی، در چهارمین نسل خود (اتاق B18) برای نخستینبار به کشورمان رسید. البته نسخه وارد شده به ایران، همان فیسلیفت سال 2023 بازار جهانی است که در تابستان 1403 تحویل خریداران ایرانی شد. سیلفی در ابتدا، با مدل e-Power به ایران آمد که نیسان برای اولینبار، آنرا در اختیار مشتریان چینیاش قرار داده اما اندکی بعد، این نسخه را
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت
فضای پای ردیف عقب
صندوق عقب 546 لیتری
سیستم استاپ/استارت پیشرانه
سیستم خودران سطح 2 تیپ مکس)
سیستم ترمز هوشمند (e-Pedal)
نقاط ضعف
پیچیدگی فنی
خدمات پس از فروش
کمبود آپشنهای ایمنی در تیپ پلاس
تریم های نیسان سیلفی e-POWER
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2023 تا 2024مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
E-CVT با شیفتلاک الکترونیکیپیشرانه
3 سیلندر بردافزا با موتور الکتریکی (HR12)حجم موتور
1.2 لیترعملکرد فنی
قدرت
136 اسببخارگشتاور
300 نیوتنمترسرعت
165 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
4.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل چهارم (B18) - فیس لیفتطول
4652 میلیمترعرض
1815 میلیمترارتفاع
1445 میلیمترفاصله محوری
2712 میلیمتروزن
1460 کیلوگرمحجم باک
41 لیترچرخ جلو
215/50R17چرخ عقب
215/50R17سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
استاپ/استارت پیشرانه - کمکی رانندگی (ProPilot)سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
هشدار صوتی به عابرپیاده (VSP)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلد - ترمزگیری هوشمند (e-Pedal)سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفری - فرمان صوتیمانیتور
12.3 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
تنظیم برقیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
زیرآرنجی تاشوگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
حسننخعی دیروز
سلام
در مورد این ماشین دو تا سوال داشتم:
فاصله کف ماشین تا زمین چقدره؟ آیا به سرعت گیرها برخورد نمی کنه؟ مشخصاً تعداد زیادی سرعت گیر تو جاده چالوس، بعد از تونل البرز هست، اونها رو راحت رد می کنه؟
دوم اینکه تو نظرات خواندم اگر شارژ باتری از حدی کمتر بشه، عملکرد ماشین تغییر می کنه و نسبتاً کند می شه تا زمانی که موتور بنزینی، دوباره شارژ رو به اندازه تعریف شده برسونه، اگر چنین چیزی باشه، تو سبقت ها جالب نیست.
ممنونم از راهنمایی دوستان
پاسخ
0
0
0
amirafshare74186 دیروز
سلام وقتتون بخیر راستش اومدم نقد خودمو بعد ۱۶ هزار کیلومتر رانندگی بگم راستش قبلش kmc j7 داشتم نسبت به موتور راه رفتن که اصلاا و ابعدا به j7 نمیرسه گریبکسی که عملا در کار نیست صدای قار قار cvt در مورد نرمی سواریش باز سواریش نسبت به j7 در کل خشک تر هست نمیدونم دقیقا چرا بخاطر چی هست با اینکه لاستیکاش هم عوض کردم اما نسبت به j7 واقعا رادار های به درد بخوری داره کیفیت سیستم باند هاش خوبه واقعاا قابل گفتنه و سیستم صوتی خوبی داره کیفیت متریال نمیگم عالیه یا بد در حد همون j7 هست و بگم که مدل مکس ادیشن خریدم شتاب اولیه خوبی داره ولی امان از شتاب ثانویه مخصوصا تو سربالای مخصوصا اگه خیلی فشار بیارید درجا ارور میاد که موتور برقی داغ کرده فشار نیارید مخصوصا زمانی که شارژ باتریا کم میشه ماشین درحدی شتابش میاد پایین که اعصاب خورد کنه اما تو شرایطی که همچی اوکی باشه ماشین خوب راه میره ولی هرچی مقایسه میکنم توی راه رفتن به هیچ عنوان به j7 نمیرسه اما مصرف سوخت خیلی خوبی داره و گذشته از همه اینا دوتا چیزو خدمتون بگم من تهران زندگی میکنم برای سرویس های خودرو همچی اوکیه و یه نکته ای بگم اگه قرار باشه به این ماشین گاز بدین یا ازش کشش خوب میخواید اصلااا و ابدا پیشنهادش نمیکنم چرا که اگه از پشت یه ماشین پر شتاب بشینید پشتش واقعا ناامیدتون میکنه ولی از نظر دوام اینا بنظر بد نمیاد ولی اگه بفروششم صد درصد دیگه محصولات وارداتی نمیخرم و مستقیم یه bmw 320i 2016 میخرم چون این ماشین نسبت به تبلیغاتش و تفکر مردم نسبت به برند نیسان و ماشینی مث ماکسیما که دیدن نیست خیلی سطح پایین تری هست حداقل به نظر من که هم چینی داشتم هم ژاپنی هم آلمانی باز این گوی این میدان با شما....
پاسخ
0
2
1
وحیدنیای 1404/9/17
آقایون من این مدل را ندارم ، ولی خودروی خیلی باکیفیتی است ، مبارک همه اونایی که دارند باشد.
پاسخ
0
0
0
امیر 1404/9/9
تجربه بعد از ۵۰۰۰ کیلومتر
اتاق بی صدا و نرم
کابین جادار و صندوق بسیار جادار
تمام قطعات حتی جزئی ترین با برند نیسان
مصرف از ۲.۵ تا ۴ برای رانندگی شهری
شتاب عالی حتی در سربالایی
اگه در این محدوده قیمت قصد خرید دارید و میخواهید صفر باشه پیشنهاد میکنم
پاسخ
0
0
1
Kheyrimm 1404/9/9
عزیزی که سوال کرده بودن برای ارتقا سیستم صوتی ، باید عرض کنم که بله من فروشگاه خندابی پرو رو به شما پیشنهاد میکنم خیلی فروشگاه معروف و معتبری هم هست روی انواع وارداتی ها کار سیستم صوتی انجام دادن و نصب آپشن هم کار میکنند. کافیه گوگل سرچ کنین خندابی پرو. تماس بگیرین راهنمایی کامل انجام میدن واستون. موفق باشید
پاسخ
0
1
1







