نیسان سیلفی، در چهارمین نسل خود (اتاق B18) برای نخستینبار به کشورمان رسید. البته نسخه وارد شده به ایران، همان فیسلیفت سال 2023 بازار جهانی است که در تابستان 1403 تحویل خریداران ایرانی شد. سیلفی در ابتدا، با مدل e-Power به ایران آمد که نیسان برای اولینبار، آنرا در اختیار مشتریان چینیاش قرار داده اما اندکی بعد، این نسخه را
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.4
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت
فضای پای ردیف عقب
صندوق عقب 546 لیتری
سیستم استاپ/استارت پیشرانه
سیستم خودران سطح 2 تیپ مکس)
سیستم ترمز هوشمند (e-Pedal)
نقاط ضعف
پیچیدگی فنی
خدمات پس از فروش
کمبود آپشنهای ایمنی در تیپ پلاس
تریم های نیسان سیلفی e-POWER
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2023 تا 2024مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
E-CVT با شیفتلاک الکترونیکیپیشرانه
3 سیلندر خطی (HR12) با موتور الکتریکیحجم موتور
1.2 لیترعملکرد فنی
قدرت
136 اسببخارگشتاور
300 نیوتنمترسرعت
165 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
4.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل چهارم (B18) - فیس لیفتطول
4652 میلیمترعرض
1815 میلیمترارتفاع
1445 میلیمترفاصله محوری
2712 میلیمتروزن
1460 کیلوگرمحجم باک
41 لیترچرخ جلو
215/50R17چرخ عقب
215/50R17سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
استاپ/استارت پیشرانه - کمکی رانندگی (ProPilot)سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
هشدار صوتی به عابرپیاده (VSP)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلد - ترمزگیری هوشمند (e-Pedal)سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفری - فرمان صوتیمانیتور
12.3 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
تنظیم برقیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
زیرآرنجی تاشوگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
alirrza3340 1404/4/8
چراغ دنده عقب سمت راست و یکی هست سمت چپ مربوط به مه شکن میباشد. به دلیل تحریم های کاغذ پاره امکان رجیستر شدن خودرو در سایت نیسان و فعال شدن آنها نه تنها برای سیلفی بلکه برای هیچ خودروی وارداتی مقدور نیست .
پاسخ
0
0
1
محمدرضااصفهانی 1404/4/6
مصرف بنزین بایستی زیر ۶ لیتر باشد طبق کاتالوگ کارخانه (که البته ۴ لیتر در مرکز فروش عنوان شده بود) اما روی ۷ الی ۷.۵ قرار دارد تازه با اکتان!
زبان سیستم را به انگلیسی تغییر میدهم مجدد پس از یکبار خاموش و روشن کردن ماشین تماما چینی می شود
زبان سیستم وقتی روی انگلیسی قرار میگیرد بسیاری از منو ها روی چینی باقی می ماند
چراغ دنده عقب سمت راننده ماشین (چراغ سفید) کار نمیکند.
سیستم اپل کار پلی و همچنین اندروید پس از انجام دستور العمل ذکر شده کار نمیکند
بنظرتون کجا برم ؟
پاسخ
0
2
1
saeedsaadat 1404/4/1
سلام و درود ، این خودرو را حدود یکماه دارم و حدود 3 هزار کیلومتر رانندگی کردم، در سرازیری تا 182 کیلومتر سرعت را به من نشون داده اما بیشتر نتونستم بروم، در این سرعت مصرفش خیلی بالاست و طبیعی هم هست. اما در سرعت حدود 110 کیلومتر که با کروز در جاده های کرمانشاه حرکت کردم، مصرف را 4.5 ثبت کرد. در این مدت کلا ازش راضیم، ولی در مقایسه با تویوتا لوین هیبرید اسپرت تا حدودی تویوتا خودران بهتری داره، اما این خودرو پایداری بهتری در سرعت و پیچها داره، شتاب لحظه ای البته در زمانی که خودرو باتری بالای 50 درصد شارژ داشته باشه خیلی قابل قبوله از دید من و فرمان پذیری خوبی داره. خودران این خودرو کمی فرماندهیش نسبت به تویوتا لوین که عرض کردم خشن تر هست و ضعیف تر. عملکرد ترمزش هم در ترمزهای شدید (که گاهی در سرعت گیرهای علامت گذاری نشده زدم) باز به نسبت به لوین و البته پژو ۲۰۰۸ رضایت خوبی ایجاد نمیکنه. در مورد کم آوردن شتابش هم عرض کنم، زمانی که سطح شارژ باتری پایین هست، حالا چه سربالایی چه سرپایینی، وقتی شما با فشار به پدال گاز میخواهید شتاب بگیرید، به دلیل مدیریت انرژی و جلوگیری از اتمام باتری که نهایتا میتونه منجر به توقف خودرو بشه، نمیگذاره خیلی شتاب بگیرید و سعی میکنه ابتدا باتری را شارژ کنه و به مقدار مناسبی برسونه بعد دیگه سربالایی و سرپایینی براش فرق نداره، فقط چون مدیریت باتری براش مهمه سعی میکنه نگذاره باتری کم بیاره که حکم تموم شدن بنزین را داره برای خودرو های بنزینی. نکته دیگه سنسور عقب را حتما براش بگذارید
پاسخ
2
0
3
مسعود 1404/4/5
و اینکه به نظرم حتما روکش ppf هم انجام بدید
0
0
mmkh9990 1404/4/4
خیلی ممنونم بابت توضیحاتتون مچکرم کامل بود. لطفا دوستانی که آپشن اضافی برای ماشینشون نصب کردن بگن کجا نصب کردن و چجوری بوده تا الان ممنون
0
0
کوردآریایی 1404/3/31
جالب هستش که حداکثر سرعت این خودرو 165کیلومتر بر ساعت توسط کمپانی اعلام شده ،اونوقت دوستانه هستند که میگن در سرعت بالای 170کیلومتر مصرفش 5.5هست
پاسخ
0
0
2
mmkh9990 1404/3/30
ی عده عقد ای میان اینجا فقط مردمو گمراه کنن بگن اینو بخر اونو نخر. وقتی سواد نداری نیا نظر بده برو همون چیزایی که دوست داری رو بخر اگه میتونی...
ی عقل کلی هم میاد جی ۷ رو با سیلفی مقایسه میکنه . ماشالا همتون متخصصین.
پاسخ
0
1
1