مشخصات فنی نیسان سیلفی e-POWER پلاس سال 2023 - 2024

17 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
نیسان سیلفی، در چهارمین نسل خود (اتاق B18) برای نخستین‌بار به کشورمان رسید. البته نسخه وارد شده به ایران، همان فیس‌لیفت سال 2023 بازار جهانی است که در تابستان 1403 تحویل خریداران ایرانی شد. سیلفی در ابتدا، با مدل e-Power به ایران آمد که نیسان برای اولین‌بار، آنرا در اختیار مشتریان چینی‌اش قرار داده اما اندکی بعد، این نسخه را
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
فضای پای ردیف عقب
صندوق عقب 546 لیتری
سیستم استاپ/استارت پیشرانه
سیستم خودران سطح 2 تیپ مکس)
سیستم ترمز هوشمند (e-Pedal)

نقاط ضعف

پیچیدگی فنی
خدمات پس از فروش
کمبود آپشن‌های ایمنی در تیپ پلاس

تریم های نیسان سیلفی e-POWER

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2023 تا 2024

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

E-CVT با شیفت‌لاک الکترونیکی

پیشرانه

3 سیلندر خطی (HR12) با موتور الکتریکی

حجم موتور

1.2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

136 اسب‌بخار

گشتاور

300 نیوتن‌متر

سرعت

165 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

4.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (B18) - فیس لیفت

طول

4652 میلی‌متر

عرض

1815 میلی‌متر

ارتفاع

1445 میلی‌متر

فاصله محوری

2712 میلی‌متر

وزن

1460 کیلوگرم

حجم باک

41 لیتر

چرخ جلو

215/50R17

چرخ عقب

215/50R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

استاپ/استارت پیشرانه

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشدار صوتی به عابرپیاده (VSP)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد - ترمزگیری هوشمند (e-Pedal)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

فرمان دی‌کات

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری - فرمان صوتی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان سیلفی e-POWER پلاس در بازار

جی ای سی امپو 1.5 لیتر توربو

جی ای سی امپو 1.5 لیتر توربو

مقایسه
تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر ساده

تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر ساده

مقایسه
کیا سراتو 2.0 لیتر اتوماتیک GT لاین

کیا سراتو 2.0 لیتر اتوماتیک GT لاین

مقایسه
هیوندای النترا 1.6 لیتر

هیوندای النترا 1.6 لیتر

مقایسه
دیدگاه کاربران
wolf_ir 3 روز پیش
به نظر من ارزش صبر رو داره. ملت ۲سال منتظر ماشین ایرانی میمونن
پاسخ
0
0
0
ali7907 1403/12/15
۶ ماهه که پول کامل گرفتن و هنوز تحویل ندادن
پاسخ
0
0
0
wolf_ir 1403/12/9
در جواب به یه سری ها که میگن موتور این ماشین ضعیفه معلومه توضیحات باما رو نخوندن موتور بنزینی این ماشین اصلا به چرخ ها متصل نیست و فقط باتری ماشین رو شارژ میکنه
پاسخ
0
0
0
Mahdi2640 1403/11/16
این ماشین از همه نظر عالیه اما نسبت به یه سری ضعف هاش مثل شتاب ثانویه ضعیف پیچیدگی تعمیرات و خدمات پس از فروش و در کل نسبت به چیزی که تعریف کردن اونقدر عالی نیست به نظرم نسخه فولش باید سه الی سه صد باشه
پاسخ
0
4
3
Mmmostafa 1403/11/9
تجربه ای که داشتم، صفر تا صد بدی نداره، اما شتاب ثانویه، حرکت در سربالایی که اکثر جاده های ایران دارای سربالایی هست، یا با تمام سرنشین، فاجعه هست بیشتر یه جورایی پیرمردی هست😔
پاسخ
4
2
2
خشایار 1403/11/22
کاملا درسته به خاطر حجم موتور کم تو دور و شیب کم میاره
3
1
صدر 1403/11/20
تجربه نداشتی که هیچ از نزدیکم ندیدیش. سه ماهه دارمش هیچ کدوم از این ایرادایی که نوشتی رو نداره. با اپتیما جی تی لاین معاوضه کردم. یک چرخش میارزه به جی تی لاین
1
5
Sini23 1403/11/18
عزیز موتورش ضعیفه .درسته موتورش برقیه ولی بازم توانش کمه خب.من نمی‌دونم این قیمتای عجیب غریب برای چیه .همه ی این ژاپنیایی که وارد شدن ماشین اقتصادی با قیمت بشدت باران.همینجا خارج از کشور به عنوان تاکسی ازشون استفاده میشه
3
1
Mahdi2640 1403/11/16
دقیقااا شتاب ثانویه فاجعه ای داره و ماشین میمونه تو سربالایی 😐🤦🏻‍♂️
2
1