• مشخصات فنی sylphyepowerplus
  • مشخصات فنی sylphyepowerplus
  • مشخصات فنی sylphyepowerplus
  • مشخصات فنی sylphyepowerplus
  • مشخصات فنی sylphyepowerplus
  • مشخصات فنی sylphyepowerplus
  • مشخصات فنی sylphyepowerplus

مشخصات فنی نیسان سیلفی e-POWER پلاس سال 2023 - 2024

146 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
نیسان سیلفی، در چهارمین نسل خود (اتاق B18) برای نخستین‌بار به کشورمان رسید. البته نسخه وارد شده به ایران، همان فیس‌لیفت سال 2023 بازار جهانی است که در تابستان 1403 تحویل خریداران ایرانی شد. سیلفی در ابتدا، با مدل e-Power به ایران آمد که نیسان برای اولین‌بار، آنرا در اختیار مشتریان چینی‌اش قرار داده اما اندکی بعد، این نسخه را
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
فضای پای ردیف عقب
صندوق عقب 546 لیتری
سیستم استاپ/استارت پیشرانه
سیستم خودران سطح 2 تیپ مکس)
سیستم ترمز هوشمند (e-Pedal)

نقاط ضعف

پیچیدگی فنی
خدمات پس از فروش
کمبود آپشن‌های ایمنی در تیپ پلاس

تریم های نیسان سیلفی e-POWER

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2023 تا 2024

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

E-CVT با شیفت‌لاک الکترونیکی

پیشرانه

3 سیلندر بردافزا با موتور الکتریکی (HR12)

حجم موتور

1.2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

136 اسب‌بخار

گشتاور

300 نیوتن‌متر

سرعت

165 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

4.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل چهارم (B18) - فیس لیفت

طول

4652 میلی‌متر

عرض

1815 میلی‌متر

ارتفاع

1445 میلی‌متر

فاصله محوری

2712 میلی‌متر

وزن

1460 کیلوگرم

حجم باک

41 لیتر

چرخ جلو

215/50R17

چرخ عقب

215/50R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

(آپشن شرکتی)

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

استاپ/استارت پیشرانه

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

(آپشن شرکتی)

رادار تغییرلاین (LDW)

(آپشن شرکتی)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشدار صوتی به عابرپیاده (VSP)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد - ترمزگیری هوشمند (e-Pedal)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

فرمان دی‌کات

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری - فرمان صوتی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان سیلفی e-POWER پلاس در بازار

هیوندای النترا 1.6 لیتر

هیوندای النترا 1.6 لیتر

مقایسه
کیا سراتو 2.0 لیتر اتوماتیک GT لاین

کیا سراتو 2.0 لیتر اتوماتیک GT لاین

مقایسه
جی ای سی امپو 1.5 لیتر توربو

جی ای سی امپو 1.5 لیتر توربو

مقایسه
تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر ساده

تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر ساده

مقایسه
دیدگاه کاربران
hakantavakoli 2 روز پیش
سلام دوستان من مالک هستم ۵ هزار تا باهاش رانندگی کردم کلیه نظرها رو خوندم انوی که میگه kmc بهتره واقعا دروغ میگه توی عمرش یک بار سوار این خودرو نشده یکی هم هست به نام مهندس یاکاما اونم هدفش فقط تخریب خودرو هست در کل من با دوستام که ماشین های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ دارند با هم عوض میکنیم ماشین های هم رو می رانیم خدایش همه شون میگین این خیلی بهتره اینه تاشو برقی نداره سنسور عقب نداره ولی دوربین و و رادارنقطه کور زمان دنده عقب داره باید با هر سه حالت باهاهاش رانندگی کنید توی حالت اسپورت و اکو epdal روشن میشه احساس امنیت بیشتری میکنی ولی استاندارد کمی کنترل توی پیچ ها سخت تر میشه به هر حال ماشین میخریم که استفاده نهایت عمر جوانی یک انسان از ۲۰ سالگی تا ۴۵ سالگی هست ادم نهایت ۱۲ سال استفاده میکنی کیفشو میکنی ماشین کالای سرمایه نیست که بگی میذارم برای نسل بعدی در کل من که مالک هستم واقعا راضی هستم از ماشین اصلا هیچ گونه صدای گیربکس که دوستمون گفته بود میاد داخل نیست و یه دروغ محضه
پاسخ
0
0
1
حسننخعی 3 روز پیش
سلام در مورد این ماشین دو تا سوال داشتم: فاصله کف ماشین تا زمین چقدره؟ آیا به سرعت گیرها برخورد نمی کنه؟ مشخصاً تعداد زیادی سرعت گیر تو جاده چالوس، بعد از تونل البرز هست، اونها رو راحت رد می کنه؟ دوم اینکه تو نظرات خواندم اگر شارژ باتری از حدی کمتر بشه، عملکرد ماشین تغییر می کنه و نسبتاً کند می شه تا زمانی که موتور بنزینی، دوباره شارژ رو به اندازه تعریف شده برسونه، اگر چنین چیزی باشه، تو سبقت ها جالب نیست. ممنونم از راهنمایی دوستان
پاسخ
0
1
0
amirafshare74186 3 روز پیش
سلام وقتتون بخیر راستش اومدم نقد خودمو بعد ۱۶ هزار کیلومتر رانندگی بگم راستش قبلش kmc j7 داشتم نسبت به موتور راه رفتن که اصلاا و ابعدا به j7 نمیرسه گریبکسی که عملا در کار نیست صدای قار قار cvt در مورد نرمی سواریش باز سواریش نسبت به j7 در کل خشک تر هست نمیدونم دقیقا چرا بخاطر چی هست با اینکه لاستیکاش هم عوض کردم اما نسبت به j7 واقعا رادار های به درد بخوری داره کیفیت سیستم باند هاش خوبه واقعاا قابل گفتنه و سیستم صوتی خوبی داره کیفیت متریال نمیگم عالیه یا بد در حد همون j7 هست و بگم که مدل مکس ادیشن خریدم شتاب اولیه خوبی داره ولی امان از شتاب ثانویه مخصوصا تو سربالای مخصوصا اگه خیلی فشار بیارید درجا ارور میاد که موتور برقی داغ کرده فشار نیارید مخصوصا زمانی که شارژ باتریا کم میشه ماشین درحدی شتابش میاد پایین که اعصاب خورد کنه اما تو شرایطی که همچی اوکی باشه ماشین خوب راه میره ولی هرچی مقایسه میکنم توی راه رفتن به هیچ عنوان به j7 نمیرسه اما مصرف سوخت خیلی خوبی داره و گذشته از همه اینا دوتا چیزو خدمتون بگم من تهران زندگی میکنم برای سرویس های خودرو همچی اوکیه و یه نکته ای بگم اگه قرار باشه به این ماشین گاز بدین یا ازش کشش خوب میخواید اصلااا و ابدا پیشنهادش نمیکنم چرا که اگه از پشت یه ماشین پر شتاب بشینید پشتش واقعا ناامیدتون میکنه ولی از نظر دوام اینا بنظر بد نمیاد ولی اگه بفروششم صد درصد دیگه محصولات وارداتی نمیخرم و مستقیم یه bmw 320i 2016 میخرم چون این ماشین نسبت به تبلیغاتش و تفکر مردم نسبت به برند نیسان و ماشینی مث ماکسیما که دیدن نیست خیلی سطح پایین تری هست حداقل به نظر من که هم چینی داشتم هم ژاپنی هم آلمانی باز این گوی این میدان با شما....
پاسخ
2
3
1
hakantavakoli 2 روز پیش
حاجی دروغ که کنتور نمی اندازه شرط می بندم که یک بار پشت فرمون‌این ماشین ننشستی به خاطر این حرف ها رو میگی خودت یه kmc خریدی من که ۵۰۰۰ تا باهاش رفتم هیچ کدوم از این چینی ها توی سر بالایی به گرد پاش هم نمی رسند ویدو این ماشین توی یوتیوب هست تستش و ویدوی kmc هم هست
0
1
ناشناس 2 روز پیش
دوست عزیز اینجا جای تبلیغ اون kmc آشغال نیست. بر ید با یه ماشین هم سطح همون j7 این تبلیغ رو بکنید. جای تبلیغ شما اینجا نیست. خیلی اعتماد به نفس کاذب دارید یا مدیر بازاریابی شرکتتون راهنمایی اشتباه کرده بهتون. اینجا جای تبلیغ شما نیست . برید سراغ پیج ریسپکت و آریزو
0
1
وحیدنیای 1404/9/17
آقایون من این مدل را ندارم ، ولی خودروی خیلی باکیفیتی است ، مبارک همه اونایی که دارند باشد.
پاسخ
0
0
1
امیر 1404/9/9
تجربه بعد از ۵۰۰۰ کیلومتر اتاق بی صدا و نرم کابین جادار و صندوق بسیار جادار تمام قطعات حتی جزئی ترین با برند نیسان مصرف از ۲.۵ تا ۴ برای رانندگی شهری شتاب عالی حتی در سربالایی اگه در این محدوده قیمت قصد خرید دارید و می‌خواهید صفر باشه پیشنهاد میکنم
پاسخ
0
0
1