مشخصات فنی نیسان ترا ساده سال 1403 - 1403

25 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
نیسان ترا با هدف عرضه در بازارهایی با جاده‌های ناهموار توسعه یافته است و به‌عنوان جایگزینی تازه برای آفرودهای محبوب نیسان مانند رونیز و پاترول شناخته می‌شود. تاریخچه ترا ریشه در تلاش نیسان برای جذب مشتریانی دارد که به خودروهای با دوام و مناسب سفرهای طبیعت‌گردی اما با «قیمت اقتصادی» نیاز دارند. نیسان ترا، که شاسی‌بلند متوسط با طراحی تنومند و
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
7/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
5/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای بار وسیع
کابین بزرگ و جادار
ویژگی‌های آفرودی
قابلیت چرخش تانک
صندوق عقب 1027 لیتری

نقاط ضعف

نداشتن رادارهای ایمنی
کمبود امکانات رفاهی
عدم عرضه نسخه 7 نفره
کیفیت ساخت برخی اجزای کابین
طراحی ظاهری برای سال 2018
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4K31TD)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

228 اسب‌بخار

گشتاور

360 نیوتن‌متر

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (WD23)

طول

4882 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1875 میلی‌متر

فاصله محوری

2850 میلی‌متر

وزن

2025 کیلوگرم

حجم باک

73 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل و لای- شن)

سایر ویژگی‌ها

استاپ/استارت پیشرانه - کنترل کشش موتور (EDC) - چرخش تانک

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشدار دهنده آسیب‌دیدگی لاستیک (HAZ)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات - فرمان 3 حالته (استاندارد - لایت - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

هندزفری

مانیتور

10 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر آنالوگ با نمایشگر 3.5 اینچی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

8

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم دستی زاویه پشتی - زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مصنوعی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - تریم طرح چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان ترا ساده در بازار

فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE

فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE

مقایسه
دیدگاه کاربران
جاویدانیان 1403/12/25
تفاوت ساده و اکسکلوسیو چیه ؟
پاسخ
0
0
0
Mousavi00 1403/12/21
نسبت به قیمتش واقعاً ارزش نداره هیچ اپشن و امکاناتی نداره واقعا ظلم بخوای تیگو8پرومکس رو با این مقایسه کنی تیگو8پرومکس هم قیمتش‌کمتره هم پر از آپشن و امکانات
پاسخ
0
1
1
mohamadnabi 1403/12/19
سلام ، در پاسخ به جناب مالک و در حد اطلاع و تجربه خودم: سلام ، اینکه برای پنج سال آینده ترا را الان ارزیابی کنیم منطقی نیست. چون تازه در ایران مونتاژ شده. خودم لندکروز، وراکروز، موهاوی و حتی ایکس تریل ۲۰۱۸ طولانی مدت داشتم و بسیار راضی بودم. بررسی و تحقیقی که داشتم منجر به خرید ترا شد. استخوان بندی نیسان، فن آوری و هندلینگ قابل توجه، شتاب و نرمی بینظیر را تجربه کردم. ولی موتور شش سیلندر و هشت سیلندر لندکروز، وراکروز و موهاوی نیست. اما تا بیست و پنج درصد قوی تر از ایکس تریل صفر ۲۰۱۸ است که هفتاد هزار کیلومتر تجربه کردم. مخصوصا فنربندی و استخوان بندی به کار گرفته از نیسان سبب ابهت خاصی برای ترا شده. با پشتوانه پرشیا خودرو که تجربه خوبی در بی ام و دارد.
پاسخ
0
1
1
malek20 1403/12/18
سلام دوستان من ده سال هست که یک پرادو چهار سیلند ۲۰۰۷ دارم و توی این ده سال فقط قطعات مصرفی رو عوض کردم و خیلی خوب بوده ولی الان یکم قدیمی شده و شتابش هم کمی آزار دهنده هست میخواستم بدونم اگه نیسان ترا بخرم تا پنج سال راحت هستم
پاسخ
0
0
0
alirezs13 1403/12/13
الان قیمت این ماشین چنده؟هرجا یه قیمتی زدن از ۴۱۰۰تا۴۹۵۰ فول و نیمه فول این ماشین تا جاییم که من فهمیدم مانیتور و دوربین ۳۶۰شون فرق داره
پاسخ
1
0
0
mohamadnabi 1403/12/19
دقیقاً در بازه همین قیمت کف با توجه به نیمه فول و رنگ، سقف قیمت با توجه به فول بودن و رنگ. فول مانیتور تسلای، دوربین ۳۶۰، ایربگ بیشتر، صندلی شاگرد برقی و ...
0
0