• مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo

مشخصات فنی نیسان ترا ساده سال 1403 - 1404

110 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
نیسان ترا با هدف عرضه در بازارهایی با جاده‌های ناهموار توسعه یافته است و به‌عنوان جایگزینی تازه برای آفرودهای محبوب نیسان مانند رونیز و پاترول شناخته می‌شود. تاریخچه ترا ریشه در تلاش نیسان برای جذب مشتریانی دارد که به خودروهای با دوام و مناسب سفرهای طبیعت‌گردی اما با «قیمت اقتصادی» نیاز دارند. نیسان ترا، که شاسی‌بلند متوسط با طراحی تنومند و
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.4
امتیازهای پنج‌گانه
7/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای بار وسیع
کابین بزرگ و جادار
ویژگی‌های آفرودی
قابلیت چرخش تانک
صندوق عقب 1027 لیتری

نقاط ضعف

نداشتن رادارهای ایمنی
عدم عرضه نسخه 7 نفره
کیفیت ساخت برخی اجزای کابین
طراحی ظاهری برای سال 2018
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
کمبود امکانات رفاهی در تیپ لوآشپن

تریم های نیسان ترا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی عقب

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4K31TD)

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

228 اسب‌بخار

گشتاور

360 نیوتن‌متر

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (WD23)

طول

4882 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1875 میلی‌متر

فاصله محوری

2850 میلی‌متر

وزن

2025 کیلوگرم

حجم باک

73 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل و لای- شن)

سایر ویژگی‌ها

استاپ/استارت پیشرانه - کنترل کشش موتور (EDC) - چرخش تانک

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشدار دهنده آسیب‌دیدگی لاستیک (HAZ)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات - فرمان 3 حالته (استاندارد - لایت - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

هندزفری

مانیتور

10 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر آنالوگ با نمایشگر 3.5 اینچی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم دستی زاویه پشتی - زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مصنوعی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - تریم طرح چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان ترا ساده در بازار

اکستریم TXL (TX) 2.0 لیتر توربو

اکستریم TXL (TX) 2.0 لیتر توربو

مقایسه
فونیکس تیگو 8 پرو مکس (F8 PRO MAX) IE

فونیکس تیگو 8 پرو مکس (F8 PRO MAX) IE

مقایسه
تانک 300 2.0 لیتر توربو

تانک 300 2.0 لیتر توربو

مقایسه
سانگ یانگ کوراندو 1.5 لیتر توربو AWD

سانگ یانگ کوراندو 1.5 لیتر توربو AWD

مقایسه
دیدگاه کاربران
آراردیاب 6 روز پیش
درود بر شما من ۵ماهه از بازار آزاد خریدمش و درد انتطار رو نکشیدم پرادو ۲۰۱۳ رو دادم رفت و ترا گرفتم با سلایق من سازگاره و خیلی راضیم لذت نرمی ماشین قدرت گیربکس آلمانی و توربو موتور مشهوده
پاسخ
0
1
3
3271 1404/9/5
نيسان رونيز همان كارخانه درچين توليد شده كهنيسان ترا هم توليد شده (دانگ فنگ)كارخانه ژنگژو
پاسخ
0
0
2
MMTehran 1404/9/3
اگر شماره شاسی (VIN Number) این خودرو در وب سایت نیسان قابل استعلام باشد قطعا نیسان هستش اگر موتور یا گیربکس یا گاردون یا کمک ها و جلوبندی و … از شرکت نیسان باشه قطعا نیسان هستش. اگر شماره شاسی رو با VIN Decoder بشه استعلام گرفت قطعا نيسان هستش. اگر این خودرو ۱۰ سال دوام فنی بی مشکل داشته باشه قطعا نیسان هستش. این ترا در ایران همان قدر نیسان هستش که پژو ۲۰۷ پژو واقعی حساب میشه!
پاسخ
0
1
1
hosseinshahbazi 1404/8/30
ر جواب دوست عزیز که بین تیگو و ترا مونده باید بگم کیفیت کابین متریال ها و متور گیبرکس فوقالعاده هست و اصلا قابل قیاس با تیگو8 نیست
پاسخ
0
0
0
Avash1402 1404/8/29
سلام من با تجربه رانندگی ۱۳ هزارتا با این خودرو میخوام توضیحاتم رو بدم. یک خودرو بین المللی که تو امارات و فرانسه و کشورهای دیگه هم توزیع شده و حتی تو سایت نیسان هم میتونید ببینیدش. خودرو بسیار قدرتمند و نرمی هست و کیفیت داخل هم خیلی بهتر از خودروهای چینی بازار هست.خدمات هم که پرشیا خودرو ارائه میده و بسیار عالی هستن هم از نظر برخورد و هم ارائه خدمات.در کل دوستانی که حتی این ماشین رو از نزدیک ندیدن و همونهایی هستن که میرن ۷ میلیارد میدن یه پرادو ۲۰ سال قبل رو میخرن.این ماشین حداقل باید بین ۷ تا ۹ تومن فروش بره تو ایران.
پاسخ
0
0
0