نیسان ترا با هدف عرضه در بازارهایی با جادههای ناهموار توسعه یافته است و بهعنوان جایگزینی تازه برای آفرودهای محبوب نیسان مانند رونیز و پاترول شناخته میشود. تاریخچه ترا ریشه در تلاش نیسان برای جذب مشتریانی دارد که به خودروهای با دوام و مناسب سفرهای طبیعتگردی اما با «قیمت اقتصادی» نیاز دارند.
نیسان ترا، که شاسیبلند متوسط با طراحی تنومند و
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
فضای بار وسیع
کابین بزرگ و جادار
ویژگیهای آفرودی
قابلیت چرخش تانک
صندوق عقب 1027 لیتری
نقاط ضعف
نداشتن رادارهای ایمنی
کمبود امکانات رفاهی
عدم عرضه نسخه 7 نفره
کیفیت ساخت برخی اجزای کابین
طراحی ظاهری برای سال 2018
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1403مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکیگیربکس
8 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4K31TD)حجم موتور
2.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
228 اسببخارگشتاور
360 نیوتنمترسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول (WD23)طول
4882 میلیمترعرض
1850 میلیمترارتفاع
1875 میلیمترفاصله محوری
2850 میلیمتروزن
2025 کیلوگرمحجم باک
73 لیترچرخ جلو
225/60R18چرخ عقب
225/60R18سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل و لای- شن)سایر ویژگیها
استاپ/استارت پیشرانه - کنترل کشش موتور (EDC) - چرخش تانکسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
هشدار دهنده آسیبدیدگی لاستیک (HAZ)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکات - فرمان 3 حالته (استاندارد - لایت - اسپرت)مالتی مدیا
سیستم صوتی
هندزفریمانیتور
10 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetoothسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر آنالوگ با نمایشگر 3.5 اینچیایمنی کابین
مجموع ایربگها
8ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تنظیم دستی زاویه پشتی - زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مصنوعیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلس - تریم طرح چوبآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
رقبای نیسان ترا ساده در بازار

فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE
مقایسهجاویدانیان 1403/12/25
تفاوت ساده و اکسکلوسیو چیه ؟
پاسخ
0
0
0
Mousavi00 1403/12/21
نسبت به قیمتش واقعاً ارزش نداره هیچ اپشن و امکاناتی نداره واقعا ظلم بخوای تیگو8پرومکس رو با این مقایسه کنی تیگو8پرومکس هم قیمتشکمتره هم پر از آپشن و امکانات
پاسخ
0
1
1
mohamadnabi 1403/12/19
سلام ، در پاسخ به جناب مالک و در حد اطلاع و تجربه خودم:
سلام ، اینکه برای پنج سال آینده ترا را الان ارزیابی کنیم منطقی نیست. چون تازه در ایران مونتاژ شده. خودم لندکروز، وراکروز، موهاوی و حتی ایکس تریل ۲۰۱۸ طولانی مدت داشتم و بسیار راضی بودم. بررسی و تحقیقی که داشتم منجر به خرید ترا شد. استخوان بندی نیسان، فن آوری و هندلینگ قابل توجه، شتاب و نرمی بینظیر را تجربه کردم. ولی موتور شش سیلندر و هشت سیلندر لندکروز، وراکروز و موهاوی نیست. اما تا بیست و پنج درصد قوی تر از ایکس تریل صفر ۲۰۱۸ است که هفتاد هزار کیلومتر تجربه کردم. مخصوصا فنربندی و استخوان بندی به کار گرفته از نیسان سبب ابهت خاصی برای ترا شده. با پشتوانه پرشیا خودرو که تجربه خوبی در بی ام و دارد.
پاسخ
0
1
1
malek20 1403/12/18
سلام
دوستان من ده سال هست که یک پرادو چهار سیلند ۲۰۰۷ دارم و توی این ده سال فقط قطعات مصرفی رو عوض کردم و خیلی خوب بوده ولی الان یکم قدیمی شده و شتابش هم کمی آزار دهنده هست میخواستم بدونم اگه نیسان ترا بخرم تا پنج سال راحت هستم
پاسخ
0
0
0
alirezs13 1403/12/13
الان قیمت این ماشین چنده؟هرجا یه قیمتی زدن از ۴۱۰۰تا۴۹۵۰
فول و نیمه فول این ماشین تا جاییم که من فهمیدم مانیتور و دوربین ۳۶۰شون فرق داره
پاسخ
1
0
0
mohamadnabi 1403/12/19
دقیقاً در بازه همین قیمت کف با توجه به نیمه فول و رنگ، سقف قیمت با توجه به فول بودن و رنگ. فول مانیتور تسلای، دوربین ۳۶۰، ایربگ بیشتر، صندلی شاگرد برقی و ...
0
0