• مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo
  • مشخصات فنی terra2.0literturbo

مشخصات فنی نیسان ترا 2.0 لیتر توربو سال 1403 - 1403

13 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
نیسان ترا با هدف عرضه در بازارهایی با جاده‌های ناهموار توسعه یافته است و به‌عنوان جایگزینی تازه برای آفرودهای محبوب نیسان مانند رونیز و پاترول شناخته می‌شود. تاریخچه ترا ریشه در تلاش نیسان برای جذب مشتریانی دارد که به خودروهای با دوام و مناسب سفرهای طبیعت‌گردی اما با «قیمت اقتصادی» نیاز دارند. نیسان ترا، که شاسی‌بلند متوسط با طراحی تنومند و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فضای بار وسیع
کابین بزرگ و جادار
ویژگی‌های آفرودی
قابلیت چرخش تانک
صندوق عقب 1027 لیتری

نقاط ضعف

نداشتن رادارهای ایمنی
کمبود امکانات رفاهی
عدم عرضه نسخه 7 نفره
کیفیت ساخت برخی اجزای کابین
طراحی ظاهری برای سال 2018
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4K31TD)

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

228 اسب‌بخار

گشتاور

360 نیوتن‌متر

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (WD23)

طول

4882 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1875 میلی‌متر

فاصله محوری

2850 میلی‌متر

وزن

2025 کیلوگرم

حجم باک

73 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل و لای- شن)

سایر ویژگی‌ها

استاپ/استارت پیشرانه - کنترل کشش موتور (EDC) - چرخش تانک

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشدار دهنده آسیب‌دیدگی لاستیک (HAZ)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات - فرمان 3 حالته (استاندارد - لایت - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

هندزفری

مانیتور

10 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر آنالوگ با نمایشگر 3.5 اینچی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

8

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم دستی زاویه پشتی - زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مصنوعی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - تریم طرح چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان ترا 2.0 لیتر توربو در بازار

فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE

فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE

مقایسه
دیدگاه کاربران
Amori 4 روز پیش
لطفا در خصوص حساسیت موتور این خودرو به کیفیت بنزین هم توضیح بدید🙏🏻
پاسخ
0
0
0
سماواات 1403/10/11
خیلی ماشین خفنیه خوشگل و قوی و با کلاس خوشبحال هرکی تواناییشو داره این ماشینو بخره حالشو میبره
پاسخ
0
0
2
محسنDesert 1403/10/8
من حدود یک ماه پیش این خودرو را از پرشیا خودرو تو شیراز تحویل گرفتم. از اونجاییکه تفریح اصلی من آفرود ه، تجربه‌ی شخصی‌ام رو در مورد این ماشین برای کسانی که دنبال نظر یک مصرف‌کننده هستند، می‌نویسم. قبل از هر چیز، لازمه بدانید که من قبلاً چند سال پاترول، یعدرونیز، بعد از آن سه سال لندکروز و اخیراً نیز پاژن داشته‌ام که فروختمش و این خودرو روثبت نام کردم. به جرأت می‌تونم بگم که تنها خودرویی که می‌تونه با این ماشین رقابت کنه، لندکروزه و سایر ماشینا به هیچ وجه قابل مقایسه نیستن. از نظر فنی، موتور و گیربکسی که روی این خودرو نصب شده، به هیچ عنوان کم نمی‌آره. شاسی مستقل، سیستم تعلیق قوی، ارتفاع زیاد و آپشن‌های آن برای یک ماشین آفرود کاملاً قابل قبول است. ظاهر ماشین هم از نظر من بسیار خوب و باکلاسه و کاملاً ازش راضی هستم. حس قدرت و توانمندی که این خودرو به شما می‌دهد، با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. برای درک بهتر حرف من، باید حتماً سوار شید و تو شرایط سخت آفرودی ازش استفاده کنید. کافیه یه مدتی بگذرد و چند تا آفرودسوار حرفه‌ای از این خودرو استفاده کنند، اون وقت متوجه میشید که چقدر طرفدار پیدا می‌کنه. البته این موضوع عجیبی نیست؛ به هر حال، این ماشین حاصل طراحی و تکنولوژی نیسان و میتسوبیشی است و همین، برگ برندشه. در مورد خدمات و سرویس دوره‌ای همفعلاً پرشیا خودرو پشتیبانشه و امیدوارم این روند ادامه داشته باشه تا ما بتوانیم بالاخره با خیال راحت از داشتن یک ماشین آفرود ژاپنی صفر کیلومتر لذت ببریم. واقعاً جای چنین خودرویی در کشور خالی بود.
پاسخ
0
0
4
masoudshabani 1403/10/8
باسلام و احترام، دوستان محبت نمودن نظرات خودشون رو ثبت نمودن، اما من از بدو بوجود آمدن این خودرو که نمایشگاه بین الملی گذاشته بودن پیگیر بودم، بنظر از اول نباید به ماشینهای چینی که از در و دیوار با یه موتور و برند میتسوبیشی گرفتن دستشون پلتفرم رو عوض میکنن و میزارن اونیکی ماشین، یعنی مردم ساده و مهربون ما به سادگی فریب ظاهر را میخرن و الان شاید متوجه شرایط و نگهداری نشوند اما طولانی مدت متوجه خواهند شد، من متوجه عدم تعادل خوب و هندلینگ این خودرو و متریال و موتور حساس و کشش نا توازن بودن اتاق و موتور شدم و اینکه کلا برند نیسان نیست، الکی دوتا چراغ پشتش نیسان زدن مردم رو فریب میدهند، و امکانات بخصوصی هم ندارد، بنظر با این پول میشه یکی از بهترین خودرو که خودمم دارم موهاوی 8 گرفت و لذت برد، واقعا پشت پرده این ماشین چینی چه کسانی هستند که اینجوری مردم رو به فلاکت انداختند،
پاسخ
2
2
1
masoudshabani 1403/10/24
دوست عزیز نه تخریبه نه چیزدیکه اگر این ملت دلسوز مردم بود بجای فیک ترا، نیسان واقعی مثل سالهای قبل وارد مینمودنند و مردم هم لذت میبردن، اما پشت پرده ماشین چینی ها خودتون شاید از من بهتر متوجه این شرایط باشید،صحبت ماشین صفر یه موضوع دگر هست اما ماشین صفر بخرید بعد دنبال قطعات و مصیبت بعد چند سال استفاده بنظرم معقولانه نیست.بعد گذشت زمان نشان خواهد داد.
0
0
محسنDesert 1403/10/9
درود دوست عزیز، بنظرم باید این ماشین رو در شرایط آفرود و تست واقعی قرار بدیم و اونوقت قضاوت کنیم، من متوجه نمیشم چرا یعضیها بدون اینکه اطلاعات کافی داشته باشن و حتی خودرو تست کنن فقط در پی تخریب همه چیز هستن، این حجم نگاه منفی و انتقاد اون هم بدون پایه کمی عجیبه، به نظر میرسه یه جریانی مشکوک به دبال تخریب هستن، ضمنا موهاوی که شما فرمودید حداقل مال 10 سال پیش هست، این رو در نظر داشته باشید شاید کسی هم باشه که دلش نخواد ماشین 10 سال کارکده بخره و بخواد یه ماشین صفر سوار بشه که گارانتی هم داشته باشه
1
2
هرمزشریف 1403/10/5
سوال اینجاست که چرا این ماشین امکانات رفاهی خیلی سطح پایین را هم نداره، سنسور باران، نور بالا اتومات، مانیتورینگ باد لاستیک‌ها، خب اینا دیگه تکنولوژی های خیلی پیش پا افتاده‌ای هستن که اتفاقن خیلی کاربردی ‌اند و اضافه کردن این آپشن‌ها هزینه‌ی عجیبی هم نداره، اما چرا واقعن ؟
پاسخ
0
0
0