نیسان ترا با هدف عرضه در بازارهایی با جادههای ناهموار توسعه یافته است و بهعنوان جایگزینی تازه برای آفرودهای محبوب نیسان مانند رونیز و پاترول شناخته میشود. تاریخچه ترا ریشه در تلاش نیسان برای جذب مشتریانی دارد که به خودروهای با دوام و مناسب سفرهای طبیعتگردی اما با «قیمت اقتصادی» نیاز دارند.
نیسان ترا، که شاسیبلند متوسط با طراحی تنومند و
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.4
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
فضای بار وسیع
کابین بزرگ و جادار
ویژگیهای آفرودی
قابلیت چرخش تانک
صندوق عقب 1027 لیتری
نقاط ضعف
نداشتن رادارهای ایمنی
عدم عرضه نسخه 7 نفره
کیفیت ساخت برخی اجزای کابین
طراحی ظاهری برای سال 2018
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
کمبود امکانات رفاهی در تیپ لوآشپن
تریم های نیسان ترا
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1403 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی عقبگیربکس
8 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4K31TD)حجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
228 اسببخارگشتاور
360 نیوتنمترسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول (WD23)طول
4882 میلیمترعرض
1850 میلیمترارتفاع
1875 میلیمترفاصله محوری
2850 میلیمتروزن
2025 کیلوگرمحجم باک
73 لیترچرخ جلو
225/60R18چرخ عقب
225/60R18سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
رینگ آلومینیومیکروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل و لای- شن)سایر ویژگیها
استاپ/استارت پیشرانه - کنترل کشش موتور (EDC) - چرخش تانکسیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
هشدار دهنده آسیبدیدگی لاستیک (HAZ)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکات - فرمان 3 حالته (استاندارد - لایت - اسپرت)مالتی مدیا
سیستم صوتی
هندزفریمانیتور
12 اینچی لمسی تسلایینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetoothسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر آنالوگ با نمایشگر 3.5 اینچیایمنی کابین
مجموع ایربگها
7ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تنظیم دستی زاویه پشتی - زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مصنوعیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلس - تریم طرح چوبآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
آراردیاب 6 روز پیش
درود بر شما من ۵ماهه از بازار آزاد خریدمش و درد انتطار رو نکشیدم
پرادو ۲۰۱۳ رو دادم رفت و ترا گرفتم با سلایق من سازگاره و خیلی راضیم لذت نرمی ماشین قدرت گیربکس آلمانی و توربو موتور مشهوده
پاسخ
0
1
3
3271 1404/9/5
نيسان رونيز همان كارخانه درچين توليد شده كهنيسان ترا هم توليد شده (دانگ فنگ)كارخانه ژنگژو
پاسخ
0
0
2
MMTehran 1404/9/3
اگر شماره شاسی (VIN Number) این خودرو در وب سایت نیسان قابل استعلام باشد قطعا نیسان هستش
اگر موتور یا گیربکس یا گاردون یا کمک ها و جلوبندی و … از شرکت نیسان باشه قطعا نیسان هستش.
اگر شماره شاسی رو با VIN Decoder بشه استعلام گرفت قطعا نيسان هستش.
اگر این خودرو ۱۰ سال دوام فنی بی مشکل داشته باشه قطعا نیسان هستش.
این ترا در ایران همان قدر نیسان هستش که پژو ۲۰۷ پژو واقعی حساب میشه!
پاسخ
0
1
1
hosseinshahbazi 1404/8/30
ر جواب دوست عزیز که بین تیگو و ترا مونده باید بگم کیفیت کابین متریال ها و متور گیبرکس فوقالعاده هست و اصلا قابل قیاس با تیگو8 نیست
پاسخ
0
0
0
Avash1402 1404/8/29
سلام
من با تجربه رانندگی ۱۳ هزارتا با این خودرو میخوام توضیحاتم رو بدم.
یک خودرو بین المللی که تو امارات و فرانسه و کشورهای دیگه هم توزیع شده و حتی تو سایت نیسان هم میتونید ببینیدش.
خودرو بسیار قدرتمند و نرمی هست و کیفیت داخل هم خیلی بهتر از خودروهای چینی بازار هست.خدمات هم که پرشیا خودرو ارائه میده و بسیار عالی هستن هم از نظر برخورد و هم ارائه خدمات.در کل دوستانی که حتی این ماشین رو از نزدیک ندیدن و همونهایی هستن که میرن ۷ میلیارد میدن یه پرادو ۲۰ سال قبل رو میخرن.این ماشین حداقل باید بین ۷ تا ۹ تومن فروش بره تو ایران.
پاسخ
0
0
0





