نیسان ترا با هدف عرضه در بازارهایی با جادههای ناهموار توسعه یافته است و بهعنوان جایگزینی تازه برای آفرودهای محبوب نیسان مانند رونیز و پاترول شناخته میشود. تاریخچه ترا ریشه در تلاش نیسان برای جذب مشتریانی دارد که به خودروهای با دوام و مناسب سفرهای طبیعتگردی اما با «قیمت اقتصادی» نیاز دارند.
نیسان ترا، که شاسیبلند متوسط با طراحی تنومند و
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.2
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
فضای بار وسیع
کابین بزرگ و جادار
ویژگیهای آفرودی
قابلیت چرخش تانک
صندوق عقب 1027 لیتری
نقاط ضعف
نداشتن رادارهای ایمنی
عدم عرضه نسخه 7 نفره
کیفیت ساخت برخی اجزای کابین
طراحی ظاهری برای سال 2018
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
کمبود امکانات رفاهی در تیپ لوآشپن
تریم های نیسان ترا
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1403مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی عقبگیربکس
8 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4K31TD)حجم موتور
2.0 لیترعملکرد فنی
قدرت
228 اسببخارگشتاور
360 نیوتنمترسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول (WD23)طول
4882 میلیمترعرض
1850 میلیمترارتفاع
1875 میلیمترفاصله محوری
2850 میلیمتروزن
2025 کیلوگرمحجم باک
73 لیترچرخ جلو
225/60R18چرخ عقب
225/60R18سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
رینگ آلومینیومیکروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل و لای- شن)سایر ویژگیها
استاپ/استارت پیشرانه - کنترل کشش موتور (EDC) - چرخش تانکسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
هشدار دهنده آسیبدیدگی لاستیک (HAZ)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلوفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکات - فرمان 3 حالته (استاندارد - لایت - اسپرت)مالتی مدیا
سیستم صوتی
هندزفریمانیتور
12 اینچی لمسی تسلایینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetoothسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر آنالوگ با نمایشگر 3.5 اینچیایمنی کابین
مجموع ایربگها
7ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته برقیویژگی صندلی عقب
تنظیم دستی زاویه پشتی - زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مصنوعیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلس - تریم طرح چوبآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
يارى 1404/3/17
نيسان ترا فقط براى افرود ساخته شده براى مسافرتهاى طولانى ساخنه نشده نميدونم اوناى كه ترا دارن توجه ب سرنشينان عقب تست كردن خيلى تكانهاى شديدى داره منو ب باد نيسان پاترول قديمى انداخت
فاصله صندلى عقب از نشيمنگاه تا جاى پا خيلى
كمه براى سرنشين جلو خوبه ولى سرنشينان
عقب براى مسافرت ازار دهنده خواهد بود
پاسخ
0
0
3
Daryakar 1404/3/9
فوق العاده من سانتافه داشتم فول ۲۰۱۸ دادم و اینو گرفتم واقعا عالیه شتاب عالی. و موتور و گیربکس کاملا مچ همیدگن واقعا رانندگی عالیه مخصوصا که چهار چرخ سنگین همواره من که واقعا راضی ام
پاسخ
0
1
3
جوادعابد 1404/3/3
قبل عید تحویل گرفتم ، ماشین بسیار خوبی است داخلش واقعا لوکس و جادار با صندلیها چرمی و خیلی راحت است و امکانات نسبتا خوبی هم دارد .شتابش واقعا. خوبه و کاملا حس سواری پرادو را داره البته پر شتاب تره و از نظر سیستم تعلیق خیلی نرمه ، چون دیدم چند نفر نظر دادند که شبیه وانت است اصلا اینجوری نیست وبسیار. نرمه و دست اندازهای کوچک را احساس نمی کنید ، بدنه بسیار قوی داره و کیفیت رنگ و استحکامش خیلی خوبه ، گیربکس محشره ۸ سرعته zf واقعا پشت هم دنده عوض میکنه و درو موتور را اغلب حدود ۲۰۰۰ تنظیم میکنه که فشار زیادی بهموتور وارد نمیشه و در نتیجه موتور طول عمر زیادیاحتمالا داشته باشه ، کیفیت مونیتور و سیستم صوتی خیلی خوبی داره ، سر پیچها با سرعت زیاد هم ویچیدم ، سیستم پایداری خوبی داره و مشکل پایداری نداره ، درکل خیلی راضی هستم و توصیه می کنم اگر می خواهید از رانندگی لذت ببرید گزینه بسیار خوبی است.
پاسخ
0
0
5
rezakj 1404/3/3
داداش گلم شما نخر ولی بذار اونا که خریدن و اطلاعات دارن به بقیه بدن شاید کمکی به بقیه بشه
پاسخ
0
0
5
SKB 1404/2/30
با تشکر از سایت محترم و متخصص با ما ، همانطور که در امتیاز بندی اولیه سایت با ما هم اومده ، مهمترین مساله مانیا ترا اینه که ارزش خرید بسیار کمی با قیمت بازار آزاد داره و مهمترین علتش اینه که یک خودروی بلاتکلیف هست نه مدرن هست نه کلاسیک ، نه شهری است و نه آفرودی تخصصی ، نه لوکس هست و نه دم دستی ، نه خانوادگی هست نه مجردی....خلاصه معلوم نیست که برای چی داری پول میدی برای خودرویی که حرفی در دنیای خودروهای امروزی برای گفتن ندارد.
پاسخ
1
7
0
alirezs13 1404/3/11
این دقیقا ماشینیه که من دنبالشم.هرچی ازش بخوای یه چیزی داره رو کنه واست
0
1