• مشخصات فنی terraexclusive
  • مشخصات فنی terraexclusive
  • مشخصات فنی terraexclusive
  • مشخصات فنی terraexclusive
  • مشخصات فنی terraexclusive
  • مشخصات فنی terraexclusive

مشخصات فنی نیسان ترا اکسکلوسیو سال 1403 - 1404

99 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
نیسان ترا با هدف عرضه در بازارهایی با جاده‌های ناهموار توسعه یافته است و به‌عنوان جایگزینی تازه برای آفرودهای محبوب نیسان مانند رونیز و پاترول شناخته می‌شود. تاریخچه ترا ریشه در تلاش نیسان برای جذب مشتریانی دارد که به خودروهای با دوام و مناسب سفرهای طبیعت‌گردی اما با «قیمت اقتصادی» نیاز دارند. نیسان ترا، که شاسی‌بلند متوسط با طراحی تنومند و
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.4
امتیازهای پنج‌گانه
7/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای بار وسیع
کابین بزرگ و جادار
ویژگی‌های آفرودی
قابلیت چرخش تانک
صندوق عقب 1027 لیتری

نقاط ضعف

نداشتن رادارهای ایمنی
عدم عرضه نسخه 7 نفره
کیفیت ساخت برخی اجزای کابین
طراحی ظاهری برای سال 2018
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
کمبود امکانات رفاهی در تیپ لوآشپن

تریم های نیسان ترا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل الکترونیکی عقب

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4K31TD)

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

228 اسب‌بخار

گشتاور

360 نیوتن‌متر

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (WD23)

طول

4882 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1875 میلی‌متر

فاصله محوری

2850 میلی‌متر

وزن

2025 کیلوگرم

حجم باک

73 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

رینگ آلومینیومی

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

6 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برفی-گل و لای- شن)

سایر ویژگی‌ها

استاپ/استارت پیشرانه - کنترل کشش موتور (EDC) - چرخش تانک

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشدار دهنده آسیب‌دیدگی لاستیک (HAZ)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی - تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات - فرمان 3 حالته (استاندارد - لایت - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

هندزفری

مانیتور

12 اینچی لمسی تسلایی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر آنالوگ با نمایشگر 3.5 اینچی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

7

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم دستی زاویه پشتی - زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مصنوعی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - تریم طرح چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای نیسان ترا اکسکلوسیو در بازار

اکستریم TXL (TX) 2.0 لیتر توربو

اکستریم TXL (TX) 2.0 لیتر توربو

مقایسه
سانگ یانگ کوراندو 1.5 لیتر توربو AWD

سانگ یانگ کوراندو 1.5 لیتر توربو AWD

مقایسه
فونیکس تیگو 8 پرو مکس (F8 PRO MAX) IE

فونیکس تیگو 8 پرو مکس (F8 PRO MAX) IE

مقایسه
تانک 300 2.0 لیتر توربو

تانک 300 2.0 لیتر توربو

مقایسه
دیدگاه کاربران
Ali99999 4 روز پیش
سلام من این ماشین حدود ۱۰ ماه هست ک دارم خواستم به دوستان توضیحاتی راجع ب این خودرو بدم از بابت گیربکس، سیستم فنی، شتاب، جا دار بودن خوررو، نرمی سواری با توجه به سایز خودرو و تو دست بودن و سیستم عایق بندی و زور‌ماشین هیچ مشکلی نداره( البتع من افرود سنگین باهاش نرفتم) اما مقداری از اپشن های روز رو نداره، سیستم عامل صوتی ش یکم کند هست( البته نه در حد ازار دهنده) اما بنده از خریدم بسیار راضی بودم، و بنظرم تو این رنج قیمتی، مخصوصا واسه کسانی که سیستم فنی مهم تر از اپشن هست میتونه گزینه ی خوبی باشه
پاسخ
0
2
3
1990offroader 1404/8/15
یکی از بدترین تصمیمات زندگی من خرید این ماشین بود . من بعد از فقط 3000 کیلومتر با هزاران دردسر و بدبختی فروختمس. . گیربکس گیج . عایق بندی افتضاح . زیربندی در حد حلبی . کیفیت رنگش رو هم خودتون برید از نزدیک ببنید . به تعاریف و تمجید هایی هم که میشه توجه نکنید اکثرا دلالن رو دستشون موند . من فکر میکردن دایون آشغالع اینم همچین دست کمی از اون نداره . بعد جالبه بعضیا روی چی هستن که این ماشینو با پرادو مقایسه میکنن.فریب همین حرفا رو خوردیم بعد کلی تاخیر و ضرر ماشین رو تحویل گرفتیم حالا هم بعد کلی ضرر و خواب با التماس ردش کردم.
پاسخ
1
3
3
hosseinshahbazi 1404/8/20
کی ثبت نام کردین با چقدر تاخیر تحویل گرفتین
1
0
پیرزادی 1404/8/12
سلام .من ۱ ماهه این ماشینو دارم ۲ هزار باهاش رفتم . ماشین بسیار نرمه .. گیربگس عالی.هندلینگ خوب . صدای کابین و تعویض دنده گریبگس اصلا نمیاد.. ولی از نظر آپشنی صفره .به کسانی که دنبال یه ماشین واسه جاده خاکی و بیرون شهر هستن پیشنهاد میکنم
پاسخ
1
1
0
Aliza1234 1404/8/15
مطمئنی هستید؟
0
0
مومني 1404/8/10
حدود ۳ ماه و کمتر از ۴۰۰۰ کیلومتر سوار این خودرو شدم. نقاط قوت: کابین جادار، صندوق بسیار بزرگ، گیربکس تميز و هوشمند، سواری نرم و خدمات خوب و قابل قبول شرکت پرشیا خودرو. نقاط ضعف: پیشرانه ضعیف و بی کیفیت که امیدی به دوام فنی آن نیست، کیفیت رنگ فوق العاده پایین، عایق کابین بسیار ضعیف و حتی می توان گفت چیزی به اسم عایق ندارد، عایق زیر کاپوت هم غیر قابل قبول، کیفیت پایین لاستیک های چینی و ترک از مبدا کارخانه، کیفیت قطعات داخل کابین بسیار پایین، کیفیت روکش صندلی ها فاجعه بار که با عنوان چرم مصنوعی عنوان میشه در حالی که پلاستیک بی کیفیت با دوخت ضعیف و بی کیفیت هستش، آب بندی و عایق درزها بسیار ضعیف و با اولین کارواش و یا باران آب از طریق سان روف و درز شیشه ها وارد می شود، کیفیت مونتاژ به طور کلی بسیار سطح پایین که گمان می کنم در زمان کمتر از بیست هزار کیلومتر تمام کابین به صدا در بیاد، پیشرانه این خودرو بی شباهت به موتور دایون نیست و انتظار دوام فنی و طول عمر از موتور چندان خوش بینانه نیست. با توجه به تمام موارد بالا خودرو را در کیلومتر کمتر از ۴۰۰۰ کیلومتر فروختم.
پاسخ
2
5
2
Mhmbkk2a 1404/8/16
به نظر بنده شما تا به حال حتی سوار خودرو هم هم نشده اید چون ترا ی بنده هیچ یک از ایراداتی که ذکر کردید رو نداره
1
1
Saeed 1404/8/13
من ۲۳۰۰۰۰ هزار رفتم بی نقص و عالی
1
3
mohammadsgh 1404/7/16
اگه میخواین خودتونو بیچاره کنید این ماشینو ثبت نام کنید. جون به لبمون کردن ۱۷ ماهه خبری هم از ماشین نیست
پاسخ
1
2
5
Baharbahar 1404/7/30
خوب توضیحشون چیه قرار یعنی پولو بخورن
0
1