مشخصات فنی پژو 207 اتوماتیک TU5 سال 1388 - 1392
سال
یکی از بحثبرانگیزترین محصولات ایرانخودرو و شاید بازار ایران، پژو 207 است. 207 ایران خودرو، در واقع یک 207 فرانسوی اصیل نیست بلکه فیسلیفت 206 است که با نام 206 پلاس (+206) و تنها در برخی بازارهای جهانی عرضه شده. این هاچبک خوشچهره، نخستینبار از اواخر سال 2009 و با مدل 1389 راهی بازار ایران شد و در سال 1392
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت
مصرف سوخت
عملکرد بهتر گیربکس دستی نسبت به 206 تیپ 5
نقاط ضعف
پایداری در پیچهای تند
خشکی سیستم تعلیق
کیفیت قطعات داشبورد
محدودیت فضای پا و سر در ردیف دوم
عملکرد گیربکس اتومات (مشابه تیپ 6)
ضعف در سیستم خنککاری گیربکس AL4
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1389 تا 1392مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
4 دنده اتومات با حالت اسپرت و زمستانیپیشرانه
4 سیلندر TU5حجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
110 اسببخارگشتاور
142 نیوتنمترشتاب
11.4 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفت اول 206طول
3900 میلیمترعرض
1680 میلیمترارتفاع
1468 میلیمترفاصله محوری
2443 میلیمتروزن
1096 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - کنترل سیستم صوتی پشت فرمانمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
CDسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم خاکستری - دماسنج داشبوردآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
mehdispd11 1401/8/15
نسخه های فرانسوی که ۸۹ تا ۹۱ هستن کلا از نظر کیفیت و قدرت موتور خیلی سرتر از ایرانخودرویی های ۹۵ به این طرفن این رو توی مشخصات هم میتونید چک کنید
با این ماشین توی نسخه فراسنویش میتونید پا به پای زانتیا ۲۰۰۰ و مزدا ۳ برین
پاسخ
0
0
1
ALI56 1401/6/1
سلام و درود
درمقایسه با ریو اتومات مدل ۸۸ و۲۰۷ مدل ۸۹ کدوم بهتر هستند ؟
پاسخ
1
0
0
CitroenXsara 1401/6/24
سلام بدون شک ۲۰۷! ریو واقعا کم استهلاک بودن رو نشون میده ولی ۲۰۷ هم با توجه به موتور tu5 هم مصرفش کمتره (در مدل دندهای) و شتاب عالی داره، البته ۲۰۷ از لحاظ آپشن هم بهتره برای مثال: کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، سنسور عقب، ترمز دیسکی در عقب (البته دیسکی در عقب واقعا آپشن نیست ولی ریو کاسه ای هستش برای همین گفتم)، و با مقایسه اینکه حتی ترمز ضد قفل یا ABS توی ریو سفارشی هستش نشانه خوبی نیست!، و اینکه ۲۰۷ در امنیت هم برتری داره به دلیل اینکه ۲ ایربگ داره با مقایسه صفر ایربگ ریو
0
0
Amiz 1400/9/17
دوستان سلام
با بودجه ۲۵۰ تومن ۲۰۷ اتومات ۹۰ الی ۹۲ بگیرم یا کوییک اتومات ۹۷
ممنون میشم دوستانی که تجربه رانندگی با ۲۰۷ اتومات رو داشتن اعلام کنن🌹
پاسخ
2
1
0
CitroenXsara 1401/1/22
کوییک رو نگیر اگه این دوتا رو مقایسه می کنی، سری اول ۲۰۷ یا همون ۸۸ تا ۹۲ توی ایران خوب هستش و ما نمیتوانیم با کوییک مقایسه کنیم این ماشین رو، ۲۰۷ موتور تیو فایو خیلی کم استهلاک و نسبتاً خوبی داره. و برای کوییک هم همین طور ولی ۲۰۷ موتورش ۱۶ سوپاپه که از دید من بهتره.
0
0
Tonder 1400/10/24
😐 الان پژو بفهمه کل خط تولیداش را تخته میکنه
0
1
heeeeel 1400/6/15
سلام
بنظرتون ارزش داره آدم یه 207 مدل 91 بگیره و چراغ های جدید رو بزارن فرمون جدید رو بزاره و مانیتور جدید ؟؟ چون مدل های قدیمی کیفیت بالایی دارند . و ی سوال دیگه گیربکس اتوماتیک پژو 207قدیمی مثل جدید ها خنگه؟
پاسخ
1
0
3
Moein47 1400/8/16
گیربکس 207 فرانسوی A4L که تو 206 تیپ 6 و پرشیا بوده
1
0
Rasoul mousavi 1398/9/2
با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم آقا خیلی استفاده کردیم و از صحبت های شما لذت کامل رو بردیم فقط اینکه الان ارزش خرید داره مثلا مدل ۹۱ دنده دستی که شما میفرمایید خیلی عالی هست و من برام شتاب و قدرت خیلی مهم هستش و دیگ چیز دیگهای برام مهم نیست یه راهنمایی کنید خودتون ممنون میشیم سپاس🙏
پاسخ
2
0
0
Amra 1400/5/7
من داشتم تا یک سال پیش دنده ای مدل ۹۱ با ناز ۸۰ هزارتا کار کردم بدون مسافرت ولی دیگه ماشین خسته شده بود هی لف لف می کرد
0
1
محمد حسین نظرکرده 1398/10/17
سلام اگه فقط براتون شتاب و چالاکی مهمه و بتونی بالای صدتومن جور کنی بهترین ماشین ماکسیماس یه مدل پایین بگیر و اگه یه بار ماکسیما سوارشی دیگه همه ماشینا برات کنده و فقط و فقط جنسیس و مدل های پورشه میتونه راضیت کنه
1
1