• مشخصات فنی 207mt
  • مشخصات فنی 207mt

مشخصات فنی پژو 207 دنده ای سال 1388 - 1392

16 دیدگاه
سال
یکی از بحث‌برانگیزترین محصولات ایران‌خودرو و شاید بازار ایران، پژو 207 است. 207 ایران خودرو، در واقع یک 207 فرانسوی اصیل نیست بلکه فیس‌لیفت 206 است که با نام 206 پلاس (+206) و تنها در برخی بازارهای جهانی عرضه شده. این هاچ‌بک خوش‌چهره، نخستین‌بار از اواخر سال 2009 و با مدل 1389 راهی بازار ایران شد و در سال 1392
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
مصرف سوخت
عملکرد بهتر گیربکس دستی نسبت به 206 تیپ 5

نقاط ضعف

پایداری در پیچ‌های تند
خشکی سیستم تعلیق
کیفیت قطعات داشبورد
محدودیت فضای پا و سر در ردیف دوم
عملکرد گیربکس اتومات (مشابه تیپ 6)
ضعف در سیستم خنک‌کاری گیربکس AL4

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1388 تا 1392

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر TU5

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

110 اسب‌بخار

گشتاور

142 نیوتن‌متر

شتاب

9.6 ثانیه

سرعت

198 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ‌ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت اول 206

طول

3900 میلی‌متر

عرض

1680 میلی‌متر

ارتفاع

1468 میلی‌متر

فاصله محوری

2443 میلی‌متر

وزن

1054 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - کنترل سیستم صوتی پشت فرمان

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

CD

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم خاکستری - دماسنج داشبورد

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
mehdispd11 1401/8/15
نسخه های فرانسوی که ۸۹ تا ۹۱ هستن کلا از نظر کیفیت و قدرت موتور خیلی سرتر از ایرانخودرویی های ۹۵ به این طرفن این رو توی مشخصات هم میتونید چک کنید با این ماشین توی نسخه فراسنویش میتونید پا به پای زانتیا ۲۰۰۰ و مزدا ۳ برین
پاسخ
0
0
1
ALI56 1401/6/1
سلام و درود درمقایسه با ریو اتومات مدل ۸۸ و۲۰۷ مدل ۸۹ کدوم بهتر هستند ؟
پاسخ
1
0
0
CitroenXsara 1401/6/24
سلام بدون شک ۲۰۷! ریو واقعا کم استهلاک بودن رو نشون میده ولی ۲۰۷ هم با توجه به موتور tu5 هم مصرفش کمتره (در مدل دنده‌ای) و شتاب عالی داره، البته ۲۰۷ از لحاظ آپشن هم بهتره برای مثال: کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، سنسور عقب، ترمز دیسکی در عقب (البته دیسکی در عقب واقعا آپشن نیست ولی ریو کاسه ای هستش برای همین گفتم)، و با مقایسه اینکه حتی ترمز ضد قفل یا ABS توی ریو سفارشی هستش نشانه خوبی نیست!، و اینکه ۲۰۷ در امنیت هم برتری داره به دلیل اینکه ۲ ایربگ داره با مقایسه صفر ایربگ ریو
0
0
Amiz 1400/9/17
دوستان سلام با بودجه ۲۵۰ تومن ۲۰۷ اتومات ۹۰ الی ۹۲ بگیرم یا کوییک اتومات ۹۷ ممنون میشم دوستانی که تجربه رانندگی با ۲۰۷ اتومات رو داشتن اعلام کنن🌹
پاسخ
2
1
0
CitroenXsara 1401/1/22
کوییک رو نگیر اگه این دوتا رو مقایسه می کنی، سری اول ۲۰۷ یا همون ۸۸ تا ۹۲ توی ایران خوب هستش و ما نمی‌توانیم با کوییک مقایسه کنیم این ماشین رو، ۲۰۷ موتور تیو فایو خیلی کم استهلاک و نسبتاً خوبی داره. و برای کوییک هم همین طور ولی ۲۰۷ موتورش ۱۶ سوپاپه که از دید من بهتره.
0
0
Tonder 1400/10/24
😐 الان پژو بفهمه کل خط تولیداش را تخته میکنه
0
1
heeeeel 1400/6/15
سلام بنظرتون ارزش داره آدم یه 207 مدل 91 بگیره و چراغ های جدید رو بزارن فرمون جدید رو بزاره و مانیتور جدید ؟؟ چون مدل های قدیمی کیفیت بالایی دارند . و ی سوال دیگه گیربکس اتوماتیک پژو 207قدیمی مثل جدید ها خنگه؟
پاسخ
1
0
3
Moein47 1400/8/16
گیربکس 207 فرانسوی A4L که تو 206 تیپ 6 و پرشیا بوده
1
0
Rasoul mousavi 1398/9/2
با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزم آقا خیلی استفاده کردیم و از صحبت های شما لذت کامل رو بردیم فقط اینکه الان ارزش خرید داره مثلا مدل ۹۱ دنده دستی که شما میفرمایید خیلی عالی هست و من برام شتاب و قدرت خیلی مهم هستش و دیگ چیز دیگه‌ای برام مهم نیست یه راهنمایی کنید خودتون ممنون میشیم سپاس🙏
پاسخ
2
0
0
Amra 1400/5/7
من داشتم تا یک سال پیش دنده ای مدل ۹۱ با ناز ۸۰ هزارتا کار کردم بدون مسافرت ولی دیگه ماشین خسته شده بود هی لف لف می کرد
0
1
محمد حسین نظرکرده 1398/10/17
سلام اگه فقط براتون شتاب و چالاکی مهمه و بتونی بالای صدتومن جور کنی بهترین ماشین ماکسیماس یه مدل پایین بگیر و اگه یه بار ماکسیما سوارشی دیگه همه ماشینا برات کنده و فقط و فقط جنسیس و مدل های پورشه میتونه راضیت کنه
1
1