• مشخصات فنی pickupcng

مشخصات فنی پیکان وانت دوگانه سوز سال 1348 - 1393

12 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
پس از ورود پیکان به ایران بعد از مدت کوتاهی و در سال 1348 تولید وانت پیکان نیز آغاز شد. با وجود اینکه پیش‌تر رقبا برای این وانت بیشتر بودند، در سال‌های دهه 60 خورشیدی و بعد از خروج رقبا از ایران، وانت پیکان تبدیل به یکی از ایده‌آل ترین خودروهای کار و تجاری برای مصرف داخل شهر شد. تا
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 2.6
امتیازهای پنج‌گانه
2/10 رانندگی و فنی
2/10 طراحی ظاهری
1/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
2/10 کیفیت

نقاط قوت

مخارج پایین تعمیرات
توان متناسب با وزن خودرو

نقاط ضعف

نداشتن کولر
صدای زیاد پیشرانه
مصرف سوخت زیاد
عدم امکان تنظیم صندلی
فرمان بدون هیدرولیک

تریم های پیکان وانت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1348 تا 1393

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

4 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر OHVG2 دوگانه سوز

حجم موتور

1.7 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

86 اسب‌بخار

گشتاور

140 نیوتن‌متر

شتاب

12.7 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (هیلمن اونجر)

طول

4332 میلی‌متر

عرض

1620 میلی‌متر

ارتفاع

1422 میلی‌متر

فاصله محوری

2502 میلی‌متر

وزن

960 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

165/80R13

چرخ عقب

165/80R13

سایر ویژگی‌ها

رینگ فولادی - مخزن گاز 70 لیتری

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

2 اسپیکر

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

بخاری دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

صندلی سرنشین جلو

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم مشکی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر دستی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای پیکان وانت دوگانه سوز در بازار

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز

مقایسه
پراید 151 SE

پراید 151 SE

مقایسه
آریسان دوگانه سوز 1.7 لیتر

آریسان دوگانه سوز 1.7 لیتر

مقایسه
دیدگاه کاربران
Mirzamammad 2 روز پیش
وانت پیکان یه مشکل بزرگ داره اینکه وقتی کفی کابین میپوسه دیگه امنیت نداره چون از وسط نصف میشه بعدم اتاق کابین خیلی تنگ وکم جاهست ۱۰ سانت از بالا وپایین اضاف میکردن وستونای جلورا یزره پهنتر وقویتر میگرفتن لدی نبود البته نه کولر داره نه بخاری درد بخور
پاسخ
0
0
0
Pabloscobar 1404/8/1
والا من یه۹۳ دارم بزور ۱۰۵تا میره ولی اینو قبول دارم اگه دف تویوتایی و گیربکس روا ۵دنده بندازی احتمالا۱۴۰تا بره
پاسخ
0
0
0
CB1300 1404/5/12
پیکان وانت یا باردو مشکل کم نداشت کمبود دنده ۵ و کابین کوچیک نبود هیدرولیک کولر ترمز ضد قفل ولی جدایش بی انصاف هم نباشیم از وقتی که تولید نشد هم وانت هم به سگ جونی محکمی و ساخته نشد من یه ۹۱ داشتم مدتی باور کنید ۱۲۰۰ک بار زدم بعد مفصد جایی بود که یه نیم تپه ایی را باید بالا میرفتم گفتم اصلا نمیتونه بره بخدا من ترسیدم ولی ماشینه نترسید رفت حالا بیا با این پراید وانت و آریسان کارا پادرا برو اونجاها بخدا کم میارن ای کاش به جای این همه تولیدات متنوع به درد نخور روی همون ماشین کار میکردن کابین را بزرگتر میکردن موتور را فوی تر میکردن هیدرولیک و کولر و این چیزا میاوردن اضاف میکردن هیچ وقت کسی دنبال ماشین باری دیگه ایی نمبرفت چون موتوری درسته مصرفش بالا بود ولی در عوض دوگانه بود واسه مصرف میشد بالانس کرد خالی لا گاز با بار بنزین توشهر گاز مشکلی نداشت بتزمم مصرفش زیاد نبود دارن پیکان جدید تبلیغ میکنن چقدر صحت داره دوستان
پاسخ
0
0
0
Haji010 1404/3/31
والا خر همون خره .از پیکان تا کارا یه کوفتن ،اون اینگیلیسیاشون اگه باشن میشه با ۲۰۶ کل انداخت ، البته خالی. راننده خودشو می‌خواد چون قلق خودشو داره.
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/9/13
خیلی جون سخت هست و چیزی برای از دست دادن ندارد😂
پاسخ
0
0
1