• مشخصات فنی manualrplusmt
  • مشخصات فنی manualrplusmt
  • مشخصات فنی manualrplusmt
  • مشخصات فنی manualrplusmt

مشخصات فنی کوییک R پلاس دنده ای سال 1399 - 1402

5 دیدگاه
سال
کوییک R پلاس، نام نسخه ارتقایافته کوییک R است که سایپا در تابستان 1399 آنرا با گیربکس دنده‌ای معرفی کرد ولی از اواسط پاییز 1399، آنرا بدست مشتریانش رساند. تفاوت کوییک R پلاس دنده‌ای با کوییک R معمولی، دقیقا مشابه تفاوت ساینا پلاس با ساینا معمولی است! به عبارت بهتر، سایپا در قسمت بیرونی خودرو، فقط چند ویژگی ظاهری را تغییر
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

هزینه نگهداری
بازار دست‌دوم
بهبود تجهیزات نسبت به کوییک R معمولی
بهبود تجهیزات در مدل اتوماتیک

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
عدم بهبود سیستم تعلیق نسبت به تیبا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1399

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر M15

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

87 اسب‌بخار

گشتاور

128 نیوتن‌متر

شتاب

13 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت (X212)

طول

3989 میلی‌متر

عرض

1678 میلی‌متر

ارتفاع

1532 میلی‌متر

فاصله محوری

2412 میلی‌متر

وزن

1065 کیلوگرم

حجم باک

41 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدال شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - CD - Bluetooth

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم رنگی کابین - کفپوش سه بعدی کابین و صندوق

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

تریم رنگی بدنه - شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Ilia09 1402/6/4
سلام دوستان، من یک نکته ای رو متوجه نشدم نسخه دنده ای دریچه ی گازش سیمی هست یا برقی؟
پاسخ
0
0
0
smp 1401/8/27
بعد از حدود ۲۰۰۰ کیلومتر رانندگی با کوئیک R پلاس اتومات مدل ۱۴۰۱ این نکات به نظرم میتونه به خریداران این ماشین کمک کنه در مورد ظاهر زیاد صحبتی نیست چون سلیقه ایه ولی من به عنوان یه عشق ماشین که دائما سرش تو مجلات و کلیپا و مستندا و ..ماشینی بوده به نظرم طراحی متعادل و تقریبا زیبایی داره که البته قدیمیه ولی نه عهد بوق ! جداری اتاق خوبه در مقایسه با هم رده هاش از پراید و ۲۰۶ قطعا بهتره، صندوق بسیار کوچیکی داره و مناسب مسافرت خانوادگی نیست ، سواری نرم و تقریبا بی سر و صدایی داره و به نظرم از لحاظ فنربندی جلو و بخصوص عقب قابل قبوله و کوبش نداره ، موتور m15 سایپا راندمان مناسبی داره و آمار خرابی بالایی نداره مصرفش خوبه باز در مقایسه با ۲۰۶ و حتی پراید مصرفش کمتره ، گیربکس cvt ساخت پانچ بلژیک احتمالا بهترین قطعه این خودرو هست هماهنگی بسیار خوبی با موتور داره و جوری برنامه ریزی شده که شتاب اولیه و شروع حرکت بسیار خوبی داره که این دو مورد اصولا بزرگترین مشکلات اکثر گیربکسهای cvt هست در مجموع ترکیب این موتور و گیربکس و البته اصلاح سیستم گاز برقی باعث شده راه رفتن ماشین بهتر از چیزی باشه که انتظار دارید و اما ترمز .. متاسفانه ضعف بزرگ این ماشین عملکرد ترمزش هست جدا از اینکه کلا قوی و اطمینان بخش نیست یه ایراد بسیار عجیب داره ، زمانی که خوردو سرد هست و استارت می‌زنید چند ثانیه اول ترمز ندارید !! اگر برای اولین بار پشت ماشین نشسته باشید و یا این مطلب رو فراموش کرده باشید ممکنه خیلی زود تصادف با خودروهای تو پارکینگ یا دیوار و ستون‌ها رو تجربه کنید آپشنهای اضافه شده در سری r پلاس اتوماتیک کاربردی و خوبن مثل کروز کنترل ، صندلی های چرمی مانیتور که کوچیکه ولی عملکرد خوبی داره و دوربین عقب که اوکیه، اما امان از صرفه جویی های خودرو سازان داخلی ( میگم صرفه جویی البته خیلی ها عبارت دیگه ای به کار می‌برند!) روکش چرم فرمان حذف شده ، سینی زیر موتور کنسول زیر آرنجی وسط ،دکمه صندوق پران داخل اتاق ، نور روی دکمه های بالابر شیشه ها و.. از نظر سایپا ضروری نبودن و باید خودتون از بیرون تهیه کنید ! در مجموع کوئیکR پلاس اتومات با تمام این تفاسیر قطعا بهترین گزینه صفر کیلومتر اتوماتیک در رنج ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون بازار هست
پاسخ
0
0
0
MAHDISS 1401/8/22
سلام. حدودا دو ماه که کوییک آر اتومات رو خریدم و استفاده میکنم. روزی که تحویل گرفتم سنسور باد دو تا از چرخ ها مشکل داشت و غیر از این مورد مشکل دیگری نبود. گیربکس با کیفیتی داره. فرمان برقی خیلی نرم. فضای اتاق و ارتفاع سقف از ۲۰۶ و ۲۰۷ خیلی بهتره. کیفیت اتاق و موتور هم که مثل کوییک عادی هست. کیلس هم درست و خوب کار میکنه. خیلی جالبه که مصرفش در شهر از پراید کمتره که دلیلش هم بازدهی و عملکرد گیربکس cvt هست. در شهر مصرفش حدود صدی هشت هست برای من ولی جاده هنوز باهاش نرفتم. روی نمایشگرش هم نرم افزار نشان نصب کردم و خوب مسیریابی میکنه. دیگه ارزون ترین اتومات بازاره. ولی دو سه هفته طول کشید تا بهش عادت کنم. حتما قبل خرید ماشین cvt رو امتحان کنید چون به نظرم برای کسایی که دنبال هیجان و ویراژ دادن هستن شاید جالب نباشه. سر هزار تا هم روغن موتور و گیربکس رو عوض کردم چون به عزیزان سازنده تردید داشتم😉 حواستون باشه که همه جون گیربکس cvt به روغنش هست و حتما برای تعویض جای مطمئن و حرفه ای ببریدش. نکته جالبه دیگه اینکه گیربکس کوییک اتومات رادیات خنک کننده روغن گیربکس داره که دقیقا جلو رادیاتور موتور و پشت سپر جلو هست پس همیشه فاصله رو با ماشین جلویی حفظ کنید تا ضربه نخوره دیگه چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه خدانگهدار
پاسخ
0
0
0
Ali1387 1400/2/28
من کوییک دنده ای آر پلاس دارم و خوب هست که از این خودرو ۳۰۰ تا بیشتر تولید نشده
پاسخ
0
0
6
ssfree 1400/2/25
دقیقا ساینا پلاسه ولی قشنگه
پاسخ
0
0
0