مشخصات فنی کوییک R پلاس دنده ای سال 1399 - 1402
سال
کوییک R پلاس، نام نسخه ارتقایافته کوییک R است که سایپا در تابستان 1399 آنرا با گیربکس دندهای معرفی کرد ولی از اواسط پاییز 1399، آنرا بدست مشتریانش رساند. تفاوت کوییک R پلاس دندهای با کوییک R معمولی، دقیقا مشابه تفاوت ساینا پلاس با ساینا معمولی است! به عبارت بهتر، سایپا در قسمت بیرونی خودرو، فقط چند ویژگی ظاهری را تغییر
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
هزینه نگهداری
بازار دستدوم
بهبود تجهیزات نسبت به کوییک R معمولی
بهبود تجهیزات در مدل اتوماتیک
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
عدم بهبود سیستم تعلیق نسبت به تیبا
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1399مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر M15حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
87 اسببخارگشتاور
128 نیوتنمترشتاب
13 ثانیهسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.1 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفت (X212)طول
3989 میلیمترعرض
1678 میلیمترارتفاع
1532 میلیمترفاصله محوری
2412 میلیمتروزن
1065 کیلوگرمحجم باک
41 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دی کاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - CD - Bluetoothسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم رنگی کابین - کفپوش سه بعدی کابین و صندوقآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
تریم رنگی بدنه - شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
omid538 1403/2/2
سلام آیا کیربکس ماشین 6 دنده است یا 4 دنده است ؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/4/3
سلام ۶ دنده مجازی cvt
0
0
Alireza88012 1402/12/26
سلام بنده کوییک Rاتوماتیک ثبت نام کردم موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ هست ولی هنوز پیام تکمیل وجه نیومده میخواستم بدونم کسی میدونه کی پیام تکمیل وجه میاد؟؟
پاسخ
0
0
1
فرزین سیف الهی 1402/8/25
من الان یک ماهه خریدم. قبلا هم 206 تیپ 5 و 207 اتومات داشتم. کوییک R اتومات از لحاظ امکاناتی و رفاهی مثل 207 اتومات هست حتی شاید بهتر. ولی از لحاظ موتور و کیفیت ساخت اصلا قابل قیاس نیست. ولی خب شما به قیمت هم باید نگاه کنید. در کل کوییک اتومات با این قیمت برای رانندگی شهری خیلی خیلی خوبه. ولی باید ریمپ بشه که من کردم و الان یکم تیز تر شده.
پاسخ
0
0
1
Ilia09 1402/6/4
سلام دوستان، من یک نکته ای رو متوجه نشدم نسخه دنده ای دریچه ی گازش سیمی هست یا برقی؟
پاسخ
0
0
0
smp 1401/8/27
بعد از حدود ۲۰۰۰ کیلومتر رانندگی با کوئیک R پلاس اتومات مدل ۱۴۰۱ این نکات به نظرم میتونه به خریداران این ماشین کمک کنه در مورد ظاهر زیاد صحبتی نیست چون سلیقه ایه ولی من به عنوان یه عشق ماشین که دائما سرش تو مجلات و کلیپا و مستندا و ..ماشینی بوده به نظرم طراحی متعادل و تقریبا زیبایی داره که البته قدیمیه ولی نه عهد بوق ! جداری اتاق خوبه در مقایسه با هم رده هاش از پراید و ۲۰۶ قطعا بهتره، صندوق بسیار کوچیکی داره و مناسب مسافرت خانوادگی نیست ، سواری نرم و تقریبا بی سر و صدایی داره و به نظرم از لحاظ فنربندی جلو و بخصوص عقب قابل قبوله و کوبش نداره ، موتور m15 سایپا راندمان مناسبی داره و آمار خرابی بالایی نداره مصرفش خوبه باز در مقایسه با ۲۰۶ و حتی پراید مصرفش کمتره ، گیربکس cvt ساخت پانچ بلژیک احتمالا بهترین قطعه این خودرو هست هماهنگی بسیار خوبی با موتور داره و جوری برنامه ریزی شده که شتاب اولیه و شروع حرکت بسیار خوبی داره که این دو مورد اصولا بزرگترین مشکلات اکثر گیربکسهای cvt هست در مجموع ترکیب این موتور و گیربکس و البته اصلاح سیستم گاز برقی باعث شده راه رفتن ماشین بهتر از چیزی باشه که انتظار دارید و اما ترمز .. متاسفانه ضعف بزرگ این ماشین عملکرد ترمزش هست جدا از اینکه کلا قوی و اطمینان بخش نیست یه ایراد بسیار عجیب داره ، زمانی که خوردو سرد هست و استارت میزنید چند ثانیه اول ترمز ندارید !! اگر برای اولین بار پشت ماشین نشسته باشید و یا این مطلب رو فراموش کرده باشید ممکنه خیلی زود تصادف با خودروهای تو پارکینگ یا دیوار و ستونها رو تجربه کنید
آپشنهای اضافه شده در سری r پلاس اتوماتیک کاربردی و خوبن مثل کروز کنترل ، صندلی های چرمی مانیتور که کوچیکه ولی عملکرد خوبی داره و دوربین عقب که اوکیه،
اما امان از صرفه جویی های خودرو سازان داخلی ( میگم صرفه جویی البته خیلی ها عبارت دیگه ای به کار میبرند!)
روکش چرم فرمان حذف شده ، سینی زیر موتور کنسول زیر آرنجی وسط ،دکمه صندوق پران داخل اتاق ، نور روی دکمه های بالابر شیشه ها و.. از نظر سایپا ضروری نبودن و باید خودتون از بیرون تهیه کنید !
در مجموع کوئیکR پلاس اتومات با تمام این تفاسیر قطعا بهترین گزینه صفر کیلومتر اتوماتیک در رنج ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون بازار هست
پاسخ
0
0
1