مشخصات فنی رنو داستر SE دو دیفرانسیل سال 2016 - 2018

200 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
از میان خودروهای اقتصادی داچیا، که همگی با استفاده از پلت‌فرم لوگان شکل گرفته‌اند، داستر تنها محصول با توانایی آفرود و در عین حال از ارزان‌ترین خودروهای کراس‌اور جهان است. سال 2014 واردات این مدل در نسخه‌های تک‌دیفرانسیل به کشورمان آغاز شد. مدل دو دیفرانسیل داستر نیز از 2016 در ایران قابل خریداری بود. داستر همچنین برای مدل 2016
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

فضای جادار کابین
توانایی آفرود در مدل 4WD

نقاط ضعف

عملکرد فنی
امکاناتی کمتر از رقبا
کمبود تجهیزات در تیپ PE

تریم های رنو داستر

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل مرکزی

گیربکس

4 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

135 اسب‌بخار

گشتاور

195 نیوتن‌متر

شتاب

11.4 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت دوم

طول

4315 میلی‌متر

عرض

1822 میلی‌متر

ارتفاع

1690 میلی‌متر

فاصله محوری

2673 میلی‌متر

وزن

1359 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

215/65R16

چرخ عقب

215/65R16

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

حالت رانندگی برفی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

کنترل سیستم صوتی پشت فرمان - هندزفری

مانیتور

7 اینچ لمسی (نصب نمایندگی)

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - 3 پشت‌سری عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تنظیم ارتفاع کمربندهای جلو

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای رنو داستر SE دو دیفرانسیل در بازار

سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) 2.4 لیتر اتوماتیک

سوزوکی گراند ویتارا (مونتاژ) 2.4 لیتر اتوماتیک

مقایسه
جک S5 2.0 لیتر اتوماتیک

جک S5 2.0 لیتر اتوماتیک

مقایسه
میتسوبیشی ASX تیپ 4

میتسوبیشی ASX تیپ 4

مقایسه
دیدگاه کاربران
Mostafa_mms 1404/1/10
عرض ادب بین داستر مدل ۲۰۱۷ دو دف و سوزوکی ویتارا مدل ۹۱ الی ۹۳ با موتور ۲۴۰۰ دو دف ، کدوم رو پیشنهاد میدید ؟ * استفاده بنده : مسافرت بین شهری ، آفرود سبک ، خیلی جزئی داخل شهر * چیزایی که برام مهمه : ۱- دوام موتورو و گیربکس و‌استهلاک پایین قطعات ۲- قیمت قطعات یدکی و در دسترس بودن قطعات ۳- سواری کدوم نرمتره در کنار هندلینگ ؟ ۴- صدای موتور ، باد و داشبورد و کنسول در کدام مورد کمتره؟ ۵-مصرف سوخت کدوم بهتره . با توجه به ایتم های ذکر شده ، لطف کنید به بنده بفرماییر کدوم مورد رو تو رنج قیمتی ۱۷۰۰ پیشنهاد میدید ؟ (فروردین ۱۴۰۴)
پاسخ
0
1
0
mfeizib 1404/1/2
من تندر پلاس اتومات مدل ۹۷ با کارکرد ۵۵ هزارتا دارم. از ۲۵ تا کار دارمش.قبلشم ال نود دنده ای ۹۱ داشتم حتی ی پیچم باز نشد.با اولین مشتری فروش رفت. میخوام تبدیل ب شاسی بکنمش. میخوام بدونم واقعا ارزش داره دو برابر تندر پلاس هزینه کنم داستر بخرم؟؟؟ اختلاف قیمت واقعا معقوله یا نه؟؟؟
پاسخ
0
0
0
amir767 1403/12/18
من داستر تک دف ۲۰۱۶ دارم که از ابتدا دست خودم بوده و تا حالا ۸۰ هزار کیلومتر باهاش رفتم. این ماشینو اگه میخواید خراب کنید باید با چکش و پتک انقدر بهش بکوبید تا شاید یکم خراب بشه. تا این لحظه بجز یک مورد بوق که اشکال پیدا کرد هیچ مشکل دیگه ای برام ایجاد نکرده. لامصب حتی پنچر هم نشده این همه سال با اینکه لاستیکهاشو ۹ ساله دارم استفاده میکنم. اما آپشن نداره و قیافه خوشگلی هم نداره. تنها خرجش بنزین و تعویض روغنه. امیدوارم مدل ۲۰۲۴ بیاد که بخرم.
پاسخ
0
0
3
فرشید 1403/12/3
اگه میخواهید تعمیرگاه نرید هرروز لذت داشتن یه شاسی پرقدرت را حس کنید داستر بخرید
پاسخ
0
0
1
behzad360 1403/12/3
من سه سال هست که داستر ۲۰۱۶ مدل PE دارم. به جز هزینه های مصرفی واقعا هزینه دیگه ای نداشته برام. میخواستم بفروشم و یه ماشین دیگه بخرم. پیشنهادتون تا ۲۳۰۰ چی هست؟
پاسخ
2
0
1
behzad360 1403/12/12
شاسی میخوام.صفر یا کارکرده بودنش برام مهم نیست.مهم اینه اذیتم نکنه.
0
0
alisalamati 1403/12/5
بستگی داره ماشین چی بخواین شاسی یا سدان ، صفر یا کارکرده چینی یا ماشین با اصالت همه ی این فاکتور ها در انتخاب خیلی مهمه
0
0