• مشخصات فنی dustersefwd
  • مشخصات فنی dustersefwd
  • مشخصات فنی dustersefwd

مشخصات فنی رنو داستر SE دیفرانسیل جلو سال 2016 - 2018

180 دیدگاه
سال
از میان خودروهای اقتصادی داچیا، که همگی با استفاده از پلت‌فرم لوگان شکل گرفته‌اند، داستر تنها محصول با توانایی آفرود و در عین حال از ارزان‌ترین خودروهای کراس‌اور جهان است. سال 2014 واردات این مدل در نسخه‌های تک‌دیفرانسیل به کشورمان آغاز شد. مدل دو دیفرانسیل داستر نیز از 2016 در ایران قابل خریداری بود. داستر همچنین برای مدل 2016
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

فضای جادار کابین
توانایی آفرود در مدل 4WD

نقاط ضعف

عملکرد فنی
امکاناتی کمتر از رقبا
کمبود تجهیزات در تیپ PE

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات با حالت برفی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

135 اسب‌بخار

گشتاور

195 نیوتن‌متر

شتاب

10.4 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت دوم

طول

4315 میلی‌متر

عرض

1822 میلی‌متر

ارتفاع

1690 میلی‌متر

فاصله محوری

2673 میلی‌متر

وزن

1260 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

215/65R16

چرخ عقب

215/65R16

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

با کامپیوتر سفری

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

کنترل سیستم صوتی پشت فرمان - هندزفری

مانیتور

(7 اینچ لمسی: سفارشی)

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - 3 پشت‌سری عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تنظیم ارتفاع کمربندهای جلو

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Amirq3 1403/1/26
اخه کی میاد وقتی میتونه جک s5 یا هایما s۷ بگیره داستر میگیره
پاسخ
1
1
0
M1360 1403/1/29
یه جلوبندی و یه لوگوی این ماشین میارزه بن تمام هیکل این چینی های فیک ۲ سال مصرف!!
0
0
محمود 1402/11/2
سلام، لطفا راهنمایی کنید که داستر تک دف بهتر ه یا کپچر؟🙏
پاسخ
2
0
0
سیاوشم 1402/11/8
کپچر از نظر رده بندی یه سر و گردن از داستر بالاتره، اما ممکنه به خاطر موتور توربو شارژ استهلاک بیشتری داشته باشین. مصرف کپچر خیلی پایینتره و اگر برای استفاده شهری میخواین انتخاب کنید کپچر واقعا ماشین راحتتریه
1
0
Hossini123 1402/11/3
داستر میتونه گزینه بهتری باشه بخاطر موتوری که داره ولی بازار دست دوم هم دو خودرو شاید در اینده براتون چالش برانگیز باشه با احترام به داردندگان این دو خودرو
0
0
Kavez 1402/10/27
داستر برای افرادی که دنبال بهبه چهچه مردم نیستن انتخاب خیلی خوبیه. تو این رنج قیمت تنها ماشین کم استهلاک و نرمی هست که قابلیت افرود و طبیعیت گردی رو در کنار شهری بودن بهتون میده. فقط ویتارا هست که خیلی خشکه و سرنشین های عقب حتما بعد سفر چند روزی مهمون فیزیوتراپن. اون طرف داستر اصلا کوبش نداره. تنها ضعفش نسبت به ویتارا نداشتن کمک دف و در ویتارا کلاس ۱۰ سانروف که هم قیمت نیستن. در هیچ موضوع دیگه ای ویتارا برتری نداره.داستر در استهلاک و سواری کاملا برتره
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1402/9/24
دوستان من ساندرو دارم میخام با داستر معاوضه کنم یا کلا بفروشمش داستر تک بخرم .. نظرتون رو لطفا بگید . علت اینکار فقط میخام شاسی باشه
پاسخ
1
0
1
میثم 1402/10/2
قدیما ماشینهای دو دیفرانسیل دارای شاسی بودن که از اونجا به شاسی بلند معروف شدن ولی کراس آورها که اومدن ظاهری به شاسی ها داشتن ولی باطن اون رو که دو دیفرانسیل و شاسی زیر اتاق هست رو نداشتن .پس اگه میخوای شاسی باشه به این موضوع دقت کن
0
0
EhsanT 1401/1/23
مزایا : به این راحتی ها خراب نمیشه و کلا تا حدودی میشه طبیعت گردی کرد و قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه، سیستم کنترل پایداریش خیلی خوب عمل میکنه و هر جور فرمان میگیری ماشین تحت کنترل هست، کروز دو حالته خوبی داره، تعلیق نرمه، به علت طول کم عبور از موانع خوبه، ردیف عقب مشکل کوبش و گیجی ندارد، مصرف بنزین خوبه. کنترل هرزگردی چرخ خیلی خوبه، عمر و ایمنی گیربکس خوبه، سیستم کامپیوتری کاملا از موتور و گگیربکس مراقبت میکنه، تسلط و دید به محیط خوبه. در صورت خاباندن صندلی های عقب امکان جابجایی اجسام حجیم رو به خوبی داره، در حالت کلی در این قیمت رقیب دو دیفرانسیل نداره. ایرادات: مهمترین ضعف ۴ دنده بودن گیربکس هست هم تو جاده و هم آفرود این ضعف تو ذوق میزنه، صندلی ها معمولی هستند، جای پای شاگرد کمه، شتاب پایین به نسبت موتور، بد مشتری، در صورت گیر کردن در برف و یا ماسه و گل سیستم کامپیوتری اجازه فشار آوردن معمولی به موتور را هم نمیده و ماشین در عین ناباوری خیلی ساده گیر میکنه، فرمان سنگینه، سیستم صوتی کیفیت متوسط، برآمدگی روی گلگیر ها احتیاج به تجربه رانندگی داره، طراحی عقب جذابیت خاصی نداره، کاش سانروف داشت،
پاسخ
2
1
6
P.N. 1403/1/17
تمام مواردی که اشاره کردید درست و دقیق بود، الا گیر کردن تو گل و برف! با تجربه ۵-۶ ساله من داستر تو گل و برف واقعا عالی عمل میکنه. جایی که از بقیه ماشینهای آفرودی کم میاره تو شیب های تنده که نمیتونه مثل پاجرو و پاترول ۶ سیلندر و... عمل کنه
0
0
M1360 1402/9/6
یه چند تا دیگه گزینه معرفی میکردی که هر کی میخواد نظر بده حداقل یه 2 ،3 روزی ذهنش درگیر بشه خب
0
1