خودروسازان فرانسوی از دیرباز در ارائه خودروهای لوکس و سدان‌های فول سایز با مشکل مواجه بوده‌اند اما تلیسمان نماد تلاش دوباره رنو برای عرض اندام در این بخش از بازار است. این سدان زیبا، که براساس زبان طراحی جدید رنو شکل گرفته است، همزمان با عرضه جهانی به کشورمان نیز وارد و با استقبال بسیار خوب مشتریان روبرو شد. تعداد بسیار محدودی از تلیسمان‌های وارداتی از مدل 2016 هستند اما واردات انبوه آن از مدل 2017 آغاز شد. تیپ E2 تلیسمان تنها در فروش اول آن موجود بود و به همین دلیل نیز هم‌اکنون در بازار نایاب است. عدم وجود آپشن‌هایی مانند سنسور جلو، رادار نقطه کور، هدآپ، صندوق‌پران هوشمند، سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن جلو و عقب، ماساژور، مانیتور بزرگ، صندلی‌های کامفورت و سیستم صوتی BOSE از جمله کمبودهای تیپ E2 تالیسمان در مقایسه با تیپ E3 آن است. نکته جالب دیگر این است که تیپ E3 فول شرکتی همگی دارای 3 رادار (نقطه کور+تغییرلاین+تابلوخوان) هستند اما رنو بدلیل شرایط نامناسب جاده‌های ایران، رادارهای تغییرلاین و تابلوخوان را غیرفعال کرده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت بالا
    • شتاب و عملکرد
    • امکانات رفاهی در تیپ E3
  • نقاط ضعف
    • تعلیق خشک (حالت اسپرت)
    • ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم‌کیفیت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2016
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 7 دنده اتومات دوکلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ TCe200
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 190 اسب‌بخار
  • گشتاور 260 نیوتن‌متر
  • شتاب 7.7 ثانیه
  • سرعت 225 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.2 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4848 میلی‌متر
  • عرض 1870 میلی‌متر
  • ارتفاع 1463 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2808 میلی‌متر
  • وزن 1444 کیلوگرم
  • حجم باک 51 لیتر
  • چرخ جلو 225/55R17
  • چرخ عقب 225/55R17
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ 18 اینچی سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 5 حالته
  • سایر ویژگی‌ها تعلیق الکترونیکی - نشانگر زمان تعویض دستی دنده در حالت ECO
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2016 تا 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 7 دنده اتومات دوکلاچه
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ TCe200
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 190 اسب‌بخار
  • گشتاور 260 نیوتن‌متر
  • شتاب 7.7 ثانیه
  • سرعت 225 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.2 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4848 میلی‌متر
  • عرض 1870 میلی‌متر
  • ارتفاع 1463 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2808 میلی‌متر
  • وزن 1444 کیلوگرم
  • حجم باک 51 لیتر
  • چرخ جلو 245/45R18
  • چرخ عقب 245/45R18
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 5 حالته
  • سایر ویژگی‌ها تعلیق الکترونیکی - نشانگر زمان تعویض دستی دنده در حالت ECO

373 دیدگاه

83Mohammad Hossein(303 روز پیش)

چرا بعضیا میان تالیسمان رو با اپتیما جی تی یا سوناتا هیبرید مقایسه میکنن؟؟؟ درسته تالیسمان یکم خشکه ولی از نظر اپشن یه سر و گردن بالاتره از این دوتا تازه اینو رنو فرانسه زده اون دو تا رو کره از نظر شتابم که خیلی بهتره از اون دوتا، متاسفانه توی ایران خرید ماشین کره خیلی بیشتر از فرانسه شدع

arshiparshiya (234 روز پیش)

رنو اروپایی هستش قبول ولی کیفیتش از کیا و هیوندا بالا تر نیس یه جور از رنو بعضی ها حرف میزنن که انگار رقیبش بنز هستش . سانیانگ هم کره ای هستش ولی کیفیتش با کیا هیوندایی یکی نیس همون طور که دی اس فرانسوی و کیفیتش با رنو یکی نیس پس تالیسمان رو الکی یه جا دیگه نبریم بزاریمش رقبای این ماشن تو اکثر بازار های دنیا اپتیما و سوناتا هستن ماشین های دیگه ای هم هست که ما فعلا تو ایران نداریم و از بحث ما خارج میشه از نظر شتاب تالیسمان به دلیل داشتن توربو برگ برنده تو این قسمت رو داره ولی در عوض شما با رقیب کره ایش میری سوخت گیری کنی دنبال مکمل و اکتان بوستر نیستی . نرمی رقیب کره ایش خیلی بیشتر از تالیسمان هستش و اگه کسی مثل مادر من که مشکل کمر داره عقب ماشین بشینه شما تو جاده بیشتر از 100 تا بخوای بری از پشت با اعتراض مسافرین رو به رو میشی که عملا این شتاب ماشین که در اصل تو جاده به درد شما می خرد بی استفاده می مونه وحتی کمک برقی هم در جاده کمک چندانی نمی کند از نظر اپشن هم ما تو ایران داریم کارخونه تولید لندکروز 2020 میزنیم 2013 وارد میشه 2020 خارج میشه چند تا اپشن پیش و پا افتاده تالیسمان قابل این حرف ها هم نیس که ملاک خرید ماشین باشه و همش به صورت افتر مارکت رو پژو 405 هم نصب میشه رو کره ای ها که راحت نصب میشه در کل تو این رنج قیمت انتخواب بین تالیسمان - اپتیما و سوناتا کاملا سلیقه ای هستش و باید ببینید راحتی رو می خواین فدای سرعت کنید یا بر عکس

shaheen (222 روز پیش)

در پاسخ به arshya parshya شما خصومت با تاليسمان داري كه بدون تحقيق داري نظر ميدي تمام اپشن هاي اين سدان كاربردي و قابل رقابت با خودروهايي هست كه ذكر كرديد بخصوص شتاب كه واقعا لذت رانندگي رو تجربه ميكني تنها مشكل اين سدان زيبا اينه كه براي دست اندازها وسرعت گيرها كه مشكل جاده ها وخيابون هاي ايران هست طراحي نشده وكافيه كه شما با سرعت كم از ايم موانع عبور كني وگرنه تا ٢٣٠ تا سرعت هم شما از پايداري وامنيت حس خوب كه كاملا مسلط هستيد اطمينان خواهيد داشت مشكل ديگه هم كولر هاش هست كه توقع بيشتري ازش انتظار ميره و گرنه كسي كه اين خودرو رو سوار ميشه براش اصلا مهم نيست هر سه بار كه باك رو پر ميكنه مكمل هم استفاده كنه پس شما توقع داري هزينه نگهداري اين هم مثل پرايد باشه با نظر هايي كه داديد بعيد ميدونم شما سوار تاليسمان شده باشيد لطفا مردم رو كمراه نكنيد

arshiparshiya (216 روز پیش)

در جواب دوستمون من مشکلی با تالیسمان ندارم که بخوام بدش رو بگم خوب می خوندی گفتم شتاب ماشین به مراتب از کره ای های رقیبش بیشتر هستش پس با دقت بخون 2- اکثرا شما دوستان متعصب به یه ماشین تا یه کلمه انتقاد میشنوید سریع حمله می کنید من مشکلی با پرداخت پول اکتان هم ندارم والا الان ماشین توربو دار نمی خریدم پس نگران هزینش هم نیستم ولی وقتی سخن از مقایسه میشه نمیشه معایب رو نادیده گرفت اگه دارم میگم توربوی تالیسمان باعث شده شتاب ماشین بالا برود باید کنارش هم بگم همین توربو سبب بالا رفتن استحلاک ماشین میشه یعنی هر 15-20 هزار تا باید لنت عوض بشه باید گفت ماشین بعد 30 هزار تا بدون اکتان دچار مشکلات شدید فنی میشه پس شما کور کورانه از یه برند طرف داری می کنید فقط چون انتخواب شما اون برند بوده من 6 ماه این ماشین رو داشتم قبل از این ماشین هم ماشین های المانی زیاد داشتم اکثر ماشین های المانی بدلیل اب هوای اروپا کولرش تو کشور ما خوب کار نمی کنه و حتی صداش از همون پرایدی که مثال زدین بیشتر هستش پس من اینجا نیومدم حرفی از کولرش بزنم چون در این صورت نصف ماشین های اروپایی زیر سوال میرن ولی میام میگم اگه همین تالیسمان مورد علاقه شما ماشین خیلی اسپرتی هستش در کنارش فنی بشدت خشکی داره و صدای کابین خیلی زیادی داره و همهی این ها غیر قابل انکار هستن حتی اگه شما نارحت بشین و به نظر من منفی هم بدین بازم نمی تونید رد کنید حرف های من رو و در اخر من نگفتم اپشن های تالیسمان کاربردی نیست گفتم 60 درصد اپشن ها رو تمام خودرو های کره ای به صورت افتر مارکت قابل نصب هستش و به نظر من اگه می خوایم صحبت از اپشن کنیم باید از اپشن هایی حرف بزنیم مثل اسکن جاده رادار عابر پیاده ترمز خودکار جلوگیری از تصادف کروز کنترلر هوشمند و ... که رو هر ماشینی به راحتی پیدا نمی کنید والا ماساژور صندلی درسته اپشن خاصی هستش ولی به شخصه تو 6 ماه فقط هفته ی اول ازش استفاده کردم و بازم میگم برای دوستانی که متوجه نمیشن اپشن ها 90 درصد کاربردی هستن کسی خلافش رو نمی گه ولی اپشن هایی نیستن که روی ماشین های دیگه نصب نشه لطفا اگه تمایل به گمراهی دارید گمراه نشید به گفتهی دوستمون من نمی گم تالیسمان ماشین بدی هستش فقط میگم تو رنج قیمتیش ماشین های کره ای این جور که دوستان متعصب صحبت می کنن ماشین های بدی نیستن فقط ماشین هایی با شتاب کمتر هستن (چون مدل توربوی این ماشین ها وارد نشده) و در اخر انتخواب ماشین ها کاملا صلیقه ای هستش پس دوستانی که قصد خرید دارند حق دارند کنار فواید یک ماشین معایب اون رو هم بدونن حتی اگر به مذاق بعضی دوستان خوش نیاد

Hhhhhhhhhhhhhhhh (204 روز پیش)

من هزار بار گفتم باز هم میگم ماشین من ۵۵ هزار تا کار کرده و فقط یک یا دو بار از اکتان استفاده کردم . فقط اون اوایل که در سال ۲۰۱۷ بنزین سوپر موجود بود فقط بنزین سوپر میزدم . الان نزدیکه یک یا دو سال است که بنزین ساده میزنم و با ۵۵ هزار تا کار کرد هیچ مشکلی نداره . بدون اکتان . ماشین رو هم تازه چک کردم و هیچ مشکلی نداره که حالا حالاها در آینده به مشکل موتور سیلندر یا گیربکس بخوره از این رو برای دوستان تعصبیه اپتیما سوناتا و پاسات گفتم

parhamvatandost1 (181 روز پیش)

یه سوال Hhh از بنزین یورو چنده استفاده کردین لطفا جواب دهید ممنون

Abaei (180 روز پیش)

چون هر تو ماشین تقریبا شبیه هم هستن ولی تلیسمان توی شتاب و سرعت از همشون سر تره و توی اپشن هم هر دو حدودا یکی هستن مثلا تلیسمان ماساژور و نور پردازی داخلی و رادار تابلو خوان داره ولی اپتیما هم کلی رادار داره

Hhhhhhhhhhhhhhhh (176 روز پیش)

در جواب آقای parhamvatandost1‏ بگم که از بنزین یورو ۴ استفاده میکنم .

Ehsanabedi13841384 (165 روز پیش)

در جواب arshiparshiya دوست عزیز یک جوری از آپشن ها صحبت میکنید که انگار آپشن بدرد نمیخوره و باید بریم پراید و پژو سوار بشیم! من نه متعصبم نه چیزی ولی بدونید چهار چیز تو خودرو مهمه فنی . ایمنی . کیفیت . امکانات شما انگار میخواید امکانات رو حذف کنید درمورد اکتان هم بگم اکتان که واس همیشه نیست ۲ ماه یه بار . ۳ ماه یه بار ولی خب متاسفانه کوبش داره و کولر ضعیف داره

Mostafa60 (154 روز پیش)

تلیسمان موتور گیربکسش نیسان ژاپنه ینی یه عمر اذیت نمیکنه اما وجدانا ماشین کره بخری با تعمیرگاه قرارداد بستی

Manira (115 روز پیش)

دلیل اینکه خرید خودرو های کره ای از فرانسوی بیشتره اینه که خودرو های کره ای نسبت به خودرو های فرانسوی از لحاظ کیفیت تا حالا بهتر از فرانسوی ها عمل کردن دوم اینکه از لحاظ امکانات هم همیشه کره قوی تر کار کرده و به نظرم کار درستی نیست که کره رو با فرانسه مقایسه کرد و به نظرم کره رو کم کمش باید با ژاپن مقایسه کرد. تا الآن قوی ترین خودرو فرانسوی داخل ایران همین تلیسمانه اونم بخاطر توربوشه . و همین تلیسمان هم اگه یدونه هیوندای آزرای تمیز بیاد کنارش میزندش حالا حتی من حرفی از جنسیس و سنتنیال و موهاوی و سورنتو و ... نزدم و از لحاظ کیفیت و لذت سواری کم استهلاکی و شتاب و اصالت و ... شرکت های کره ای خیلی قوی کار کردن و اگه شما میای تلیسمان رو با اپتیما و سوناتا مقایسه میکنی بله درسته که سوناتا و اپتیما تو ایران با موتور های قوی وارد نشدن ولی ماشین های فرانسوی داخل ایران کلاً موتور قوی ندارن و قوی ترینشون تلیسمانه که اونم تنفس طبیعی نیست 😂 انقدر هم سنگ فرانسه رو به سینه تون نزنید. اگه تلیسمان هم چند تا آبشن بیشتر از سوناتا و اپتیما بیشتر داره دیگه به پای بقیه کره ای ها نمی‌رسه . همون جنسیس امکاناتش ۲ سر و گردن بیشتره از تلیسمان😂 حالا سنتنیال و ... جای خود دارن گذشته شرکت های فرانسوی مثل رنو داخل ایران همون ال ۹۰ ولی از اون طرف هم شرکت های کره ای با ماشینی مثل هیوندای ورنا و کیا ریو شروع کردن . و در آخر حرف من این نیست که فرانسه بده و کره خوب ولی اگه ی نگاهی به اطرافتون بندازین چند تا تحقیق کنید به حرف های من می‌رسید

83Mohammad Hossein (58 روز پیش)

دوست عزیزم manira اولا ک شتاب ازرا شیش سیلندر با موتور ۳۳۰۰ سیسی هم از تالیسمان بیشترع توی خود باما میتونی ببینی ک تالیس رو 7.7 زدع و ازرا رو 8.2 ، دوما جنسیس موتورش ۳۸۰۰ سیسی بعد توی میای مقایسش میکنی با تالیس ۱۶۰۰ چهار سیلندر ، سوما سنتنیال سدان بزرگ فوق لوکس اونو دیگ نمیدونم چطوری میخای با تالیس مقایسش کنی هم قیمتی ک الان دوتا قیمت تالیس و هم موتور ۴۶۰۰ سیسی ۸ سیلندرشو😂 در اخرم اینک تالیس هم از لحاظ اپشنی و لوکس بودن داخلش و شتاب از اپتیما و سوناتا سرترع فقط کوبشش هم برای جاده های ایران ک خیلی مناسب این ماشین نی و اگ میخای خیلی نکوبونتت برو همون سوناتا و اپتیما بخر تا اذیت نشی

Dorva (21 روز پیش)

الان دقیقا کدوم آپشن تالیسمان از اپتیما جی تی لاین بیشتر ؟؟؟ اپتیما رادار بین خطوط ، رادار جانبی ، رادار تصادف جلو ، رادار تصادف عقب ، ایربگ زانو ، صندوق برقی ، اتوترانک ، کروز کنترل هوشمند ، پدال شیفتر ، گرمکن فرمان ، فرمان دی کات ، اتوهلد ،ترمز اضطراری ، سیستم صوتی هارمن کاردن ، چراغ شور و شارژر وایرلس داره کدوم یکی از اینا ر‌و تالیسمان داره البته خودم اپتیما داشتم ولی تالیسمان نه بدم نمیاد اینم تجربه کنم و اینکه اینا رو که نوشته تالیسمان مداره رو از باما نوشتم خودم تجربه‌ش نکردم ولی نرمی اپتیما رو مطمنم نداره

ITSME (20 روز پیش)

TALISMAN, MADE IN KOREA🙄

85Mohammadjavad (2 روز پیش)

بخدا تالیسمان ساخت کشور کره جنوبیه تو برگه کمپانی زده ،ساخت کره جنوبی

Catcher95(14 روز پیش)

دوستانی که این ماشین رو داشتن درمورد ۱۳ اسپیکر یه توصیحی میشه بدن که کجاست؟ من ۱۱تا شماردم که تازه ۴تاش تیوتره: ۲تا روی درب‌های جلو، ۴تا رو درب های عقب (که ۲تاش تیوتره)، ۳تا روی داشبورد (که اینم ۲تاش تیوتره) و ۲تا روی طاقچه‌ی عقب. ۲تای دیگه کجان؟

mehdishaba59(17 روز پیش)

یه تجربه جدید هم واسه تالیسمان سوارا به اشتراک بزارم چون سیسم باطری ماشین ارور رو‌نشون نمیده هر موقع دنده رو تو D(drive) گذاشتید و حرکت نکرد و سیستم stop/start بی دلیل غیر فعال شد نشونه اکسپایر شدن باتریه

mehdishaba59(22 روز پیش)

هزینه یه سرویس دوره ای با نیم کیت و تسمه دینامش شد ۵/۵

mahf (18 روز پیش)

سلام دوست عزیز، این خیلی زیاده، ماشین خوب سوار بشی و بخوای وسایل های خوبی بندازی، فکر می کنی مثل پراید 700 تومن در بیاد

mehdishaba59(26 روز پیش)

من حدود ۶ ماهه این ماشینو دارم و با کارکرد ۱۲ هزارتا خریدم سواری فوق العاده خشک و کوبیدن شدید تو چاله ها که همه مزایا و آپشن های خوبشو زیر سوال میبره از نظر من که ۵۲۸ و ۲۰۰۸ هم داشتم که توربو بودن احساس دیلی تو معکوس هاش هم دارم و سواری اونارو به تلیسمان ترجیح میدم یه لرزش شدید موقعی که ماشین سرده و دور موتور پائینه دارم سیستم مولتی مدیا ش هم یه خورده داستان داره و اینکه گرمایش و سرمایش با اون تنظیم میشه حس خوبی واسه من نداشته در کل همین الان گرینه بهتر داشتم عوض میکردم با وجود اینکه واقعا قیافه این ماشینو دوست دارم

shaheen (25 روز پیش)

دد پاسخ به mehdishab عزيز شما خودتون ميفرماييد كوبش شديد در چاله و گودال ها حالا كه تمام مزاياي خوب و كاربردي رو استفاده و لذت ميبريد كافيه كه دقت كنيد از سرعت گير ها و چااه هاي پيش رو اهسته تر عبور كنيد من ٤ساله كه استفاد ميكنم و تا به حال يكبار هم از سيستم مولتي مديا و ار لينك مشكلي نداشتم همونطور كه فرموديد گزينه بهتري اگر سراغ داشتيد و در مقايسه برتري داشت حتما تا به حال موفق به تعويض و جايگزيني ان شده بوديد مسلما گزينه بهتري با ابن قيمت و اپشن بخصوص شتاب فوقالعاده و ترمز هاي خوب و حس پايداري امنيت واستواري در سرعت بالا از مزيت هاي تاليسمان رو هم در نظر بگيريد

Shayn (24 روز پیش)

جدی؟ یعنی راضی نیستی ازش بعد مطمئنی ماشین ۶۰۰۰۰ هزار تا کارو با این کار کم بهت ننداختن؟

Shayn(52 روز پیش)

این ماشین حتی مجهز به فرمان پذیری چرخ های عقب هست اما اونم غیر فعال است.

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb (26 روز پیش)

به نظرم هیوندای سوناتا هیبریدی از همه خودرو ها بهتر باشه

Rara(46 روز پیش)

سلام دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه بین تالیسمان 2017 کم کارکرد و بی ام و 320 2014 با کارکرد بالاتر کدوم بهتره؟

Yasin20000 (45 روز پیش)

واس بهتر بودن ک دوست عزیز شک نکن ک آلمانی بهتره و ایمن تره ولی خب به نظرم تالیسمان به صرفه تر باشه چون شنیدم توربویی که روش نصبه خیلی حساس نیست اما تو بی ام و دردسر و هزینه نگهداری توربو رو دارین و این مدل ک شما میگین ب سختی قطعه هاش گیر میاد و هزینه سرویس های دوره ایش بالاست حالا انتخاب با خودتونه آلمانی ایمن و باکیفیت کم آپشن با دردسر زیاد فرانسوی زیبا و پر آپشن هزینه نگهداری کم تر نسبت به بی ام و من باشم تالیسمان رو انتخاب میکنم

Rara (38 روز پیش)

مثلا چقدره و چطوره هزینه هاش؟

Qaz(52 روز پیش)

تالیسمان ماشین خیلی خوب و شیکیه اما متاسفانه فقط بدرد تهران میخوره تو اکثر شهرهای ایران خدمات خوبی نداره مخصوصا از نظر بنزین و لوازم یدکی متاسفانه تو ایران به دلیل عدم واردات خودرو خریدار حق انتخاب زیادی نداره چرا تو ایران اکثرا ماشینهای ژاپنی و کره ای سوار میشن بخاطر آسونی تو نگهداریش وگرنه قطعا ماشین فرانسوی یا آلمانی ماشینهای عالی هستن

mahf(82 روز پیش)

سلام، بنده تصمیم گرفتم ماشینم را عوض کنم و یه ماشین کم خرجی بخرم. منظورم این است که خرج اضافی نداشته باشه مثلا به تعویض روغن و اینطور چیز ها نداشته باشه، نظرم را که گفتم کم خرج باشه قیافه زیبایی داشته باشه استحکام بدنه اش قوی باشه اکانات رفاهی بیشتری داشته باشه اینا، و من رفتم بنگاه و گفتم ماشین های اپتیما 2017 خوبه یا تالیسمان 2017 گفت هر دوتا خوبن ولی گفت من بیشتر تالیسمان را دوست دارم از بیرون نسبت به اپتیما گیافه قشنگی داره و به چشم میزنه ولی اپتیما نه مثل اینکه اون را هر روز دیدی مخصوصا سیاه میشه اپتیما هیچ به چشم نمیزنه ولی تالیسمان اینطوری نیست خب من نمیدونم لطفا شما راهنمایی کنید که کدوم ماشین را بخرم یا از این ماشین ها هم ماشین دیگه ای برتری هست من تا 2 میلیارد میتونم برستم مشکلی هم نیست 2 و 100 میلیون یا 200 میلیون باشه فقط ماشینی باشه راحت باشم توش لطفا یک راهنمایی بکنید

تویوتا (68 روز پیش)

سلام دوست عزیز . یه خودرویی رو بهت میگم بخر که پشیمون نمیشی و لذتشو میبری . تویوتا آریون مدل ۲۰۱۳ اسپرت . این خودرو اول کیفیت درحه ۱ بهت میده بعد لذت رانندگی و هیجان و شتاب در حد خودروهای آلمانی مثه بی ام و سری ۵ . تویوتا آریون کیفیت و پلتفرم لکسس es رو داره . و موتورش هم لکسس هس . حتما تحقیقی راجع به این خودرو بفرمایین متوجه حرفم میشین . البته آپشن نداره زیاد . اما این‌خودرو کاری میکنه که یادتون بره آپشن براتون مهمه .

امیرعلی (63 روز پیش)

در جواب تویوتا باید بگم آریون نه اپشن داره نه خوشگله پیشنهاد من جنسیس ۲۰۱۳ هست

mahf (61 روز پیش)

سلام دوستان تشکر از نظرتون شما ماشین هایی که گفتید واقعا خوبن ولی بعضی چیز هایی دارن که من نمیتونم قبول کنم، تو تویوتا قیافه اصلا نداره و اپشن هم نداره کلا نه ولی کمه، و مدل 2013 است اگه بتونین ماشین های 2016 به بالا بگید چون الان میریم 2022 و ماله 9 سال پیش میشه و حداقل کمی جدیدتر باشه مشکل جنسیس این است که قیافه خوبی داره ولی قدیمی است و مارک برند نیست یعنی نه هیوندا هست نه کیا هست نه رنو هست نه پژو هست هیچکدوم حداقل یه برند معروفی باشه تو ایران من البته فعلا تالیسمان خریدم ولی اگه بهتر از این پیدا بشه حتما عوض میکنم، و اینکه بی ام و چه خودرو هایی هست مثلا 2 میلیارد و 800 یا نهایتا 3 میلیارد و 100 میلیون کدوم ها هست اگه از بی ام و کمی نظر هم بدین تشکر میکنم، خسته نباشید

VahidReza (59 روز پیش)

اگه برای راحتی و آسایش و راحتی و توی شهر ماشین میخوای پژو ۵۰۸ ، اگه برای اسپرت بودن و در عین حال سدان ماشین میخوای تلیسمان ، اگه برای آپشن و بازار دست دوم خوب میخوای اپتیما ، اگه برای شیطونی و مسابقه میخوای تویوتا جی تی ، اگه ماشینی تقریبا با آپشن خوب و در عین حال اسپرت و نرم میخوای جنسیس در کل من میگم تلیسمان بگیری بقیه پولتو بزاری تو جیبت داداش من

تویوتا (57 روز پیش)

سلام مجدد دوست عزیز . با نظرت موافقم که تویوتا آریون قیافه نداره و البته بعضیا میپسندن قیافشو و سادگیشو دوس دارن . ولی آپشن درسته نداره . اما راجع به کیفیت من خودرویی از لحاظ کیفیت رو ندیدم به جز لکسس که همون تویوتاس و مرسدس بنز اینا کیفیتشون درجه یکه و خرابی ندارن . این از این حرفم . جنسیس سدان ۲۰۱۳ ماشین سنگینی هسته ولی با آپشن خوب و تنظیم ارتفاع و همچنین دو موس که جالبه ولی خب بازم کره جنوبی پشتشه و میگن کمکاش حساسه و هزینه زیادی در صورت خرابی رو صاحب ماشین میندازه . البته مدل های ۲۰۱۰ ۲۰۱۱ صدق شده . راجع به بی ام و بخوام بگم تو این رنج قیمت سری ۵ هسته یا همون ۵۲۸ مدل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ . رانندگی اسپرت و با هیجان و شتاب کمتر از ۷ ثانیه، کابین شیک و باکیفیت ، ظاهر اسپرت و جوون پسند و بازار خرید فروش خوبی رو داره و تک‌کلید داره و ۵ کلید فول که ۵ تا ۶ رادار داره . اما معایبش به بنزین معمولی زیاد حساسه و خرابی میاره و پیستون خراب میکنه . فقط مراقبت زیاد و وسواس زیاد میخواد بی ام و سری ۵ . اما پیشنهاد من تا ۳ میلیارد میتونین لکسس nX۲۰۰ سوارشین یا لکسس eS350 ۲۰۱۳ و یا لکسسeS250 2015 . مرسدس e کلاس هم میتونین سوارشین . مثه e300 یا e350 . و همچنین آزرا ۲۰۱۸ که قیمتی حدود ۲۲۰۰ داره ولی خب حجم موتور ضعیفه . این موارد رو میتونین بررسی کنین . مخصوصا لکسس Nx200 . کشور ما متاسفانه بخاطر عدم واردات از سال ۲۰۱۳ به بعد دیگه ماشینی بخواد هم لوکس باشه هم امکانات داشته باشه و هم قدرت موتور خوب داشته باشه و هم مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ باشه شامل خودروهای آلمانی میشه که اونا هم گرونن . فعلاتو رنج قیمت بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ رنو تلیسمان امکانات زیادی داره بین رقیب های خودش. و هم شتاب خوبی داره . فقط به بنزین معمولی حساسه. اپتیما جی تی لاین ۲۰۱۷ هم امکانات خوب و ظاهر خوبی داره . و همچنین وراکروز کیفیت خوب و کابین جاداری داره. و از لحاظ شتاب و قدرت و کیفیت و سواری هم آریون . ولی از اینکه تلیسمان رو انتخاب کردید خرید منطقی انجام دادین و مبارکتون باشه . فقط مراقب بنزین با کیفیت و تعویض روغن ها باشین . بسلامتی

VahidReza(59 روز پیش)

تنها مشکل این ماشین تعلیق خشکشه که باید ضربه گیر بندازین زیرش وگرنه عالیه از لحاظ امکانات

Show More