• مشخصات فنی talismane3
  • مشخصات فنی talismane3
  • مشخصات فنی talismane3

مشخصات فنی رنو تالیسمان E3 سال 2017 - 2018

594 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
خودروسازان فرانسوی از دیرباز در ارائه خودروهای لوکس و سدان‌های فول سایز با مشکل مواجه بوده‌اند اما تلیسمان نماد تلاش دوباره رنو برای عرض اندام در این بخش از بازار است. این سدان زیبا، که براساس زبان طراحی جدید رنو شکل گرفته است، همزمان با عرضه جهانی به کشورمان نیز وارد و با استقبال بسیار خوب مشتریان روبرو شد. تعداد
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.8
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
7/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
شتاب و عملکرد
امکانات رفاهی در تیپ E3
عایق بندی کابین
هماهنگی گیربگس و موتور

نقاط ضعف

تعلیق اسپرت
ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم‌کیفیت
فضای سر در عقب (قامت 175 سانت)

تریم های رنو تالیسمان

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

7 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ TCe200

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

190 اسب‌بخار

گشتاور

260 نیوتن‌متر

شتاب

7.7 ثانیه

سرعت

225 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4848 میلی‌متر

عرض

1870 میلی‌متر

ارتفاع

1463 میلی‌متر

فاصله محوری

2808 میلی‌متر

وزن

1444 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

245/45R18

چرخ عقب

245/45R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

5 حالته

سایر ویژگی‌ها

تعلیق الکترونیکی - نشانگر زمان تعویض دستی دنده در حالت ECO

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

غیرفعال

رادار تصادف جلو (FCW)

غیرفعال

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

غیرفعال

سایر ویژگی‌ها

سنسور تشخیص اشیا متحرک

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

13 اسپیکر - سیستم پخش BOSE - تشخیص صدا

مانیتور

8.7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

کارت هندزفری رنو

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

جلو

روکش صندلی

چرم مشکی ریورا - چرم مشکی ناپا (سفارشی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

پرده عقب - مموری آینه‌ها - شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای رنو تالیسمان E3 در بازار

فولکس پاسات

فولکس پاسات

مقایسه
هیوندای سوناتا هیبرید تیپ 3 (GLS Plus)

هیوندای سوناتا هیبرید تیپ 3 (GLS Plus)

مقایسه
کیا اپتیما 4 سیلندر GT لاین

کیا اپتیما 4 سیلندر GT لاین

مقایسه
دیدگاه کاربران
naserPC 3 روز پیش
سلام با بودجه ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ خودرو بهتری میشه خرید ؟ لوکانو ۷ چطوره دوستان ؟
پاسخ
0
0
0
naserPC 5 روز پیش
و این قضیه خشکی ماشین تا چه حدی است ؟ من دنا پلاس و فیدلیتی داشتم یعنی بدتر از این دو است ؟
پاسخ
0
0
0
naserPC 5 روز پیش
سلام دوستان من میخواستم لوکانو ۷ بخرم بعد شخصی نظرم رو عوض کرد گفت سوناتا LF بگیر ولی دیدم ماشین خوبیه ولی چون آپشن برام مهم است اومدم سمت تالیسمان اینجا ۹۰ درصد نظرات مثبت است خیلی خوشم اومد ماشین با اپشن بالای هم است ماشین اول دنا پلاس داشتم بعد فیدلیتی پرایم و فعلا فقط دنا پلاس اینو با بودجه ۳۵۰۰ ماشین با اپشن خوب و خصوصا با بنزین مشکل نداشته باشه و دوست دارم ماشین قدرت خوبی داشته باشه امکانات خوبی باشه و یه مورد دیدم اینم توربو داره با توجه به ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار کار توربو ماشین آسیب ندیده ؟ یعنی با این رنج کار توربو باز نشده ؟ ممنون از دوستان اگه مشاوره بدن
پاسخ
0
0
0
Naaaviiiiid 1404/7/29
سلام بین تالیسمان و پاسات کدوم بگیرم بهتره لطفا با ذکر دلیل؟
پاسخ
2
0
0
mroh54326ali 1404/8/8
سلام به شما و دوست عزيزي كه پاسختون رو دادن،اول در مورد پاسات ميگم كه موتور وحشتناك حساس داره،حتي از بنز و بي ام و هاي هم كلاسش هم حساس تره و شما امكان نداره به مشكل موتوري تو اين ماشين نخوري و بعد يه كاركرد كوتاه قطعا ايراد براش درست ميشه،ولي تليسمان موتورش ژاپنيه و هيچ استهلاك و حساسيتي توش نميبيني و جزو با دوام ترين موتور هاست،پاسات قطعاتش خيلي از تليسمان گرون تر و ناياب تره،تعمير كارش كمتر و تعميرش خيلي سخت تره،گيربكس پاسات دو كلاجه خشكه ولي تليسمان دو كلاجه تر كه ماله پاسات حساسيت بيشتري داره و تو ترافيك خيلي زودتر داغ ميكنه،ولي از لحاظ كيفيت اجزاي داخلي پاسات تو سطح بالاتريه،سواريش هم نسبت به تليسمان بدون كمك برقي نرم تره،اگه براتون اين حساسيت زيادش مشكلي نيست خب ميتونه انتخاب بهتري باشه ولي من بودم تليسمان رو انتخاب ميكردم چون چيزي كم از پاسات نداره وحتي تو بعضي چيزا هم بهتره،هندلينگ و ترمز جفتشون فوق العادس و در حد همن و نميشه ازشون ايرادي گرفت،شتاب تليسمان بهتره اپشناش بيشتره ظاهرشم جذاب تره،كيفيت سواري پاسات ولي بهتره
0
1
علیسلامـــــــتی 1404/8/4
اگر من بودم پاسات رو انتخاب می‌کردم چون: بازار فروشش بهتره و قطعات و خدمات پس از فروشش راحت‌تر پیدا میشه. * از لحاظ دوام موتور و گیربکس در رده بهتری نسبت به تالیسمان قرار می‌گیره تالیسمان هزینه نگهداریش بیشتره و بعضی قطعاتش کمیابی دارند
1
0
Mahmadi7070 1404/7/18
بی تعصب بگین چرا تالیسمان بهتر اپتیماس اپتیما کره ایه که
پاسخ
2
0
0
mroh54326ali 1404/7/27
چون اپشناش بيشتره،ظاهر كه سليقه ايه ولي ظاهر تليسمان جذاب تره،شتابش زير هشت ثانيس و خيلي از اپتيما قويتره،گيربكسشم كه دبل كلاجه و خيلي دقيق تر و سريع تره،هندلنيگ و ترمزشم كلا تو يه سطح ديگه اس و خيلي از اپتيما بالاتره،از يه طرف اپتيما قيمت قطعاتش كمتره و سواريش مقداري نرم تره،ولي كمك برقي تليسمان رو بندازي سواريش مثل اپتيما نرم ميشه
0
1
ناشناس 1404/7/19
چون تو ایم رمج قیمت از نظر اپشن هیچ ماشین به پای اپتیما نمیرسه اما تنها ماشینی که تقریبا در اپشن اندازه اپتیماست تالیسمانه از نظر موتوری موتور اپتیما 2.4 لیتری هست که به دلیل ام پی وی بودنش توان حرکتی بالایی نداره اما احتمال زیاد یاتاقان میزنه اما تالیسمانموتر1.6 لیتری توربویی داره شتابش به صورت تست شده ی واقعی زیر 8 ثانیه هست با مصرف سوخت کمتر از طرفی تالسمان قیمت پایین تری داره و بیشتر به دلیل گیربکس دو کلاچه که ماشین رو اسپرت میکنه جوتن پسند تره سوال دیگه ای داشتید در خدمتم
0
3