• مشخصات فنی talismane3
  • مشخصات فنی talismane3
  • مشخصات فنی talismane3

مشخصات فنی رنو تالیسمان E3 سال 2017 - 2018

444 دیدگاه
سال
خودروسازان فرانسوی از دیرباز در ارائه خودروهای لوکس و سدان‌های فول سایز با مشکل مواجه بوده‌اند اما تلیسمان نماد تلاش دوباره رنو برای عرض اندام در این بخش از بازار است. این سدان زیبا، که براساس زبان طراحی جدید رنو شکل گرفته است، همزمان با عرضه جهانی به کشورمان نیز وارد و با استقبال بسیار خوب مشتریان روبرو شد. تعداد
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
شتاب و عملکرد
امکانات رفاهی در تیپ E3
عایق بندی کابین
هماهنگی گیربگس و موتور

نقاط ضعف

تعلیق اسپرت
ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم‌کیفیت
فضای سر در عقب (قامت 175 سانت)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

7 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ TCe200

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

190 اسب‌بخار

گشتاور

260 نیوتن‌متر

شتاب

7.7 ثانیه

سرعت

225 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4848 میلی‌متر

عرض

1870 میلی‌متر

ارتفاع

1463 میلی‌متر

فاصله محوری

2808 میلی‌متر

وزن

1444 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

245/45R18

چرخ عقب

245/45R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

5 حالته

سایر ویژگی‌ها

تعلیق الکترونیکی - نشانگر زمان تعویض دستی دنده در حالت ECO

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

غیرفعال

رادار تصادف جلو

غیرفعال

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

غیرفعال

سایر ویژگی‌ها

سنسور تشخیص اشیا متحرک

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدال شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

13 اسپیکر - سیستم پخش BOSE - تشخیص صدا

مانیتور

8.7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - SD card - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

کارت هندزفری رنو

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

جلو

روکش صندلی

چرم مشکی ریورا - چرم مشکی ناپا (سفارشی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

پرده عقب - مموری آینه‌ها - شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Rt6 4 روز پیش
سلام ارتفاع کف این ماشین تا زمین چقدره و اذیت کننده نیست ارتفاع کمش؟
پاسخ
0
1
0
Imanforghani1234 6 روز پیش
نسبت به سوناتا و اپتیما فقط موتور بهتری داره ماشین که همش میکوبه و طبق چیزی که دیدم داخل ماشین قطعات لغ میزنه و توی کیفیت هم باز رقبلی کره اییش بهترن
پاسخ
1
0
0
shaheen 2 روز پیش
اگر قرار بود این کوبیدن رو که میفرمایید نداشت که همه حتی آنهایی که دارند قبول میکنن و بواسطه سواری اسپرتش هست که الان قیمتش رو ۶ میلیارد
0
1
Sohihaghi 1402/6/26
سلام بین خرید تالیسمان و النترا کدوم رو پیشنهاد میکنین دوستان؟ مسئله کوبش تالیسمانو درک نمیکنم
پاسخ
1
0
0
Imanforghani1234 6 روز پیش
تالیسمان هایی که ما داریم کمک فنر کارخونه روشون نیست و برای اینکه قیمتش کم بشه چند تا چیز ازش حذف کردن و من احتمال میدم سر همون قضیه عوض کردن کمک فنر این کوبش براش ایجاد شده
1
0
H24 1402/6/5
درود با داشتن تاليسماندر حا ل حاضر و روندن تا ٦٠ هزار تا به هيچ وجه اين ماشين رو به كسي توصيه نميكنم بسيار پر استهلاك ب صورتي كه بنده تا كيلومتر دقيق ٦٦ هزار تا دوبار موتور منيفولد و ٣ بار سنسور اكسيژن عوض كردم و شتاب خودروبعد ٥٠ تا به شدت مياد پايين و توربين دوال كلاج هر ٥٠ هزار تا به طور كامل فرسوده و تعويض بايد گردد كه در حاضر حاضر ٧٠ ميليون قيمت دارد و گيربكس بسيار تاخير دارد و در ترافيك لرزش به شدت اذيت كننده دارد و كيفيت متريال كابين به شدت ضعيف از دكمه هايشيشه بالابر كه از كار ميافتد در گرما بگير تا از كار افتادن مانيتور زير افتاب و بلند شدن چرم پس از مدتي به دليل گرما تاليسمان ماشيني است كه فقط كسي كه تاليسمان نداشته حاضر به خريد آن است ،تاكيدميكنم اين ماشين از نظر كيفيت ساخت يك سر گردن از رقيب هاي هم قيمت پايين تر است و گيربكس به هيچ وجه گيربكس خوبي نيست
پاسخ
3
1
0
H24 2 روز پیش
بله مطمئن هستم تالیسمان سوار هستم و از کرده خویش تا ابد پشیمان و هر روز خودم را بابت این انتخاب لعنت می کنم ،تا عمر دارم زین پس بین مرگ و ماشین فرانسوی ،مرگ را نتخاب میکنم
1
0
khalvani@yahoo.com 1402/6/13
عزیز جان مطمئنی تالیسمان داشتی ؟
0
1
saeedm60 1402/6/9
داداش مطمئنی؟ دنا نبوده؟
0
1
antab30 1402/5/30
از نظر من بهترین ماشین تو این رنج قیمته مشکلش فقط سقفه(از نظرمن)
پاسخ
0
0
1