مشخصات فنی رنو تالیسمان E3 سال 2017 - 2018
سال
خودروسازان فرانسوی از دیرباز در ارائه خودروهای لوکس و سدانهای فول سایز با مشکل مواجه بودهاند اما تلیسمان نماد تلاش دوباره رنو برای عرض اندام در این بخش از بازار است. این سدان زیبا، که براساس زبان طراحی جدید رنو شکل گرفته است، همزمان با عرضه جهانی به کشورمان نیز وارد و با استقبال بسیار خوب مشتریان روبرو شد. تعداد
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
شتاب و عملکرد
امکانات رفاهی در تیپ E3
عایق بندی کابین
هماهنگی گیربگس و موتور
نقاط ضعف
تعلیق اسپرت
ناسازگاری پیشرانه با بنزین کمکیفیت
فضای سر در عقب (قامت 175 سانت)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2016 تا 2018مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
7 دنده اتومات دوکلاچهپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ TCe200حجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
190 اسببخارگشتاور
260 نیوتنمترشتاب
7.7 ثانیهسرعت
225 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.2 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4848 میلیمترعرض
1870 میلیمترارتفاع
1463 میلیمترفاصله محوری
2808 میلیمتروزن
1444 کیلوگرمحجم باک
51 لیترچرخ جلو
245/45R18چرخ عقب
245/45R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
5 حالتهسایر ویژگیها
تعلیق الکترونیکی - نشانگر زمان تعویض دستی دنده در حالت ECOسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
غیرفعالرادار تصادف جلو
غیرفعالرادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
غیرفعالسایر ویژگیها
سنسور تشخیص اشیا متحرکسیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ خوشآمدگویی - چراغ بدرقه - نورپردازی داخلیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدال شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
13 اسپیکر - سیستم پخش BOSE - تشخیص صدامانیتور
8.7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - SD card - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
کارت هندزفری رنورفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبتکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموریصندلی سرنشین جلو
6 حالته برقیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
جلو - عقبسردکن صندلی
جلوماساژور صندلی
جلوروکش صندلی
چرم مشکی ریورا - چرم مشکی ناپا (سفارشی)ایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
پرده عقب - مموری آینهها - شیشه بالابر آنتیترپ درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Rt6 4 روز پیش
سلام ارتفاع کف این ماشین تا زمین چقدره و اذیت کننده نیست ارتفاع کمش؟
پاسخ
0
1
0
Imanforghani1234 6 روز پیش
نسبت به سوناتا و اپتیما فقط موتور بهتری داره ماشین که همش میکوبه و طبق چیزی که دیدم داخل ماشین قطعات لغ میزنه و توی کیفیت هم باز رقبلی کره اییش بهترن
پاسخ
1
0
0
shaheen 2 روز پیش
اگر قرار بود این کوبیدن رو که میفرمایید نداشت که همه حتی آنهایی که دارند قبول میکنن و بواسطه سواری اسپرتش هست که الان قیمتش رو ۶ میلیارد
0
1
Sohihaghi 1402/6/26
سلام بین خرید تالیسمان و النترا کدوم رو پیشنهاد میکنین دوستان؟ مسئله کوبش تالیسمانو درک نمیکنم
پاسخ
1
0
0
Imanforghani1234 6 روز پیش
تالیسمان هایی که ما داریم کمک فنر کارخونه روشون نیست و برای اینکه قیمتش کم بشه چند تا چیز ازش حذف کردن و من احتمال میدم سر همون قضیه عوض کردن کمک فنر این کوبش براش ایجاد شده
1
0
H24 1402/6/5
درود با داشتن تاليسماندر حا ل حاضر و روندن تا ٦٠ هزار تا به هيچ وجه اين ماشين رو به كسي توصيه نميكنم بسيار پر استهلاك ب صورتي كه بنده تا كيلومتر دقيق ٦٦ هزار تا دوبار موتور منيفولد و ٣ بار سنسور اكسيژن عوض كردم و شتاب خودروبعد ٥٠ تا به شدت مياد پايين و توربين دوال كلاج هر ٥٠ هزار تا به طور كامل فرسوده و تعويض بايد گردد كه در حاضر حاضر ٧٠ ميليون قيمت دارد و گيربكس بسيار تاخير دارد و در ترافيك لرزش به شدت اذيت كننده دارد و كيفيت متريال كابين به شدت ضعيف از دكمه هايشيشه بالابر كه از كار ميافتد در گرما بگير تا از كار افتادن مانيتور زير افتاب و بلند شدن چرم پس از مدتي به دليل گرما تاليسمان ماشيني است كه فقط كسي كه تاليسمان نداشته حاضر به خريد آن است ،تاكيدميكنم اين ماشين از نظر كيفيت ساخت يك سر گردن از رقيب هاي هم قيمت پايين تر است و گيربكس به هيچ وجه گيربكس خوبي نيست
پاسخ
3
1
0
H24 2 روز پیش
بله مطمئن هستم تالیسمان سوار هستم و از کرده خویش تا ابد پشیمان و هر روز خودم را بابت این انتخاب لعنت می کنم ،تا عمر دارم زین پس بین مرگ و ماشین فرانسوی ،مرگ را نتخاب میکنم
1
0
khalvani@yahoo.com 1402/6/13
عزیز جان مطمئنی تالیسمان داشتی ؟
0
1
saeedm60 1402/6/9
داداش مطمئنی؟ دنا نبوده؟
0
1
antab30 1402/5/30
از نظر من بهترین ماشین تو این رنج قیمته مشکلش فقط سقفه(از نظرمن)
پاسخ
0
0
1