• مشخصات فنی gautomaticcvt
  • مشخصات فنی gautomaticcvt
  • مشخصات فنی gautomaticcvt
  • مشخصات فنی gautomaticcvt
  • مشخصات فنی gautomaticcvt

مشخصات فنی شاهین G اتومات CVT سال 1402 - 1403

25 دیدگاه
سال
دو سال پس از عرضه شاهین دنده‌ای، شرکت خودروسازی سایپا سرانجام در پاییز 1402، نسخه اتوماتیک شاهین را هم به بازار آورد. قبل از هرچیز باید بدانید که شاهین اتومات، دارای گیربکس AT نیست بلکه از گیربکس CVT بهره می‌برد که تیپ ترونیک هم دارد و قابلیت تعویض 7 دنده مصنوعی را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. حالا که صحبت
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بهبود مانیتور
اضافه شدن کروز کنترل و لیمیتر

نقاط ضعف

عدم بهبود ظاهری نسبت به شاهین دستی
عدم بهبود موتور نسبت به شاهین دستی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 7 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (M15T)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

110 اسب‌بخار

گشتاور

178 نیوتن‌متر

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4446 میلی‌متر

عرض

1771 میلی‌متر

ارتفاع

1490 میلی‌متر

فاصله محوری

2650 میلی‌متر

وزن

1320 کیلوگرم

حجم باک

47 لیتر

چرخ جلو

185/65R15

چرخ عقب

185/65R15

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نشانگر تعویض دنده در صفحه کیلومتر (GSI)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

کفپوش سه بعدی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

آنتن کوسه‌ای
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
hamidreza1976 دیروز
گیربکسش مشکل داره و تو ترافیک تقه میزنه.موتورشم که همون موتور تیبا هست.توربوشم دائم واشر میسوزونه.هماهنگ نشدن موتور و گیربکس مصرف سوختش حدود ۱۲ لیتر در صد کیلومتر هست.شکسته شدن لوله های هوای توبو بعد از مدتی بدلیل بی کیفیتی مشکلات برقی زیاد مثل قفل نشدن دربها شیشه بالابر و قاطی کردن سیستم مولتی مدیای ده اینچی .کوبش در قسمت کمکها و ضربه خوردن کاتالیزور بدلیل ارتفاع کم .
پاسخ
0
1
0
Mohammad87409 1403/1/26
سایپا بد سلیقگی کرد باید مثه دنا پلاس اتومات و تارا اتومات روی نسخه اتوماتیک شاهین یه رینگ و لاستیک 16 اینچی میزاشت هم ارتفاع و رخ ماشین خوشگل تر میشد هم برای هندلینگ و پایداری بیشتر کاربرد بسیاری دارد
پاسخ
1
2
0
Eiman1403 1403/1/29
اتفاقا رینگ ۱۶ دناپلاس بدون تغییر در سیستم جلوبندی که مال پژو ۴۰۵ هست باعث شده که تمام ترک های آسفالت را نشون می ده
0
1
ناشناس 1403/1/12
سلام دوستان ماشین های که صفر هستن و توربو مصرف سوختی بالای دارن و بعد 5هزار کیلومتر مصرف کمتر میشه و خدمت دوستی که شاهین با دنا اتومات مقایسه کردن شاهین در مقابل دنا حرفی برای گفتن نداره نه از لحاظ موتوری و نه از لحاظ گیربکس دنا گیبربکس at شش سرعته خوبی داره و خدمات گارانتی ایران خودرو حرف نداره گارانتی سایپا اصلان خدمات نداره
پاسخ
2
3
2
ناشناس 1403/1/29
من دنا اتومات داشتم واقعا افتصاحه چون داشتم میگم تازه از صفری به دوسال نکشید فروختم از لحاظ برقی افتضاح از لحاظ سرصدا اتاق افتضاح از لحاظ آب بندی دربها و سانروف افتضاح فقط موتور توربو خوب داره که خوب راه میره خواهشا اونایی که سوار نشدن نیان الکی نظر بدن ممنون
0
0
مسعود 1403/1/22
خدمات ایرانخودرو سایپا جفتش افتضاحه. هنوز دنا صفر نگرفته دسته سیم بسوزونی آواره نمایندگی بشی
0
0
ناشناس 1402/12/27
باسلام و خسته نباشید سئوالم این هست چرا شاهین اتومات درباما یکی نوشته هشت صد میلیون ودیگری همان اتومات زده نه صد میلیون تومان همه اش svt.G با هفت دنده مصنوعی ، تفاوت در چی هست، سپاس
پاسخ
2
1
1
ناشناس 1403/1/12
قیمت روز 830تا 850مدل 1402هستش و 1403بیشتر هستش 860
0
0
ناشناس 1402/12/29
عجب سوال شخصی پرسیدی دا داش نمایشگاه دارا ارزونتر می‌نويسن پای معامله بری قیمت اصلی رو میگن
0
2
ثمر آقارضایی 1402/12/21
با سلام؛ من ماشین رو یک هفته پیش خریدم. باکلی نگرانی با توجه به گرانی نامعقول ماشین و به قولی هرچی پول بدی آش میخوری..متاسفانه درایران پول میدی ولی آشی نمیخوری که به پولی که دادی ارزش داشته باشه. من ال نود و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ داشتم و رنو فلوئنس و دنا. در مورد شاهین به نسبت دنا وتارا اتاق دلبازی داره و هندلینگ در جاده خوب بود. ۵ ساعت رانندگی خستگی نداشت و نرم بود. ولی به نظرم مصرف سوختش کمی زیاده که امیدوارم بعداز ۵هزارتا بهتر بشه. در کل رانندگی باهاش خیلی خوبه حس خوبی داره
پاسخ
0
3
0