سانگ یانگ نیو اکتیون
سال
پس از شکست نسخههای اولیه سانگیانگ اکتیون (مدلهای 2010 تا 2013) در بازار کشورمان، که عمدتا به چهره عجیبش مربوط میشد، فیسلیفت این خودرو در مدل 2014 دوباره به ایران برگشت ولی اینبار با نام «نیو اکتیون». این فیسلیفت، که شامل طراحی مجدد چراغها، جلوپنجره و شمای کلی بدنه میشد، هرچند جلو بهتری به این کرهای بخشیده بود، ولی بازهم تاثیر چندانی در افزایش توجه مشتریان ایرانی به آن نداشت. واردات مقطعی و همچنین عدم شناخت کافی بازار نسبت به ویژگیهای فنی خوب این خودرو، باعث شد تا نیو اکتیون نیز سرنوشت نامطلوبی مانند سایر محصولات قدیمی سانگیانگ داشته باشد. نیو اکتیون، پس از سال 2015 جای خود را به تیوولی داد
ادامه...
40 دیدگاه دیدگاه خود را ثبت کنید
امیر علی ۱۳۵۶ (16 روز پیش)
با سلام من جیپ سوار هستم اینو بگم خیلی بهتر از جیپ افرود داره و اصلا یه ماشین همه کاره هست . تو این پنج سالی که داشتم بی نظیر بوده و تو سفر های سنگین و خارج کشور میتونم بگم فقط لند کروز ازاین بهتر عمل میکنه و اصلا با هیچ کره ای دیگه ای از جنبه استقامت قابل مقایسه نیست و تلفیقی از تکنولوژی افرود المانی و امریکایی هست و تا حدی شبیه بنز gl و تا حدی شبیه چروکی سواری میده و من با این ماشین رکورد مسافت ۱۲۶۰ کیلو متر رو از تهران تا ارزروم ترکیه رو در پانزده ساعت زدم بدون خستگی
shahrum m (258 روز پیش)
سلام . من نیو اکتیون ۲۰۱۴ دوسال دارم . ماشینخیلی خوب و قویه . تنها ایرادش خشک بودنش اونم بیشتر سمت صندلیهای عقبه . اگه دوستان پیشنهادی برای نرمتر شدن ماشین دارید ممنون میشم اطلاع رسانی کنید .
Inwind (255 روز پیش)
با سلام: بنظر من اگه چنانچه براي چرخ هاي عقب بافر گذاري بشه اين تا حدودي به رفع موضوع كمك مي كنه.
hoshyr (22 روز پیش)
لاستیک 265-60-18 یا 285-60-18 بندازید که استاندارده
امیر علی ۱۳۵۶ (16 روز پیش)
من کلی فنر تعویض کردم بهترین فنر فنر جلوی پاژن رو بندازید عقب ماشین ه کمک فابریک هم بهترینه
Kyron (17 روز پیش)
سلام به همه همراهان لطفا مصرف سوختی که تجربه کردید رو بنویسید چیزی که تو سایت ها اعلام میشه معمولا با تجربه شخصی متفاوته من کایرون دارم که باما زده ۱۵.۵ لیتر در صورتیکه من هیچ وقت بیشتر از ۱۲.۷ نسوزوندم مصرف تجربی اکتیون چقدره ؟
_امیرعلی (36 روز پیش)
اصلا راه نمیره. هیچ ماشینی نداریم تو بازار که شتاب صفرتاصدش ۱۵ باشه، واقعا شاهکاره !!!
کاردرست (18 روز پیش)
اولا این ماشین این قرتی بازیا نیست ثانیا تو این کشور شتاب و سرعت یعنی یه شاهی ثالثا، شما بوگاتی و پورش بیار تو صحرا و تپه ببینم کی چی میگه؟؟!! یعنی دیفرانسیل 3 حالته و شاسی سه لایه مستقلش، بی نظیره که تو کمتر ماشینی از این اسم و رسم دارا پیدا می کنی
کاردرست (18 روز پیش)
با درود من 5 ساله که این ماشینو دارم و باید بگم که علیرغم تجربه داشتن SUVهای مختلفی مثل موهاوی، سورنتو، سانتافه و راو4، به اجبار و با اکراه و دلخوری شدید و بخاطر مشکلات مالی مجبور به تبدیل ماشینم به این ماشین با قیمت ارزون تر بصورت اتفاقی شدم ولی در کمتر از 1ماه وقتی مجددا شرایط تبدیل به احسن ماشینم رو بدست آوردم، هرجور حساب کردم دلم نیومد!! چون واقعا میدیدم که این ماشین کم ادعا و پر ابهت بر خلاف قیمت پایین ترش، به مراتب حس اعتماد و امنیت خیلی بیشتری بهم میده و همینجوری شد که تا حالام نگهش داشتم. همه قطعاتشم هست و مایندگی 3001 میدون ملت هم هیچوقت تو این چند سال لنگم نذاشته و هزینه اضافه هم نداشته. الحق که این ماشین که در ابتدا به سفارش ارتش کره تولید شده، یه جورایی یه مینی هامره که تو آفرود حس تانک سواری رو بهت القا میکنه!!
hoshyr (22 روز پیش)
از نظر من این ماشین نسیت اقاست . سلطانه
atlasniro1@gmail.com (378 روز پیش)
من مدل لاکچری 2014 رو دو ساله خریدم/از نظر موتوری ماشین خوبیه/ولی گیربکسشو تا حالا 3 بار بردم نمایندگی/حتی باهاش آفرود هم نرفته و نمیرم/متاسفانه هنوز گیربکسش درست نشده و علاوه بر هزینه، برای هر دفعه تعمیر حدود یکهفته معطل میشم بنظرم ارزش خرید نداره
ja_malekian@yahoo.com (373 روز پیش)
دوست عزیز شما مطمنا روغن گیربکس عوض نکردید . گیر بکس اکتیون بنز هست . بنده 4 ساله افرود میرم و هر 50000 تا عوض میکنم . مشکلی نداشتم . روغنشو به موقع عوض کنید .نگهداری همه ماشینهای اتومات باید با دقت انجام بشه
hoshyr (22 روز پیش)
دوست عزیز . فرهنگ استفاده از گیربکسهای اتومات متفاوته . شما روغن گیربکس توتال زدی که 3 خطه و مشکل داره . نیاز به نمایندگی نیست 6 خط بزنید مشکلتون حله
ali.kalantar.1985@gmail.com (352 روز پیش)
با سلام خدمت دوستان عزیز من لاکچری مدل 2014 دارم 2 ساله از همه چیزش واقعا راضیم به جز 1 مورد : توی سرعت کم یه صدای زوزه مانند داره ماشین که پرس وجو کردم گفتن به خاطر طراحی موتورش هست ، ایا واقعا همینطوره ??!? و یه سوال دیگه اینکه داخل ماشین یکم سر و صدا میکنه توی دست اندازها ، کجا ببرم برای صدا گیری?
ja_malekian@yahoo.com (322 روز پیش)
روغن گیربکس را هر 50 تا عوض کنید
hoshyr (22 روز پیش)
صدا گیری نمیخواد قفل کاپوت رد کمی گریس بزنید . صدا هم بهتره روغن گیر بکس ادینول 6 خط بزنید دیگه هیچ صدایی احساس نمیکنید
Mohsen Khansari (216 روز پیش)
سلام، من ۲۰۱۲ رو داشتم، دوتا ایراد بزرگ داشت گیربکسش زود داغون شد و به صدا افتاد که کلا تا دنده ۴ بیشتر کار نمیکرد، دوم اینکه صدای موتور خیلی توی کابین میومد، الان یه توسان ۲۰۰۹ دارم، توی فروشش هم خیلی ضرر کردم اصلا مشتری نداشتش
Amirhosseinarabi (203 روز پیش)
۲۰۱۲ رو نمیدونم. ولی ۲۰۱۴ اتفاقا عایق بندی کابین فوق العاده هست. از توسان و سانتافه هم صدای موتور کمتر میاد داخل کابین. ولی در مورد گیربکس جایی نشنیدم بگن زود خراب میشه. احتمالا شما دقت نکرده بودین که این ماشین موتور گیربکس بنز داره و باید حتما روغن هر ۴۰ تا تعویض بشه. کلا موتور گیربکس آلمانی بسیار حساس هستند ولی اگر بهشون رسیدگی کنید مخصوصا سرویس گیربکس و موتور اون وقت یک عمر کار میکنند.ماند ماشینهای خود بنز و بی ام و که بسیار در انجام سرویسها باید حساس باشید
Mahdi fazel (116 روز پیش)
داداش مدل پایینارو خیلی بد میخرن
hoshyr (22 روز پیش)
دوست عزیز شما مطمنا طریقه استفاده از خودروهای دنده اتومات را کافی بلد نبودید .
سیاوش محسنی (149 روز پیش)
ماشین با این ابعاد و وزن نزدیک به دو تن، اصلا چطوری راه میره با یه موتور ۱۵۰ اسبی و گشتاور پایین !!!! موتور کاملا غیر متناسب با وزن خودرو است.
Java (144 روز پیش)
قطعا با این نظر شما بهترین گزینه برا خرید ماشین پرایده چون وزن کمو شتاب عالی آخه شما مجبوری نظر بدی؟!
Mahdi fazel (116 روز پیش)
موتور پر قدرته
رضا44 (103 روز پیش)
اگر باهاش رانندگی کرده باشی میبینی از نظر قدرت و سرعت کم نمیاره
masih.omfs (124 روز پیش)
سلام دوستان کسی میتونه کمکم کنه،من یه مدله کامفورته ۲۰۱۴ میخوام بخرم۱۴۰۰۰۰ تا رفته بردم معاینه فنی میگم کااملا سالمه و قیمته۲۳۰ میخوام بخرم بنظرتون بخرم یا نه؟من آفرود نمیرم ولی انگار فقط ماله آفروده ممنون میشم کمکم کنین
_امیرعلی (143 روز پیش)
دوستان خیلی سنگینه و خیلی بلنده، چون موتور خیلی قوی نیست برای مسافرت خودرو خوبی نیست. این ماشین چون شاسی بلنده و دو دیفرانسیل برای آفرود و طبیعت گردی خودرو خوبیه. مشکل سانگ یانگ از روز ورود تامین قطعه و قیمت بالای قطعات بوده.
Javaem (235 روز پیش)
ماشین از هر لحاظ تو کلاس خودش وهمرده هاش بابرند های دیگه برابری داره از لحاظ شکل بدنه فرم بنظر من زیبا و جذابه مدت چهار سال مدل 2015 لاکچریشو دارم واقعا ماشین باصرفه ای بوده فقط ایرادش میگن بازار دست دومشه که به نظر من الان همه ماشین های خارجی تقریبا شرایط یکسانی پیدا کردن
Javaem (236 روز پیش)
این ماشین فوق العاده است از لحاظ فنی و گیربگس کاملا هوشمند بطوری که بعد مدتی کاملا عکس العمل راننده رو درک میکنه فقط یادتون باشه موقع تعویض روغن یاداوری کنید قسمت های گیریس خور جلو عقب رو حتما با پمپ گیرس کاری کنند خیلی در نرم بودن ماشین کمک می کنه در کل با این وضعیت قیمت ها این ماشین مفت داره خرید وفروش میشه
mehrdad_majelan@yahoo.com (317 روز پیش)
سلام دوستان من تجربه رانندگي با ماشين هاي زيادي رو داشتم از بين اونها دوتا ماشين رو دوباره خريدم يكي ٢٠٦ كه ماشين دم دستيه و خوبه هر كي يكي ازش داشته باشه دومي نيو اكتيون بود كه البته نقاط ضعف خودش رو هم داره مصرف بالا-شتاب پايين-احتاج به مراقب و سرويس دوره منظم تر نسبت به رقبا -شيشه هاي بزرگ جانبي-كاپوت بدون جك كه البته احتمال ميدم به خاطر وزن بالاي كاپوت طراحي نشده يا شايد چون ماشين بيرونه جادست توجيه نداشته-بازار بد تو ايران-نمايندگي ضعيف اما نقاط قوتش از جمله توضيع وزن مناسب خودرو كه باعث هندلينگ خوب -تعادل بالا توي سرعت سر پيچ ها ميشه-در حالت نرمال و پيش فرض ماشين دف عقبه كه باعث فضاي بيشتر زير موتور و چرخهاي جلو شده كه اجازه ميده تو شعاع كمتري دور كامل بزنيد و مزيت خوبيه -دف لاك عالي كه وقتي ماشين رو بيرون جاده چهار چرخ ميكني تازه ميفهمي كه چي خريدي-ارتفاع بالاي ماشين دستتون رو تو رانندگي و عبور از موانع توي جاده و بيرون جاده باز ميزاره.فلاپ پلاستيكي ماشين اجازه داده درب هاي ماشين تو ارتفاع بالاتري قرار بگيره كه باز مزيت خوبيه موتور خوب و خوش صدايي داره اما براي من از همه مهمتر كه دوباره سراغش رفتم شخصيتشه -يه رفيق باحال تو جادست برات نميشه دوسش نداشت👌
kian_hm2002@yahoo.com (380 روز پیش)
سلام دوستان من یک نیو اکتیون 2014 دارم و در تمام سفرهای آفرودی که داشتم از تمام ماشینهای آفرودی چیزی کم نداشته و کاملا باهاش احساس کامل بودن آپشنها را دارم مخصوصا دو عملکرد کنترل در شیب و جاده های لغزنده اش خیلی عالیه کمپانی سانگ یانگ قدیمی ترین کمپانی خودرو سازی کره است فقط فکر کنم در انتخاب اسم بی سلیقگی کردن چون خیلیها این خودرو را با شبه شاسی بلندهای چینی اشتباه می گیرن اگر دنبال یک شاسی بلند خوب هستید حتما نیو اکتیون از بهترین گزینه هاست
Arch.mosleh@yahoo.com (356 روز پیش)
کاملا موافقم، یک شاسی بلند واقعی و همه کاره و قدرتمند
mohsen.asgari.1990@gmail.com (368 روز پیش)
درود بر عزیزان بدون هیچ گونه جانب داری و فقط جهت اطلاع عزیزانی که میخان اکتیون را انتخاب کنن چند نکته خدمتتون عرض میکنم اکتیون یک شاسی بلند و افرودر واقعی هستش چون اولا دارای شاسی مستقل صلبی هست یعنی اینکه دارای اتاق و شاسی جداگانه است درصورتی که خیلی از خودروهایی که ما اونها را شاسی بلند خطاب میکنیم اصلا شاسی ندارند دوما دارای دو دیفرانسیل و از همه مهمتر کمک سنگین هستش که اکتیون را تبدیل به یک شاسی بلند افرود واقعی میکنه از لحاظ راحتی هم برای سرنشینان هم برای راننده لذت بخشه مخصوصا زوزه ی ملایم و بسیار زیبای موتور بنز اکتیون واقعا گوش نوازه از لحاظ ایمنی و اپشن واقعا سرامد هستش از لحاظ کیفیت ساخت از سایر محصولات کره ای مطلوب تره و در اخر بنظر بنده حقیر هیچ ایرادی به جز بازار فروش یه کمی بد نداره که این هم بخاطر خاص بودنشه
رضا44 (357 روز پیش)
باتوجه به کیفیت امکانات کاربرد و.... درمقایسه با هم رده اش قیمت بسیار کمتری دارد.
رضا44 (371 روز پیش)
مدل لاکچری 2014 را دارم ، حس اطمینان خیلی خوبی به آدم میده.انگار سوار تانک شدی. علیرغم سایزش ، کنترل خوبی هم داره. وقتی خریدم نمایندگی بازدید کرد و در مورد جلوبندی اش سوال کردم. گفت : بهیچ وجه جلوبندی این ماشین خراب نمی شه.مگر تصادف شدید داشته باشه. اگر دنبال خودروی هستید که در هیچ شرایطی کم نیاره، این ماشین پیشنهاد میشه که قیمت اش با توجه به امکانات و قابلیتها اش از هم رده های کره ای خیلی پایین تره.
hassan.shahbazi.al@gmail.com (380 روز پیش)
رانندگي باهاش عاليه !!! لذت بخشه هم داخل شهر هم آفرود نرم و راحت بدون دردسر محکم وکم هزينه
ja_malekian@yahoo.com (380 روز پیش)
من 4 ساله نیو اکتیون دارم . تا سوار این شاسی واقعی نشیده بودم بهش ایمان نیاورده بودم این ماشین بسیار کم خرجه و قطعاتش وفقالعده محکم ساخته شده . رانندگی باهاش لذت خواصی داره و داخلش بزرگ و جا داره . سرنشیان عقب کاملا راحت و جاداره . در پیچها خروج از مرکزیت اصلا نداره و سرنشین احساس نمیکنه که در پیچ قرار داره . در زمستان و روی برف بی نقصه و به شما اعتماد رانندگی در شرایط برفی و یخی میده .اگه دیدید هر ماشینی در برف گیر کرده مطمن باشید اکتیون هرکزگیر نمیکنه . از روی جداول به راحتی عبور میکنه و بن بستی برای اکتیون وجود نداره . در شهر دید کاملی بر خیابان داره و از از بالای ماشینها شما کاملا تا انتهای بزرگراه را میبینید .
Arch.mosleh@yahoo.com (381 روز پیش)
درود، اکتیون فقط ماشین شهری نیست، بلکه یک شاسی بلند به معنای واقعی است که در شهر و کویر و کوهستان و رودخانه هم عملکردی عالی و بدون نقص داره، من 4ساله دارمش و با هیچ ماشینی حاضر نیستم عوضش کنم... کسی اگه دنبال یک شاسی بلند قدرتمند و مستحکم است لحظه ای شک نخواهد کرد و اولین گزینه اش اکتیون خواهد بود.
hoshyar_SS@YAHOO.COM (381 روز پیش)
این ماشین منحصر به فرده . در جاده اعتماد بنفس بالایی در رانندگی به شما میده . من 3 ساله دارم و بهش عادت دارم . هزینه تعمیرات نداره . فقط روغن عوض کردن داره . کاملا محکم و قطعاتش خراب نشدنیه . این ماشین به نظر من کم نظیره
Java (385 روز پیش)
فقط باید گفت عالی ماشین مردیه
hoseyn@gmail.com (388 روز پیش)
با سلام من که کامفورتش رو 2 ساله دارم و خیلی خیلی خیلی راضی ام چون واقعا هیچی کم نداره قبلشم سورنتو داشتم با موتور 3300 و 6سیلندر ولی این 2300 و 4 سیلندره اولش فکر میکردم کم میاره و ضعیفه ولی همه چیش عالیه و بی نقص کلا اگه قصد خرید دارین شک نکنین
پاسخ به نظر