• مشخصات فنی newactyonluxury
  • مشخصات فنی newactyonluxury
  • مشخصات فنی newactyonluxury

مشخصات فنی سانگ یانگ نیو اکتیون لاکچری سال 2014 - 2015

100 دیدگاه
سال
پس از شکست نسخه‌های اولیه سانگ‌یانگ اکتیون (مدل‌های 2010 تا 2013) در بازار کشورمان، که عمدتا به چهره عجیبش مربوط می‌شد، فیس‌لیفت این خودرو در مدل 2014 دوباره به ایران برگشت ولی این‌بار با نام «نیو اکتیون». این فیس‌لیفت، که شامل طراحی مجدد چراغ‌ها، جلوپنجره و شمای کلی بدنه می‌شد، هرچند جلو بهتری به این کره‌ای بخشیده بود، ولی بازهم
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
توانایی آفرود
فرمان بزرگ اما نرم
بهبود طراحی (نسبت به قبل)
شاسی نردبانی جدا از بدنه
پیشرانه تحت لیسانس مرسدس

نقاط ضعف

واردات محدود
بازار ضعیف‌تر از توسان و اسپورتیج

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2014 تا 2015

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل پارت تایم 3 حالته

گیربکس

6 دنده اتومات با حالت زمستانی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

150 اسب‌بخار

گشتاور

214 نیوتن‌متر

شتاب

12.4 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

11.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی‌ بلند جمع و جور

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (C150) - فیس لیفت

طول

4465 میلی‌متر

عرض

1890 میلی‌متر

ارتفاع

1765 میلی‌متر

فاصله محوری

2740 میلی‌متر

وزن

1936 کیلوگرم

حجم باک

75 لیتر

چرخ جلو

255/60R18

چرخ عقب

255/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان جدید - دکمه تعویض دنده روی فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - DVD

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر جدید

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی - شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Moyi 1403/8/16
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم این ماشین با سری قدیمیش از نظر فنی تغیری دارد ؟؟ یا اینکه فقط طراحیش تغییر کرده
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/8/20
دقیقا با کدوم مدلش منظورتون هست
0
0
مجتبی 1403/6/30
سلام من دوسال نیو اکتیون مدل 2014گرفتم یک دو دیفرانسیل واقعی با توجه به شاسی مستقل و بدنه محکم و وزن سنگینش و خواب صندلی های عقب مماس با کف صندوق برای استراحت بین راهی عایق بندی خوبش و عدم صدای اضافی بدنه کیپ و خوش دستی و فرمان پذیری بودن جلو بندی و زیر بندی ماشین و اکسل های مثل ماشین های باربری دارد شتاب و سرعتش هم معقوله در حد نیاز و چهار چوب قوانین جاده خوب هست فنی اصلا اذیتم نمیکند بعد از دویست هزار کیلومتر برای اولین بار واشر سر سیلندر تعویض و تعمیر توسط متخصص ماشین صورت گرفت فقط توصیه اولا با رعایت سرویس های دوره موتور و گیربکس و گریسکاری گاردان ها و غیره و در صورت خرابی گیربکسش نظر به تعویض آن دارند نه تعمیرش البته الان ماشین من بعد از 220هزار کارکرد هنوز گیربکسش پلمپ هست ولی هر پنجاه هزار تا باید روغنش با روغن مخصوصش عوض شود فقط در صورت تصادف قطعات بدنه گران هست حتما باید بیمه بدنه داشته باشید
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/3/4
سلام مدل ٢٠١۵دارم وقتی کولر شو میزنم باد گرم میزنه تعمیرگاه بردم میگه باید مدار و سیستم برق کولر رو داشته باشم کسی نمودار یا مدار سیستمی شو داره لطفاً راهنمایی بفرمایید
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/3/6
باید به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید
0
0
Armin5 1401/6/3
ماشین عالی و بینظیر برای آفرود و مسافرت با آپشنای های خوب کیفیت عالی موتور بنز امنیت بالا و طراهی بهتر از فیس قدیم
پاسخ
0
0
3
asnnazer09 1401/4/9
سلام ماشین بسیار عالی و با وقاری هست
پاسخ
0
0
5