• مشخصات فنی newactyonluxury
  • مشخصات فنی newactyonluxury
  • مشخصات فنی newactyonluxury

مشخصات فنی سانگ یانگ نیو اکتیون لاکچری سال 2014 - 2015

109 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
پس از شکست نسخه‌های اولیه سانگ‌یانگ اکتیون (مدل‌های 2010 تا 2013) در بازار کشورمان، که عمدتا به چهره عجیبش مربوط می‌شد، فیس‌لیفت این خودرو در مدل 2014 دوباره به ایران برگشت ولی این‌بار با نام «نیو اکتیون». این فیس‌لیفت، که شامل طراحی مجدد چراغ‌ها، جلوپنجره و شمای کلی بدنه می‌شد، هرچند جلو بهتری به این کره‌ای بخشیده بود، ولی بازهم
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
توانایی آفرود
فرمان بزرگ اما نرم
بهبود طراحی (نسبت به قبل)
شاسی نردبانی جدا از بدنه
پیشرانه تحت لیسانس مرسدس

نقاط ضعف

واردات محدود
بازار ضعیف‌تر از توسان و اسپورتیج

تریم های سانگ یانگ نیو اکتیون

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2014 تا 2015

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل پارت تایم 3 حالته

گیربکس

6 دنده اتومات با حالت زمستانی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

150 اسب‌بخار

گشتاور

214 نیوتن‌متر

شتاب

12.4 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

11.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی‌ بلند جمع و جور

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول (C150) - فیس لیفت

طول

4465 میلی‌متر

عرض

1890 میلی‌متر

ارتفاع

1765 میلی‌متر

فاصله محوری

2740 میلی‌متر

وزن

1936 کیلوگرم

حجم باک

75 لیتر

چرخ جلو

255/60R18

چرخ عقب

255/60R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان جدید - دکمه تعویض دنده روی فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

7 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - DVD

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر جدید

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی - شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای سانگ یانگ نیو اکتیون لاکچری در بازار

هیوندای توسان

هیوندای توسان

مقایسه
کیا اسپورتیج 4 سیلندر ساده

کیا اسپورتیج 4 سیلندر ساده

مقایسه
تویوتا راوفور

تویوتا راوفور

مقایسه
دیدگاه کاربران
آتباتان 1404/8/27
قطعا نیواکتیون کوراندوهای مدل 86هم دیگه خسته شدند
پاسخ
0
0
0
آتباتان 1404/8/27
هر کسی دنبال خودرو دو دیفرانسیل و شاسی مستقل و ایمنی هست و از نظر اقتصادی حباب مثبت قیمتی بخاطر اسم برند تبلیغاتی در بازار ایران ندارد و خدمات و نمایندگی هم در شهرهای بزرگ بصورت حداقلی دارد و هم نسبتا در بازار ایران نسبت به خیلی از رقبا مدل بالاتری دارد و سالمش در بازار با حدود زیر دو میلیارد پیدا میشود قطعا نیو اکتیون بهترین و برترین گزینه این رده suvمیباشد من حدود سه ساله خریدم اصلا پشیمان نیستم
پاسخ
0
0
0
Alijahan 1404/8/13
با عرض درود . من اکتیون مدل قدیم ولی ۲۰۱۳ دارم خدمت دوستان عرض کنم مدلهای قدیم فول آپشن هستن ولی در مدل نیو اکتیون فقط آپشنهاش رو به ۳ قسمت کردن کامفورت- پرستیج- لاکچری. اما از نظر مکانیکی هیچ تفاوتی با هم ندارن در ضمن اینو بگم کلولزم همه چی موجوده در نمایندگی جاده مخصوص من رفتم و سوال کرم از انباردارش اما گرونه ولی ارزش داره من ۴سال دارم خیلی خیلی راضیم هم آفرود رفتم هم مسافرت راه دور رفتم
پاسخ
0
0
0
Rayatun 1404/8/2
مزایا؛ دوام نسبتا بالای قطعات ، شاسی مستقل ، توانایی آفرود(در حد خودش) معایب ؛ به نسبت به بقیه ماشین های کره قطعات و تعمیرکار خیلی کمه ، علی الخصوص در شهرستانها واقعا دردسره_ درصورت تصادف قطعات بدنه واقعا کمیاب و خیلی گرونه. تمیز وسالمش را بعیده کسی بفروشه ، اگرقصد خرید دارید احتیاط کنید و مواظب ماشین های خسته وخرج افتاده که کیلومتر کم کردند نخرید که براتون دردسر میشه
پاسخ
0
0
0
55Toufan 1404/7/29
سلام به دوستان در فکر خرید نیو کوراندو و اکتیون مدل‌ تا سال ۲۰۱۷ هستم . لطف کنید راهنمایی کنید کدومشون از نظر فنی و دوام بهتر هستن و مشکلات لوازم یدکی فنیشون چیه. ممنون
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/8/4
کوراندو دوام و کیفیت فنی بالاتری داره و راحت‌تر لوازمش پیدا میشه، اکتیون قدرتش خوبه ولی گیربکس و قطعاتش دردسر بیشتری دارن.
0
0