پس از شکست نسخههای اولیه سانگیانگ اکتیون (مدلهای 2010 تا 2013) در بازار کشورمان، که عمدتا به چهره عجیبش مربوط میشد، فیسلیفت این خودرو در مدل 2014 دوباره به ایران برگشت ولی اینبار با نام «نیو اکتیون». این فیسلیفت، که شامل طراحی مجدد چراغها، جلوپنجره و شمای کلی بدنه میشد، هرچند جلو بهتری به این کرهای بخشیده بود، ولی بازهم
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت
توانایی آفرود
فرمان بزرگ اما نرم
بهبود طراحی (نسبت به قبل)
شاسی نردبانی جدا از بدنه
پیشرانه تحت لیسانس مرسدس
نقاط ضعف
واردات محدود
بازار ضعیفتر از توسان و اسپورتیج
تریم های سانگ یانگ نیو اکتیون
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2014 تا 2015مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل پارت تایم 3 حالتهگیربکس
6 دنده اتومات با حالت زمستانیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.3 لیترعملکرد فنی
قدرت
150 اسببخارگشتاور
214 نیوتنمترشتاب
12.4 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
11.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول (C150) - فیس لیفتطول
4465 میلیمترعرض
1890 میلیمترارتفاع
1765 میلیمترفاصله محوری
2740 میلیمتروزن
1936 کیلوگرمحجم باک
75 لیترچرخ جلو
255/60R18چرخ عقب
255/60R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان جدید - دکمه تعویض دنده روی فرمانمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - هندزفریمانیتور
7 اینچینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - DVDسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر جدیدایمنی کابین
مجموع ایربگها
4ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - کنترل رطوبتکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی - شیشه بالابر آنتیترپ راننده درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
آتباتان 1404/8/27
قطعا نیواکتیون کوراندوهای مدل 86هم دیگه خسته شدند
پاسخ
0
0
0
آتباتان 1404/8/27
هر کسی دنبال خودرو دو دیفرانسیل و شاسی مستقل و ایمنی هست و از نظر اقتصادی حباب مثبت قیمتی بخاطر اسم برند تبلیغاتی در بازار ایران ندارد و خدمات و نمایندگی هم در شهرهای بزرگ بصورت حداقلی دارد و هم نسبتا در بازار ایران نسبت به خیلی از رقبا مدل بالاتری دارد و سالمش در بازار با حدود زیر دو میلیارد پیدا میشود قطعا نیو اکتیون بهترین و برترین گزینه این رده suvمیباشد
من حدود سه ساله خریدم اصلا پشیمان نیستم
پاسخ
0
0
0
Alijahan 1404/8/13
با عرض درود . من اکتیون مدل قدیم ولی ۲۰۱۳ دارم خدمت دوستان عرض کنم مدلهای قدیم فول آپشن هستن ولی در مدل نیو اکتیون فقط آپشنهاش رو به ۳ قسمت کردن کامفورت- پرستیج- لاکچری. اما از نظر مکانیکی هیچ تفاوتی با هم ندارن در ضمن اینو بگم کلولزم همه چی موجوده در نمایندگی جاده مخصوص من رفتم و سوال کرم از انباردارش اما گرونه ولی ارزش داره من ۴سال دارم خیلی خیلی راضیم هم آفرود رفتم هم مسافرت راه دور رفتم
پاسخ
0
0
0
Rayatun 1404/8/2
مزایا؛ دوام نسبتا بالای قطعات ، شاسی مستقل ، توانایی آفرود(در حد خودش) معایب ؛ به نسبت به بقیه ماشین های کره قطعات و تعمیرکار خیلی کمه ، علی الخصوص در شهرستانها واقعا دردسره_ درصورت تصادف قطعات بدنه واقعا کمیاب و خیلی گرونه. تمیز وسالمش را بعیده کسی بفروشه ، اگرقصد خرید دارید احتیاط کنید و مواظب ماشین های خسته وخرج افتاده که کیلومتر کم کردند نخرید که براتون دردسر میشه
پاسخ
0
0
0
55Toufan 1404/7/29
سلام به دوستان
در فکر خرید نیو کوراندو و اکتیون مدل تا سال ۲۰۱۷ هستم . لطف کنید راهنمایی کنید کدومشون از نظر فنی و دوام بهتر هستن و مشکلات لوازم یدکی فنیشون چیه.
ممنون
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/8/4
کوراندو دوام و کیفیت فنی بالاتری داره و راحتتر لوازمش پیدا میشه، اکتیون قدرتش خوبه ولی گیربکس و قطعاتش دردسر بیشتری دارن.
0
0


