• مشخصات فنی bz4x615pro
  • مشخصات فنی bz4x615pro
  • مشخصات فنی bz4x615pro
  • مشخصات فنی bz4x615pro
  • مشخصات فنی bz4x615pro
  • مشخصات فنی bz4x615pro
  • مشخصات فنی bz4x615pro
  • مشخصات فنی bz4x615pro

مشخصات فنی تویوتا bz4X 615 پرو سال 2024 - 2025

18 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
بزرگ‌ترین برند خودروساز دنیا، با توجه به بازار چند میلیون دستگاهی خودروهای بنزینی و ‏هیبریدی خود، خیلی دیرتر از سایر شرکت‌های بزرگ، وارد دنیای خودروهای برقی شد. بی‌ زد 4 ‏ایکس اولین کراس‌اور تمام برقی این شرکت و همچنین نخستین خودرویی است که با پلتفرم eTNGA ساخته شده. این پلتفرم، مختص خودروهای برقی بوده و با همکاری مشترک سوبارو، طراحی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.4
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت
فضای جادار کابین
عملکرد و کاربرد سطح بالا
شاسی و سازه مستحکم
صندوق عقب 452 لیتری

نقاط ضعف

عدم عرضه نسخه دو موتوره (AWD)
عدم گستردگی ایستگاه‌ شارژ شهری

تریم های تویوتا bz4X

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2024

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

اتومات

پیشرانه

1 موتور الکتریکی (1XM)

ظرفیت باتری

66.7 کیلووات ساعت

شارژ عادی

10 ساعت

شارژ سریع تا 80 درصد

33 دقیقه

عملکرد فنی

قدرت

204 اسب‌بخار

گشتاور

266 نیوتن‌متر

شتاب

7.1 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

پیمایش برقی

615 کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4690 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1650 میلی‌متر

فاصله محوری

2850 میلی‌متر

وزن

1865 کیلوگرم

چرخ جلو

235/60R18

چرخ عقب

235/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - برفی)

سایر ویژگی‌ها

ردیابی خودرو

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی - چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - دستیار صوتی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - Android Auto - CarPlay - WiFi

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

8

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه با پنل لمسی و فیلتر PM2.5 - دریچه تهویه عقب - کنترل با ریموت

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم زاویه پشتی صندلی - زیرآرنجی تاشو - تاشودوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه جلو عایق صدا - شیشه بالابر آنتی‌ترپ - کیت پنچرگیری - آنتن کوسه‌ای - کابل شارژ خانگی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای تویوتا bz4X 615 پرو در بازار

ب ام و iX1 eDrive 25L

ب ام و iX1 eDrive 25L

مقایسه
آئودی Q5 e-tron 40

آئودی Q5 e-tron 40

مقایسه
فولکس آی دی یونیکس اولترا

فولکس آی دی یونیکس اولترا

مقایسه
بنز کلاس EQA EQA260

بنز کلاس EQA EQA260

مقایسه
دیدگاه کاربران
aminx2312 1404/8/20
من اگه مولتی میلیاردر هم باشم به دلال جماعت باج نمیدم بی شرف ۶۰۰ میلیون بالاتر از قیمت نمایندگی!
پاسخ
0
0
1
علیزادهگان 1404/8/20
سلام بعد حدود ۲ هفته استفاده کامنت میزارم: اول از همه شارژ از ۵ درصد تا ۱۰۰ درصد ۱۱ ساعت زمان برد نکات قوت: ۱- برد مسافتی بالا دقیق ۶۱۰ تا بدون بخاری راه میره و گرمکن صندلی تقریبا میشه گفت هیچ تاثیری نداره تو مسافت با بخاری هم حدود حدود ۵۴۰ تا میره که قابل قبوله ۲- سواریش عالیه بشدت نرم و بی صدا یهنی تو ترافیک کاملا صدا رو میگیره ۳- خیلی جا داره و راحته وصندلی های خوبی داره صندوق عالی و بزرگ ۴- سیستم صوتی عالی من قبلا ای اس ۲۵۰ با سیستم مارک داشتم دقیقا مثه همون خوبه ۵- طراحی داخلی رو من حداقل خیلی دوس دارم مخصوصا کلاستر که همون کار هداپ رو براتون میکنه ۶- رانندگی یکنواخت بدلیل عدم تعویض دنده ۷- یه اپشن داره پارو از رو گاز که برمیداری خودش برای شارژ ترمز میزنه که شارژ شه و جالبه ۸- ثانیه به ثانیه صورت راننده رو اسکن میکنه بری تو گوشی پیام میده اقا رانندگیت رو بکن جلو رو ببین ۹- رادار تابلو و سوبالا اتومات ۱۰۰ درصد بی نقص کار میکنن ماشین با این اپشن چند تا داشتم هیچ کدوم مثه این نبودن ۱۰- ارزش خرید بالا و قیمت تقریبا نزدیک به جهانی نسبت به مابقی ماشین های وارداتی نکات منفی که البته شاید بعضیش رو من بلد نیستم ۱- تو شب کابین خیلی تاریکه با اینکه اینجا نوشته نورپردازی داخل ولی من نتوستم پیدا کنم ۲- دستیاز صوتی کلا چینی بلده و انگلیسی تعطیله ۳- داشبود نداره و با شرایط فعلی مملکت امکان سرقت و شکستن شیشه دارید همچنین از بیرون کاملا داخل صندوق دید داره که خب من دودی کردم ۴- اپشن خیلی داره البته همه کاربردی ولی من ۶۰ درصدشو غیر فعال کردم مخصوصا سنسور پارک که هی میگه جلو چپ عقب راست کلا ذیوانت میکنه :)) ۵- گودی کمر امکان بالا پایین شدن نداره البته این اپشن چون من انحراف مهره دارم اذیتم میکنه برای شما که انشالله سالم هستین مشکلی نداره ۵- این از همه بیشتر تو ذوق میزنه - شتابش واقعا خوبه ها ولی اون حس معکوس کشیدن یه موتور بنزینی یه چیز دیگس ۶- بازار دست دوم قطعا بد . البته من اول به خاطر همین و نکات منفی شایع شده قصد فروش داشتم که نمایندگی بعد از خرید من شماره چند تا مالک دیگه رو داد بهم بنده خدا گفت تو بفروشی من کارمزد میگیرم ولی حیفه نکن و هر ۳ مالکی که من زنگ زدم یکی از یکی راضی تر بودن ---------------------- درجه یک و کاربردی اگر شما داخل شهر. و یا بر ای مسافت های کوتاه سفر میخواین استفاده کنید من تقریبا هر ۸ روز ۱ بار شارژ میکنمش
پاسخ
0
0
0
tajiii 1404/8/18
چی نوشتی ؟ تهران 97 درصد شارژ کردی ؟ رسیدی ساری چقدر بود شارژت ؟ با چند درصد شارژ برگشتی؟
پاسخ
0
0
0
فاصله 1404/8/17
آقا نخر من رفتم ساری رفتنی خوب بود با یه بار شارژ رسید. تهران ۹۷ درصد شارژ کرده بودم سر پایینی نه تنها کم نکرد بلکه ۱۲ درصد هم شارژ کرد . ولی برگشتنی باتری خودرو ۵۷۰ کیلومتر نشان می‌داد .تا دماوند هم نرسید نصف شب من و بچه هام نرسیده به دماوند خاموش شد حتی بین راه بخاری هم خاموش کرده بودم .در هوای سرد ۱۹۷ کیلومتر بیشتر نمیره.
پاسخ
1
2
1
Rezaf154 6 روز پیش
غیر منطقی ترین کامنتی که تا حالا دیدم، هیچ کس تا حالا پیمایش این متشینو زیر ۴۰۰ گزارش نکرده
0
0
علیرضایک 1404/8/15
متاسفانه auto android نداره
پاسخ
0
0
0