• مشخصات فنی hilux4doorathigh
  • مشخصات فنی hilux4doorathigh
  • مشخصات فنی hilux4doorathigh

مشخصات فنی تویوتا هایلوکس دو کابین بلند اتوماتیک سال 2016 - 2016

89 دیدگاه
سال
روند تغییرات قیمتی هایلوکس ظرف دو دهه اخیر، به‌نحوی بود که این مدل از یک پیکاپ ارزان‌قیمت ولی جان‌سخت به خودرویی لوکس و گران‌قیمت تغییر کاربری داد. نسل هشتم این خودرو، از سال 2016 و با دو نسخه دنده دستی و اتومات به ایران آمد. این نسل از هایلوکس، همان پیشرانه پرادوهای چهار سیلندر را در سینه دارد. سیستم چهارچرخ
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
توانایی آفرود

نقاط ضعف

فنربندی خشک
فرمان‌پذیری
کمبود امکانات رفاهی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2016

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2.7 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

164 اسب‌بخار

گشتاور

245 نیوتن‌متر

شتاب

12 ثانیه

سرعت

165 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

11.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل هشتم (AN130)

طول

5335 میلی‌متر

عرض

1855 میلی‌متر

ارتفاع

1815 میلی‌متر

فاصله محوری

3085 میلی‌متر

وزن

1900 کیلوگرم

حجم باک

80 لیتر

چرخ جلو

265/65R17

چرخ عقب

265/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - پاور)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی لمسی: سفارشی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

سفارشی

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی - (اتومات: سفارشی) - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه - (چرم: سفارشی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Ali1987 1403/6/9
سلام دوستان شاید خیلیا با حرفایی که من می زنم موافق نباشن که البته مطمئنم بیشترشون تا حالا یه بار هم سوار این مدل هایلوکس نشدن خرید یه ماشین با ۸ سال کارکرد به قیمت بالای ۶ میلیارد واقعا یه روحیه خاص می خواد من خودم هایلوکس ندارم ولی مدل ۲۰۱۶ دنده ای راهداری رو زیاد روندم. هم جاده و هم آفرود این ماشین اون چیزی که خیلیا فکر می کنن نیست. کیفیت قطعات داخلیش خیلی معمولی و پلاستیک خشکه که بعد از مدتی به سر و صدا میفته قدرتش هم زیاد تعریفی نداره کیفیتش کلی خودرو هم خیلی بالا نیست، به عنوان مثال همون هایلوکسی که تحویل بنده بود توی برف کمک سنگینش گیر کرد و دیگه آزاد نشد. مجبور شدیم فیوزش رو خارج کنیم و بعدش با هزینه خیلی زیاد تعمیر شد در مجموع این ماشین ۶ میلیارد نمی ارزه و اصلا یک ماشین خانوادگی نیست کافیه چند ساعت باهاش آفرود برید تا از شون و کول بیفتید البته اوضاع سرنشینای عقبش که فاجعست، هم فضای پا و هم خشکی رانندگی در مجموع به نظر من بهتره که تعصب خاص روی یک برند نداشته باشیم. همین تعصب باعث شده قیمت تویوتاهای کارکرده حداقل دو برابر ارزش واقعی اونا باشه موفق باشید
پاسخ
0
0
5
ناشناس 1402/11/26
سلام، میخام ی تویوتا دوکابین مدل زیر ۲۰۰۰ واسه ایاب ذهاب کارم تو مناطق کوهستانی و بیابانی بخرم، بنظرتون نقص و ضعف خاصی داره این مدلها؟ اگه نکته‌ای پیشنهادی دارین بفرمایید
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1402/11/29
مدل زیر 2000 مثلا یه مدل 1992 و 1994 الان حدودا اگر تمیز پیدا بشه 1 میلیارد قیمتشه و اگر بتونید سالمش از نظر فنی و اورهال شده اهش رو پیدا کنید بدون پوسیدگی میتونه برای کارتون مفید باشه
2
0
Amirsaleh2006 1402/10/13
سلام مدل ۲۰۱۶ نسخه دیزلی داره؟
پاسخ
0
0
0
Saeed199 1402/7/15
سلام آیا با گواهینامه ب۳ میشه تویوتا هایلوکس رانندگی کرد؟
پاسخ
2
0
1
سیاوشم 1402/7/23
خیر مساله ای نداره
0
0
ali 1402/7/16
خودروهای سواری تا حداکثر 9 نفر وانت تا حداکثر 3.5 تن بنابر این اگر قصد راندن خودروهایی با ظرفیت بیشتر را دارید باید برای گواهینامه های پایه دو و پایه یک اقدام کنید
0
0
Akbar360 1401/4/27
روو اتوماتیک یه مشکل خیلی بزرگ برای افرود داره اونم اینه که وقتی که گاز رو تا ته فشار میدی حتی وقتی که روی پاور مد باشه ده ثانیه بیشتر روی دور موتور بالا نمیمونه و خود ECU میارنش پایین ، این سیستم تقریبا رو اکثر ماشینا هست که پیشرانه آسیب جدی نبینه ولی تو کویرهای باتلاقی مثل ریگ جن یا تو قیف ها که دور موتور بالا و حداکثر قدرت پیشرانه لازمه میتونه باعث حادثه یا حتی چپ کردن و برگشتن ماشین بشه که خیلی خطرناکه ، حتما بعد از خرید روو اتوماتیک باید ببرید یه مرکز معتبر که کلا ریمپش کنه و ECU رو برنامه ریزی کنه ، البته روو های دنده ای این مشکل رو ندارن و کلا چه ویگو ، چه روو به شدت خشک هستن صندلی های عقبشون از ۲۰۶ هم بدترن به هرحال ایرادی هم نیست چون این ماشین وانته نه SUV لاکچری ، تو ایران کلا تویوتا قیمت غیر منطقی و احمقانه داره ، انقدر خشکه که اگر یکی تو مسافرت طولانی صندلی عقبش بشینه باید بره بیمارستان چون دیسک کمر و گردن میگیره ، حتما باید کمک فنرهای افتر مارکت ARB با فومسل ابرون من روش نصب کنید تا بشه باهاش مسافرت و افرود کرد ولی اگر برای قاچاق و خلاف و دستی کشیدن و لات بازی میخواید همین سیستم تعلیق فابریکش کافیه البته از نظر دوام تا دویست سیصد هزار مثل روز اولش کار میده
پاسخ
0
1
1