مشخصات فنی تویوتا هایلوکس دو کابین بلند دنده ای سال 2016 - 2016
سال
روند تغییرات قیمتی هایلوکس ظرف دو دهه اخیر، بهنحوی بود که این مدل از یک پیکاپ ارزانقیمت ولی جانسخت به خودرویی لوکس و گرانقیمت تغییر کاربری داد. نسل هشتم این خودرو، از سال 2016 و با دو نسخه دنده دستی و اتومات به ایران آمد. این نسل از هایلوکس، همان پیشرانه پرادوهای چهار سیلندر را در سینه دارد. سیستم چهارچرخ
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
توانایی آفرود
نقاط ضعف
فنربندی خشک
فرمانپذیری
کمبود امکانات رفاهی
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2016مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیلگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.7 لیترعملکرد فنی
قدرت
164 اسببخارگشتاور
245 نیوتنمترشتاب
11 ثانیهسرعت
175 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
11 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ بزرگنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل هشتم (AN120/AN130)طول
5335 میلیمترعرض
1855 میلیمترارتفاع
1815 میلیمترفاصله محوری
3085 میلیمتروزن
1880 کیلوگرمحجم باک
80 لیترچرخ جلو
265/65R17چرخ عقب
265/65R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
2 حالته (اکو - پاور)سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
7 اینچی لمسی: سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD/DVD - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
سفارشیایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستی - (اتومات: سفارشی) - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچه - (چرم: سفارشی)ایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1402/11/26
سلام، میخام ی تویوتا دوکابین مدل زیر ۲۰۰۰ واسه ایاب ذهاب کارم تو مناطق کوهستانی و بیابانی بخرم، بنظرتون نقص و ضعف خاصی داره این مدلها؟ اگه نکتهای پیشنهادی دارین بفرمایید
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1402/11/29
مدل زیر 2000 مثلا یه مدل 1992 و 1994 الان حدودا اگر تمیز پیدا بشه 1 میلیارد قیمتشه و اگر بتونید سالمش از نظر فنی و اورهال شده اهش رو پیدا کنید بدون پوسیدگی میتونه برای کارتون مفید باشه
0
0
Amirsaleh2006 1402/10/13
سلام مدل ۲۰۱۶ نسخه دیزلی داره؟
پاسخ
0
0
0
Saeed199 1402/7/15
سلام آیا با گواهینامه ب۳ میشه تویوتا هایلوکس رانندگی کرد؟
پاسخ
2
0
1
سیاوشم 1402/7/23
خیر مساله ای نداره
0
0
ali 1402/7/16
خودروهای سواری تا حداکثر 9 نفر وانت تا حداکثر 3.5 تن بنابر این اگر قصد راندن خودروهایی با ظرفیت بیشتر را دارید باید برای گواهینامه های پایه دو و پایه یک اقدام کنید
0
0
Akbar360 1401/4/27
روو اتوماتیک یه مشکل خیلی بزرگ برای افرود داره اونم اینه که وقتی که گاز رو تا ته فشار میدی حتی وقتی که روی پاور مد باشه ده ثانیه بیشتر روی دور موتور بالا نمیمونه و خود ECU میارنش پایین ، این سیستم تقریبا رو اکثر ماشینا هست که پیشرانه آسیب جدی نبینه ولی تو کویرهای باتلاقی مثل ریگ جن یا تو قیف ها که دور موتور بالا و حداکثر قدرت پیشرانه لازمه میتونه باعث حادثه یا حتی چپ کردن و برگشتن ماشین بشه که خیلی خطرناکه ، حتما بعد از خرید روو اتوماتیک باید ببرید یه مرکز معتبر که کلا ریمپش کنه و ECU رو برنامه ریزی کنه ، البته روو های دنده ای این مشکل رو ندارن
و کلا چه ویگو ، چه روو به شدت خشک هستن صندلی های عقبشون از ۲۰۶ هم بدترن به هرحال ایرادی هم نیست چون این ماشین وانته نه SUV لاکچری ، تو ایران کلا تویوتا قیمت غیر منطقی و احمقانه داره ، انقدر خشکه که اگر یکی تو مسافرت طولانی صندلی عقبش بشینه باید بره بیمارستان چون دیسک کمر و گردن میگیره ، حتما باید کمک فنرهای افتر مارکت ARB با فومسل ابرون من روش نصب کنید تا بشه باهاش مسافرت و افرود کرد ولی اگر برای قاچاق و خلاف و دستی کشیدن و لات بازی میخواید همین سیستم تعلیق فابریکش کافیه
البته از نظر دوام تا دویست سیصد هزار مثل روز اولش کار میده
پاسخ
0
0
0
alirezs13 1400/6/20
یه نفر توضیح تخصصی بده نه احساسی که چرا از سانتافه گرون تره؟:/
عموما پدر این تیپ ماشینا تو خاکی و آفرود در میارن
قیافه و امکانات رفاهی سانتافه هم به کنار
پاسخ
5
3
0
ZSL 1401/7/15
دوست عزیز Akbar360 تو ایران دو قشر داریم یه دسته اونایی که دنبال اپشن زیادن که حتی سراغ چینی ها هم میرن و کیفیت خیلی زیاد مهم نیست براشون دسته دوم هم کیفیت اولویت خیلی بالاتر از اپشن داره و اگر تعصب تویوتا رو میکشن خب حق دارن یه دوستی کرولا مدل ۲۰۱۴ تاکسی داره ۵۰۰هزار تا هم کار کرده میگفت از فابریک تا الان غیر لوازم مصرفی فقط فن رادیاتور رو همین تازگی ها عوض کردم سال هاست خب اینا رو دیدن که تویوتا کم اپشن رو به خیلی از برند های فول ترجیه میدن دسته اول هم که به دنبال فول اپشن هستن سال تا سال استفاده نمیکنن
0
3
Adel34 1401/5/8
چون تعداد خیلی کمتری نسبت به سانتافه وارد شده،کسایی هم که دارن خیلی کم میفروشن،بعد تعمیرگاه ماشین خارجی برو ببین چقد سانتافه خراب هست
0
1
Akbar360 1401/4/27
تویوتا کلا نو ایران قیمتش غیر منطقیه ، چون هم مردم ایران به طرز عجیب و تعصبی تویوتا رو میپرستن و هم اینکه تقریبا از سال ۹۳ دیگه واردات درست و منظمی به ایران نداشت و هم اینکه تو ایران نسبت به حتی کشورهای افریقایی خودرو های دو دیفرانسیل چهار چرخ متحرک که قابلیت افرود و موتور وگیربکس قدرتی داشته باشن خیلی خیلی کمه
مگه اینکه حداقل یک سری از محصولات جدید هاوال چین مثل h9 جدید به ایران بیان تا شاید یک مقدار از این کمبود رو جبران کنن
و گرنه سال ۸۸ ، یک هایلوکس صفر ۲۰۰۹نصف قیمت ایکس تیری ۲۰۰۹ بود حالا همون هایلوکس ۲۰۰۹ دست دومش از همون ایکس تیری ، دویست سیصد میلیون گرون تره
1
1
amirabbas2929 1400/9/21
تویوتا حتی مدل های پایین ترش هم دوام فنی خیلی بالایی داره بعدم چون بازار پیکاپ ها و کلا وانت ها تو ایران خیته این ماشین یه پرچم دار سرسخته هم تو باربری هم آفرود و قیمتش هم که ... من یکی از دوستان نزدیکم مدل ۲۰۱۶ داره از لحاظ راحتی سواری به یکی مثل سانتافه نمیرسه ولی هیچ جاده ای نمیتونه متوقفش کنه
0
3
Shahraki 1400/7/24
به طور کل همه میدونن که تویوتا نسبت به هیوندا دوام خیلی بالاتری داره و خیالتون هم راحت باشه که همون هایلوکس آفرود رفته از سانتافه خرج کمتری داره (البته اگه آفرود بیش از حد سنگین باشه قضیه کمی فرق داره که که معمولا این طور نیست) البته علاوهبر امکانات سانتافه قدرت بیشتری هم داره ولی خوب چون تفکر عموم طور دیگه هست پس این میشه نتیجش
0
8