مشخصات فنی زامیاد پادرا پلاس دوگانه سوز سال 1398 - 1403
سال
وانت پادرا پلاس را اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1397 دیدیم. در آن زمان، زامیاد نگران بود که مبادا تولید وانت نیسان Z24 و Z28 را بدلیل استانداردهای 85گانه از دست بدهد. به همین دلیل بلافاصله برای تولید پادرا پلاس، بعنوان جانشین وانت نیسان آبی، اعلام آمادگی کرد. وانت پادر پلاس قرار بود در سال 1398 به بازار بیاید
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بهبود امکانات و طراحی
بهبود آلایندگی موتور
نقاط ضعف
عدم تغییر پیشرانه
مصرف سوخت
کیفیت ساخت
نداشتن ایربگ
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل عقبگیربکس
6 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر دوگانه سوز (M24)حجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
80 اسببخارگشتاور
160 نیوتنمترسرعت
90 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
9.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
5230 میلیمترعرض
1700 میلیمترارتفاع
1725 میلیمترفاصله محوری
3030 میلیمتروزن
1850 کیلوگرمحجم باک
40 لیترچرخ جلو
7.00R16چرخ عقب
7.50R16سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 1800 کیلوگرم - مخزن گاز 112 تا 120 لیترسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
2 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
پارچهسقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Amirab 1402/7/7
سلام من نسخه قبلی یعنی معمولی اش را تست کردم . قدرت خوبی داره و تعلیقش هم برای بار عالیه اصلا احساس سنگینی ماشین نمیکنید . در کل خوبه . ولی مصرف بنزینش زیاده
پاسخ
0
0
0
CitroenXsara 1401/6/30
موتور این که بهبود یافته هستش چطوره که هم قدرت و گشتاور کمتری داره و هم فقط ۹۰ تا میره
پاسخ
0
1
0
Bardo1392 1401/6/25
فرقی با نیسان نداره....ولی واس خریدار توصیم اینکه
مزدا بگیر به جاش بقیه پولاتم بزار جیبت...والا میخوای چیکار آخه ۳ تن یا ۴ تن بار بزنی.... همون ۲ تن بزن به مزدا هم استهلاک پایینی داره هم مصرف سوخت و راندمان بهتری از این موتور زد ۲۴ بت میده
بعدشم برو به زندگیت برس ....والا بوخدا
پاسخ
0
0
0