• مشخصات فنی padrapluscng
  • مشخصات فنی padrapluscng
  • مشخصات فنی padrapluscng
  • مشخصات فنی padrapluscng
  • مشخصات فنی padrapluscng
  • مشخصات فنی padrapluscng

مشخصات فنی زامیاد پادرا پلاس دوگانه سوز سال 1398 - 1403

3 دیدگاه
سال
وانت پادرا پلاس را اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1397 دیدیم. در آن زمان، زامیاد نگران بود که مبادا تولید وانت نیسان Z24 و Z28 را بدلیل استانداردهای 85گانه از دست بدهد. به همین دلیل بلافاصله برای تولید پادرا پلاس، بعنوان جانشین وانت نیسان آبی، اعلام آمادگی کرد. وانت پادر پلاس قرار بود در سال 1398 به بازار بیاید
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بهبود امکانات و طراحی
بهبود آلایندگی موتور

نقاط ضعف

عدم تغییر پیشرانه
مصرف سوخت
کیفیت ساخت
نداشتن ایربگ

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

6 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر دوگانه سوز (M24)

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

80 اسب‌بخار

گشتاور

160 نیوتن‌متر

سرعت

90 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

5230 میلی‌متر

عرض

1700 میلی‌متر

ارتفاع

1725 میلی‌متر

فاصله محوری

3030 میلی‌متر

وزن

1850 کیلوگرم

حجم باک

40 لیتر

چرخ جلو

7.00R16

چرخ عقب

7.50R16

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 1800 کیلوگرم - مخزن گاز 112 تا 120 لیتر

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

2 اسپیکر

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

پارچه

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Amirab 1402/7/7
سلام من نسخه قبلی یعنی معمولی اش را تست کردم . قدرت خوبی داره و تعلیقش هم برای بار عالیه اصلا احساس سنگینی ماشین نمیکنید . در کل خوبه . ولی مصرف بنزینش زیاده
پاسخ
0
0
0
CitroenXsara 1401/6/30
موتور این که بهبود یافته هستش چطوره که هم قدرت و گشتاور کمتری داره و هم فقط ۹۰ تا میره
پاسخ
0
1
0
Bardo1392 1401/6/25
فرقی با نیسان نداره....ولی واس خریدار توصیم اینکه مزدا بگیر به جاش بقیه پولاتم بزار جیبت...والا میخوای چیکار آخه ۳ تن یا ۴ تن بار بزنی.... همون ۲ تن بزن به مزدا هم استهلاک پایینی داره هم مصرف سوخت و راندمان بهتری از این موتور زد ۲۴ بت میده بعدشم برو به زندگیت برس ....والا بوخدا
پاسخ
0
0
0