مشخصات فنی زامیاد پادرا پلاس بنزینی سال 1398 - 1404

5 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
وانت پادرا پلاس را اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1397 دیدیم. در آن زمان، زامیاد نگران بود که مبادا تولید وانت نیسان Z24 و Z28 را بدلیل استانداردهای 85گانه از دست بدهد. به همین دلیل بلافاصله برای تولید پادرا پلاس، بعنوان جانشین وانت نیسان آبی، اعلام آمادگی کرد. وانت پادر پلاس قرار بود در سال 1398 به بازار بیاید
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 3.2
امتیازهای پنج‌گانه
3/10 رانندگی و فنی
3/10 طراحی ظاهری
3/10 کابین و امکانات
4/10 ارزش در مقابل قیمت
3/10 کیفیت

نقاط قوت

بهبود امکانات و طراحی
بهبود آلایندگی موتور

نقاط ضعف

عدم تغییر پیشرانه
مصرف سوخت
کیفیت ساخت
نداشتن ایربگ

تریم های زامیاد پادرا پلاس

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1398 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

6 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر (M24)

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

94 اسب‌بخار

گشتاور

187 نیوتن‌متر

سرعت

90 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

10.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

5230 میلی‌متر

عرض

1700 میلی‌متر

ارتفاع

1725 میلی‌متر

فاصله محوری

3030 میلی‌متر

وزن

1711 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

7.00R16

چرخ عقب

7.50R16

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 1940 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

2 اسپیکر

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای زامیاد پادرا پلاس بنزینی در بازار

کارا تک کابین 2 لیتر

کارا تک کابین 2 لیتر

مقایسه
زامیاد وانت نیسان بنزین

زامیاد وانت نیسان بنزین

مقایسه
آریسان دوگانه سوز 1.7 لیتر

آریسان دوگانه سوز 1.7 لیتر

مقایسه
پراید 151 SE

پراید 151 SE

مقایسه
دیدگاه کاربران
Amirhoseini1364 1403/9/23
والا تمام دوستان من نیسان آبی دارن ، من تازه پادرا خریدم و علی رغم تاکید دوستانم که گفتند پادرا نخرم الان بایستی عرض کنم ، بینهایت راضی هستم ، من یک انسان هستم و فکر میکنم طوری آفریده شدم که همیشه رو به جلو و پیشرفت باشم و متاسفانه بایستی عرض کنم دوستانم اشتباه میکردند و واقعا نظر متعصبانه روی نیسان آبی دارند ، دلایل بنده در خصوص مخالفت با خرید نیسان آبی به شرح زیل می باشد : ۱ نشیمن عالی و جادار پای راننده و کنسول جای دست حتی در مسیرهای طولانی ۲ حس خوب و کمی بروز بودن در کابین خودرو ۳ کنترل عالی بروی خودرو حتی با بار سنگین ۴ سیستم هندلینگ عالی حین رانندگی ۵ احساس امنیت هم برای خود هم هموطنان در مسیر خصوصا ایام بارندگی و .... بنده مطالب فوق رو بدون تعصب و فقط به لحاظ احساس تکلیف عرض کردم
پاسخ
0
0
1
Amirab 1402/7/7
سلام من نسخه قبلی یعنی معمولی اش را تست کردم . قدرت خوبی داره و تعلیقش هم برای بار عالیه اصلا احساس سنگینی ماشین نمیکنید . در کل خوبه . ولی مصرف بنزینش زیاده
پاسخ
0
0
0
JinteiGTR 1401/6/30
موتور این که بهبود یافته هستش چطوره که هم قدرت و گشتاور کمتری داره و هم فقط ۹۰ تا میره
پاسخ
0
1
0
Bardo1392 1401/6/25
فرقی با نیسان نداره....ولی واس خریدار توصیم اینکه مزدا بگیر به جاش بقیه پولاتم بزار جیبت...والا میخوای چیکار آخه ۳ تن یا ۴ تن بار بزنی.... همون ۲ تن بزن به مزدا هم استهلاک پایینی داره هم مصرف سوخت و راندمان بهتری از این موتور زد ۲۴ بت میده بعدشم برو به زندگیت برس ....والا بوخدا
پاسخ
1
0
1
Triborg 1404/1/21
آقا این حرفا چیه میزنی مشتی به مزدا بیشتر از یه تن بار میزنی فنر عقب کف خواب میشه اظلاعات الکی ندین به مردم خدارو خوش نمیاد نکته بعد اینکه مزدا استهلاک پایینی داره؟؟؟؟؟؟؟جناب تو یه تعمیر کار خوب برا من بقیر از تهران پیدا کن(تازه همونم به سختی) که بلد باشه ، قطعاتشم که همه باید سفارش بدی ، ماشین یه قطعش که هراب میشه دقیقا سه روز تو تعمیرگاه میخوابه موتور باز تا قطعه برسه
0
0