آرایش نظامی برای شاسی بلند برابوس

مرسدس بنز G کلاس در میدان جنگ

26 آذر 1397 12:21

به چهره‌اش دقت کنید. گویی می‌خواهد وارد میدان مبارزه شود. اگر نگوییم که داستان چیست، شاید تصور شود که مرسدس بنز G کلاس قصد دارد به‌عنوان بخشی از ناوگان نظامی ارتش آمریکا به خدمت گرفته شود؛ اما حقیقت آن است که پروژه فوق یکی از زیباترین دستاوردهای تیونر صاحب‌نام Brabus‌ است که حالا توسط تیونر تازه‌کاری به اسم Road Show دستخوش تغییراتی چشم‌نواز شده است.

تیونر با چشم‌پوشی از قابلیت‌های آفرود این خودرو رینگ‌های Forgiato را به کار گرفته تا در کنار افزایش ارتفاع خودرو، بیش تر از قبل جلب توجه کند.به لطف طرحی که هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود و فرمان‌‌پذیری که اوج هنر خود را در مسیرهای صعب‌العبور نشان می‌دهد، مرسدس بنز G کلاس تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ماجراجویی و البته فخرفروشی سلبریتی‌ها شده است.

شرکت رودشو کار سختی در پیش نداشت. قبل از آن‌ها برابوس با مهندسی سطح بالای خود توانسته بود G کلاس استاندارد را به G550 هیولا تبدیل کند؛ اما هنر رودشو جای دیگری است. استفاده از ترکیب رنگی موسوم به «طوفان کویر» نمونه‌ای که زره‌پوش‌های ارتش آمریکا در افغانستان یا عراق استفاده می‌کنند را بازآفرینی کرده است. البته اضافه شدن یک جفت چراغ جدید که با LEDهای پرنور تزئین شده را نیز به لیست تغییرات این مرسدس بنز G کلاس اضافه کنید. حتی زحمت بادی‌کیت اسپرت را نیز پیش‌تر برابوس کشیده است.

شاید اگر در هر خودروی دیگری بود، ترکیب رنگی بدنه ارتشی و رینگ‌های قرمز، وصله ناجور به نظر می‌آمد؛ اما در G کلاس است که همه‌چیز زیبا به نظر می‌رسد. رینگ‌هایی که توسط شرکت آمریکایی Forgiato تهیه شده است. به نظر می‌رسد که تیونر چندان توجهی به قابلیت‌های آفرود این خودرو نداشته است. شاید تنها هدف آن‌ها این بوده که ارتفاع خودرو افزایش پیدا کند و تا جایی که می‌تواند چشم‌ها را به خود بدوزد.

داخل کابین نیز با حضور صندلی‌های چرم مشکی و قرمز و تریمی با همین ترکیب رنگی، هیجان‌انگیزتر نشان می‌دهد. باید اعتراف کرد که رودشو از بهترین مواد و باکیفیت‌ترین متریال برای طراحی داخلی بهره برده است.

بد نیست بدانید که مرسدس بنز G550 برابوس دارای یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر V شکل دو توربو به قدرت 550 اسب‌بخار است. شتاب صفر تا صد آن 6.7 ثانیه و سرعت نهایی‌اش 210 کیلومتر برساعت است. یادتان باشد این خودرو نمونه «بهینه‌سازی شده» برابوس و G کلاس بوده است. چراکه محصول ویژه آن‌ها یعنی 700 Widestar با همین پیشرانه می‌توانست 691 اسب‌بخار قدرت تولید کند.

دیدگاه کاربران