تجربه ارزان‌قیمت یک سواری هیجان‌انگیز

نسخه سوپرشارژ فورد موستانگ برای اجاره

16 اردیبهشت 1398 10:14

سال‌ها پیش فورد موتورز آمریکا در راستای یکی از آن پروژه‌های هوشمندانه بازایابی و فروش خود با شرکت اجاره خودرو Hertz همکاری جالبی را استارت زد. در واقع این شرکت به منظور توسعه بازار اسپرت نوظهور خود یعنی موستانگ، 1000 دستگاه از ویرایش شلبی GT350H مدل 1966 را تنها برای اجاره برای مشتریان خاص این مجموعه طراحی کرد.

این خودروها برای تجربه ارزان‌قیمت مشتریان خوش‌شانسی است که قصد دارند آخر هفته هیجان‌انگیزی را رقم بزنند.اکنون در پروژه‌ای مشابه فورد برای شرکتی به اسم Sixt تعدادی از جدیدترین موستانگ‌های شلبی موسوم به GT-S را تدارک دیده است. این خودروها برای تجربه ارزان‌قیمت مشتریان خوش‌شانسی است که قصد دارند آخر هفته هیجان‌انگیزی را رقم بزنند. طبیعی است که به دلیل ماهیت اسپرت بودن این خودروها، مشتریان سیکست از آن‌ها برای مسابقات خیابانی نیز استفاده کنند.

این مجموعه آخرین در نوع خودش است که اقدام به اجاره نسخه‌های تقویت‌شده موستانگ می‌کند. البته فورد نیز برنامه ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته است.

فورد موستانگ شلبی GT-S

رنگ‌بندی منحصربه‌فرد این خودرو یکی از نکات منحصربه‌فرد آن است. ترکیب دو خط مشکی روی پس‌زمینه‌ای نارنجی و البته نمونه معکوس پس‌زمینه مشکی با خطوط نارنجی بی‌اندازه چشم‌نواز است. شلبی موستانگ GT-S مجهز به یک پیشرانه 5 لیتری سنتی هشت سیلندر Vشکل با جعبه‌دنده‌ای 10 سرعته اتوماتیک است. اما نکته طلایی این خودرو حضور مکانیزم سوپرشارژر برای افزایش خروجی خواهد بود. گفته می‌شود اکنون قدرت محصول جدید به بیش از 600 اسب‌بخار رسیده است.

بد نیست بدانید محصول جدید با بهبودهایی در قسمت ترمزها روبه‌رو شده است. هم‌‌چنین برای بهبود پایداری از سیستم تعلیق بخش «فورد پرفورمنس» کمک گرفته شده و در ضمن سیستم اگزوز آن از نیز نوع «کت بلک» است. این تغییر و تحولات به معنی آن است که فورد در آینده‌ای نزدیک اقدام به فروش این محصولات می‌کند ولی هنوز قیمت این خودروی چشم‌نواز تعیین نشده است.

دیدگاه کاربران