کمی خشن‌تر، کمی‌ نورانی‌تر

تیونینگ جیپ رانگلر برای سخت‌گیرها

1 شهریور 1398 09:52

جیپ رانگلر سال‌هاست اسم خود را به‌عنوان یک آفرود تمام عیار در بازارهای جهانی مطرح کرده است. به‌ویژه نسخه جدید آن JL‌ که مشتریان معمولی را نیز جذب کرده‌ است. با این حال همیشه هستند افرادی که چیزی بیشتر از استانداردها را طلب می‌کنند.

تجهیزات نوری اوراکل مبتنی بر چراغ‌های LED هستند که به کلی نمای جلوپنجره و چراغ‌های سنتی را دستخوش تغییر داده‌اند. جیپ رانگلر جدید حتی با آن چهره پرابهتش نیز برای خیلی‌ها کافی نیست. به همین دلیل، شرکت Oracle Lighting با معرفی تجهیزات ویژه برای این خودرو سعی داشته آن دسته از مشتریان سخت‌گیر را نیز راضی نگه دارد. اگرچه پیش‌بینی می‌شود این پکیج الحاقی هم باب میل بسیاری دیگر از مشتریان نباشد.

اوراکل می‌گوید قیمت این تریم نورپردازی حدود 846 دلار است. خبر خوب این است که شرکت برای مدل‌های قدیمی‌تر رانگلر و حتی نسخه جدید پیکاپ گلادیاتور نیز چنین پکیجی را آماده کرده است. تجهیزات نوری اوراکل مبتنی بر چراغ‌های LED هستند که به کلی نمای جلوپنجره و چراغ‌های سنتی را دستخوش تغییر داده‌اند.

یک نوار LED سرتاسری که در انتها به سمت داخل چراغ‌ها خمیده‌ شده‌اند، می‌توانند جلوه این خودرو را برای پیمایش‌های شبانه جذاب کند. قسمت دیگر این پکیج تعبیه چراغ‌های راهنمای پرنور و البته مه‌شکن‌های قدرتمند مخصوص اهالی آفرود است. ایده استفاده از یک ردیف دیودهای LED روی سقف، این خودرو را تبدیل به یک ماجراجوی واقعی کرده است.

تیونینگ جیپ رانگلر

تولیدکننده این سیستم نورپردازی می‌کند میزان تابش نورهای جدید چیزی حدود 4 برابر سطح نور استاندارد است. با این حال پروژه اوراکل در همینجا به پایان نمی‌رسد. نورپردازی زیبایی درون گلگیرها و بالای چرخ‌ها تعبیه شده که نمایشی جذاب از نور قرمز را به ویژه در تاریکی به اجرا می‌گذارد.

اگرچه شرکت اوراکل رنگ جلوپنجره را بر اساس معیارهای خود انتخاب می‌کند ولی با این مشتریان این جیپ رانگلر می‌توانند درخواست کنند که رنگ کارخانه‌ای آن هم‌چنان باقی بماند.

دیدگاه کاربران