یک کمپر مفهومی با ظاهری خشن

تجربه سفر متفاوت با پژو باکسر 4×4

4 مهر 1398 09:36

نمی‌توان کتمان کرد که نمایشگاه خودرو Le Bourget که امسال در محلی نزدیک پاریس برگزار خواهد شد، از نظر میزان اهمیت نمی‌تواند با رویدادهای خودرویی برگزار شده در فرانکفورت یا دیترویت رقابت کند. اما هرچه که باشد در این نمایشگاه هم که از 28 سپتامبر تا 6 اکتبر برگزار خواهد شد، خودروهای جدیدی به معرض نمایش درخواهند آمد که یکی از جالب‌ترین آن‌ها می‌تواند کانسپت جدید پژو یعنی باکسر 4×4 باشد.

فضای داخلی کانسپت پژو باکسر 4×4 به چهار منطقه تقسیم شده که شامل بخش راننده، آشپزخانه و غذاخوری، حمام و اتاق خواب می‌شود.این کمپر بزرگ که براساس مدل باکسر L3 ساخته شده، به تایرهای آفرودی بی‌اف گودریچ، افزایش ارتفاع در بخش‌های جلو و عقب به میزان 30 و 50 میلی‌متر و البته رنگ سبز سفارشی برای پوشش بدنه مجهز شده است. برای روشن ساختن مسیر پیش روی این ون در تاریکی، هشت چراغ LED بالای شیشه جلو نصب شده است. بد نیست بدانید این چراغ‌ها از سدان خانوادگی 508 برگرفته شده‌اند.

فضای داخلی کانسپت پژو باکسر 4×4 به چهار منطقه تقسیم شده که شامل بخش راننده، آشپزخانه و غذاخوری، حمام و اتاق خواب می‌شود. امکانات رفاهی این خودرو برای حمل سه سرنشین پیش‌بینی شده است.

کمپر مسافرتی پژو

در فضای کابین محل‌هایی برای قرار دادن اشیا پیش‌بینی و همچنین برخی قطعات را از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. سیستم اطلاعات سرگرمی پژو باکسر 4×4 به نمایشگر 9 اینچی مجهز بوده و از نرم‌افزارهای مسیریاب ویز، اندروید اتو، اپل کارپلی و همچنین ارتباط بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

بنابر آنچه شرکت پژو اعلام کرده، پیشرانه این مدل نمونه‌ای دیزل به قدرت 163 اسب‌بخار و گشتاور 370 نیوتن‌متر بوده که از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی، نیروی خود را به تمام چرخ‌ها ارسال می‌نماید.

پژو باکسر 4×4

نکته جالب دیگری که در مورد این خودرو قابل بیان است، وجود دوچرخه برقی eBike در بخش عقب یا روی ریل سقفی این کمپر مفهومی است. افرادی که با پژو باکسر 4×4 سفر می‌کنند، در صورت تمایل می‌توانند برای گشت و گذار در طبیعت از این دوچرخه‌های برقی استفاده نمایند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران