سومین عضو فورد با نشان RTR در نمایشگاه سما 2019

کشف مسیرهای جدید با فورد رنجر RTR

18 آبان 1398 14:52

از پیکاپ فورد رنجر نسخه‌های مختلفی تولید شده و اکنون عضو دیگری با نام RTR نیز به جمع سایر مدل‌های این پیکاپ میان‌سایز اضافه شده که خصوصیاتی منحصربه‌فرد دارد.

برای افزودن ویژگی‌های نسخه RTR به هرکدام از نمونه‌های فورد رنجر، باید مبلغی برابر با 9800 دلار پرداخت شود.در این پکیج جدید علاوه‌بر ویژگی‌های خاص ظاهری، بر قابلیت‌های آفرودی فورد رنجر نیز افزوده شده و البته می‌توان آن را برای تمام تریم‌ها سفارش داد.

فهرست بروزرسانی ها شامل مواردی چون کمک‌فنرهای Fox Performance ، رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای Nitto Ridge Grappler با ابعاد 265/70 و سیستم اگزوز catback انحصاری فورد خواهد بود. فورد رنجر RTR در نمای ظاهری نیز تفاوت‌هایی چون لبه برآمده گلگیرها، ورودی هوای گلگیرهای جلو، جلوپنجره جدید با چراغ‌های LED و البته مجموعه طرح گرافیکی خاص این نسخه به چشم می‌خورد.

فورد رنجر RTR

آقای Vaughn Gittin Jr که مدیریت بخش RTR را برعهده دارد، این نسخه خاص از فورد رنجر را به عنوان خودرویی توصیف کرده که علاوه‌بر ظاهر عالی، توانایی فوق‌العاده‌ای برای پیمودن مسیرهای ناهموار در اختیار دارد. وی در ادامه به نقوش گرافیکی روی بدنه این مدل اشاره کرده که توپوگرافی ناهمواری‌های زمین را به ذهن متبادر می‌کند و هدف از ساخت این مدل را تشویق مشتریان فورد رنجر به اکتشاف مسیرهای جدید دانسته است.

برای افزودن ویژگی‌های نسخه RTR به هرکدام از نمونه‌های فورد رنجر، باید مبلغی برابر با 9800 دلار پرداخت شود که البته هزینه‌هایی همچون مالیات و حمل خودرو را شامل نمی‌شود. اگر به نصب نوار LED روی سقف و تریم چرمی برای داخل و سایر موارد تمایل داشته باشید، باید خود را برای پرداخت مبلغی بیشتر آماده کنید. تمام نمایندگی‌های فورد برای نصب این پکیج آمادگی دارند.

فورد رنجر RTR

با احتساب نسخه RTR از رنجر، تعداد مدل‌های تیون شده از محصولات فورد با این نشان که در نمایشگاه SEMA معرفی شده‌اند به سه خودرو می‌رسد زیرا پیش از این نسخه‌های RTR فورد موستانگ و F-150 نیز رونمایی شده است.

دیدگاه کاربران