مارکوس نقش اصلی ارباب حلقه‌ها

رئیس پیشین ب‌ام‌و مدیرعامل جدید آئودی

5 آذر 1398 09:21

شرکت آئودی به صورت رسمی اعلام کرده است که از اوایل سال آینده مارکوس دوزمن رئیس پیشین گروه ب‌ام‌و به عنوان مدیرعامل جدید آغاز به کار خواهد کرد.

دلیل اصلی این انتصاب رویکرد جدید آئودی به سمت تولید خودروهای پاک است.از یکی دو ماه پیش خبرهایی مبنی بر انتخاب دوزمن به گوش می‌رسید. مدیر توانمندی که در کارنامه خود سابقه مدیریت بخش خرید ب‌ام‌و و البته حضور در گروه فولکس‌واگن را نیز دارد. دوزمن می‌آید تا جانشین برام شات باشد که حدود یک سال بر این جایگاه تکیه زده بود. شات که خود بعد از بازداشت راپرت اشتادلر مدیرعامل سابق آئودی آمده بود طی یک توافق با گروه فولکس (مالک برند آئودی) از این شرکت جدا خواهد شد.

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن درباره این تغییر و تحولات می‌گوید شات در برهه‌ای سخت مدیریت آئودی را برعهده گرفت و عملکرد بسیار موفقی را نیز از خود نشان داد. گروه از اقدامات او صمیمانه تشکر می‌کند. دلیل اصلی این انتصاب رویکرد جدید آئودی به سمت تولید خودروهای پاک است. چراکه دوزمن به عنوان یک مدیر فنی و مهندس اجرایی سوابق درخشانی در ب‌‌ام‌و و حتی پیش از آن در مرسدس‌بنز داشته است. دوزمن حتی در دوره‌ای مدیر بخش قوای محرکه را در تیم فرمول یک ب‌ام‌و برعهده داشت.

جالب است بدانید دایس از مدت‌ها قبل برای انتخاب دوزمن به نتیجه رسیده بود ولی این انتصاب به دلیل عدم تسویه حساب ب‌ام‌و با او به تعویض افتاده بود.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران