کانسپتی برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای

معرفی لامبورگینی V12 ویژن گرن‌توریسمو

5 آذر 1398 15:38

لامبورگینی اقدام به معرفی خودرویی خاص و هیجان‌انگیز برای شرکت در بازی گرن‌توریسمو اسپرت کرده است. این خودرو که نمونه‌ای واقعی از آن در مونت‌کارلو و مدتی پیش از مرحله فینال مسابقات قهرمانی گرن‌توریسمو 2019 رونمایی شده، قرار است از بهار سال آینده میلادی در بازی Gran Turismo Sport در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

کانسپت خاص لامبورگینی قرار است از بهار سال آینده میلادی در بازی Gran Turismo Sport در دسترس علاقمندان قرار گیرد.مدیر شرکت لامبورگینی آقای استفانو دومنیکالی هدف از معرفی این خودرو برای شرکت در بازی کامپیوتری را آشنا ساختن هرچه بیشتر نسل جوان و به خصوص طرفداران این‌گونه بازی‌ها با خودروهای این شرکت و قابلیت‌های آنان اعلام کرده است.

در فرم کلی لامبورگینی V12 ویژن گرن‌توریسمو می‌توان خصوصیاتی مشترک با سایر محصولات جدید شرکت لامبورگینی یافت. کاملاً مشخص است که در طراحی بدنه به اصول آیرودینامیک بسیار توجه شده و همچنین فرم تیزگوشه بسیاری بخش‌ها کانسپت Marzal را به خاطر می‌آورد که در سال 1967 معرفی شد.

یکی از نکات بسیار جالب و هیجان‌انگیز طراحی لامبورگینی V12 ویژن گرن‌توریسمو را می‌توان در محل سوار و پیاده شدن راننده جستجو کرد، زیرا این عمل باید از بخش جلویی خودرو انجام شود که احساسی شبیه به جت‌های جنگی را القا می‌کند. با ورود به کابین، راننده باید روی تنها صندلی موجود که در میانه کابین نصب شده بنشیند و فرمان عجیب این خودرو را به دست گیرد.

لامبورگینی V12 ویژن گرن‌توریسمو

لامبو V12 ویژن گرن‌توریسمو از پیشرانه مشابه با مدل سیان استفاده می‌کند، نمونه‌ای 12 سیلندر و تنفس طبیعی که 6.5 لیتر حجم داشته و در همکاری با یک سیستم هیبرید خفیف کار می‌کند. می‌توان نتیجه گرفت که مجموع قدرت این سوپراسپرت منحصربه‌فرد 808 اسب‌بخار خواهد بود. لامبورگینی سیان با این پیشرانه قادر است در مدت زمانی کمتر از 2.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد و پس از آن تا دستیابی به حداکثر سرعت 350 کیلومتر برساعت به راه خود ادامه دهد.

دیدگاه کاربران